tässä olis vähän tulevia julkaisuja lyhyiden clippien muodossa.. Clipit on about 1:30 pitkiä joten mitään ihmeellistä niistä ei varmaan saa irti, mutta kannattaa silti chekata ja saa kommentoida! :)
Biisit poistettu..
53 posts, 3 pages, 12,649 views
Tronic, 13.4.2006 13:00:
Täytyy kyllä ihmetellä minkälaista paskaa sitä nykyään julkaistaan. Onnea vaan julkaisuiden johdosta.
Täytyy kyllä ihmetellä minkälaista paskaa sitä nykyään julkaistaan. Onnea vaan julkaisuiden johdosta.
Juhgu, 13.4.2006 13:14:
---
---
Hoho, kateus vie kalatkin vedestä?
Soundihan on erittäin laadukasta enkä ainakaan minä keksi siitä mitään valittamista. Hyvinkin julkaisukelpoista siis sinänsä. Pocketrocketista ja windwalkerista tuli kyllä vähän sellainen olo, että tämä on kuultu jo 500 kertaa ja kaikki omaperäisyys puuttuu, mutta heavysilence kuitenkin säväytti lievästä em. kaltaisesta reaktiosta huolimatta. Sen voisin noista neljästä ehkä ostaakin.
The bomb ja pocket rocket on kyllä niin karseita nimiä biiseille kuin olla voi, vaihtaisin nuo joksikin muuksi jos se on vielä tässä vaiheessa mahdollista.
Täytyy kyllä ihmetellä minkälaista paskaa sitä nykyään julkaistaan.
miikka, 13.4.2006 13:20:
---
---
Voi voi kun on katkeraa puhetta.
Tronic, 13.4.2006 13:34:
---
---
---
---
Mistähän mä olisin sulle katkera? Siitäkö, että saat jonkun jämälabelin julkaisemaan tällaista ideatonta tusinakiksua, vai kenties siitä, että tienaat näistä huiman max n.200€/julkaisu korvauksen?
Ymmärtäisit jo hyvä mies siirtyä eteenpäin urallasi ja alkaisit tekemään jotain omaperäisempää soundia, johon uskoisin kykyjesi riittävän.
Progetrance mitä nykyään kaikki wannabe-artistit duunailee? Kenties markus schulz saundia?
CM, 13.4.2006 13:42:
Nimistä vielä, Pocketrocket on aika naiivi ja imelä kyl :D Tulee mieleen joku tosi superplurmegasnarerollpumbiittikäyntiin meno. Trancessa porukka kyllä keskimäärin nimeää paljon huonomminkin biisit. Tuntuu, että joka
miikka, 13.4.2006 13:37:
---
Tronic, 13.4.2006 13:34:
---
---
---
---
Mistähän mä olisin sulle katkera? Siitäkö, että saat jonkun jämälabelin julkaisemaan tällaista ideatonta tusinakiksua, vai kenties siitä, että tienaat näistä huiman max n.200€/julkaisu korvauksen?
Ymmärtäisit jo hyvä mies siirtyä eteenpäin urallasi ja alkaisit tekemään jotain omaperäisempää soundia, johon uskoisin kykyjesi riittävän.
---
En mä tiedä mistä sä olet katkera, kerro sä mulle?
Ei tuotakaan kommenttia oikein muuten voi selittää.
Jämälabeli = Five AM ?
200 E korvaus?
Näistä kommenteista jo huomaa ettei sulla ole hajuakaan mistä sä puhut.
Ja minkä helvetin vuoksi mä siirtyisin eteenpäin "urallani"?
Tekemään mitä?
Progetrance mitä nykyään kaikki wannabe-artistit duunailee? Kenties markus schulz saundia? Eikö noita klooneja ole jo tarpeeksi.
Ja näitä julkaisee nimenomaan nuo digitaaliset jämälabelit.
Tronic, 13.4.2006 14:10:
Jämälabeli = Five AM ?
---
Kyllä. Nimeä edes yksi ISO julkaisu kyseiseltä labelilta?
hardikaveri, 13.4.2006 14:21:
tronic dissaa täällä ja on samalla myymässä daruden- feel da beattia :D
siis ootko sä joskus ostanu feel da beatin ... :D
uskottavuus meni
Tronic
No kuule en yhtään mistään. Sanoin vaan oman mielipiteeni ja sä ja joku muu leimasi mut kateelliseksi/katkeraksi jostain.
Tronic
Siis häh? Otatko kaikki negatiiviset kommentit tuotoksistasi henkilökohtaisena vittuiluna?
Tronic
Kyllä. Nimeä edes yksi ISO julkaisu kyseiseltä labelilta?
Tronic
No niitähän näistä yleensä maksetaan. Siinä on myös yksi syy siihen miksi monet aiemmin kovia biisejä julkaisseet tuottajat ovat lopettaneet trancen tekemisen tai vaihtaneet tyyliä.
Tronic
Ei niin. Hatusta vedän näitä juttuja.
Tronic
No älä sitten siirry. Tee tätä pilipalipaskaa hautaan saakka jos siltä tuntuu.
Tronic
Totta, progetrance alkaa vaivata samat ongelmat kuin kiksuakin. Eipä ole tullu Schulzia kuunneltua pitkään aikaan, taitaa olla aika kiksua sen soundi nykyään?
a98en nyt henkkoht ota tuohon keskusteluun muuta kantaa muuta kun, että en voi ymmärtää niitä ihmisiä ketkä on syystä tai toisesta kasvanut trancesta ulos, mutta silti jaksavat dissata sitä aina kun mahdollisuus siihen tulee. ehkä kaikki ei oikeesti ajattele samalla tavalla tai ole kuunnellut trancea niin kauan että se tulisi yhtä pahasti korvista ulos. jos mä en tykkää lakritsi jätskistä niin en silti yritä saada muita siitä luopumaan..
miikka,
Jada jada plaa plaa, kyllä sen huomaa sun läpistä että olet katkera.
miikka,
Niin, eli he ovat tehneet tätä rahasta. Mä en tee. Ja itse oon netonnut julkaisuista jotain väliltä 500-2500 puntaa, remixeistä sitten muutaman satkun.
miikka,
Sanoo mies joka juuri myy daruden feel the beattia netissä. Tuoko se sulle sun kovasti kaipaamaa uskottavuutta? Mä teen mitä teen ja mistä diggailen.
miikka,
Nyt kun sun musiikillinen maku on kehittynyt Daruden kautta johonkin uuteen hienompaan, etkä enää tunnusta koskaan kuunnelleesi trancea, niin kerrohan mulle miltä se tuntuu? Hyvältä? Saatko siitä jotain irti, tunnetko sä nyt että sun musamaku on aikuistunut?
miikka,
Oletko jo päättänyt, mitä lakkaat vaikka vuoden päästä diggailemasta ja mihin musatyyliin sen jälkeen siirryt?
Tronic
Uskotko edes itse tähän?
Tronic
Käskinkö mä sun tekemään samoin? Sanoin vaan, että pystyt parempaan kuin tämä, oli tyyli trance/kiksu tai mikä tahansa muu. Ja mitä tohon musamakuun tulee niin on se ainakin laajentunut.
Tronic
Saattaa järkyttää, mutta kuuntelen trancea edelleenkin päivittäin ja nautinkin siitä, mutta kyse on siis trancesta, eikä mistään kiksupaskasta.