Apua kännykkäkauppaan

401 posts, 21 pages, 148,289 views

laite

Posts: 2,994

#221 • • laite MastahWankah

Android, 10.7.2007 09:25:
---
Sallakat, 4.7.2007 12:45:

joo musta tuntuu, että ne ihmiset ketkä kiven kovaan väittävät etteivät tarvitse puhelinta muuhun kuin soittoon ja tekstaukseen, tekevät sitä vain jostain kummallisista periaattellisista syistä

---


Joo niin mustakin tuntuu. En voi käsittää miten joku voi pärjätä puhelimella jolla ainoastaan voi tekstailla ja soittaa. Kyllä mä ainakin vaadin sisäänrakennetun kotiteatterin, oman satelliitin, 100 teran kovalevyn sekä integroidun ydinvoimalan ja kauppakeskuksen omaan puhelimeeni.

En kuitenkaan ole yhtään tyytyväinen nykypuhelimeeni, koska se ei ole riittävän suuri statussymboli minulle. Se saa minut näyttämään köyhältä ja siltä että seuraan jotain kummallisia periaatteellisia syitä.


*lmao*

Touché!
ezzy

Posts: 8,060

#222 • • ezzy Droid-pappa

Android, 10.7.2007 09:25:
---
Sallakat, 4.7.2007 12:45:

joo musta tuntuu, että ne ihmiset ketkä kiven kovaan väittävät etteivät tarvitse puhelinta muuhun kuin soittoon ja tekstaukseen, tekevät sitä vain jostain kummallisista periaattellisista syistä (tai sitten siitä syystä ettei ole rahaa, en mä tiiä)

---


Joo niin mustakin tuntuu. En voi käsittää miten joku voi pärjätä puhelimella jolla ainoastaan voi tekstailla ja soittaa. Kyllä mä ainakin vaadin sisäänrakennetun kotiteatterin, oman satelliitin, 100 teran kovalevyn sekä integroidun ydinvoimalan ja kauppakeskuksen omaan puhelimeeni.

En kuitenkaan ole yhtään tyytyväinen nykypuhelimeeni, koska se ei ole riittävän suuri statussymboli minulle. Se saa minut näyttämään köyhältä ja siltä että seuraan jotain kummallisia periaatteellisia syitä.



hahaha :D

itselläni on 8310 nokialainen, jolla lähinnä vastaanotan puheluita (jos huvittaa puhua). Harvemmin tekstailen, ei ole hienoja soittoääniä (infectedin shakawkaw ollut joku 4v?), ei irkkiä, ei webbiä ei kodinkoneita...se on vain puhelin. Tämä tosin johtuu lähinnä naurettavista hinnoista ja siitä, etten ole löytänyt mieluista luuria.
Amuck

Posts: 2,396

#223 • • Amuck dub-i-dub

ezzy, 10.7.2007 09:40:
...se on vain puhelin. Tämä tosin johtuu lähinnä naurettavista hinnoista ja siitä, etten ole löytänyt mieluista luuria.


Olet siis köyhä.

Epäilen että sinulla on lisäksi vahvoja negatiivisia ja hieman jämähtäneitä mielipiteitä noinkin nykyaikaiseksi nuoreksi. Vai oletko syntynyt 50-luvulla?

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

laite

Posts: 2,994

#224 • • laite MastahWankah

2la, 10.7.2007 09:44:
---
ezzy, 10.7.2007 09:40:
...se on vain puhelin. Tämä tosin johtuu lähinnä naurettavista hinnoista ja siitä, etten ole löytänyt mieluista luuria.

---

Olet siis köyhä.

Epäilen että sinulla on lisäksi vahvoja negatiivisia ja hieman jämähtäneitä mielipiteitä noinkin nykyaikaiseksi nuoreksi. Vai oletko syntynyt 50-luvulla?


iihkuuu *nauru*

Mä oon kyllä ihan tyytyväinen kun duunista lykätään kaikkea kivaa uutta luurintapaista käyttöön. Tällä hetkellä E61i on ollut pääasiallisena luurina ja löytyy tuolta hyllystä pari E65 ja E60 kapulaa (Nokiaa siis) . Aika aktiivisesti tulee käytettyä mm. puhelimen omaa selainta, sähköpostia, puttya + muutamaa eri IM-sovellusta (IM+, Fring). Voippijuttuja pitäisi myös alkaa kokeilemaan kunhan kesälomat loppuvat.

