KONEMETSÄ 2006 - Open Air Forest Festival 7.7.2006 @

633 posts, 32 pages, 149,450 views

Kimbou

Posts: 608

#441 • • Kimbou

UzU, 10.7.2006 20:19:
Genki on parasta panomusaa ikinä.



no huhuuh, saiks jätkä pilluu tuol konemetsäs....oikeesti??

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

Duukkis

Posts: 627

#443 • • Edited Duukkis dj PoikkiTieteellinen
Ekaa kertaa olin Konemetsässä isosiskon kanssa, ja hyvää musiikkiakin oli lauantaina ja sunnuntaina Wiljamin ja Genkin aikaan, jolloin oltiin paikalla. Ne olikin ainoat, joiden tahdissa jaksoi hyppiä melkein pari tuntia putkeen. Myös Jay Mellin ja Bamsse Chill-out / Progressive lavalla olivat hyviä, mutta mentiin niiden aikana kuitenkin jälkeenpäin ajatellen turhaan kuuntelemaan päälavalle huonompaa musiikkia. Desert Stagella parilla tytöllä näytti olevan sama tyyli kuin mulla: villiä sohimista ja pomppimista ees taas :) ja muutkin oli kyl täysillä mukana. Harmi etten viittinyt silloin melussa kysymään fiiliksiä niiltä ja niin edespäin :/

Kokonaisuutena bileet oli hienot, ja aion ensi vuonna uudestaan, jos mahdollista. Hyviä artisteja olisi varmasti ollut perjantain jälkeisenä yönä (ainakin nimistä päätellen), mutta päätettiin nukkua silloin, koska kummallakin oli ollut raskas työviikko.
Euphoria

Posts: 542

#444 • • Edited Euphoria 4 everyone

:Devyl, 10.7.2006 20:10:

Mulla katosi kans kapula chillissä la-su yönä. Itselleni kävi niin hyvä tuuri että eräs Iida löysi sen chillistä, ilmoitti ystävilleni että puhelin on löydetty ja toimitti ensiapuun. Ne olivat vaan antaneet sen väärälle ihmiselle :( (oletettavasti vaaleatukkainen nuori nainen neljän ja kuuden välillä su-aamuna.)
Jäi pahasti kaivelemaan henkilökunnan toiminta *senkin*



Voi helvetti! Mä arvasin, et se ei mee oikeelle ihmiselle.*eiei*
Olis vaan pitäny toimittaa se suoraa sulle.

Olis luullu, et se ensiapuäijä olis ees pyytäny soittaa siihen tms. ennen luovuttamista..*uuh*

Mut asiasta sukellusveneeseen! Parhaat bileet ikinä! ens vuonna uudestaa..*joo**aplodit*
Timce

Posts: 5,381

#445 • • Timce
Kiitos Konemetsä kru!

Olipa taas kivaa vääntää metsässä torttua, kusta ruispellossa ja kuunnella samaan aikaan nitkua oikealla korvalla. Ens vuonna uusiksi.
Ja lopuksi parille tyypille pitää antaa krediittejä:
-Manse (Etenkin Uzu, joka tarjosi makuupaikan kuorma-autosta.)
-Heikki & Jukka
-Ipe

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

cinnamon

Posts: 158

#446 • • cinnamon 2CV-spesialisti
Olipas eka kerta täällä....

Plussat:

Milla Lehto
Mr.A
Tenechtica *aplodit*
Aki A.
Genki
Ville Vähäsaari
Defa / Lank / Tolerance-trio. *sydän**sydän**sydän*
Matkaseura
Se,ettei tarvinnut yöpyä teltassa. ( kiitos isille! )

Miinukset:

Kuumuus
Kylmä suihku
Chill-teltta
Vesipisteiden vähyys
Järjetön roskaaminen *eiei*
Itikat
Allergia *uuh*

Siinähän se...
Avernian

Posts: 7,451

#447 • • Avernian Kerettiläinen
Niin oliko se kuollut tyttö vetänyt överit? Kun lehdessä luki, että poliisi ei paljasta kuolinsyytä...

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Takyon

Posts: 2,945

#448 • • Takyon Möwkö
Copypaste plattarilta omista postauksista:

-klips-

Uuh, erittäin hieno viikonloppu kokonaisuutena. Loistavia psykeilyjä, teknoiluja ja viidakkorumpuja. Harmi ettei jokaisella areenalla voinut olla samaan aikaan :/

Kuulemma mediheli kävi paikalla. Olin nukkumassa enkä herännyt vaikka laskeutumispaikka oli ehkä 100m päässä teltasta, mitä MÄ oon vetäny x)

Mutta eniveis, osanottoni ja rest in peace.

