Lyylikki, 28.4.2006 20:55:
Mulla oli yhdet housut työhousuina, mutta sitten tuli semmoista ongelmaa, että alkoivat aiheuttamaan polvitaipeisiin taiveihottumaa. Sinällään ihan tuttua mulle, koska välillä jos pesee vaatteita jossain muualla, kun kotona jonkun jollain OMO:lla tai Arielilla tai muulla hajustetulla, niin naps vaan ja taas on taipeet auki.
Sitte multa loppu huuhteluaine ja pesin ne housut sitten ilman huuhteluainetta. Eipä oo sen jälkeen tullu ihottumaa ja en ole sen kummempaa eroa pyykissä huomannut ompa sitä pessyt sitten huuhteluaineen kanssa tai ilman. Eli taidampa lopettaa mokoman käytön kokonaan.
Mun pesukone hajahti tossa yhtenä päivänä ja tilasin korjaajan. Se korjaajasetä sanoi, että ei kannata laittaa pesuainettakaan kun puolet siitä, mitä ne siinä pussinkyljessä sanoo, että ne yhtiöt vaan haluaa, että niitten tuotetta käytettäsi enemmän, niin ne sais lisää rahaa. Että oon sitten vähentäny senkin käyttöä jonniinverran. Eipä muuta.
Niin siis sä et oo tienny näitä asioita ennen? Että allergisen kannattaa käyttää nestemäisiä hajusteettomia pesuaineita, ja että huuhteluaineet on rahastusta ja pesuainemäärät paketinkyljessä on ylimitotettuja? Nää opittiin jo kotona ainaski meillä