Muutama tranceclippi

53 posts, 3 pages, 12,482 views

ratsastuskoulu

Posts: 604

#1 • • Edited ratsastuskoulu
Moi,

tässä olis vähän tulevia julkaisuja lyhyiden clippien muodossa.. Clipit on about 1:30 pitkiä joten mitään ihmeellistä niistä ei varmaan saa irti, mutta kannattaa silti chekata ja saa kommentoida! :)


Biisit poistettu..
Tronic

Posts: 287

#2 • • Tronic
Täytyy kyllä ihmetellä minkälaista paskaa sitä nykyään julkaistaan. Onnea vaan julkaisuiden johdosta.*hymy*
Juhgu

Posts: 7,921

#4 • • Juhgu Virnistelijä

Tronic, 13.4.2006 13:00:
Täytyy kyllä ihmetellä minkälaista paskaa sitä nykyään julkaistaan. Onnea vaan julkaisuiden johdosta.*hymy*



Hoho, kateus vie kalatkin vedestä?


Soundihan on erittäin laadukasta enkä ainakaan minä keksi siitä mitään valittamista. Hyvinkin julkaisukelpoista siis sinänsä. Pocketrocketista ja windwalkerista tuli kyllä vähän sellainen olo, että tämä on kuultu jo 500 kertaa ja kaikki omaperäisyys puuttuu, mutta heavysilence kuitenkin säväytti lievästä em. kaltaisesta reaktiosta huolimatta. Sen voisin noista neljästä ehkä ostaakin.

The bomb ja pocket rocket on kyllä niin karseita nimiä biiseille kuin olla voi, vaihtaisin nuo joksikin muuksi jos se on vielä tässä vaiheessa mahdollista.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

ratsastuskoulu

Posts: 604

#5 • • Edited ratsastuskoulu

Juhgu, 13.4.2006 13:14:
---
Tronic, 13.4.2006 13:00:
Täytyy kyllä ihmetellä minkälaista paskaa sitä nykyään julkaistaan. Onnea vaan julkaisuiden johdosta.*hymy*
---


Hoho, kateus vie kalatkin vedestä?


Soundihan on erittäin laadukasta enkä ainakaan minä keksi siitä mitään valittamista. Hyvinkin julkaisukelpoista siis sinänsä. Pocketrocketista ja windwalkerista tuli kyllä vähän sellainen olo, että tämä on kuultu jo 500 kertaa ja kaikki omaperäisyys puuttuu, mutta heavysilence kuitenkin säväytti lievästä em. kaltaisesta reaktiosta huolimatta. Sen voisin noista neljästä ehkä ostaakin.

The bomb ja pocket rocket on kyllä niin karseita nimiä biiseille kuin olla voi, vaihtaisin nuo joksikin muuksi jos se on vielä tässä vaiheessa mahdollista.



Tuo Windwalkerin melodia on kyllä aika kulunut, joten täytyy viilailla sitä vielä.

The Bomb on ihan läpällä heitetty nimi, johtuen lähinnä tuosta 90-luvun ravepianosta. Sillonhan noi nimet oli jotain tuollaista vastaavaa karseaa scheissea *pepsodent*

Muutenkaan noilla nimillä ei trancessa kauheasti ole merkitystä, lähtien alt+f4:stä. Pocket Rocket sinällään on mun mielestä hienon korni nimi biisille *hih*

Eikä viitsi antaa jokaiselle trance-biisille jotain avaruuteen, tunteisiin tai auringonlaskuun/nousuun viittaavaa nimeä :D
a98

Posts: 871

#7 • • Edited a98
näistä parhaiten toimii heavy silence minkä olenkin aikaisemmin jo kuullut sekä tuo wind walker.. noi kaksi ekaa ei oikein mulle uponnut. näitä kaikkia vaivaa vähän turhan samanlainen soundi, soundit on about samat kaikissa, ja varsinkin biitti puoli on ihan identtinen. muutenkin biitiltä toivoisin vähän muutakin ku 909 open hihat ja joku perus clap.

edit: ja nimet on ihan hyvät.. varsinkin pocket rocket on just kaikessa korniudessaan hieno :)
Tronic

Posts: 287

#8 • • Tronic

miikka, 13.4.2006 13:20:
---
Tronic, 13.4.2006 13:00:
Täytyy kyllä ihmetellä minkälaista paskaa sitä nykyään julkaistaan.
---


Voi voi kun on katkeraa puhetta.



