KONEMETSÄ 2006 - Open Air Forest Festival 7.7.2006 @

633 posts, 32 pages, 149,459 views

toffee

Posts: 71

#201 • • toffee
Mun mielestä on nimenomaan hyvä, että Konemetsä on samaan aikaan Ruisrockin kanssa. Paikalliset, jotka ei niin konemusiikista perusta, menevät todennäköisemmin Ruisrockiin, kuin tulevat pilaamaan meidän ilomme. Että Konemetsää odotellessa. Kuinka kaukana alue on keskustasta? Pääseekö sinne muuten, kuin noilla Konemetsän järjestämillä kuljetuksilla?
Takyon

Posts: 2,945

#202 • • Takyon Möwkö

toffee, 9.5.2006 22:39:
Kuinka kaukana alue on keskustasta? Pääseekö sinne muuten, kuin noilla Konemetsän järjestämillä kuljetuksilla?



Noh, lähin "keskusta" löytyy viiden kilometrin säteellä ja se sisältää kaupan, postin ja pari latoa. Seuraava onkin sitten Salo ehkä joku 30 km

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Kolera

Posts: 4,256

#203 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Niimpä niin vaan kun ruisrääkissä on itseasiassa aika montakin erittäin mainiota artistia jotka olisi myös halunnut mennä katsomaan.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

stefanus

Posts: 192

#205 • • stefanus B.O.B.
oikeestaan siihen marttilan keskustaan on lähes 10 km matkaa...
Takyon

Posts: 2,945

#206 • • Takyon Möwkö
Ei se niin tarkkaa ole ;)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

culo

Posts: 221

#207 • • culo
Eihän tässä tosiaan ole enää montaakaan päivää aikaa, jos aikoo nuo halvemmat liput itselleen poistaa. Voisi tänävuonna yhdistää kotijoukkojen morottamisen samaan reissuun. Mut anyhow, omalta osalta RuisRock jää jälleen kerran väliin. Ja ehkä ihan hyvä niin. Ü

--
All the advantages of Christianity and alcohol; none of their defects.

jay2

Posts: 22

#208 • • jay2
PAKKO PAKKO!!!
Termos

Posts: 43

#209 • • Termos P.Ä.H.K.I.N.Ä
Jos täällä sitten toisen koko kesän viikonlopulle sattuvasta vapaapäivästä viettäisi.. eipä ainakaan paempaakaan ihan heti mieleen tule.. PARRRTY, PARRRRTY.. pitkästä aikaa

--
[image]

Sphyxia

Posts: 3,308

#210 • • Sphyxia Maracujá!
Ja lippu vihdoin ja viimein hankittu! *jiihaa* *tanssittel*
Dzad

Posts: 353

#211 • • Dzad Yks-kaks-RAX!
Yep mullakin on nyt lippu (early bird *hihu*)... vaikka Blankon henkilökunta ei melkein tiennyt että siellä myydään konemetsä-lippuja. *hymy*

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

Bio

Posts: 4,429

#212 • • Edited Bio The Bullies / Pinky
Early-lippunen hankittu viimeisenä päivänä *iloinen* sit vaan oottamaan heinäkuuta!

Viimeks oli niiiiin kivaa
UzU

Posts: 2,361

#213 • • UzU [33100]
Perhana meinasin unohtaa hakea lipun ajoissa mut onneks interweb pelasti. Lippupalvelusta sai vielä varattua 27e hintaisia lippuja ja 3pv aikaa lunastaa ne. :)
culo

Posts: 221

#214 • • culo
Ja enkös mä sitten unohtanut, nooh, eihän se koskaan ennenkään rahasta kiinni ole ollut... eipäh. :)

--
All the advantages of Christianity and alcohol; none of their defects.

toffee

Posts: 71

#216 • • toffee
Kuka sitä sadetta pelkää. Minä ainakaan en ole sokerista. Eipähän polta itteään auringossa.
Mole K

Posts: 42

#217 • • Mole K
Tulis nyt ne sossumassit, niin pääsis hakeen lipun.
Juhgu

Posts: 7,921

#218 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Mole K, 22.5.2006 11:35:
Tulis nyt ne sossumassit, niin pääsis hakeen lipun.



Niin, nehän oli välttämätöntä toimeentuloa varten, kuten konemetsää. *pepsodent* en mäkään taas turhaan maksa veroja! :D

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Dzad

Posts: 353

#219 • • Dzad Yks-kaks-RAX!

toffee, 9.5.2006 22:39:
Mun mielestä on nimenomaan hyvä, että Konemetsä on samaan aikaan Ruisrockin kanssa. Paikalliset, jotka ei niin konemusiikista perusta, menevät todennäköisemmin Ruisrockiin, kuin tulevat pilaamaan meidän ilomme. Että Konemetsää odotellessa.



Yep, mä olen samaa mieltä... Tai sitä mieltä on helppo olla ainakin kun itse ei rokkia/poppia kuuntele. *hymy* Konemetsä ei mun mielestä pidä olla tavallinen kesä-festivaali. Pari sataa turistia ja bilefiilis menee pilalle.

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

Mole K

Posts: 42

#220 • • Mole K

Juhgu, 22.5.2006 13:07:
---
Mole K, 22.5.2006 11:35:
Tulis nyt ne sossumassit, niin pääsis hakeen lipun.
---


Niin, nehän oli välttämätöntä toimeentuloa varten, kuten konemetsää. *pepsodent* en mäkään taas turhaan maksa veroja! :D



Niinpä:D