Virallinen Nokia topic

155 posts, 8 pages, 75,485 views

Jussi Soro

Posts: 6,385

#41 • • Jussi Soro choon!

Lyylikki, 26.2.2008 20:28:
Eli siis mä vaan siirrän sen sinne puhelimeen ja avaan sen sielläkö?


Jos sulla on sis-tiedosto, niin kytke puhelin tietokoneeseen (odota että synkkaa pc suiteen), ja avaa se tiedosto. Pitäisi mennä noin, jos ei mene, niin nokia pc suiten kautta "asenna sovelluksia".

Mutta ilman tota sis-tiedostoa se ei toimi, se on vähän niinku installer (taitaa noita asennuspäätteitä olla muitakin, mutta sis on yleisin).
Tupe-san

Posts: 447

#42 • • Tupe-san
Kannattaa kaikkien irc käyttäjien tsekkaa efnetin palvelimella kanava #mediaplace sielt tuleeki sit jatko ohjeet miten saa etsittyä / ladattua, mutta löytyy ainaki paljon n-gage ja s60 softaa ! Tuli käytettyy n-gage aikoina aika paljon *hymy*

--
No Reality

¡ Previous post about a year ago !
ezzy

Posts: 8,060

#43 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Virallinen Nokia topic:

JussiS, 26.2.2008 20:33:
---
Lyylikki, 26.2.2008 20:28:
Eli siis mä vaan siirrän sen sinne puhelimeen ja avaan sen sielläkö?

---

Jos sulla on sis-tiedosto, niin kytke puhelin tietokoneeseen (odota että synkkaa pc suiteen), ja avaa se tiedosto. Pitäisi mennä noin, jos ei mene, niin nokia pc suiten kautta "asenna sovelluksia".

Mutta ilman tota sis-tiedostoa se ei toimi, se on vähän niinku installer (taitaa noita asennuspäätteitä olla muitakin, mutta sis on yleisin).



Pitäisköhän tää nimetä viralliseks Nokia-threadiks, kun ei sellasta ilmeisesti vielä ole? :D

Omat lempparisoftat 5800xm:lle so far:

1) Nokia Sportstracker
2) Touch Putty -sivuprojekti S60v5:lle (putty+irssi rules mobiilina)
3) Google Maps
4) iSearch (yksi hakurivi - monta hakukonetta)
5) Joikuspot (luurin netin jakaminen wlanin kautta muille laitteille)
6) FolderPlay (FLAC-soitin <3)
7) Deviceinfo 2.0 (hyvä akkumittari esim)
8) Smartsettings (kustomoitava start-valikko xpressmusic-napin taakse)
9) PowerMP3 (pätevä mp3, mod jne soitin)
10) Freesigner (todella helppo softasignaaja)

bubbling under: TempesGT (auton suorituskykymittari), Racechrono (kiihtyvyys/kierrosaikamittari jne), Opera Mini, MyPhone (iphone-desktop s60:lle) and Mobbler (last.fm streameri).
Sallakat

Posts: 2,220

#48 • • Sallakat jungle, baby !
itsekään en ole myyty koska Onhan Noi Nähty Jo. Mutta tämä nyt tuppaa olemaan case jokaisessa, nykyisessä, uudessa Nokia-tuotteessa :P
speukka

Posts: 335

#50 • • speukka
En oo ite onnistunu vielä keksimään ainuttakaan syytä ostaa miniläppäriä. Liian iso mobiililaitteeksi, liian rajoittunut läppäriksi.
Daniel Braun

Posts: 1,626

#51 • • Daniel Braun wednesday?

Replying to Virallinen Nokia topic:

speukka, 24.8.2009 16:37:
En oo ite onnistunu vielä keksimään ainuttakaan syytä ostaa miniläppäriä. Liian iso mobiililaitteeksi, liian rajoittunut läppäriksi.


Samaa mieltä.
Okei, jos esim reissais pitkinpoikin suomenmaata ja kaipais jotain hieman isomaa kuin luurin näyttö niin mikä jottei.
Mut silloin olis miltei sama vaik kulki normiläppäri messis.

