Virallinen Nokia topic

155 posts, 8 pages, 78,249 views

RFD

#21 • • RFD

Gnizhak, 25.4.2007 08:08:
---
phear, 25.4.2006 18:36:
---
akir0, 25.4.2006 18:33:
Kännykkäsoftaa ei ihan hirveästi maksuttomana löydy. Ite oon ihan tyytyväisenä euron pari joskus sijoittanu :)

---

Joo tää on tullut havaittua. Jännä sinänsä, luulisi "avoimelle" standardille monienkin tekevän. Mitä olen noita demoja joistain softista testaillut, on ollut sen verran bugisia, etten rahaa moisiin sijoita.

---

Niiden kehittäminen on niin perseestä etten yhtään ihmettele, ettei noita tehdä huvikseen. Siitä on huvi kaukana. Lisäks vieläpä useimmat kehitysympäristöt maksavat (esim. Nokian Carbide.c++ alk. 299e).

Löytyy Carbidesta ilmainen Express-versiokin. Sitten toki jos haluaa virallisesti Symbian-signattuja omia sis-paketteja jaella, niin se kyllä maksaa.
Avangion

#22 • • Avangion Punakardinaali
Ehdottomasti parasta antia Symbianille on VSun SNES-emulaattori! *hihu*

TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

Gnizhak

#23 • • Gnizhak iku

RFD, 25.4.2007 08:41:
---
Löytyy Carbidesta ilmainen Express-versiokin. Sitten toki jos haluaa virallisesti Symbian-signattuja omia sis-paketteja jaella, niin se kyllä maksaa.

Joo, on käytössä mut se on kadonnu siitä versiolistasta etusivulta ja ounastelen et 1.2-versiosta ei enää expressiä irtookaan. Toi mulla on nyt (tai oli kunnes kovalevy laukes) käytössä, mut siin on jotain sellasia major-bugeja et jos toi jää viimeseks expressiks ni ilmaset kehittelyt jää vähiin.

--
Don't Just Stand There

sts

#24 • • sts Sama pyynti aitta!

Avangion, 25.4.2007 09:00:

TeMpPu

Paitsi että se kusee puolet ajasta. Vnes on parempi <3 tai Vboy
Avangion

#25 • • Avangion Punakardinaali

sts, 25.4.2007 16:02:
---
Avangion, 25.4.2007 09:00:

TeMpPu

---

Paitsi että se kusee puolet ajasta. Vnes on parempi <3 tai Vboy

Ilmankos VSun:in rekisteröimättömässä versiossa on vain noin minuutti aikaa pelata! *grr*
Kiitos varoituksesta. Tutustun noihin toisiin versioihin. *hymy*

TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

Viltsu

#26 • • Viltsu noname

toma, 24.4.2007 23:36:
Viking Informatics Mp3Player vaikuttaa hyvältä, osaa yhden kriittisen asian mitä luurin oma softa ei: jatkaa siitä kohdasta mihin on jääty. Myös volaa irtoaa huomattavasti enemmän, mikä on kyllä tarpeen.

hep Toma, kiitti vinkistä, pitää testata..
tuli hommattua E70 kun sitä sun sillon testailin.. on kyl eri pähee kirjotella esim. Tällaisia lainauksia klubbariin ,)

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

toma

#27 • • toma Tototoototo

Viltsu, 25.4.2007 16:21:
---
Viking Informatics Mp3Player vaikuttaa hyvältä, osaa yhden kriittisen asian mitä luurin oma softa ei: jatkaa siitä kohdasta mihin on jääty. Myös volaa irtoaa huomattavasti enemmän, mikä on kyllä tarpeen.

---

tuli hommattua E70 kun sitä sun sillon testailin.. on kyl eri pähee kirjotella esim. Tällaisia lainauksia klubbariin ,)

Perunpa vinkin samantien, tosta puuttuu puolestaan muita ominaisuuksia jotka on aivan essential ainakin mulle. Edelleen hyvä soittosofta hakusessa...

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Viltsu

#28 • • Viltsu noname

toma, 25.4.2007 16:43:
---
Viltsu, 25.4.2007 16:21:
---

---

---

Perunpa vinkin samantien, tosta puuttuu puolestaan muita ominaisuuksia jotka on aivan essential ainakin mulle. Edelleen hyvä soittosofta hakusessa...

Jep, heti kun ilmestyy s60 player mistä löytyy:
* resume
* replaygain
* shoutcast & icecast
* siedettävä UI
lupaan maksaa siitä softasta ;)

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

laite

#29 • • laite MastahWankah

JussiS, 24.4.2007 23:34:
Fring! http://www.fring.com/

Skype, MSN, Googletalk jne.

