Apua kännykkäkauppaan

401 posts, 21 pages, 153,271 views

Lost-Soul

#201 • • Lost-Soul los pallos

Jone, 6.7.2007 11:25:
Näitä vois nyt laittaa tonne "kysy tyhmiä"-topiciinkin, mutta ehkäpä täältä saa paremmin vastauksen.

1) Vastaanotettujen tekstarien ohessa näkyy ainoastaan numero, josta ne ovat tulleet - ei siis henkilön nimeä vaikka se muistissa olisikin. Miten ton saa fiksattua?

Tarkista ettei sama numero ole kahdella eri henkilöllä ja myös kannattaa tyhjentää simmiltä ne nimet, mitkä on laitteen muistissa.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Jone

#202 • • Edited Jone Archibald Haddock

Lost-Soul, 6.7.2007 11:46:
Tarkista ettei sama numero ole kahdella eri henkilöllä ja myös kannattaa tyhjentää simmiltä ne nimet, mitkä on laitteen muistissa.

Koitetaanpas. Nyt kun vielä ymmärtäisi miten se tässä perkuleen rakkineessa tehdään.

edit: SIM tyhjennetty eikä muistissa tuplia, mutta edelleen näkyis pelkkää numeroa. Hms.
KriSSe^

#203 • • KriSSe^

astaroth, 25.4.2006 22:38:
nokia 3100, ja väriksi ehdottomasti ihq pinkki *plur*

impe167258.jpg

ja on halpa kuin makkara :)

Jep, 3100:sta suosittelen minäkin. Mun mielestä kivannäkönen peruspuhelin, joka oli mulla reilut kaks vuotta tilttaamatta kertaakaan. *hihu*
Lost-Soul

#204 • • Lost-Soul los pallos

Jone, 6.7.2007 11:54:
---

Koitetaanpas. Nyt kun vielä ymmärtäisi miten se tässä perkuleen rakkineessa tehdään.

edit: SIM tyhjennetty eikä muistissa tuplia, mutta edelleen näkyis pelkkää numeroa. Hms.

Näkyykös nimet, jos samaiset heput soittavat?
Jos näkyy ni sitten en enää keksi mitään (paitsi huoltoo), mutta jos ei näe niin....
Ota koneelle kaikki numerot talteen ja tyhjennä koko muisti. Käynnistä luuri uudelleen (ihan varmuuden vuoksi) ja kopioi takasin nimet. Poista nimistä kaikki mahdolliset erikoismerkit (esim * ; : ><)

--

Jone

#205 • • Jone Archibald Haddock

Lost-Soul, 6.7.2007 12:17:
Näkyykös nimet, jos samaiset heput soittavat?
Jos näkyy ni sitten en enää keksi mitään (paitsi huoltoo), mutta jos ei näe niin....
Ota koneelle kaikki numerot talteen ja tyhjennä koko muisti. Käynnistä luuri uudelleen (ihan varmuuden vuoksi) ja kopioi takasin nimet. Poista nimistä kaikki mahdolliset erikoismerkit (esim * ; : ><)

Näkyy ilman mitään ongelmia. Testaanpas vielä tota temppua ja jos ei natsaa, niin sitten kipaistaan kännykkäliikkeen kautta. :)
akir0

#206 • • akir0 idleRPG champion 2009

Timce, 5.7.2007 14:22:
Mielenkiinnosta haluttais kuulla käyttökokemuksia Blackberryn vehkeistä, vai löytyykö noita edes suomesta?

RIM:n Blackberry -laitteita ei virallisesti Suomesta saa. Sinällään noissa varmaan puhelinominaisuudet toimivat, jos sellaisen tänne hankit.

Blackberryn sähköposti/jne toiminnot tuskin Suomessa kuitenkaan toimivat. Blackberry sähköpostiahan toki tukee mm. muutama Nokian malli, mutta tukea ei push emailille taida löytyä.

Wikipedia kertoo paaljon lisää :)
Timce

#207 • • Timce

akir0, 6.7.2007 12:56:
---
Timce, 5.7.2007 14:22:
Mielenkiinnosta haluttais kuulla käyttökokemuksia Blackberryn vehkeistä, vai löytyykö noita edes suomesta?