Jos tällä hetkellä lähtisin ostamaan puhelinta, niin valinta kohdistuisi kyllä tuohon E65:een. Pieni koko + WLAN ym. enemmän tai vähemmän tarpeellinen sisäänrakennettuna FTW!
ezzy

Posts: 8,060

#225 • • Edited ezzy Droid-pappa

2la, 10.7.2007 09:44:
---
ezzy, 10.7.2007 09:40:
...se on vain puhelin. Tämä tosin johtuu lähinnä naurettavista hinnoista ja siitä, etten ole löytänyt mieluista luuria.

---

Olet siis köyhä.

Epäilen että sinulla on lisäksi vahvoja negatiivisia ja hieman jämähtäneitä mielipiteitä noinkin nykyaikaiseksi nuoreksi. Vai oletko syntynyt 50-luvulla?



Olen tarkka tavarastani, toisin kuin eräät :D Turhempaa sijoituskohdetta saa hakea, kuin 700e luuri, jonka arvo putoaa 90% kun kannat sen kaupasta ulos. Ja "se on vain puhelin" koski nykyistä luuriani...

ps. LAITE PRKL GIEF!
Avatar
#226 • • niomic Guest

ezzy, 10.7.2007 09:56:
---
2la, 10.7.2007 09:44:
---
ezzy, 10.7.2007 09:40:
...se on vain puhelin. Tämä tosin johtuu lähinnä naurettavista hinnoista ja siitä, etten ole löytänyt mieluista luuria.

---

Olet siis köyhä.

Epäilen että sinulla on lisäksi vahvoja negatiivisia ja hieman jämähtäneitä mielipiteitä noinkin nykyaikaiseksi nuoreksi. Vai oletko syntynyt 50-luvulla?

---


Olen tarkka tavarastani, toisin kuin eräät :D Turhempaa sijoituskohdetta saa hakea, kuin 700e luuri, jonka arvo putoaa 90% kun kannat sen kaupasta ulos. Ja "se on vain puhelin" koska nykyistä luuriani...

ps. LAITE PRKL GIEF!



Jos haluat vain puhua ja satunnaisesti tekstailla, ni ei varmaan puhuta mistään 700e luureista? Itse tykkäsin myös 8310 erittäin paljon, kesti 2001-2005 ja siinä vuoden inttiä välissä. Se oli pieni ja sain siihen myös valkoset + vaaleenpunaset kuoret jossain vaiheessa (nice:). Henk koht suurimmat tarpeet ovat ennemminkin pienessä koossa ja esteettisessä miellyttävyydessä. Samsungilla on pari lättänää, mutta aika rumaa puhelinta tarjolla. Uusin erkan soittopeli on jo aika ohut ominaisuuksiinsa nähden - ehkä seuraava generaatio, koska haluaisin kyllä yhdistää musa + puhelin, ni voisi olla hf-moodissa koko ajan eikä vaihdella luureja. 4-8gb tuki vielä, ni oon tyytyväinen.
Samu81

Posts: 1,224

#227 • • Samu81 kokolihaa
Jos jtn S603rd edition käyttäjiä kiinnostaa fiksu messenger luuriin, niin tässä on ihan official Windowsin Live julkaistu ko. platformille:

http://www.symbianv3.com/new-windows-live-messenger-perfect

Ainakin frendin E90:ssä toimii ongelmitta. Vaikka vaihtelisi tieturipuolelta kannen näyttöön ja takaisin, pysyy pystyssä ja toiminnassa. Lisäksi tukee hymiöitä ja tiedostojen siirtoja. Aika fiksu (&vakaa) ohjelma vrt. jos ei nyt Agilet niin muut räpellykset.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

annabel

Posts: 1,681

#228 • • annabel bändäri

$, 6.7.2007 13:13:
E61i mieluiten!

+parempi näyttö
+stabiilimpi
+pari milliä litteämpi
+"rocker"-tyyppinen navigaatiosticki nännin sijaan

(+-kamera)



Ootko huomannut E61i:ssä jotain huonoja/häiritseviä ominaisuuksia?
$

Posts: 1,802

#229 • • $ Destination weekend!

annabel, 13.7.2007 11:54:
---
$, 6.7.2007 13:13:
E61i mieluiten!

+parempi näyttö
+stabiilimpi
+pari milliä litteämpi
+"rocker"-tyyppinen navigaatiosticki nännin sijaan

(+-kamera)

---


Ootko huomannut E61i:ssä jotain huonoja/häiritseviä ominaisuuksia?



En, jos sitä vertaa moneen muuhun E/N-sarjalaiseen.

