Tronic, 13.4.2006 14:46:
---
miikka,
mutta kyse on siis trancesta, eikä mistään kiksupaskasta.
PÄIVÄN PARAS
53 posts, 3 pages, 12,629 views
Tronic, 13.4.2006 14:46:
---
miikka,
mutta kyse on siis trancesta, eikä mistään kiksupaskasta.
miikka,
Tottakai kaikki julkaisut ei välttämättä tuo paljon mitään, eikä se ole mulle tärkeää. Mutta tuo sun mainitsema summa on kuitenkin täysin pielessä ja mun mainitsemat summat lähempänä. En mä kuitenkaan ala tässä mitään tiliotteita luettelemaan ;)
miikka,
Et käskenyt, mutta kommenteista päättelin että musamakusi on nimenomaan kaventunut. Ja jos et esim Five AM:lta löydä yhtään hyvää biisiä, niin ei voisi sun kuvitella kuuntelevan trancea.
miikka,
Siitä samasta kiksupaskasta, mistä itse olet aiemmin tykännyt? :)
miikka,
Itsehän tuolla yhdessäkin topicissa vingut armin van buurenia suomeen, soittaako armin sitten sitä oikeaa trancea? Keep it real?? Aight??
Tronic, 13.4.2006 13:00:
Täytyy kyllä ihmetellä minkälaista paskaa sitä nykyään julkaistaan. Onnea vaan julkaisuiden johdosta.
miikka, 13.4.2006 14:56:
---
Siitä samasta kiksupaskasta, mistä itse olet aiemmin tykännyt? :)
Itsehän tuolla yhdessäkin topicissa vingut armin van buurenia suomeen, soittaako armin sitten sitä oikeaa trancea? Keep it real?? Aight??
CM, 13.4.2006 15:38:
Avaudutaan vielä offtopicin kunniaks lisää:...
Tronic
Väitätkö tosiaan, että tämä nykyinen kiksu on millään muotoa vertailukelpoista vaikka 2000 luvun alun soundin kanssa? Okei on poikkeuksia, vaikka Jonas Steur - Silent Waves viime vuodelta, joka on todella kova raita, mutta poikkeushan vahvistaa säännön.
Tronic
Kannattaa huomioida, että kyseisestä kommentista on aikaa varmaan vajaa 3 vuotta.
Tronic, 13.4.2006 15:41:
---
---
Taidat olla vaan katkera vanha paska, kun tuollasia puhelet.
Sit on tää toinen puoli, kuuntelijat. Nauratti kerran, kun katselin trance.nu:ssa vai tranceaddictissa erään radioshown keskustelua ohjelman threadissa: vähänkään kokeilunhaluisempi biisi, niin n+1 peruskiksupaskakuuntelijaa haukkuu biisin heti lyttyyn, koska siinä ei 1) ollut breakdownia 2min jälkeen 2) ollut snarerollia 3) ollut above&beyond basaria ja 4) samoja bandpass filtterirutinasoundeja kuin 100000000 muussa samanlaisessa mitäänsanomattomassa rallatuksessa. Eiks niille oikeesti kelpaa mikään muu kuin vanha tuttu turvallinen valmiiks pureksittu paska? Siinä jo riittävän hyvä syy tehdä muuta kuin kiksua.
DjBeliar
The Bomb - Voi kristus, että varsinkin tuo piano soundi ei miellyttänyt sitten niin ku yhtään!
DjBeliar
Mutta Windwalkerista kyllä tykkäsin. Olisi ihan mukava kuulla koko biisikin. Nämä ehkäpä ääripääksi luennoitavaa jäi parhaiten mieliin. Keskitasoltaa ihan hyvän kuuloista meininkiä - hyvä hyvä! Sillä lailla Miikka, jatka vaan kiksun kultaisella tiellä!
miikka, 13.4.2006 15:47:
---
Tronic, 13.4.2006 15:41:
---
---
Taidat olla vaan katkera vanha paska, kun tuollasia puhelet.
---
Eihän tuossa ollut mitään katkeraa vaan täyttä asiaa, toisin kun sun viesteissäsi.
miikka, 13.4.2006 16:30:
---
Heheh, olenkohan ainoa joka kaipaa 90-luvun ravepianoa?