Ainiin, ensi vuodelle neuvo joka parantaisi monen mielialaa tapahtuman alussa: Vaikkapa ne järjestyksenvalvojat jotka ohjaavat parkkipaikan liikennettä, eli käytännössä pysäyttävät jokaisen auton ja antaa suullisia ohjeita niin voisivat kertoa jokaiselle autolastilliselle että liput pitää vaihtaa rannekkeisiin tuolla sivummalla.

Itse kyllä huomasin sen kyltin siinä risteyksessä ja edellisiltäkin vuosilta tiesin jo valmiiksi miten järjestely toimii, mutta kuulin hyvin monilta ihmisiltä että olivat jo lähteneet kaikkien tavaroiden kanssa parkkipaikoilta siitä metsän poikki suoraan tapahtuma-alueelle ja sitten jossainvälissä on järjestäjät tulleet sanomaan että liput pitää vaihtaa tuolla kaukana takana rannekkeisiin - ja eikun takasin kaikkien tavaroiden kanssa.

-klips-

Vielä lisäyksenä että ei todellakaan ole mitään kivaa katsottavaa kun uima-altaassa kekkuloi äijä muna pystyssä kokoajan.. Sama äijä vielä desertillä kuluneissa ja ihan v*tun löysissä äijäkalsareissa ja edelleen muna pystyssä.. Olikohan joku tehnyt käytännön pilan ja myynyt pirien sijaan jotain reseptilääkkeitä ;)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Jahas

Posts: 1,435

#450 • • Jahas
Joo olihan ne taas kemut. Kuumuutta, hikeä, humalaa, krapulaa, muutama tunti unta ja ok musaa. Lauantaina tuli myös huomattua että kännykän akun loppuminen ei oo kauheen kivaa tommosilla festivaaleilla.

Orkidean setti se tietty taas toimi itselle selvästi parhaiten, mut Ticon oli myös ihan jees. Päivisinkin ois ollu kiva käydä lavoilla, mut ei tossa kuumuudessa vaan pystynyt.

Kiidokset hauskasta seurasta lähtee ainakin Timolle, Heikille, Miksulle, Emmalle, Jorkille, Akille ja Hellulle.

Ens vuonna sitte taas :)

ainiin,

LÖYSIN JONKUN AVAIMET päälavan läheisyydestä kallion päältä. Otin ne talteen kun ketään ei näkynyt lähistöllä ja vasta eilen illalla kotona muistin kaivaa ne repusta.
Privaile jos luulet että ne vois olla sun, niin sovitaan palauttamisesta tarkemmin.
BuBu

Posts: 509

#451 • • BuBu
KONEMETSÄ *sydän*

Oli kyllä taas niin ihanaa..
Perjantaina oli iso väsy, mutta silti loistava fiilis!

Lauantai päivä kesti toooosi pitkään. Kuumuden ja vesijonojen lisäksi päivästä jäi mieleen Unliven setti <3 ja Chilli teltta (+ siellä nautittu kylmä siideri) *iloinen*
Oi ja se aamuyön ukkoskuuro, täydellistä <3

Metsä, aurinko, musiikki *plur*
Uudet tuttavuudet ja kivoimmat kaverit halipusu *hali**pus*

Konemetsä pysyy vuoden ykkös tapahtumana!

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

kap-pu

Posts: 1,167

#452 • • Edited kap-pu the amazing suction cup boy
Huhhuijaa.

Ensimmäiset Konemetsät osoittautuivat helvetin hauskoiksi. Kotona sitten nukuttiin 1,5 krt kellon ympäri ennen ekaa duunipäivää kesäloman jälkeen. Mut olipahan ainakin aikamoiset lomanlopettajaiset!

Hedlundin missasin tällä kertaa, parhaaksi anniksi jäivät henkilökohtaisesti Milla Lehto ja Orkidea, sekä etenkin päälavalla loppupuolella hymyt (ja muuvit) jos toisetkin musta irroittaneet Serotonot/Poliisi *sydän*, Kiwa *sydän* ja Node & Grin *sydän*. Terkut vaan kaikille muillekin sankareille ja sankarittarille, jotka päälavalla pitivät seuraa sunnuntainaamusella. :)

Moni on jo muilla foorumeilla ja kaiketi täälläkin listannut plussaa ja miinusta, jotka ovat aika pitkälti pitäneet kutinsa omallanikin kohdalla, joten ei siitä sen enempää.

Ja joo, ens vuonna uudestaan.

Oh, and the Swedish guy whose name I didn't manage to catch, if you for some reason happen to be reading this, be sure to come again!

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

KooKie

Posts: 4,338

#453 • • KooKie aka. Petress Pan
"TODELLAKI!" *sydän*

Kaverit ovat jaksaneet näitä kekkereitä hehkutella sen pari vuotta, niin päätin tänä vuonna lähteä mukaan katsastamaan menon. Ei helvetti, mikä päätös. PARAS IKINÄ!