Mistähän mä olisin sulle katkera? Siitäkö, että saat jonkun jämälabelin julkaisemaan tällaista ideatonta tusinakiksua, vai kenties siitä, että tienaat näistä huiman max n.200/julkaisu korvauksen?*lmao*

Ymmärtäisit jo hyvä mies siirtyä eteenpäin urallasi ja alkaisit tekemään jotain omaperäisempää soundia, johon uskoisin kykyjesi riittävän.*hymy*
ratsastuskoulu

Posts: 604

#9 • • Edited ratsastuskoulu

Tronic, 13.4.2006 13:34:
---
miikka, 13.4.2006 13:20:
---
Tronic, 13.4.2006 13:00:
Täytyy kyllä ihmetellä minkälaista paskaa sitä nykyään julkaistaan.
---


Voi voi kun on katkeraa puhetta.

---


Mistähän mä olisin sulle katkera? Siitäkö, että saat jonkun jämälabelin julkaisemaan tällaista ideatonta tusinakiksua, vai kenties siitä, että tienaat näistä huiman max n.200€/julkaisu korvauksen?*lmao*

Ymmärtäisit jo hyvä mies siirtyä eteenpäin urallasi ja alkaisit tekemään jotain omaperäisempää soundia, johon uskoisin kykyjesi riittävän.*hymy*



En mä tiedä mistä sä olet katkera, kerro sä mulle? Ei tuotakaan kommenttia oikein muuten voi selittää. Jämälabeli = Five AM ? 200 E korvaus? Näistä kommenteista jo huomaa ettei sulla ole hajuakaan mistä sä puhut.

Ja minkä helvetin vuoksi mä siirtyisin eteenpäin "urallani"? Tekemään mitä? Progetrance mitä nykyään kaikki wannabe-artistit duunailee? Kenties markus schulz saundia? Eikö noita klooneja ole jo tarpeeksi. Ja näitä julkaisee nimenomaan nuo digitaaliset jämälabelit.
CM

Posts: 1,507

#10 • • Edited CM
Toi heavysilence oli ihan kelpo, mut muut kuulosti itelle liian eurohumpalta, tuli 90-luvun alun ruotsieurodance lähinnä mieleen :)

Jos nyt jotain tosta viposta raidasta vielä tulee mieleen kommentoida, niin tuotanto ihan hyvänkuulosta. Melodiat ihan hyviä, etenki toi arppi. Rummut sen sijaan kuulostaa siltä, kun ne sois kahdella raidalla. Basari + muut. Puuttuu elämä, liian peruslooppia. Perus tsikitsii-tsikitsii haikat jne :)

Nimistä vielä, Pocketrocket on aika naiivi ja imelä kyl :D Tulee mieleen joku tosi superplurmegasnarerollpumbiittikäyntiin meno. Trancessa porukka kyllä keskimäärin nimeää paljon huonomminkin biisit. Tuntuu, että joka toisen biisin nimi on Shiver, Shivers, Mike Shiver, öäöäöäöä menee sekasin, loppuuko porukalta noin nopeasti mielikuvitus? Tuntuu et joka toinen biisi on samanniminen. Progessa ja housessa on paljon hauskempia nimiä, teknossa taasen oudompia.

Progetrance mitä nykyään kaikki wannabe-artistit duunailee? Kenties markus schulz saundia?