Ainut minkä takia miniläppäri on välil käynny mieles niin lehden korvikkeeksi paskahuussiin/telkkutietojen etc pläräilyyn olkkarissa.
Mut en mää silti menis ostamaan miniläppäriä...
akir0

Posts: 2,554

#52 • • akir0 idleRPG champion 2009

Replying to Virallinen Nokia topic:

Daniel Braun, 24.8.2009 16:41:
Samaa mieltä.
Okei, jos esim reissais pitkinpoikin suomenmaata ja kaipais jotain hieman isomaa kuin luurin näyttö niin mikä jottei.
Mut silloin olis miltei sama vaik kulki normiläppäri messis.



Mullon nyt ollu vuoden miniläppäri ja pakko sanoa, etten kyl keksi mitään syytä, miks ihmisellä enää tarvis olla ns. "normiläppäri". Tällä kun pystyy kuitenki tekemään aivan kaiken mitä tarvii ja ihan yhtä kivuttomasti.
Daniel Braun

Posts: 1,626

#53 • • Daniel Braun wednesday?

Replying to Virallinen Nokia topic:

akir0, 24.8.2009 16:43:
---
Daniel Braun, 24.8.2009 16:41:
Samaa mieltä.
Okei, jos esim reissais pitkinpoikin suomenmaata ja kaipais jotain hieman isomaa kuin luurin näyttö niin mikä jottei.
Mut silloin olis miltei sama vaik kulki normiläppäri messis.
---


Mullon nyt ollu vuoden miniläppäri ja pakko sanoa, etten kyl keksi mitään syytä, miks ihmisellä enää tarvis olla ns. "normiläppäri". Tällä kun pystyy kuitenki tekemään aivan kaiken mitä tarvii ja ihan yhtä kivuttomasti.


Mä taas en o nähny miniläppärin spekseiltään korvaavan fiksusti isompaa läppäriä.
Joku niissä on aina mättän, jos ei muuta niin reso näytössä.
Mulla läppäri on lähinnä webbi, snadi kuvan käsittely, abletonilla musasäätö ja seraton alustana+kaikki muu oheistoiminto.
Tää 13" macbook on kans siin hilkul et haluaisko isommalla näytöllä, todennäköisesti seuraava tulee olemaan 15" ruudulla oleva.
akir0

Posts: 2,554

#54 • • akir0 idleRPG champion 2009

Replying to Virallinen Nokia topic:

Daniel Braun, 24.8.2009 16:47:
Mä taas en o nähny miniläppärin spekseiltään korvaavan fiksusti isompaa läppäriä.
Joku niissä on aina mättän, jos ei muuta niin reso näytössä.
Mulla läppäri on lähinnä webbi, snadi kuvan käsittely, abletonilla musasäätö ja seraton alustana+kaikki muu oheistoiminto.
Tää 13" macbook on kans siin hilkul et haluaisko isommalla näytöllä, todennäköisesti seuraava tulee olemaan 15" ruudulla oleva.



Aina kun mä teen jotain oikeeta niin sit pitää kuitenkin tökätä tollanen normiläppäri (etenki 1280x800 resolla) kiinni telakkaan.

Mut kuten todettua, itekään en uskonu, että miniläppärillä tekee mitään, ennenkuin semmosen hankin ja muutaman kuukauden kuluttua mielipiteet muuttu aika radikaalisti.
Daniel Braun

Posts: 1,626

#55 • • Daniel Braun wednesday?

Replying to Virallinen Nokia topic:

akir0, 24.8.2009 16:55:
---
Daniel Braun, 24.8.2009 16:47:
Mä taas en o nähny miniläppärin spekseiltään korvaavan fiksusti isompaa läppäriä.
Joku niissä on aina mättän, jos ei muuta niin reso näytössä.
Mulla läppäri on lähinnä webbi, snadi kuvan käsittely, abletonilla musasäätö ja seraton alustana+kaikki muu oheistoiminto.
Tää 13" macbook on kans siin hilkul et haluaisko isommalla näytöllä, todennäköisesti seuraava tulee olemaan 15" ruudulla oleva.
---


Aina kun mä teen jotain oikeeta niin sit pitää kuitenkin tökätä tollanen normiläppäri (etenki 1280x800 resolla) kiinni telakkaan.