Plussaa plussaa plussaa, plop plop plop! Sekoan onnesta, kun palailen niihin täydellisiin fiiliksiin!
Tamppailin suurella sydämellä Eat Staticin, Proteuksen, Aki A.n, Accun, Milla Lehdon, Orkidean, Ticonin, Genkin ja Tenechtican setit enemmän tai vähemmän kokonaisuudessaan ja en voi kun jakaa isolla kädellä kiitosta kaikille djlle/artisteille elämäni parhaasta kokemuksesta.

Rehellisesti sanottuna en ole ikinä ollut niin onnellinen, kuin Milla Lehdon päjäyttäessä Sweet child of mine -remixiä ja järkkärin kastellessa yleisöä. Olo oli täydellinen ja ilme kasvoillani sen mukainen. Ylipäätänsäkin mun poskilihakset on vähintäänkin puutuneet, kun olen hymyillyt koko viikonlopun putkeen ja yleisestä fiiliksestä päätellen vois luulla muilla olevan sama ongelma atm.

Musiikin lisäksi pakko antaa krediittejä seuralle: KKK:lle ja eritoten mun murulle Sannalle. Älä enää IKINÄ vedä sitä "Vuuduu piipöl!!! Titti ti ti ti - ti ti tii ti tii ti" -settiä! (Mistä tuli muuten mieleen se yöllinen juoksu hirveetä vauhtia main stagelta desertille, kun kuultiin em. biisi. Ei helvetti siinä oli nilkat mennä!)

Voisin selittää kaikkee teknistä shittii vesijonojen pituudesta, mut ylipäätänsä kiitos luoja, että siellä vesipiste oli! Ei tuu mitään negatiivista noista järjestelyistä mieleen, vaikka todellisuudessa epäkohtia varmasti on. Mulla vaan on niin positiivinen fiilis kokonaisuudessaan, että voisin olla neiti ja itkeä onnesta nyt.

Konemetsä - Tulin, näin, rakastuin. *sydän*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Kanifarmari

Posts: 479

#454 • • Kanifarmari
Oli mielettömän mukavaa ja hauskaa*plur*
Kuumuus vei voimat*igor**eiei*
Kiitos hyvälle porukalle ja kaikille uusille tuttavuuksille *joo*
Sunnuntaina harmitti, kun piti lähteä kotiin...
Tuli nukuttua 24 tuntia*nauru*

Vessoja vois tyhjentää useammin*joo* Lipun hintaa vois korottaa vaikka 5 eurolla!!!

Osanottoni menehtyneen neidon läheisille*hali**pus*
Voimia*lohduttel*
Kianoni

Posts: 357

#455 • • Kianoni pomputtaako?
yhtenäkään vuonna ei o ollu varaa lähteä mutta tänä vuonna painostus oli sen verran kovaa että piti extemporee perjantaina päättää että menköön sitten vekselillä yks viikonloppu.
nyt vaan mietityttää mitä loppukuussa syö *ding*
mutta herrankiepsut sentään en jätä enää ikinä tulematta.
tripteaser ja james reipas jäi mulle mieleen parhaiten.
sekä iloiset ihmiset.
Juhgu

Posts: 7,921

#456 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Oli kyllä mainiot kemut taas. Pelkäsin että leppoisa ja lämminhenkinen fiilis kärsii sitä mukaa kun tapahtumasta tulee tunnetumpi, mutta onnekseni olin väärässä.

Artistit vetivät hyviä settejä, ja psyke pääsi mukavasti oikeuksiinsa päälavan mainiosta äänentoistosta [pieni](amatöörin näkemys)[/pieni]. Jos joku DJ nyt vähän pettymys olikin, niin valinnanvaraa kyllä riitti ettei tarvinut alkaa valittamaan :) Musiikillisesti positiivisin yllätys oli ehkä Ticon, ja Accun poskettoman hauska live-esitys on kyllä paras tapa käynnistää konemetsälauantai. *iloinen*

Järkkäreille valtavan iso kiitos - homma toimi, enkä ainakaan itse törmännyt yhteenkään ns. mulkkupokeen. Kiitos myös siitä, että parkkialue oli kitinästä huolimatta pidetty erillään. (itse en ainakaan kaipaa amisautojen subwoofereita teltan viereen).

Chillialueen musiikki voisi tosiaan olla chilliä ja volyymi kaksinumeroisissa desibeleissä, mutta muuta valittamista en itse tapahtumasta keksi. Kävijät voisivat pitää edes pari aivosolua päällä etteivät roskaisi luontoa eikä ihmisiä tarvitsisi elvyttää / hakea medihelillä pois.

Tulen 99% varmuudella ensi vuonnakin, jos järjestetään.


