Freja, 7.12.2007 12:38:
Minkä puhelimen mä ostan?
Nokia 2626, hintaa 'bout 70e. Näppäinten pienuus ainoa miinus, mut muuten tuntuisi täyttävän kriteerit :)
(sitä saa myös punaisena)
401 posts, 21 pages, 152,967 views
Freja, 7.12.2007 12:38:
Minkä puhelimen mä ostan?
domi, 7.12.2007 12:43:
Nokia 2626, hintaa 'bout 70e. Näppäinten pienuus ainoa miinus, mut muuten tuntuisi täyttävän kriteerit :)
(sitä saa myös punaisena)
Freja, 7.12.2007 12:45:
Äitil ja iskäl on toi, ja siinä tosiaan ainoona miinuksena on just se näppäinten pienuus :/ Se täs harmittaakin :( Tarvin ne isot näppäimet. Keksisiks mulle si jonku puhelimen, mis ois isot näppäimet jos ei oo välii esim. hienouksil?
Freja, 7.12.2007 12:45:
---
Tarvin ne isot näppäimet. Keksisiks mulle si jonku puhelimen, mis ois isot näppäimet jos ei oo välii esim. hienouksil?
nethr, 7.12.2007 13:55:
Nokia 3110c:ssä on mukavankokoiset näppäimet. Olisko hinta jotain 130e tms. Oon tykänny käyttää tätä ja kapulaan saa myös 2gb muistikortin
Android, 10.7.2007 09:25:
---
Sallakat, 4.7.2007 12:45:
joo musta tuntuu, että ne ihmiset ketkä kiven kovaan väittävät etteivät tarvitse puhelinta muuhun kuin soittoon ja tekstaukseen, tekevät sitä vain jostain kummallisista periaattellisista syistä (tai sitten siitä syystä ettei ole rahaa, en mä tiiä)
---
Joo niin mustakin tuntuu. En voi käsittää miten joku voi pärjätä puhelimella jolla ainoastaan voi tekstailla ja soittaa. Kyllä mä ainakin vaadin sisäänrakennetun kotiteatterin, oman satelliitin, 100 teran kovalevyn sekä integroidun ydinvoimalan ja kauppakeskuksen omaan puhelimeeni.
En kuitenkaan ole yhtään tyytyväinen nykypuhelimeeni, koska se ei ole riittävän suuri statussymboli minulle. Se saa minut näyttämään köyhältä ja siltä että seuraan jotain kummallisia periaatteellisia syitä.
Ana-5000, 7.12.2007 14:46:
Nyt tippuu tyhmempi kärryiltä - onko nyt sitten muodikasta ja kaupunkilaisnuoren rupsahtaneen cooliin habitukseen soveltuvaa ostaa korkeintaan 60 euron matkapuhelin, koska jokainen jonka puhelimella voi tehdä muutakin kuin soittaa ja tekstata on pinnallinen ja pitää puhelintaan vai statussymbolina?
joo musta tuntuu, että ne ihmiset ketkä kiven kovaan väittävät etteivät tarvitse puhelinta muuhun kuin soittoon ja tekstaukseen, tekevät sitä vain jostain kummallisista periaattellisista syistä (tai sitten siitä syystä ettei ole rahaa, en mä tiiä)
Ostakaa te vaan niitä mummopuhelimia, mutta älkää solvatko meitä, joille uusien puhelimien lisäominaisuudet eivät mene niin pahasti yli hilseen, että julkisesti toitottaisimme niiden olevan turhia, vaikkemme niitä oikeasti ole koskaan edes kokeilleet tai tiedä mistä niissä on kyse.
Uusin Google Mapsin mobiiliversio hallitsee sitäpaitsi tukiasemaperustaisen paikannuksen, joten nyt tuohon "statussymboliin" on herunut vähän niinkuin puolivahingossa 1500 metrin tarkkuudella toimiva muka-gps, joka pelastaa perseen vieraissa kaupungeissa liikkuessa satavarmasti vielä joku päivä.
Kännykät, joissa gps-paikannin ja googlemaps lähettävät liikkuessaan tiedot tukiasemien id:istä paikkakoordinaattien kera googlelle. Google käyttöehdoista poimittua: Jos käytät sijaintiin perustuvia tuotteita ja palveluita, kuten Google Maps -palvelua mobiililaitteille, saatat lähettää meille sijaintitietoja. Nämä tiedot saattavat paljastaa sijaintisi esimerkiksi GPS-tiedoilla.
Google nimenomaan ei käytä vain sitä GSM-solupaikannusta, vaan hyödyntää eri käyttäjien kautta saamiaan GPS-satelliitti- JA GSM-solupaikannustietoja. Se siis yhdistää näitä tietoja päätelläkseen kännyköiden sijainnit.
Freja, 7.12.2007 13:58:
---
nethr, 7.12.2007 13:55:
kapulaan saa myös 2gb muistikortin
---
Mitä sil tekee?
torstai, 30.1.2008 09:17:
Noniin, asiantuntijat.
Rahaa olisi käytettävissä ~250 euroa. Halutaan musiikkisoitin, jolla voi soittaa puheluita ja tekstata. Sujuva netinkäyttö ois plussaa.
Tässä on ollut vähän kiikarissa Nokia 6120 ja Sony Ericsson w580i. Mielipiteitä, neuvoja, huhupuheita? :)
edit.
Tai hei tuo w660i voisi olla se, siinä on 3G. Paljonko 3G:llä on käytännön merkitystä?
Vertailu
dj upi, 31.1.2008 15:50:
Hey!
Mikä on kaikista paras (eniten toimintoja) Nokian puhelin tällä hetkellä. Pitäis löytyä oleellisimmat synkat ja releet multimedian ja esim. kalenterijuttujen suhteen, siis business-puhelin? Ei mielellään kommari koska on niin iso.
dj upi, 31.1.2008 15:50:
Hey!
Mikä on kaikista paras (eniten toimintoja) Nokian puhelin tällä hetkellä. Pitäis löytyä oleellisimmat synkat ja releet multimedian ja esim. kalenterijuttujen suhteen, siis business-puhelin? Ei mielellään kommari koska on niin iso.
akir0, 31.1.2008 15:56:
e61i lienee kommarin jälkein se seuraava businesspuhelin.
Mark, 31.1.2008 16:11:
---
akir0, 31.1.2008 15:56:
e61i lienee kommarin jälkein se seuraava businesspuhelin.
---
Njooh, mut N95 sisältää enempi ominaisuuksia käsittääkseni? Vaikka ei lukeudukaan E-sarjaan..
-M
Uusin Google Mapsin mobiiliversio hallitsee sitäpaitsi tukiasemaperustaisen paikannuksen, joten nyt tuohon "statussymboliin" on herunut vähän niinkuin puolivahingossa 1500 metrin tarkkuudella toimiva muka-gps, joka pelastaa perseen vieraissa kaupungeissa liikkuessa satavarmasti vielä joku päivä.