---

RIM:n Blackberry -laitteita ei virallisesti Suomesta saa. Sinällään noissa varmaan puhelinominaisuudet toimivat, jos sellaisen tänne hankit.

Blackberryn sähköposti/jne toiminnot tuskin Suomessa kuitenkaan toimivat. Blackberry sähköpostiahan toki tukee mm. muutama Nokian malli, mutta tukea ei push emailille taida löytyä.

Wikipedia kertoo paaljon lisää :)

Ok, too much "but's" and "maybe's" :)

Mitä nyt vähän tsiikailin samanlaisia laitteita, niin Nokian E61 vaikuttaa taasen joka suhteessa hyvältä sijoitukselta.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

domi

#208 • • domi Työn sankari.

Timce, 6.7.2007 13:02:
Mitä nyt vähän tsiikailin samanlaisia laitteita, niin Nokian E61 vaikuttaa taasen joka suhteessa hyvältä sijoitukselta.

E61, ruiskulla tai ilman, on hyvä sijoitus :)
nimim. Omistaja lokakuusta -06
$

#209 • • $ Destination weekend!
E61i mieluiten!

+parempi näyttö
+stabiilimpi
+pari milliä litteämpi
+"rocker"-tyyppinen navigaatiosticki nännin sijaan

(+-kamera)
laite

#210 • • laite MastahWankah

$, 6.7.2007 13:13:
E61i mieluiten!

+parempi näyttö
+stabiilimpi
+pari milliä litteämpi
+"rocker"-tyyppinen navigaatiosticki nännin sijaan

(+-kamera)

Yeah!
E61i FTW! Oikeesti helvetin hyvä luuri.
annabel

#211 • • annabel bändäri
En osaa millään päättääkö ottaisinko N95:sen vai E61i:n. N95:sessa olisi sisäänrakennettu GPS, mutta taas E61i:ssä vaikuttaisi olevan paremmat sähköpostiominaisuudet. Osaisko joku auttaa mua päätöksenteossa?
Lost-Soul

#212 • • Lost-Soul los pallos

annabel, 9.7.2007 15:58:
En osaa millään päättääkö ottaisinko N95:sen vai E61i:n. N95:sessa olisi sisäänrakennettu GPS, mutta taas E61i:ssä vaikuttaisi olevan paremmat sähköpostiominaisuudet. Osaisko joku auttaa mua päätöksenteossa?

Leikitään tulella...
Jos ajelet autolla useammin, niin ota N95. GPS:n kanssa voit löytää jopa perille *pepsodent*

Rehellisesti itse ainakin tykkäsin tuosta N95:sta vaikka sen gps ei oikeesti toimi kunnolla.

--

akir0

#213 • • akir0 idleRPG champion 2009

Suurin kysymys näiden välillä on mielestäni se, että haluatko QWERTY-näppäimistön vai tavallisen puhelimen napit. Eli jos viestikäyttöä on paljon niin e61i on selkeästi fiksumpi valinta.
Jussi Soro

#214 • • Jussi Soro choon!

Ei tää N95:n GPS kyl mikään kovinkaan helmi ole. Itse tykkäsin paljon enemmän vanhan puhelimen Navicore + GPS-yhdistelmästä. Muuten kyllä oon ollut tosi tyytyväinen tähän, tosin liukukansi aukeaa taskussa kovin helposti, jolloin näppäinlukko aukeaa.
Fyrisch

#215 • • Fyrisch

Jone, 6.7.2007 11:25:

1) Vastaanotettujen tekstarien ohessa näkyy ainoastaan numero, josta ne ovat tulleet - ei siis henkilön nimeä vaikka se muistissa olisikin. Miten ton saa fiksattua?

Omas nokias oli sama ongelma joskus (joka oli liikkeen mukaan aika yleinen) jonka sai hoidettuu päivittämäl uuden softan koneeseen. :)

Elikkä liikkeeseen vaa!
micqo

#216 • • micqo

JussiS, 9.7.2007 16:39:
---

---

Ei tää N95:n GPS kyl mikään kovinkaan helmi ole. Itse tykkäsin paljon enemmän vanhan puhelimen Navicore + GPS-yhdistelmästä. Muuten kyllä oon ollut tosi tyytyväinen tähän, tosin liukukansi aukeaa taskussa kovin helposti, jolloin näppäinlukko aukeaa.