Edit: rokkifestareihin verrattuna toi kyllä lämmittää mieltä kun täällä ihmiset pääsääntöisesti näyttää palauttavan arvoesineet henkilökunnalle ja yleensäkin kaikenlaiset ihme kusipäät näyttävät olevan harvinaisia poikkeuksia.

Edit 2: Olenko mä ainoa jonka mielestä Milla Lehdon setti oli pienehkö pettymys? Jonkun tunnin siellä odottelin mureita breakseja mutta tuli vaan löysää tasabiittilänkytystä :P (mutta kuten sanoin, vaihtoehtoja oli kyllä ja ihmiset näyttivät tykkäävän joten ei sinänsä valittamisen aihe)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Jutu

Posts: 3,054

#457 • • Jutu Blondi

kap-pu, 10.7.2006 22:07:
sekä etenkin päälavalla loppupuolella hymyt (ja muuvit) jos toisetkin musta irroittaneet Serotonot/Poliisi *sydän*


Todellakin. Oli kyllä niin parhautta kuin vaan voi olla *sydän**iloinen*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

JustinSan

Posts: 822

#458 • • JustinSan Nullius in verba
Helvetin hyvät bileet. Ens vuonna aivan varmasti uusiks.

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

homppa

Posts: 731

#459 • • Edited homppa
vasta nyt alkaa pää palautuun todellisuuteen tai jotain vaikkei ees tullukaan kovin liikaa känniteltyä tms, sopivasti vaan. Viime vuonna olin yksin reissussa telttapummina ja silloin oli ikimuistoiset bileet, tänä vuonna sain houkuteltua autollisen frendejä mukaan ja tunsi paaljon paljon enemmän porukkaa nimeltä ja näöltä kuin edellisenä vuonna....

mua ahdistaa edelleenkin toi konemetsän ylitarjonta: "KAIKKI TÄNNE HETI NYT YHDELLÄ KERTAA!" hitto kun missaa niin paljon kun musaa soi kaikkialla koko ajan...please please tehkää näistä oikeasti eikä leikisti 3-päiväiset festarit, nyt sitä vaan yhtäkkiä huomas olevansa pakkaamassa kamoja ja sit *pim pois autolla ja kotona jumittamassa jumiutuneen klubituksen ääressä :D

Nilkka paskanakin pystyi joraileen, muttei hirveesti tullu sitä tehtyy, jotenkin vaan sitä löysi aina itsensä jostai muualta, pöly ja tomu päivällä sai oikeasti kunnon hengenahdistuksen aikaan päivällä...bajamajoissa ei tullu ees kertaakaan vierailtuu kun sieltä oli paperit aina loppu...oli kiva pyyhkiä perse joillain lehdillä jotka sit taasen aiheutti kivat kihelmöinnit sinne pyhimpään...joo sori jos on ällöttävää lukee tällasta eräjorma shittii sinä sivistynyt klubittaja :)

ihmiset oli enimmäkseen ihan älyttömän ihania, erityispropsit jutalle, sammuneelle koleralle, pieksämäen frendeille, ihanaakin ihanammalle hippitytölle joka hommasi pakukyydin lennosta parklkikselle sunnuntaina & Iirolle ja toiselle pinup miehelle & sille soramonttu järvelle ja sille rastaäijälle, joka tuli hengaileen meidän teltalle sunnuntai aamuna suoraan turusta kyydin toivossa---> oli vitun kiva olla tarjoamassa sitä vaikken autoa omistanutkaan :P ++++ kaikelle muulle ++++ plur.......+++vantaan hassut ihmiset siinä naapurissa+++varmasti unohtu vielä jotain

anteeksipyyntö niille, jotka kokevat sen aiheelliseksi :)

Milla on ihana! Parhautta jorailla sun setin aikana kuten viimeksikin...

Ei harmita yhtään et missas full moonit & loveparadet...Ensi vuonna uusiks!!112


kap-pu, 10.7.2006 22:07:
Oh, and the Swedish guy whose name I didn't manage to catch, if you for some reason happen to be reading this, be sure to come again!



In case we are talking bout the same guy(brown rastas and a killer smile :) I'd like to say the same aswell. Your dancing is fun to watch + everytime ive seen youve been nothing but smiling and giving out good vibes. Keep it real or sth. Jag älskar svärje pojkar! :D jooo.....

->

ps. niin vittu opetelkaa siivoamaan!
eden

Posts: 406

#460 • • eden Heidi
Oli kyllä ehdottomasti parhaimmat bileet ever *plur* Hyvää musiikkia ja ihmiset oli ihania *hali* Lisäksi paikka oli ihan järjettömän hieno. Lauantaina oli kyllä aika surku olo kaverin menetyksen johdosta *nyyh* *uuh*

--
Let The Music Play