Mut kuten todettua, itekään en uskonu, että miniläppärillä tekee mitään, ennenkuin semmosen hankin ja muutaman kuukauden kuluttua mielipiteet muuttu aika radikaalisti.


Käytöstä riippuen noi konevalinnat.
Ei siinä, tiedän että omassa käytössä läppäri olis paljon fiksumpi korvata fiksummalla pöytäkoneella.
Mut kannettavuuttakin kaipaan.
Uus kone jossain välissä pitää hankkia ja tietyllätapaa joku 24" iMac käynny houkuttamaan. Jos pitäis tän bookin sit kannettavana kaverina seratolle...
lilius

Posts: 719

#56 • • lilius

Replying to Virallinen Nokia topic:

Daniel Braun, 24.8.2009 16:59:
---
akir0, 24.8.2009 16:55:
---
Daniel Braun, 24.8.2009 16:47:
Mä taas en o nähny miniläppärin spekseiltään korvaavan fiksusti isompaa läppäriä.
Joku niissä on aina mättän, jos ei muuta niin reso näytössä.
Mulla läppäri on lähinnä webbi, snadi kuvan käsittely, abletonilla musasäätö ja seraton alustana+kaikki muu oheistoiminto.
Tää 13" macbook on kans siin hilkul et haluaisko isommalla näytöllä, todennäköisesti seuraava tulee olemaan 15" ruudulla oleva.
---


Aina kun mä teen jotain oikeeta niin sit pitää kuitenkin tökätä tollanen normiläppäri (etenki 1280x800 resolla) kiinni telakkaan.

Mut kuten todettua, itekään en uskonu, että miniläppärillä tekee mitään, ennenkuin semmosen hankin ja muutaman kuukauden kuluttua mielipiteet muuttu aika radikaalisti.

---

Käytöstä riippuen noi konevalinnat.
Ei siinä, tiedän että omassa käytössä läppäri olis paljon fiksumpi korvata fiksummalla pöytäkoneella.
Mut kannettavuuttakin kaipaan.
Uus kone jossain välissä pitää hankkia ja tietyllätapaa joku 24" iMac käynny houkuttamaan. Jos pitäis tän bookin sit kannettavana kaverina seratolle...



Tollanen ollut itellä noin vuoden käytös..

http://www.tietokoneopas.com/t/tp-x61s-l75002160121vb32-ts/

..ja ei voi kuin suositella... (vaikka Lenovo). -> Ei tarvetta 'normiläppärille'..

- jussi
ezzy

Posts: 8,060

#59 • • Edited ezzy Droid-pappa

Morrowe, 24.8.2009 18:13:
---
bates, 24.8.2009 17:47:
---
akir0, 24.8.2009 16:19:
http://europe.nokia.com/find-products/mini-laptop - Nokian mini-läppäri tuloo!

En kyllä ite vielä oo kovinkaan myyty, mutta katellaan.

---


Ihan makee design ainakin, mikä Nokian tapauksessa on kyl enemmän kuin yllättävää! :)

---


Noi ala-etureunan pyöreet viistoukset ja alumiinimeno on muuten ihan ku suoraan (uusimmasta) macbook pro'sta

Edelläkävijä Nokia taas *joo* *nauru*




Luultavasti varmaan samojen kiinalaisten käsien valmistamakin kuin MACit. *nauru*
sts

Posts: 7,969

#60 • • sts Sama pyynti aitta!

Replying to Virallinen Nokia topic:

bates, 24.8.2009 17:47:
---
akir0, 24.8.2009 16:19:
http://europe.nokia.com/find-products/mini-laptop - Nokian mini-läppäri tuloo!

En kyllä ite vielä oo kovinkaan myyty, mutta katellaan.

---


Ihan makee design ainakin, mikä Nokian tapauksessa on kyl enemmän kuin yllättävää! :)



ja seki ripattu aika suoraa applelta :D Kohta tulee varmaa nPODei