Garo, 16.5.2006 20:39:
Typpeä (ja kuivajäätä jos ~ -70'C lämpötila riittää) saa AGA:lta. Pienissä pisteissä se joudutaan tilaamaan sinne etukäteen, mutta on myös AGA:n pisteitä missä molempia on aina varastossa. Hintoja en muista, mutta molemmat tuotteet ovat suht kohtuullisen hintaisia.
- Garo
Joo niin mä meinasin että tota saa jostain aga:lta mut aattelin kysy, josko sitä ois jossain ihan "käsikauppatavarana" esim. biltema etc. Mut matka käy agaan siis

. Eli ihan valkopyykille tarkoitettua pesuainetta ni on pysyny suht hyvin ns hohtavan valkoisina.
toki kuivuminen ottaa aikansa.
Jostain syystä mulla jää aina toi pesu ajankohta myöhäiseksi eli jostain klo. 20-21> laitan koneen päälle ja toivon ettei naapurit hermostu.

mie tykkään lajitella kaikki värit erikseen ja sitten vaan ootan, että kone on ohjelmansa tehny. kuivausrumpua en käytä, kuin lakanoihin. se ain kutistaa miun paijat napapaidoiksi. ikävää.
sunnuntai on miun pyykinpesupäivä ja aina murahdan jos vaikkapa äipän on onnistunut napata miun pyykit pestäväksi jo aiemmin. enää se ei kyllä sitä useinkaan tee, sillä tietää, että mie tykkään pestä pyykkiä.
oon vaan kuullut, että se ei tee keinokuiduista niin sähköisiä ja tekee yleensäkin vaatteista pehmoisempia. joka koneeseen oon sitä tunkenut.