Juu mcproggia ei mulle enää kiitos tähän maailmaan. Alkaa olee jo aika out :) Vanhemmat biisit kyl rokkaa mut uudet tuntuu olevan aika paskoja kaikki.
Wert

Posts: 3,386

#11 • • Wert Varapalkkaliukuja

CM, 13.4.2006 13:42:

Nimistä vielä, Pocketrocket on aika naiivi ja imelä kyl :D Tulee mieleen joku tosi superplurmegasnarerollpumbiittikäyntiin meno. Trancessa porukka kyllä keskimäärin nimeää paljon huonomminkin biisit. Tuntuu, että joka



tunnustan heti alkuun että en tiedä mitä seuraavan biisin nimi tarkoittaa, mutta itteeni alku naurattaa Lang & Yep - Pökk
Perus suomalaisen suuhun varsin koominen biisin nimi.. vaikkei tähän taskurakettiin liittynytkään.
Tronic

Posts: 287

#12 • • Tronic

miikka, 13.4.2006 13:37:
---
Tronic, 13.4.2006 13:34:
---
miikka, 13.4.2006 13:20:
---
Tronic, 13.4.2006 13:00:
Täytyy kyllä ihmetellä minkälaista paskaa sitä nykyään julkaistaan.
---


Voi voi kun on katkeraa puhetta.

---


Mistähän mä olisin sulle katkera? Siitäkö, että saat jonkun jämälabelin julkaisemaan tällaista ideatonta tusinakiksua, vai kenties siitä, että tienaat näistä huiman max n.200€/julkaisu korvauksen?*lmao*

Ymmärtäisit jo hyvä mies siirtyä eteenpäin urallasi ja alkaisit tekemään jotain omaperäisempää soundia, johon uskoisin kykyjesi riittävän.*hymy*

---


En mä tiedä mistä sä olet katkera, kerro sä mulle?


No kuule en yhtään mistään. Sanoin vaan oman mielipiteeni ja sä ja joku muu leimasi mut kateelliseksi/katkeraksi jostain.


Ei tuotakaan kommenttia oikein muuten voi selittää.


Siis häh? Otatko kaikki negatiiviset kommentit tuotoksistasi henkilökohtaisena vittuiluna?*lmao*


Jämälabeli = Five AM ?


Kyllä. Nimeä edes yksi ISO julkaisu kyseiseltä labelilta?


200 E korvaus?


No niitähän näistä yleensä maksetaan. Siinä on myös yksi syy siihen miksi monet aiemmin kovia biisejä julkaisseet tuottajat ovat lopettaneet trancen tekemisen tai vaihtaneet tyyliä.


Näistä kommenteista jo huomaa ettei sulla ole hajuakaan mistä sä puhut.


Ei niin. Hatusta vedän näitä juttuja.*hymy*


Ja minkä helvetin vuoksi mä siirtyisin eteenpäin "urallani"?


No älä sitten siirry. Tee tätä pilipalipaskaa hautaan saakka jos siltä tuntuu.*aplodit*


Tekemään mitä?


Mistä mä voisin sen tietää?


Progetrance mitä nykyään kaikki wannabe-artistit duunailee? Kenties markus schulz saundia? Eikö noita klooneja ole jo tarpeeksi.


Totta, progetrance alkaa vaivata samat ongelmat kuin kiksuakin. Eipä ole tullu Schulzia kuunneltua pitkään aikaan, taitaa olla aika kiksua sen soundi nykyään?


Ja näitä julkaisee nimenomaan nuo digitaaliset jämälabelit.


Kyllä
hrdkvr

Posts: 3,929

#13 • • hrdkvr KURGO
kyl to pocketrocket ja varsinkin bomb on niiiiiin back 2 90's.. ei kolahda millään..
mut heavysilence oli lupaavan kuuloinen

--
-keep it hard-

a98

Posts: 871

#14 • • a98

Tronic, 13.4.2006 14:10:
Jämälabeli = Five AM ?
---
Kyllä. Nimeä edes yksi ISO julkaisu kyseiseltä labelilta?



no jokaisella on tietysti omat mielipiteensä mikä on hyvää ja mikä ei, ja joidenkin mielestä varmaan kaikki musiikki mitä on ikinä tehty on paskaa.

