753 posts, 38 pages, 171,895 views
mekaanikko, 31.7.2006 15:26:
Tänään olis klo 17 Kiasmalta lähtevä mielenosoitus Israelin sotatoimia vastaan. Oma kondis ei taida antaa myöten lähteä marssimaan, mut suosittelen kaikille nettimussuttajille pientä ideoiden konkretisointia vaihteeksi, kaupan päälle saa raitista ilmaa! =)
Tripla-T, 31.7.2006 16:02:
Marssikaa samalla niitä terroristien ohjusiskuja vastaan siellä sitte. Tappeluun tarvitaan lähes aina kaksi. Ja joka sodassa siviilit kärsii.
Marssikaa samalla niitä terroristien ohjusiskuja vastaan siellä sitte. Tappeluun tarvitaan lähes aina kaksi. Ja joka sodassa siviilit kärsii.
Anselmi, 31.7.2006 16:04:
---
---
Ai jos hakkaa lapsia, niin se on myös lapsen vika? Meinaan että ei kovin tasainen tappelu.
Annakins, 30.7.2006 20:36:
Alkaa kello vähän muuttua Fuad Siniorankin lausunnoissa (Libanon PM joka ei todellakaan ole kannattanut Hizbollahin toimintaa).
Voisko joku pliis selittää mulle, mitä Israel voisi enää hyötyä Libanonin pommittamisesta, kun selkeästi sillä ei ole mitään vaikutusta Hizbollahin toimintaan???
Vettis, 31.7.2006 17:40:
Israelilaiset tuotteet boikottiin
sxx, 31.7.2006 20:01:
Tosta tulikin mieleen, että yksi tän hetken lupaavimmista tuottajista, Maor Levi, joutui kyllä nyt ikävään aikaan armeijaan.. Eikös Isrealissa armeija kestä 2 tai 3 vuotta? Toivotaan että kaveri tulee hengissä takaisin, ja luovuus tallella.
tbo, 31.7.2006 19:42:
---
Annakins, 30.7.2006 20:36:
Alkaa kello vähän muuttua Fuad Siniorankin lausunnoissa (Libanon PM joka ei todellakaan ole kannattanut Hizbollahin toimintaa).
Voisko joku pliis selittää mulle, mitä Israel voisi enää hyötyä Libanonin pommittamisesta, kun selkeästi sillä ei ole mitään vaikutusta Hizbollahin toimintaan???
---
http://www.elixiria.com/forum/viewtopic.php?t=4704
Tosta ketjusta löytyy ekalta sivulta papayn postaamat 2 enkunkielistä artikkelia, jotka kyl hivenen pukkas kylmää hikee otsalle.
En mä tiedä, mun on ihan vitun vaikee enää uskotella itelleni et kyseessä olis pelkästään joku vitun _öljy_. Noissa systeemeissä kun liikkuu rahaa sen verran et tulis todella paljon halvemmaks hoitaa tiskiin jotain muuta energiaa, oli se sit melkein mitä vaan. Tossa kohtaa ollaan tekemisissä sen kaliiberin dark side of the forcen kanssa et Keisarikin (puhumattakattaan jostain Darth Vaderista) jää kauas taakse.
[semi-läppä] Ehkä se on totta et Yog-Sothoth on haudattu Pentagonin alle, ja koko 9/11-farssin ja sitä seuranneen "terrorisminvastaisen" sodan koko pointti oli vapauttaa se. Jos näin pääsee käymään, se mitä tähän mennessä on nähty on aika sillee iisii sunnuntaipiknikkii. http://www.gardinersworld.com/content/view/25/45/ [/semi-läppä]
Annakins, 31.7.2006 20:09:
---
[
käytännössä koko Elixirian topikille.
Mä en vaan jaksa lukea vuodesta toiseen noita samoja salaliittoteorioita öljystä et al. Lähi-idässä öljyllä on iso osa, mutta ei sillä noin isoa osaa ole.
Ihan samalla lailla mä voisin täällä alkaa esittelemään teorioita siitä, että kyse on pelkästään vedestä. [Israel vetäytyi Gazasta, koska Gazan pohjavesivarannot on loppu. Shebaan farmeilla taas on ilmeisesti suuret vesivarannot, joten Israel ei halua sieltä vetäytyä siksi.]
ja
tbo, 31.7.2006 21:09:
Toinen vaihtoehto tälle koko sodalle on se miten isset haluaa nukkehallituksen Libanoniin, mut siitä taisin jo puhua.
sxx, 31.7.2006 22:37:
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2006/07/459959
Jos Iran toteuttaa uhkailunsa, niin kohta tulee sitten se hetki kun lähi-idän konflikti saa uutta kipinää..
---
---
Ai jos hakkaa lapsia, niin se on myös lapsen vika? Meinaan että ei kovin tasainen tappelu.
edit: kärjistettyä, i know.
Tripla-T, 1.8.2006 07:03:
---
---
---
edit: kärjistettyä, i know.
---
Hmm, outo vertaus tähän kohtaan. Itse en vertaisi terroristijärjestöä lapseen. Kummallakin konfliktin osapuolilla on omasta mielestään järkevä syy jatkaa toimintaa, joten tälle tuskin tulee loppua aivan heti.
Tuikkari, 31.7.2006 16:50:
---
---
Samaa mieltä.
Tappeluun tarvitaan 2, Israel on vahvempi. Se on näistä kahdesta se jonka odotetaan toimivan humaanisti, kun se pystyy tappelee ja voittaa niillä keinoinkin. Hizbollah ei mahda suoralla tappelulla Israelille mitään ja se joutuu käyttää terrorimenetelmiä siitä syystä. Se on hizbollahin, eikä Israelin etu että siviilejä kuolee, seuraahan siitä merkittävästi julkista paheksuntaa.
Tripla-T, 1.8.2006 16:03:
Lopputulos on joka tapauksessa sama.