Virallinen Nokia topic

155 posts, 8 pages, 75,481 views

whispering

Posts: 871

#101 • • Edited whispering Super Juusto

Replying to Virallinen Nokia topic:

Jussi Lius, 28.8.2009 15:41:
..juu näin on. Tarkoitin tuolla sitä enemmänkin. .et miten toi on hoidettu. Tää nyt on taas (HTC/WM), mut check:


Juu, juu. eli käsitin taas väärin :p

Ite täytyy kyl sanoa et noi hienot "touch screen" liikkeet ei mua innosta. Voisin melkeen sanoa etten tuu ikinä ostamaan laitetta jossa kosketus on se pääasiallinen kontrollointi tapa. Tykkään enemmän noista Nokian "insinööri" puhelimista missä käytännöllisyys on nostettu jalustalle, eikä media seksikkyys :p

Edit: niin siis että odottelen sen miniläppärin rantautumista enkä ton uuden puhelimen.
Timce

Posts: 5,381

#102 • • Timce


mmmm... :P~~

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

mange

Posts: 1,913

#104 • • mange Terrorcraft
Testailin tuossa äsken Nokia N97:n musiikkiominaisuuksia ja jälleen tuli eteen tämä sama ongelma mikä on moneessa muussakin puhelimessa jopa näissä ns. musiikkipuhelimissakin.
Ongelma on siis että jos kuuntelet valmista mixausta jossa biisit pilkottu erilleen niin jokaisen biisin välillä tulee ns. "hiljainen hetki", eli soitin ei pysty sulavasti vaihtamaan tulevaan biisin ilman tuota ärsyttävää taukoa. Tai sitten en vaan löytänyt asetusta missä tämän ongelman saisi pois.
ezzy

Posts: 8,060

#105 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Virallinen Nokia topic:

mange, 27.9.2009 19:51:
Testailin tuossa äsken Nokia N97:n musiikkiominaisuuksia ja jälleen tuli eteen tämä sama ongelma mikä on moneessa muussakin puhelimessa jopa näissä ns. musiikkipuhelimissakin.
Ongelma on siis että jos kuuntelet valmista mixausta jossa biisit pilkottu erilleen niin jokaisen biisin välillä tulee ns. "hiljainen hetki", eli soitin ei pysty sulavasti vaihtamaan tulevaan biisin ilman tuota ärsyttävää taukoa. Tai sitten en vaan löytänyt asetusta missä tämän ongelman saisi pois.



Jospa vaikka vaihtaisit soittosoftaa? FolderPlay taitaa gapless playbackin.
akir0

Posts: 2,554

#107 • • akir0 idleRPG champion 2009
5800 läks huoltoon näyttö ongelmien vuoksi. Piti ottaa taas e90 käyttöön ja ekana päivänä hävetti pari kertaa ku yritin sormella komentaa sen näyttöä :)
Lyylikki

Posts: 2,975

#108 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Replying to Virallinen Nokia topic:

akir0, 22.10.2009 07:50:
5800 läks huoltoon näyttö ongelmien vuoksi. Piti ottaa taas e90 käyttöön ja ekana päivänä hävetti pari kertaa ku yritin sormella komentaa sen näyttöä :)



Millasia näyttöongelmia?

Mulla vaihtuu näyttö välillä punasävyisestä sinisävyiseen, jonka jälkeen muutamassa sekunnissa vaihtuu takaisin. Olen miettinyt, että onkohan toi kuinkakin suuri "vika", koska käytettävyyteen sillä ei sinällään ole vaikutusta, vituttaa vaan välillä.
ezzy

Posts: 8,060

#109 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Virallinen Nokia topic:

Lyylikki, 22.10.2009 09:23:
---
akir0, 22.10.2009 07:50:
5800 läks huoltoon näyttö ongelmien vuoksi. Piti ottaa taas e90 käyttöön ja ekana päivänä hävetti pari kertaa ku yritin sormella komentaa sen näyttöä :)

---


Millasia näyttöongelmia?

Mulla vaihtuu näyttö välillä punasävyisestä sinisävyiseen, jonka jälkeen muutamassa sekunnissa vaihtuu takaisin. Olen miettinyt, että onkohan toi kuinkakin suuri "vika", koska käytettävyyteen sillä ei sinällään ole vaikutusta, vituttaa vaan välillä.



Kyllä se on suuri vika. näyttö menee vaihtoon ja takuuseen. Toi on ihan tunnettu valmistusvika noissa vanhoissa 5800xm malleissa. Uusissa tota ei pitäis enää olla.
akir0

Posts: 2,554

#110 • • Edited akir0 idleRPG champion 2009

Replying to Virallinen Nokia topic:

Lyylikki, 22.10.2009 09:23:
Millasia näyttöongelmia?

Mulla vaihtuu näyttö välillä punasävyisestä sinisävyiseen, jonka jälkeen muutamassa sekunnissa vaihtuu takaisin. Olen miettinyt, että onkohan toi kuinkakin suuri "vika", koska käytettävyyteen sillä ei sinällään ole vaikutusta, vituttaa vaan välillä.



Kuten Ezzy totes ni ekojen mallien tyyppivika. Video löytyy
&feature=related

Ittellä tosiaan toi sekoilu jää joskus päälle, näissä tapauksissa puhelinta ei voi juuri käyttää ollenkaan.
Takyon

Posts: 2,945

#113 • • Takyon Möwkö
Alteilla päässyt pari kertaa hypistelemään elävää n900:sta ja vaikuttaa erittäin himoittavalta. Kosketusnäyttö on todella herkkä verrattuna esim tähän 5800:aan, eli ei juurikaan tarvitse painaa vaikka resistiivinen näyttö onkin. Netin flashit toimii hyvin, vaikka demoscene.tv:n hd-videot onnistuikin kaatamaan selaimen ;) Linuxin terminaaliin pääsee suoraan valikosta..