mutta:
leama - labrynth
joker jam - innocence
sunscreem - perfect motion
gtr - mistral
orkidea ep

(webbisivujen discografiasta muistelemalla)

en nyt henkkoht ota tuohon keskusteluun muuta kantaa muuta kun, että en voi ymmärtää niitä ihmisiä ketkä on syystä tai toisesta kasvanut trancesta ulos, mutta silti jaksavat dissata sitä aina kun mahdollisuus siihen tulee. ehkä kaikki ei oikeesti ajattele samalla tavalla tai ole kuunnellut trancea niin kauan että se tulisi yhtä pahasti korvista ulos. jos mä en tykkää lakritsi jätskistä niin en silti yritä saada muita siitä luopumaan..
hrdkvr

Posts: 3,929

#15 • • hrdkvr KURGO
tronic dissaa täällä ja on samalla myymässä daruden- feel da beattia :D
siis ootko sä joskus ostanu feel da beatin ... :D

uskottavuus meni

--
-keep it hard-

Tronic

Posts: 287

#16 • • Tronic

hardikaveri, 13.4.2006 14:21:
tronic dissaa täällä ja on samalla myymässä daruden- feel da beattia :D
siis ootko sä joskus ostanu feel da beatin ... :D

uskottavuus meni



Nyt paljastui luuranko kaapista.*blush**tirsk*
ratsastuskoulu

Posts: 604

#17 • • Edited ratsastuskoulu

Tronic
No kuule en yhtään mistään. Sanoin vaan oman mielipiteeni ja sä ja joku muu leimasi mut kateelliseksi/katkeraksi jostain.



Jada jada plaa plaa, kyllä sen huomaa sun läpistä että olet katkera.

Tronic
Siis häh? Otatko kaikki negatiiviset kommentit tuotoksistasi henkilökohtaisena vittuiluna?*lmao*



En, mutta jos kommentti on tyyliin "kaikkea paskaa sitä julkaistaankin", niin onhan tuo suoraa vittuilua.

Tronic
Kyllä. Nimeä edes yksi ISO julkaisu kyseiseltä labelilta?


a98 nimesikin tuossa alempana.


Tronic
No niitähän näistä yleensä maksetaan. Siinä on myös yksi syy siihen miksi monet aiemmin kovia biisejä julkaisseet tuottajat ovat lopettaneet trancen tekemisen tai vaihtaneet tyyliä.



Niin, eli he ovat tehneet tätä rahasta. Mä en tee. Ja itse oon netonnut julkaisuista jotain väliltä 500-2500 puntaa, remixeistä sitten muutaman satkun.

Tronic
Ei niin. Hatusta vedän näitä juttuja.*hymy*



Siltä vaikuttaa.

Tronic
No älä sitten siirry. Tee tätä pilipalipaskaa hautaan saakka jos siltä tuntuu.*aplodit*


Sanoo mies joka juuri myy daruden feel the beattia netissä. Tuoko se sulle sun kovasti kaipaamaa uskottavuutta? Mä teen mitä teen ja mistä diggailen.

Tronic
Totta, progetrance alkaa vaivata samat ongelmat kuin kiksuakin. Eipä ole tullu Schulzia kuunneltua pitkään aikaan, taitaa olla aika kiksua sen soundi nykyään?



Nyt kun sun musiikillinen maku on kehittynyt Daruden kautta johonkin uuteen hienompaan, etkä enää tunnusta koskaan kuunnelleesi trancea, niin kerrohan mulle miltä se tuntuu? Hyvältä? Saatko siitä jotain irti, tunnetko sä nyt että sun musamaku on aikuistunut?