Oon tätä pyörittänyt melkein 2 viikkoa ja täytyy kyl sanoa, että toimii yllättävän hyvin. Mese tässä pääasiassa on käytössä, mut oon mä skypellä vissiin yhden puhelun soittanut! Vanhan luurin kanssa skypen volume oli kyllä niin törkeän pieni (E60 + perus GPRS), että ei tehnyt mieli kauheasti puhella. Pitää testata tällä E65:llä kunhan tulee joku järkevä skypen kanssa linjoille.

Mut täytyy kyl sanoa, että tää softa pieksee ainakin Agile Messengerin jo pelkästään hinnan puolesta (Il-mai-nen). Enkä mä kännymeseen mitään Fringiä graafisempaa käyttöliittymää kyl kaipaa, fuck hymiöt jne!
Viltsu

#30 • • Viltsu noname

ittu miten killeri :)

--

Ville Vähäsaari

#31 • • Edited Ville Vähäsaari

Viltsu, 27.4.2007 15:48:
---

---

ittu miten killeri :)

imo toi on kyl vielä melko vaiheessa. chatin merkkiääniä ei saa pois settingseistä, tekstiä katoaa kirjoittaessa mikäli toiselta tulee vastaus ennenku on painanut sendiä, chatti pomppii ikkunasta toiseen mielivaltaisesti vastausten tullessa yms.

pitänee odotella päivityksiä.
Viltsu

#32 • • Viltsu noname

Ville Vähäsaari, 27.4.2007 15:56:
---
imo toi on kyl vielä melko vaiheessa. chatin merkkiääniä ei saa pois settingseistä, tekstiä katoaa kirjoittaessa mikäli toiselta tulee vastaus ennenku on painanut sendiä, chatti pomppii ikkunasta toiseen mielivaltaisesti vastausten tullessa yms.

heh, poimit just ne jutut mitkä mua tossa alko häiritseen 15min käytön jälkeen ,)
mut killeri silti <3

--

Jussi Soro

#33 • • Jussi Soro choon!

Ville Vähäsaari, 27.4.2007 15:56:

noi tekstipohjaset sovellukset on tossa (niinku kaikissa numeronäppäimisellisissä puhelimissa) IMO aika turha lisä, Skype rulettaa. Agilessa oli kyllä paremmin hoidettu toi tekstichattaily. Varmaankin päivitykset tosiaan korjaa ongelman.
eerkom

#34 • • eerkom
voisko joku suositella jotain tän hetken prameinta s60 rss plugaria?
kiits.
Kaaottisen mukava

#35 • • Kaaottisen mukava aka kamu
Eniten on tullu käytettyä ProfiMail:ia. Jos rasittaa vakiomailisoftan huonous, kannattaa käydä hakemassa!

--
Yön saalistajalla on aina hauskempaa!

akir0

#36 • • akir0 idleRPG champion 2009
Kaipailisin e90 ja n73 puhelimille hyvää mp3-soitto-ohjelmaa. Oggplay rules, mut en saanu sitä näissä toimimaan, vaan se tuppaa cräshäilemään.
Late

#37 • • Late team Lasse
Kotimainen JoikuSpot rokkaa.

Softalla saa puhelimen datayhteyden jaettua wlanin yli useammalle koneelle kerrallaan. Ainakin n95 + macbook yhdistelmä toimii, täytyy testata vielä jossain välissä tuo mobiilikaistan käyttö usemmalla koneella samaan aikaan. :) Loisto homma kun voi tarvittaessa jakamisen lisäksi "lainata" vaikka kaverille helposti tuota yhteyttä ilman bt-paritusta / johtojen kanssa räpellystä.
Lyylikki

#38 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Jos mä saan kaverilta pelin N73:seen ja se näyttää tietokoneen näytöllä ihan normaalilta kansiolta, jossa on erilaisia tiedostoja sisällä, niin miten ihmeessä mä saan sen mun puhelimeen niin, että se vielä toimiikin?

Se siis ei ole sellainen perus sini-vihreä Nokia application installer tiedosto.
Jussi Soro

#39 • • Jussi Soro choon!

Lyylikki, 26.2.2008 20:21:
Jos mä saan kaverilta pelin N73:seen ja se näyttää tietokoneen näytöllä ihan normaalilta kansiolta, jossa on erilaisia tiedostoja sisällä, niin miten ihmeessä mä saan sen mun puhelimeen niin, että se vielä toimiikin?

Se siis ei ole sellainen perus sini-vihreä Nokia application installer tiedosto.

Kyllä se täytyy asentaa ihan sillä sis-installerilla, toi vastaa vähän sitä että kopiois tietokoneesta toiseen vaan ohjelmakansion.
Lyylikki

#40 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

JussiS, 26.2.2008 20:23:
Kyllä se täytyy asentaa ihan sillä sis-installerilla, toi vastaa vähän sitä että kopiois tietokoneesta toiseen vaan ohjelmakansion.

Eli siis mä vaan siirrän sen sinne puhelimeen ja avaan sen sielläkö?