KONEMETSÄ 2006 - Open Air Forest Festival 7.7.2006 @

633 posts, 32 pages, 149,390 views

ile

Posts: 184

#241 • • ile
jeps tänne vois varmaan tulla jos vielä jonkun kyydillä pääsisi ni oisin kyllä todella onnellinen =) voisin maksaa muutaman euron kuskille

--
:) bileissä on hauskaa niin kauan kun se kestää :)

eden

Posts: 406

#242 • • eden Heidi
Huomenna lippuja hakemaan...Ei jaksa odottaa näitä kemuja *plur* *jiihaa*

--
Let The Music Play

Ripzu

Posts: 202

#243 • • Ripzu
Tänne sit *aplodit*
Toivotaan aurinkoista vkloppua *nauru*
filil

Posts: 1

#244 • • Edited filil
oink, oon ollu joskus kolme vuotta sitten kone metsässä. minkälaisia viime vuodet on ollut? lipun ostin ja tanssi jalkaa vipattaa, kun lippua katselen
Archive

Posts: 74

#245 • • Archive

filil, 25.6.2006 00:49:
oink, oon ollu joskus kolme vuotta sitten kone metsässä. minkälaisia viime vuodet on ollut? lipun ostin ja tanssi jalkaa vipattaa, kun lippua katselen



Viimevuoden konemetsä oli mulle yhtäkuin koko vuoden parhaat bileet.
Ja isot on odotukset tällekkin vuodelle. *slurps*
toma

Posts: 2,009

#246 • • toma Tototoototo
Konemetsä on kyllä niin suomalais-ugrilainen konefestari kuin olla ja voi.

(^_-)_b

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Displacer

Posts: 1,828

#247 • • Displacer
Tänne ois kyl kiva päästä ekaa kertaa.
deepscan

Posts: 31

#248 • • Edited deepscan [ deepscan ]
Artistilisäys:

Sunnuntai aamusta/aamuyöstä päälavalla techprogehousejotain-sessiot á la Streetpartyssa peppuja keinuttaneet Deepscan DJ't Node ja Grin.

-deepscan

--
deepscan and local underground proudly present
John Dahlbäck - 5.10.2007 @ Rose Garden

Archive

Posts: 74

#249 • • Archive
Koskas soittoajoista saa tietoa ?
homppa

Posts: 731

#250 • • homppa

filil, 25.6.2006 00:49:
oink, oon ollu joskus kolme vuotta sitten kone metsässä. minkälaisia viime vuodet on ollut? lipun ostin ja tanssi jalkaa vipattaa, kun lippua katselen



etsi konemetsä 2005 menneet tapahtumat -thread niin saat hyvän kuvan siitä kuinka loistavaa oli :) kuvatkin on hienoi...
jf

Posts: 21

#251 • • jf
Minäkin tilasin liput ensimmäistä kertaa. Suomisaundia _o/
caj

Posts: 19

#252 • • caj

Timce, 17.6.2006 15:42:
Onk jottai soittoaikataului?

allekirjoittanut aikoo soittaa turpaanvetoteknoa koko setin, aamulla.

sparffo

Posts: 238

#253 • • sparffo Team Aerobic

caj,
allekirjoittanut aikoo soittaa turpaanvetoteknoa koko setin, aamulla.



siis, onko koneistolla kunnon HC pauketta myös?? *whaat**pepsodent*
mä oon saanu sellasen kuvan että se on festari mis soitetaan pelkästään hämärää plimputus elektroo, ennakko luulot kunniaan!!!
correct me if I'm wrong!

--
to be old and wise you first have to be young and stupid

RiD

Posts: 2,817

#254 • • RiD Nukemi

sparffo, 27.6.2006 17:26:
---
caj,
allekirjoittanut aikoo soittaa turpaanvetoteknoa koko setin, aamulla.

---


siis, onko koneistolla kunnon HC pauketta myös?? *whaat**pepsodent*
mä oon saanu sellasen kuvan että se on festari mis soitetaan pelkästään hämärää plimputus elektroo, ennakko luulot kunniaan!!!
correct me if I'm wrong!



oot kyl aika metikös, puhutaan ensinnäkin konemetsästä ei koneistosta, konemetsässä on montamonta++ eri genreä edustettuna.

Mitä tarkotat hc paukkeella? Gabberia/teknoa/rumpalikaniini hakkaamassa roskapönttöjä päällään?

yritin korjata ennakkoluulojas, mut en tiedä onnistuinko :D

vuoden parhaat bileet varmasti! *piis*

--
*super* *possu*

RiD

Posts: 2,817

#255 • • RiD Nukemi

m_a, 27.6.2006 17:52:
---
RiD, 27.6.2006 17:45:
oot kyl aika metikös, puhutaan ensinnäkin konemetsästä ei koneistosta, konemetsässä on montamonta++ eri genreä edustettuna.

---

mulla loppuu sormet ennemmin Koneiston kohdalla, kun alan laskemaan genrejä.



voi olla, mut viidakkorummut kertois että tää on niinku kuitenki konemetsä topic ? ? ? ? !??!?!?§+§½?½?!?!?½?½???????????????onesix?!

