Tapi, 21.7.2006 15:50:
Jos haluut peruskännyn aika hyvä valinta ois 6680. Siinä on kompaktissa paketissa about kaikki tarvittavat ominaisuudet erinomaisella käytettävyydellä ja rakenteella. Mikäli kamera on tarpeeton, niin imo ylivoimainen ykkönen ominaisuuksiensa puolesta on E60.
joo E60een rakastuin aikanaan heti kun sain ekan proton kasiini, loistava luuri. 6680 taas on yks niista puhelimista jotka mulla on tassa ollut vaihtoehtoina jos olisi pakko ostaa nyt puhelin. vaikka jos suurempia summia puhelimeen alkaisin laittamaan niin N73 olis mun valinta <3
fakta on kuitenkin se otta mua pihimpaa ihmista saa hakea. omaa rahaa en puhelimeenkaan viitsi alkaa laittamaan jos on toimiva luuri taskussa, ja tossa nykyisessa on teknisesti kaikki mita tarvitsen paitsi 3G. taallapain vaan noilla kytkykaupoilla saa aina valilla herkullisia tarjouksia kuten esim nyt toi 6280 kaytannossa ilmaisiksi joten olisin voinut harkita sita.
muuten s40een siirtymisen voisi hyvaksya, mutta toi liukukansi nimenomaan hairitsee. jos se tosiaan ajan kanssa alkaa loystymaan niin varmaan taidan talla kertaa skipata ton ostamisen ja odotella N73sta hyvaa kytkytarjousta... tai 6680aa nollaeurolla.
thnx tapi