(poistettu)

65 posts, 4 pages, 18,518 views

Caro²

#42 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Täytyy kyl sanoa, etten o vähään aikaan nähny näin lukutaidotonta porukkaa. Enkä myöskään ihmisiä joilla on näin käsittämättömän suuria vaikeuksia tajuta mitä joku ajaa takaa.

Jotta ette nyt nyt arvon skene-ihmiste tee itsestänne noin järkyttäviä idiootteja, niin laitan tähän ihan suomenkielisillä ranskalaisilla viivoilla tiivistyksen tarinasta ja sen jälkeen "Summa Summarum"-kohtaan mikä oli topikin pointti:

- Problem Child laittaa cremelle postia jossa ilmoittaa ykskantaan, että creme on perseestä ja hän on paljon parempi dj
- Creme vastaa ja tiedustelee, olisiko ko. herran miksausta jaossa - että saataisiin selvyys onko hänellä minkään asteista pohjaa esittää moisia väitteitä.
- Miksauksen sijaan Problem Child alkaa kehua omilla saavutuksillaan ja kontakteillaan ilmoittaen samalla useaan otteeseen cremen tarvitsevan harjoitusta (kukapa ei tarvitse?)
- Creme tivaa edelleen miksausta ja tai dj-nimeä, jotta saisi selvyyden osaako ko. kaveri edes painaa playtä
- Problem Child ei moisia tarjoa - vaan jatkaa paskan jauhamista.

Summa Summarum:

Topikin tarkoitus oli selvittää kuka on kyseessä ja onko ko. henkilö mistään kotoisin vai onko hän kenties dj-ibo².

Tämän erittäin yksinkertaisen asian sijaan muutamat henkilöt joiden kommenttien tyyli ei ainakaan itseäni yllätä yhtään, aloittaa dj.cremen parjauksen siitä kuinka hän on tyhmä ihminen ja vaivaa heidän iltaa laittamalla turhan topikin klubbariin.

Oh plz...

*tarjoilee peiliä*

PS. Lopettakaa se paskan jauhaminen ja jos joku tunnistaa ko. henkilön - avaa sanaisen arkkunsa. Sen olisi voinut kirjottaa jo suoraan tuon ensimmäisen viestin jälkeen.
snoxn

#43 • • Edited snoxn

Caro², 20.3.2006 02:00:
- Problem Child laittaa cremelle postia jossa ilmoittaa ykskantaan, että creme on perseestä ja hän on paljon parempi dj

"heard your mix tape and it was ok". "training is what you need dude".

Vai menikö multa jotain ohi?

Toisekseen jos Creme on Problem Childin mielestä paska dj tai PC on omasta mielestään paljon parempi niin miksi sitä ei saisi sanoa?

Topikin tarkoitus oli selvittää kuka on kyseessä ja onko ko. henkilö mistään kotoisin vai onko hän kenties dj-ibo².

No mitä väliä sillä on / miksi se pitää selvittää? Mielipiteitä on joka lähtöön ja suuri osa niistä kannattaa jättää omaan arvoonsa.
OCS

#45 • • Edited OCS

dj.creme, 19.3.2006 22:13:
vieläks haluat kommentoida jotain vtun fiksua mikä liittyy aiheeseen?

Jep, ja sä vain nostat pisteitäs mun silmissä koko ajan tälläisillä "mutsis on" -vastauksilla. Välkky jätkä :D

dj.creme, 20.3.2006 00:12:
joten jos aihe on paska niin mikä keskustelun aihe on se että "käytä järkees äläkä tee tänne tämmösiä".tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus,right?jos tätä ny analysoidaan ei mun mielest oo mikään argumentti et"oot tyhmä kun aloitit tälläsen keskustelun".kyseiselle herralle muihin argumentteihin vastasinkin vaikka asiaa olikin vähän.oletan että kyse oli siis lähinnä siitä että pääsipähän tilittämään...keskustelun sisältöön enempää perehtymättä.

Ehdotin ainoastaan käyttämään järkeä. Kyllä, se ehkä kuullostaa syytökseltä sinua kohtaan, mutta se ei ollut tarkoitus. Mua ei haittaa vaikka siirryitkin sen jälkeen henkilökohtaisuuksiin. Olisit edes keksinyt jotain hauskaa. Se vain osoittaa sinun argumentointisi tason. Kannattaisi jättää tuo "whateva" -asenne, mitä käytät tekosyynä vittuiluun, jos joku ei olekaan samaa mieltä.
Ketjun aloituksessa sanoit itsekin "Tiedän että tästä saattaa tulla nyt kaikenlaista paskaa pinnalle mutta laitanpa nyt silläkin uhalla tänne tämän topicin. En minäkään jaksaisi toistaa itseäni, mutta vielä kerran; kestä se paska.