Kantsii päivittää puhelimen softa, toi gepsikin alkaa toimii paremmin. Tai ainakin mulla toimii. Tulee yks gps-vaihtoehto lisää. Löytää yhteyden ihan parissa sekunnissa. Muuten, toi Navicore + TomTom alkaa toimii jossain vaiheessa tässä mallissa. Tai "toimii" ne jo nytkin, mut ne ei ymmärrä tota sisäistä gepsiä. Route66:sta tuli jo testattua ja se pelas hyvin.

Tosta näppäinlukosta... aseta näppäinlukolle viive niin ei haittaa vaikka lukko aukeis jos kansi sattuu aukeaa ;)
micqo

#217 • • micqo

Lost-Soul, 9.7.2007 16:34:
---

---

Leikitään tulella...
Jos ajelet autolla useammin, niin ota N95. GPS:n kanssa voit löytää jopa perille *pepsodent*

Niin, tai jos ottaa baarissa pari drinksuu liikaa niin voi sit navigoida himaan puhelimen avulla *pepsodent*
Jussi Soro

#218 • • Jussi Soro choon!

micqo, 9.7.2007 23:29:
Kantsii päivittää puhelimen softa, toi gepsikin alkaa toimii paremmin. Tai ainakin mulla toimii. Tulee yks gps-vaihtoehto lisää. Löytää yhteyden ihan parissa sekunnissa. Muuten, toi Navicore + TomTom alkaa toimii jossain vaiheessa tässä mallissa. Tai "toimii" ne jo nytkin, mut ne ei ymmärrä tota sisäistä gepsiä. Route66:sta tuli jo testattua ja se pelas hyvin.

Tosta näppäinlukosta... aseta näppäinlukolle viive niin ei haittaa vaikka lukko aukeis jos kansi sattuu aukeaa ;)

Uusin softa on puhelimessa toki. Tarvii kyl hommata toi navicore tähänkin kapulaan, se on mun mielestä hiukan monipuolisempi kuin tää noksun oma.
gerry

#219 • • gerry
Pakko hehkuttaa kyl omaa SonyEriccson w850i puhelinta joka on paras puhelin ikinä mitä olen omistanut<3. Puolen vuoden käytön jälkeen se ei ole kaatunut kertaakaan vaikka tehokäytössä se on ollu päivittän (selattua nettiä, kuunneltuu musaa ja soitettu ymym).

Myös ominaisuudet varmasti riittävät useimille. Löytyypi mp3 soitin, radio (joka on ahkeras käytös ollu mp3 soittimen lisäksi) ymym. toiminnot. Myös moniajo onnistu, elikkäs taustal voi olla yhtaikaa vaik uuden tekstiviestin kirjoitus, webbiselain sekä radio (en ole testannut kuin montaa sovellusta saa enintään auki, mulla on muistaakseni neljä pöyrinyt kivuttomasti). Myös copy paste löytyy.

Nokiapaskoihin en koske pitkällä tikullakaan. Nokia ON tehnyt joskus laatua mut kyseisen valmistajan multimediapuhelimet ovat lähinnä vitsi. Niitten logika ja varmuutta voi verrata windowssiin;)

--
by B.C.S

Android

#220 • • Edited Android

Sallakat, 4.7.2007 12:45:

joo musta tuntuu, että ne ihmiset ketkä kiven kovaan väittävät etteivät tarvitse puhelinta muuhun kuin soittoon ja tekstaukseen, tekevät sitä vain jostain kummallisista periaattellisista syistä (tai sitten siitä syystä ettei ole rahaa, en mä tiiä)

Joo niin mustakin tuntuu. En voi käsittää miten joku voi pärjätä puhelimella jolla ainoastaan voi tekstailla ja soittaa. Kyllä mä ainakin vaadin sisäänrakennetun kotiteatterin, oman satelliitin, 100 teran kovalevyn sekä integroidun ydinvoimalan ja kauppakeskuksen omaan puhelimeeni.

En kuitenkaan ole yhtään tyytyväinen nykypuhelimeeni, koska se ei ole riittävän suuri statussymboli minulle. Se saa minut näyttämään köyhältä ja siltä että seuraan jotain kummallisia periaatteellisia syitä.