Virallinen Nokia topic

155 posts, 8 pages, 74,603 views

Yallu

Posts: 1,910

#141 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Replying to Virallinen Nokia topic:

Jussi Soro, 22.1.2010 13:30:
---
Yallu, 22.1.2010 13:25:
Eikös tuosta Nokian karttapalvelusta pysty lataamaan halutun alueen kartat valmiiksi? Esim. kun lähtee lomareissulle, niin voi ladata kohteen kartat valmiiksi?

---

Juu voi ladata, samoin ääniohjauksen, lonely planetin ja michelinin oppaat voi ladata etukäteen.


Tää on sitten matkailijan paras kaveri, kun ei tarvitse murehtia Roaming-maksuista mitään.. Käyttöön.
T3k

Posts: 1,221

#142 • • T3k semmonen

Replying to Virallinen Nokia topic:

Jussi Soro, 22.1.2010 13:17:
---
T3k, 22.1.2010 11:47:
pointti on siinä rupeaako kukaan maksaan siitä lisenssistä sen jälkeen ku ilmaiset kokeilujaksot on käytetty. itsekin käyttänyt jo vuoden kokeilulisenssi kahdesta puhelimesta...

---

N-sarjassa kokeilujakso taitaa olla vain yksi kk, E-sarjassa on vuoden. Tosin aina softan päivittyessä sait ilmaisen kokeilujakson :) Kerran ostin viikonlopuksi tuollaisen kun piti ajella ympäri suomea, mielestäni ihan hyvä setti satunnaiseen käyttöön. Ei se koskaan mitään kunnon TomTomia korvaa, mutta eipä tota vastaavaan käyttöön ostetakaan. Keskimäärin normaali ihminen käyttää navigaattoria ehkä 2-3 kertaa vuodessa. Varmasti tulee myyntimäärät laskemaan TomTomilla kun navigaattorin saakin ilmaiseksi puhelimessa.

n95:ssa oli mul vuoden setti ja e71:llä nyt myös vuosi :) ja hyvin ovat kyl tarpeensa ajaneet, mut lisää aikaa en noihi alkais maksaa varsinkaa noil hinnoil..
Jussi Soro

Posts: 6,385

#143 • • Jussi Soro choon!

Replying to Virallinen Nokia topic:

T3k, 22.1.2010 13:59:
n95:ssa oli mul vuoden setti ja e71:llä nyt myös vuosi :) ja hyvin ovat kyl tarpeensa ajaneet, mut lisää aikaa en noihi alkais maksaa varsinkaa noil hinnoil..


hmm, mä oon _melko varma_ että mun N95:ssä oli vaan kuukausi, mut se tosiaan uudistui joka kerta kun toi karttasofta päivittyi uuteen versioon. E71:ssä on tosiaan ainakin ollu vuoden setti.

Vuosihintahan noissa oli aivan järjetön, mutta toisaalta nuo viikonlopun setit oli 5€ / kerta, joka ainakin omasta mielestä oli ihan hyvä ostos.
Yallu

Posts: 1,910

#144 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Replying to Virallinen Nokia topic:

Jussi Soro, 22.1.2010 14:05:
---
T3k, 22.1.2010 13:59:
n95:ssa oli mul vuoden setti ja e71:llä nyt myös vuosi :) ja hyvin ovat kyl tarpeensa ajaneet, mut lisää aikaa en noihi alkais maksaa varsinkaa noil hinnoil..
---

hmm, mä oon _melko varma_ että mun N95:ssä oli vaan kuukausi, mut se tosiaan uudistui joka kerta kun toi karttasofta päivittyi uuteen versioon. E71:ssä on tosiaan ainakin ollu vuoden setti.

Vuosihintahan noissa oli aivan järjetön, mutta toisaalta nuo viikonlopun setit oli 5€ / kerta, joka ainakin omasta mielestä oli ihan hyvä ostos.


Alkuperäisessä N95:ssä oli vuoden setti, mut sitten kun ne vähän korjaili mokiaan, niin se muuttui päivitysten myötä lyhyemmäksi.
Takyon

Posts: 2,945

#145 • • Takyon Möwkö
Nokia software updater *grr*

Mä haluun päivittää mun PUHELIMEN softat, en sitä päivityssoftaa. Joka ikinen kerta kun olen tietoinen uudesta puhelimen softasta ja käynnistän nsu:n niin ensimmäinen operaatio on päivittää nsu.. Ja tämäkin tapahtuu asentamalla koko softa uusiks, tapahtuu onneks automaattisesti mut miks ei vois vaan olla jotain tiedostojen päivityksiä tjsp..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

drifter

Posts: 834

#146 • • drifter RoadMonkey | K1

Replying to Virallinen Nokia topic:

Takyon, 22.4.2010 18:45:
miks ei vois vaan olla jotain tiedostojen päivityksiä tjsp..


Miksi tehdä elämästä liian helppoa...osta Nokia ja näprää puhelimesi kanssa monta monta iltaa!

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

mrskndr

Posts: 33

#147 • • mrskndr

Replying to Virallinen Nokia topic:

drifter, 22.4.2010 18:50:
---
Takyon, 22.4.2010 18:45:
miks ei vois vaan olla jotain tiedostojen päivityksiä tjsp..

---

Miksi tehdä elämästä liian helppoa...osta Nokia ja näprää puhelimesi kanssa monta monta iltaa!



Uudemmissa malleissahan (ainakin E52, 72, 75 jne.) toi päivitys onnistuu ihan suoraan puhelimellakin, eikä se ainakaan itsellä ole vielä kertaakaan puhelimesta mitään hajottanut - toisin kuin nsu:n kautta tehdyt updatet...
¡ Previous post about a year ago !
lopez

Posts: 1,972

#150 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

lopez

Posts: 1,972

#151 • • lopez pahan päivän pakkasukko!
N9

Ei QWERTYä, alle 4" näyttö, alla ohjelmisto, jonka tuotekehittely on ajettu alas = "Lippulaiva." Tätä palikkaako tässä on muka odoteltu kuola valuen?
Eiköhän tämä ollut tässä, pysyvästi.

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

lopez

Posts: 1,972

#152 • • lopez pahan päivän pakkasukko!
Vielä viimeinen naula arkkuun, kun potenttiaalisin puhelin (tarkemmin: julkaisu) pikku puutteineen, olkoonkin, että ks. on järjestyksessään nyt siis jo toisesta MeeGo -alustaisesta gsm:stä, ryssitään näin!


*eikä*

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

Syntse

Posts: 1,652

#153 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Jos oottelis niitä windows mallei ennen kuin lyö nauloja arkkuun. Nää on varmasti ollu kehityksessä jonkin aikaa ja halutaan vain julkaista ja myydä kerran niihin on aikaa ja rahaa tuhlattu. Muutenkin käsittääkseni MeeGo jää pieneksi kehitysalustaksi Nokialle.
lopez

Posts: 1,972

#154 • • lopez pahan päivän pakkasukko!
Tuon tason optimismiin (tältä osin) en koe henk.koht. yrityksistäni huolimatta yltävän, kun ei uskokaan ole yksin riittävä.

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

$

Posts: 1,802

#155 • • $ Destination weekend!
Ostin juuri Nokian edullisimman mallin, 1616:sen uutena 29e. Täytyy sanoa, että Nokia taitaa edelleen erittäin hyvin tuon edullisempien kapuloiden puolen. (Mitä nyt näytön alta piti puhaltaa pois laitetta koonneen henkilön kulmakarva).

Valitettava tosiasia vaan on, ettei Nokia taida enää tuosta juurikaan nousta.