Teen niiden kanssa duunia päivittäin.
Pätkis

Posts: 1,038

#230 • • Edited Pätkis Pikkis

gerry, 10.7.2007 06:45:
Pakko hehkuttaa kyl omaa SonyEriccson w850i puhelinta joka on paras puhelin ikinä mitä olen omistanut<3. Puolen vuoden käytön jälkeen se ei ole kaatunut kertaakaan vaikka tehokäytössä se on ollu päivittän (selattua nettiä, kuunneltuu musaa ja soitettu ymym).


Mulla on uusi SoniErkki w880i ja mä olen ihan rakastunut. Sulla taitaa olla räleempi kamera ja jotain muita pieniä juttuja enemmän, mut hintaan kuuluneella gigasella muistikortilla tää mun on kyllä kans tosi*sydän* Katotaan sit pidemmässä käytössä mitä käy...

muoks. puhuin paskaa, vertasin väärää puhelinta :D näähän on itseasias melko samiksia, radio multa uupuu.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

enrg

Posts: 2,040

#231 • • enrg

Samu*, 13.7.2007 11:09:
Jos jtn S603rd edition käyttäjiä kiinnostaa fiksu messenger luuriin, niin tässä on ihan official Windowsin Live julkaistu ko. platformille:

http://www.symbianv3.com/new-windows-live-messenger-perfect

Ainakin frendin E90:ssä toimii ongelmitta. Vaikka vaihtelisi tieturipuolelta kannen näyttöön ja takaisin, pysyy pystyssä ja toiminnassa. Lisäksi tukee hymiöitä ja tiedostojen siirtoja. Aika fiksu (&vakaa) ohjelma vrt. jos ei nyt Agilet niin muut räpellykset.



kittos, tuntuu toimivan E61:ssäkin mainiosti*hymy*
Caro²

Posts: 5,301

#232 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Tuli ostettua 2310 juuri, postikuluineen noin 53.8euroa. Olisin kovasti halunnut sellasta vanhan-ajan luuria, missä on kaksvärinen näyttö, eik mitään turhia härpäkkeitä. Toinen vaihtoehto puhelimeksi olis sitte kommunikaattori, mut ei jaksa laittaa 800euroa kiinni luuriin tässä vaiheessa.
gerry

Posts: 979

#233 • • gerry

Pätkis, 13.7.2007 12:36:
---
gerry, 10.7.2007 06:45:
Pakko hehkuttaa kyl omaa SonyEriccson w850i puhelinta joka on paras puhelin ikinä mitä olen omistanut<3. Puolen vuoden käytön jälkeen se ei ole kaatunut kertaakaan vaikka tehokäytössä se on ollu päivittän (selattua nettiä, kuunneltuu musaa ja soitettu ymym).


---

Mulla on uusi SoniErkki w880i ja mä olen ihan rakastunut. Sulla taitaa olla räleempi kamera ja jotain muita pieniä juttuja enemmän, mut hintaan kuuluneella gigasella muistikortilla tää mun on kyllä kans tosi*sydän* Katotaan sit pidemmässä käytössä mitä käy...

muoks. puhuin paskaa, vertasin väärää puhelinta :D näähän on itseasias melko samiksia, radio multa uupuu.



Juu, se on kyl tosi namu ja ennen kaikkea ohut ja mageen näköinen puhelin! Arvelluttaa vaa hiutsen miten noin pieniin nappuloihin tottuu? Ja vaikka tottuis niin en ymmärrä miksi ne jättivät radion tuosta pois:(? Radio on kyl todella hyvä olla olemassa. Myöskää wlania ei siel mallis taija olla kuten ei mös mun mallissakaa, ei tosin tarvetta kun on kiintee dadamaksu:)

--
by B.C.S

[Nuclear]

Posts: 5,855

#234 • • [Nuclear] el aprendiz
Ei kellään sattuis olemaan kokemuksia HTC:n Touchista (P3450)? Spekseis mainitaan et selaus onnistuu IE:llä, mut saaks noihin värkkeihin esim. Firefoxia tai jotain muuta ku IE:tä?

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

yana

Posts: 877

#235 • • Edited yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

[Nuclear], 9.8.2007 00:10:
Ei kellään sattuis olemaan kokemuksia HTC:n Touchista (P3450)? Spekseis mainitaan et selaus onnistuu IE:llä, mut saaks noihin värkkeihin esim. Firefoxia tai jotain muuta ku IE:tä?



http://www.mozilla.org/projects/minimo/

0.2 versio vasta tosin..
UnityF

Posts: 15,721

#237 • • UnityF joo just se
Onko ketään tietonen et onko tämä hyvä seniori puhelin?