Caro², 20.3.2006 02:00:
Tämän erittäin yksinkertaisen asian sijaan muutamat henkilöt joiden kommenttien tyyli ei ainakaan itseäni yllätä yhtään, aloittaa dj.cremen parjauksen siitä kuinka hän on tyhmä ihminen ja vaivaa heidän iltaa laittamalla turhan topikin klubbariin.

Itse en ole mennyt missään kohtaa henkilökohtaisuuksiin, vaan olen lähinnä naureskellut kummallekin "battlen" osapuolelle. Replynä tulee noinkin asiapitoista tekstiä. Klubbarissa on muutenkin niin paljon paskoja topicceja, että pakko jossain vaiheessa kuitata tälläisistä.

Onnea vaan etsintään :D
Juhgu

#46 • • Juhgu Virnistelijä
Love is in the air.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Bisgii

#47 • • Bisgii Koira
Vähän jäi vielä epäselväksi onko tää problem child kovakin dj... Pahasti on tainnut ainakin kusi nousta päähän. Sen sijaan, että alkaa jauhamaan paskaa toisen soittamisesta niin voisi mieluummin olla kannustava, eikä aloittaa turhaa tappelua pikkuaiheesta.

piis änd lööv <3
OCS

#49 • • Edited OCS

dj.creme, 20.3.2006 14:09:

--- klipeklip ---

jos joku puolestani viitsisi laskea montako kertaa sanoin ettei kyse ole battlesta vaan siitä mitä se nimenomaan ei ole.
eikä edes siitä kumpi tässä nyt on parempi.

Selvä, siis otsikko johti minua harhaan. Alunperinkin tartuin juuri tähän sanaan, koska mielestäni on naurettavaa nostaa haloo jostain meilitse käydystä kinastelusta.

luulit siis että mul on nappi ohimossa josta kytken välillä järjen pois päältä kun avaan topicin klubitukseen.ok,ihan järkeen käypää.sivuutan siis tämän mutta olin kuullut sen monelta muultakin ennen kuin aloitit.

En luule mitään. Topic on jokaisen luettavissa, joten jokainen luo sinusta/aiheesta oman mielipiteensä. Mun mielipide on varmasti tullut jo selväksi.

keskustelulle saat nauraa ihan vapaasti koska terveel huumoril tää olikin tarkotus ottaa mutta tietääkseni sul tuli päänsärky täst joten siis miten tää ny menikään..?oliks sul hauskaa vai alkoks sun päätä särkemään?*ding*

Enimmäkseen ollut ihan hauskaa.

eli koska sua aihe vitutti alusta asti, ja kuten selkeästi sanot itsekin "naureskellut "battlen" kummallekin osapuolelle"...eikös se,että sä naurat henkilökohtaisesti MULLE kerro sun ylimielisestä asenteestas?

Jos haluat ottaa sen henkilökohtaisesti, niin siitä vain. Missä sun huumorintaju nyt on? Etkö osaa nauraa itsellesi?

voitko ystävällisesti kertoa minulle missä kohtaa keskustelua joku on ollut eri mieltä kanssani mistään muusta kuin tämän topicin tarpeellisuudesta?lupaan vastata asiallisesti.

Ei missään kohdassa.

..ja sun mielipide on absoluuttinen..?mua oikeesti harmittaa ettet oo klubbarin ylläpidossa.

Ei. Olisiko pitänyt vielä lisätä loppuun "IMO" selventämään tätä? Ilmeisesti, joten ainakin nyt tiedät, että tämä oli siis vain oma mielipiteeni topicin tarpeellisuudesta.

oon täs sun replyt käynyt läpi tän keskustelun osalta.voit itse punnita oliko niissä paljon asiaa?

Olisit lukenut tarkemmin, niin olisit huomannut kyseen olevan vain mielipiteestäni.

Sanoinko jo mielipiteen tarpeeksi monta kertaa? Vai pitääkö vielä toistaa.
Aidan

#50 • • Aidan Soitan suutani koska voin!
:DDDDDDDDDDDDDD

Noh ainaki mull on ollu tosi hasukaa lukasta näitä viestejä onphah menny tylsä työpäivä vähän lepposammin! :D

LOLLERZ!!!11

--
Hammer Zeit!

