hallucinogen, 17.9.2006 16:30:
Mua huvittaa kyllä toi ruikutus kun ei saanu noin kolmenkympin hintaan niitä sipsei ja juomia :D Kuiteskin sen partypackin sai niin halvalla ettei kukaan ois saanu ees sitä sipsipussia ees kahdella eurolla paikallisesta k-marketista. Okei ehkä kyse on nyt periaatteesta eikä siitä hurjasta kahdesta eurosta mutta se, että jos city on ryssiny ilmonsa (btw ei olis muuten ensimmäinen kerta kun painelisivat ihan omia tekstejään) niin ei se oo järkkärin vika ja kuiteskin suhteellisen selvästi oli ainakin mun mielestä et sipsit yms kuului dösäkuljetuksiin. Kyllähän bileissä oli puutteita mutta mun mielestä toi partypack oli loistojuttu, ainakin näin krapulassa ;D
Ehkä on hyvä laittaa asioita perspektiiviin ja ymmärtää, että tämä sipsi+juoma -juttu lienee kuitenkin pienimpiä nillityksen aiheita tässä threadissä ja RoboMikon ja itseni vastanillitys tuohon hypetykseen tuli juuri sen takia, että samalla 33e hinnalla sai kaksi aivan eritasoista pakettia. Eli se on ihan fine, että saadaan porukkaa kauempaakin mukaan vähän huokeammalla hinnoittelulla, mutta on mun mielestä aika paskaa tulla sit jauhaa et "sain bussimatkan eestaas, naposteltavat, juotavaa jne samaan hintaan ku te pelkän sisäänpääsyn, et MITÄ te valitatte" :)