http://www.coline.fi/emporia_seniori_gsm_kannykka_puhelin/index.html

Mummolle olisi tarkoitus hankkii puhelin, sellainen jossa on isot näppäimet ja helppo käyttää.
Koitin ettii netistä niin toi oli melkein ainoo jonka löysin. Hinta on vähän suolanen mut äkkiä se maksaa ittensä takaisin kun ottaa tyyliin jonku kolumbuksen liittymän jossa on 66 senttiä kk maksut.
Lankapuhelimessa kun tuppaa nykyään olla melkein 14e kk maksut tjsp ja ne kallistuu kokoajan. *igor*
Avatar
#238 • • Dorka Guest

[Nuclear], 9.8.2007 00:10:
Ei kellään sattuis olemaan kokemuksia HTC:n Touchista (P3450)? Spekseis mainitaan et selaus onnistuu IE:llä, mut saaks noihin värkkeihin esim. Firefoxia tai jotain muuta ku IE:tä?


Kysymys ennemminkin et miks siihen pitäis saada firefox. Käyttäny puhelinta kuukauden ja kiva se on, tosin hidas niin kuin suurinosa HTC:n EI 3G puhelimet. Muistin vähyys on välillä rasittava, volumenappi on surkea, vaikea säätää volumea puhelun aikana ja aurinkoisella säällä ruudusta ei saa mitään selkoa vaikka olis taustavalot täysillä ... joka on kyl hankalaa kun edes numeroida ei tiedä mitä painaa... mut kokonaisuutena aika jees.

Puhelimena tosin paras HTC tähän mennessä on ollu HTC MTeoR, HTC S710 oli aika pettymys näistä uusista. 5 HTC:tä ollu ja MTeoR puhelime selkeästi paras ja Touch tulee selkeästi kakkosena - kummiskin kaikki tekstiviestit ja muut on Touchissa niin hankalia kun joutuu kynällä pelleilemään ja perus puhelintoiminnotkin on hankala käyttää tietyissä olosuhteissa. Tosin Whowooow factor Touchissa on kyl kova, eipä oo ikinä ollu puhelinta joka noin paljon sais huomiota *nauru*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#239 • • [Nuclear] el aprendiz

dOrKA,
Kysymys ennemminkin et miks siihen pitäis saada firefox.


En mä tiedä, IE missä tahansa yhteydessä kuulostaa mun korvaan pahalta..

Käyttäny puhelinta kuukauden ja kiva se on, tosin hidas niin kuin suurinosa HTC:n EI 3G puhelimet. Muistin vähyys on välillä rasittava, volumenappi on surkea, vaikea säätää volumea puhelun aikana ja aurinkoisella säällä ruudusta ei saa mitään selkoa vaikka olis taustavalot täysillä ... joka on kyl hankalaa kun edes numeroida ei tiedä mitä painaa... mut kokonaisuutena aika jees.

Puhelimena tosin paras HTC tähän mennessä on ollu HTC MTeoR, HTC S710 oli aika pettymys näistä uusista. 5 HTC:tä ollu ja MTeoR puhelime selkeästi paras ja Touch tulee selkeästi kakkosena - kummiskin kaikki tekstiviestit ja muut on Touchissa niin hankalia kun joutuu kynällä pelleilemään ja perus puhelintoiminnotkin on hankala käyttää tietyissä olosuhteissa. Tosin Whowooow factor Touchissa on kyl kova, eipä oo ikinä ollu puhelinta joka noin paljon sais huomiota *nauru*


Juurikin tossa mietityttää 3G:n puute, toisaalta enpä mä tiedä tarvitsenko sitä juurikaan mut sen tiedän et sit kun sitä tarvii eikä sitä ole niin se hatuttaa. Tekstiviestien kirjottelun hankaluus ei paljoa haittaa kun ei muutenkaan oo mun suosima yhteydenpitotapa.

Jos kalenteri on fiksusti järjestetty ja käytettävissä niin se nyt merkkais tossa mut kaippa sitä pitää mennä räpeltää jonnekin. Luultavimmin pitänee jäädä odottelee seuraavaa versiota Touchista.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Freja

Posts: 8,774

#240 • • Freja Sihteeri
Mä halun puhelimen, jolla voi
-soittaa
-laittaa tekstiviestejä
-laittaa MMS-viestejä

Mun puhelimessa ei tarvi olla
-kameraa
-radioo
-mp3-soittoääniä
-mitään paikannusjuttuja tai sähköpostimahiksia tai muuta turhaa mikä nostaa hinnan moneen sataan euroon

Mun puhelin ei saa olla
-läppäpuhelin
-ericsson

Mun puhelimessa pitää olla
-selkeä näyttö
-tarpeeksi isot ja kömpelöihin sormiin sopivat näppäimet



Minkä puhelimen mä ostan?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been