Oletko jo päättänyt, mitä lakkaat vaikka vuoden päästä diggailemasta ja mihin musatyyliin sen jälkeen siirryt?
ratsastuskoulu

Posts: 604

#18 • • Edited ratsastuskoulu

a98en nyt henkkoht ota tuohon keskusteluun muuta kantaa muuta kun, että en voi ymmärtää niitä ihmisiä ketkä on syystä tai toisesta kasvanut trancesta ulos, mutta silti jaksavat dissata sitä aina kun mahdollisuus siihen tulee. ehkä kaikki ei oikeesti ajattele samalla tavalla tai ole kuunnellut trancea niin kauan että se tulisi yhtä pahasti korvista ulos. jos mä en tykkää lakritsi jätskistä niin en silti yritä saada muita siitä luopumaan..



Jep sama juttu. En ymmärrä mitä iloa esim Tronic saa tästä dissauksesta, vaikka on itse kuunnellut ihan samaa musaa aiemmin.

Ja kun Tronic on diggaillut vielä jotain eurohumppaakin ihan kybällä, niin se asettaa nämä kommentit kyllä omituiseen valoon.
Tronic

Posts: 287

#19 • • Tronic

miikka,
Jada jada plaa plaa, kyllä sen huomaa sun läpistä että olet katkera.


Sovitaan sitten niin, kun tunnut olevan siitä niin varma.*nauru*

miikka,
Niin, eli he ovat tehneet tätä rahasta. Mä en tee. Ja itse oon netonnut julkaisuista jotain väliltä 500-2500 puntaa, remixeistä sitten muutaman satkun.


Uskotko edes itse tähän?

miikka,
Sanoo mies joka juuri myy daruden feel the beattia netissä. Tuoko se sulle sun kovasti kaipaamaa uskottavuutta? Mä teen mitä teen ja mistä diggailen.


Mikäs uskottavuusongelma siinä on jos haluan eroon kyseisestä levystä?

miikka,
Nyt kun sun musiikillinen maku on kehittynyt Daruden kautta johonkin uuteen hienompaan, etkä enää tunnusta koskaan kuunnelleesi trancea, niin kerrohan mulle miltä se tuntuu? Hyvältä? Saatko siitä jotain irti, tunnetko sä nyt että sun musamaku on aikuistunut?


Käskinkö mä sun tekemään samoin? Sanoin vaan, että pystyt parempaan kuin tämä, oli tyyli trance/kiksu tai mikä tahansa muu. Ja mitä tohon musamakuun tulee niin on se ainakin laajentunut.

miikka,
Oletko jo päättänyt, mitä lakkaat vaikka vuoden päästä diggailemasta ja mihin musatyyliin sen jälkeen siirryt?


Saattaa järkyttää, mutta kuuntelen trancea edelleenkin päivittäin ja nautinkin siitä, mutta kyse on siis trancesta, eikä mistään kiksupaskasta.
ratsastuskoulu

Posts: 604

#20 • • Edited ratsastuskoulu

Tronic

Uskotko edes itse tähän?



En tietenkään.

Tottakai kaikki julkaisut ei välttämättä tuo paljon mitään, eikä se ole mulle tärkeää. Mutta tuo sun mainitsema summa on kuitenkin täysin pielessä ja mun mainitsemat summat lähempänä. En mä kuitenkaan ala tässä mitään tiliotteita luettelemaan ;)

Tronic
Käskinkö mä sun tekemään samoin? Sanoin vaan, että pystyt parempaan kuin tämä, oli tyyli trance/kiksu tai mikä tahansa muu. Ja mitä tohon musamakuun tulee niin on se ainakin laajentunut.



Et käskenyt, mutta kommenteista päättelin että musamakusi on nimenomaan kaventunut. Ja jos et esim Five AM:lta löydä yhtään hyvää biisiä, niin ei voisi sun kuvitella kuuntelevan trancea.


Tronic
Saattaa järkyttää, mutta kuuntelen trancea edelleenkin päivittäin ja nautinkin siitä, mutta kyse on siis trancesta, eikä mistään kiksupaskasta.



Siitä samasta kiksupaskasta, mistä itse olet aiemmin tykännyt? :)

Itsehän tuolla yhdessäkin topicissa vingut armin van buurenia suomeen, soittaako armin sitten sitä oikeaa trancea? Keep it real?? Aight??