Njoo ylistykset sikseen, onhan tuo melko raskas ja paksu, mutta kuola valuu silti.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

ezzy

Posts: 8,060

#114 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Virallinen Nokia topic:

Takyon, 24.10.2009 22:24:
Alteilla päässyt pari kertaa hypistelemään elävää n900:sta ja vaikuttaa erittäin himoittavalta. Kosketusnäyttö on todella herkkä verrattuna esim tähän 5800:aan, eli ei juurikaan tarvitse painaa vaikka resistiivinen näyttö onkin. Netin flashit toimii hyvin, vaikka demoscene.tv:n hd-videot onnistuikin kaatamaan selaimen ;) Linuxin terminaaliin pääsee suoraan valikosta..

Njoo ylistykset sikseen, onhan tuo melko raskas ja paksu, mutta kuola valuu silti.



Itse kans räpläsin protoa alt partyilla ja tuntu ihan hyvältä kädessä. softaan en tosin koskenut ku oli tuntemattoman jannun luuri, kunhan vertasin vaan 5800xm:n kanssa eroja koossa jne about sman painoinen kuin oma luuri tehoakun kanssa ja pikkasen leveämpi isomman näytön takia.

Jää nähtäväksi millanen se on käyttää myyntiversiona :) Toivotaan parasta, pelätään...no, nokialaista tuntumaa ja laatua.
Takyon

Posts: 2,945

#115 • • Takyon Möwkö
;)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

DeeJays Anonymous

Posts: 159

#116 • • DeeJays Anonymous
On nyt ollu n900 vajaan viikon käytössä ja hyvältä tuntuu. Varsinkin kun saunalahti kauppasi tämän huokeaan 400 euron hintaan. Kerrankin voi puhua tietokoneesta puhelimella eikä vain älypuhelimesta. Parempaa flashiä odottelen vielä mutta muuten oon kovin tyytyväinen nettiominaisuuksiin.

Jos jostain pitää rutista niin se on pystytilan puuttuminen ja omituinen liittimien sijoittelu. Mielestäni kuulokeliitin olisi saanut olla vasemmassa eli yläreunassa ja laturin liitin oikealla eli pohjassa. Näytön lukitusvipu on kanssa ihmeellisessä paikassa oikealla laitteen pohjassa. Ei haittane nyt mutta kun pystytila tulee niin alkaa oleen aika sormiakrobatiaa saada näyttö henkiin. Onneksi lukituksen voi avata painamalla virtanappia ja liuttumalla kosketusnäytössä olevaa nappulaa iPhone tyyliin.
aform

Posts: 291

#117 • • Edited aform
Mulla oli just puhelimen osto pähkäily. Kauheesti kaikkee sälää näissä uusissa luureissa.

Valintaa pähkäilin Noksun N900, 5800, 5530 ja Samsung Beat DJ:n välillä. Noh 5530 vei voiton edullisella hinnallaan vaikka sit huomasin vähän jälkikäteen, että siitä puuttuu HF kaiutin DOH.

Toi Samsungin Beat Dj lienee eka dj-puhelin. Se on aika hauska laite. Mutta valitettavasti se dj mode on aika hidas + filettereiden vaihtaminen pyörittämällä sormea ei ole ihan paras käytettävyyden kannalta.

Kaikkien DJ käyttöön suunniteltujen lelujen ystäville voin suositella, että kannattaa jossain käydä leikkimässä sillä.

Tossa pieni video puhelimesta käytössä.
http://www.youtube.com/watch?v=s-NkggmpDEY
ezzy

Posts: 8,060

#118 • • ezzy Droid-pappa
Itse läksin pois noksu-leiristä 14 vuoden jälkeen ja ostin HTC Hero android-luurin. Pätevältä vaikuttaa ja käyttömukavuus on 5800xm:ää valovuosia edellä.
Avatar
#119 • • Reivaaja Guest

Replying to Virallinen Nokia topic:

aform, 9.12.2009 03:36:
Mulla oli just puhelimen osto pähkäily. Kauheesti kaikkee sälää näissä uusissa luureissa.

Valintaa pähkäilin Noksun N900, 5800, 5530 ja Samsung Beat DJ:n välillä. Noh 5530 vei voiton edullisella hinnallaan vaikka sit huomasin vähän jälkikäteen, että siitä puuttuu HF kaiutin DOH.

Toi Samsungin Beat Dj lienee eka dj-puhelin. Se on aika hauska laite. Mutta valitettavasti se dj mode on aika hidas + filettereiden vaihtaminen pyörittämällä sormea ei ole ihan paras käytettävyyden kannalta.

Kaikkien DJ käyttöön suunniteltujen lelujen ystäville voin suositella, että kannattaa jossain käydä leikkimässä sillä.

Tossa pieni video puhelimesta käytössä.
http://www.youtube.com/watch?v=s-NkggmpDEY



Aika turhake. Eihän tolla kytkene tekemään mitään lagin takia.
Lumpy

Posts: 873

#120 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg
Viimeinen hyvä Nokia jonka olen omistanut oli 5110. Tämän jälkeen kaikki Nokialaiset ovat olleet täysiä susia.