Karski

#51 • • Edited Karski Pomon kätyri

Caro², 19.3.2006 16:59:
Mielenkiintoisesti kääntynyt tämä topikki cremen päänahan metsästykseksi.
Jos tässä joku asennekasvatusta kaipaa, niin kyllä se miun nähdäkseni on se kaveri joka on mailia lähettänyt cremelle.

Ja kyllä näitä imho mielellään lukee. Näkee ainakin kuinka pahasti joillekin on kusi noussut päähän.

Joku täysin tuntematon No-name dj-pullistelee
toiselle, ja siitä pitää erikseen perustaa topikki,
jotta kaikki näkis miten joskus jollain voi
karata mopo lapasesta?

Ja "Yleinen keskustelu"? Ei, kyllä mä sanoisin
että tää on lähinnä ''Häröily" -kamaa.
Siispä siirto ->

Edit. Ja edelleen varsin mautonta julkistaa
yksityinen keskustelu. Jos ei pysty selvittään asiaa
alkuperäisen keskustelun puitteissa, niin IMO vähän
näätää tulla hakeen julkisessa keskustelussa
jotain moraalista selkääntaputtelua omille näkemyksille.
Parempi olis vaan unohtaa koko PC ja keskittyä
omaan juttuun.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

OCS

#52 • • OCS

dj.creme, 20.3.2006 15:29:
ero on ainoastaan siinä et nauratko mulle vai sille keskustelulle.ja siis koska sanoit nauranees "battlen" osapuolelle - eli mulle - niin käsitän että pidät minua idiottiina ja naurat sille kuinka tyhmä olen että vouhotan tälläisestä asiasta?

Mä en vain näe järkeä perustaa tälläistä topiccia. Jos sinä näet sen tarpeelliseksi, niin hyvä.

mun nähdäkseni me selvitettiin tää melko hyvin niin et kaikki tais tulla jo selväks.

Jep. Ei mulla muuta.
Juhgu

#53 • • Juhgu Virnistelijä

serotonot, 19.3.2006 04:14:
---
Sitä paitsi jos joku tekee tollaset idaritemput ja sä oot siitä jo topicin avannu ni jos jätät nyt ne linkit antamatta, ni se o vähä ku lopettais seksin esileikkiin :D

Oon kuullu että jotkut saa forumkeskusteluista mielihyvää mutta tää oli jo yllätys.

--

Byproduct (live)

Cutoff

#54 • • Cutoff
Voisko joku kertoo onko DJ Battle kovaki dj?
Anny

#55 • • Anny Hurricane-Munster

Sero^, 20.3.2006 16:12:

*nauru*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

Juhgu

#56 • • Juhgu Virnistelijä

Sero^, 20.3.2006 16:12:

Ei voi, sorry.

--

Byproduct (live)

itis

#57 • • itis Morning Star
viihdettä.

Mun mielestä tämän topicin main purpose on viihde ja ymmärrän nillittäjien luovan sitä tietoisesti tekemällä cremen olon tukalaksi. Luulen että ymmärrän cremen pointinkin, mut mulle ihan sama. Viihdettä silti. Se mitä en ymmärrä, on pc:n pointti... tai ymmärrän mut en ymmärrä motiivia... tai ymmärrän mut en halua uskoa.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

mastream

#58 • • mastream
Jos joku jaksaisi vastata viestiin 7 niin olisi maailma parempi paikka *plur**hymy*
eewol

#59 • • eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP

---

Joku täysin tuntematon No-name dj-pullistelee
toiselle, ja siitä pitää erikseen perustaa topikki,
jotta kaikki näkis miten joskus jollain voi
karata mopo lapasesta?

Ja "Yleinen keskustelu"? Ei, kyllä mä sanoisin
että tää on lähinnä ''Häröily" -kamaa.
Siispä siirto ->

Edit. Ja edelleen varsin mautonta julkistaa
yksityinen keskustelu. Jos ei pysty selvittään asiaa
alkuperäisen keskustelun puitteissa, niin IMO vähän
näätää tulla hakeen julkisessa keskustelussa
jotain moraalista selkääntaputtelua omille näkemyksille.
Parempi olis vaan unohtaa koko PC ja keskittyä
omaan juttuun.

Päivän *hymy* Ehdottomasti!! WORD!!