--
*super* *possu*

Pocambo

Posts: 50

#256 • • Pocambo
Kysymyksiä:

-Oliko alueella siis suihkumahdollisuus?

-Saako asuntonauton parkkeerattua leirintäalueelle?

-Kuinka pitkä matka parkkialueesta on itse tapahtumapaikalle/leirintäalueelle?

-Alueella oli ilmoitettu olevan ruokapaikkoja niin minkähänlaisia?



T.Superkaupunkilainen
RiD

Posts: 2,817

#258 • • RiD Nukemi

Pocambo, 27.6.2006 17:58:
Kysymyksiä:

-Oliko alueella siis suihkumahdollisuus?

-Saako asuntonauton parkkeerattua leirintäalueelle?

-Kuinka pitkä matka parkkialueesta on itse tapahtumapaikalle/leirintäalueelle?

-Alueella oli ilmoitettu olevan ruokapaikkoja niin minkähänlaisia?



T.Superkaupunkilainen



- Viime vuonna oli suihkumahdollisuus, tosin en tiedä kuin nihkeässä määrin sitä pystyi käyttämään.

- en usko että saat ajaa asuntoautoa keskelle peltoa (voin olla kyllä väärässäkin) mutta en ainakaan muista nähneeni yhtäkään viime vuonna.

- ~kilometri, välillä kulkee, tai ainakin kulki kokoajan sellanen kiva traktorinlavakyyti millä pääs halvalla edestakaisin (noin 1e per suunta).

- Viime vuonna myytiin jotain pizzaslicejä sun muuta nopeeta safkaa, ne tietenkin loppuivat kesken.
Täältä tuskin löytyy 7tähden gourmet rapugulassi/mustekalamankeli ravintoloita *plur*

--
*super* *possu*

ipe

Posts: 1,845

#259 • • ipe X-Rust / Holvi

RiD, 27.6.2006 18:06:
---
Pocambo, 27.6.2006 17:58:
Kysymyksiä:

-Oliko alueella siis suihkumahdollisuus?

-Saako asuntonauton parkkeerattua leirintäalueelle?

-Kuinka pitkä matka parkkialueesta on itse tapahtumapaikalle/leirintäalueelle?

-Alueella oli ilmoitettu olevan ruokapaikkoja niin minkähänlaisia?



T.Superkaupunkilainen

---


- Viime vuonna oli suihkumahdollisuus, tosin en tiedä kuin nihkeässä määrin sitä pystyi käyttämään.

- en usko että saat ajaa asuntoautoa keskelle peltoa (voin olla kyllä väärässäkin) mutta en ainakaan muista nähneeni yhtäkään viime vuonna.

- ~kilometri, välillä kulkee, tai ainakin kulki kokoajan sellanen kiva traktorinlavakyyti millä pääs halvalla edestakaisin (noin 1e per suunta).

- Viime vuonna myytiin jotain pizzaslicejä sun muuta nopeeta safkaa, ne tietenkin loppuivat kesken.
Täältä tuskin löytyy 7tähden gourmet rapugulassi/mustekalamankeli ravintoloita *plur*



-Suihkuhan siellä telttasaunan takana ulkosalla oli juu, josta sai ainankin lauantaipäivästä alkaen enää vain kylmää vettä, joka tosin viimevuoden tappohelteillä ei haitannu hiukkaakaan. Unisex meininki Saunassa ja suihkussa joten ujoimpien kannattaa varustautua uikkarein.

- Safkoja löytyi noiden salamaa nopeammin loppuneiden pitzsaslaissien lisäksi mm. jotain perus festaripaella- ja cuscusvirityksiä tms. Ja ellen ihan väärin muista niin sieltä anniskelualueelta tais saada jotain perus hodaria, lihistä ja makkaraa kans. Hinnat oli tietty ihan jotain överi rosvousta joten kandee ehkä ottaa mahdollisimman paljon omia safkoja. :)

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

sparffo

Posts: 238

#260 • • sparffo Team Aerobic

RiD,

oot kyl aika metikös, puhutaan ensinnäkin konemetsästä ei koneistosta, konemetsässä on montamonta++ eri genreä edustettuna.

Mitä tarkotat hc paukkeella? Gabberia/teknoa/rumpalikaniini hakkaamassa roskapönttöjä päällään?

yritin korjata ennakkoluulojas, mut en tiedä onnistuinko :D

vuoden parhaat bileet varmasti! *piis*



*nauru* ei juma, nyt pitäis oikeesti mennä nukkuun...
mistä mä ton koneiston vedin??

siis HC:lla tarkoitin MoH tyylistä Hardcore settii, en ihan kutsuis gabberiks. eikö aito gabberi ala oleen aika mennyttä kamaa.

en oo konemetsäs käyny, mut mieles on käyny että ehkä tänä vuonna. varmaan aika fiilis mesta!
missä jengi yöpyy? teltois y.m.?

--
to be old and wise you first have to be young and stupid