(poistettu)

65 posts, 4 pages, 17,868 views

Avatar
#2 • • trusti Guest
joku varmaan jaksaa lukee nää löpinät läpi? olet varmaan tohkeissasi asiasta, mutta oliko tämä nyt sen arvoinen asia että kannatti ihan topikki perustaa?
Juhgu

Posts: 7,921

#3 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Ego vs ego. :P

Tuosta ei kyllä saa (tai siis jaksa ottaa) oikein selvää että mikä on kenenkin repliikki. Ei sillä tosin mitään merkitystäkään ole.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Dementation

Posts: 2,892

#4 • • Dementation wednesday?
mua ainakin kiinnostaa, että onko toi toinen oikeesti joku kova DJ

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Jussi Soro

Posts: 6,385

#5 • • Edited Jussi Soro choon!
links, pics & real names or stfu :)

edit: niin, noita pätijöitä löytyy kyl varmaan aina, eipä niistä kannata paljoo välittää. netissä idioottien kanssa tappeleminen kun on ihan saatanan vaikeeta - joutuu vajoamaan niitten tasolle ja ne voittaa sut kokemuksellaan :/
mastream

Posts: 549

#6 • • mastream
Kukahan tuo Dj Problemchild on oikeasti, vai onko jossain tuon niminen kuuluisuus, tiedättekö? Ainakaan mun mielestä ei ole kovin reilua huipputason tyypiltä alkaa kovasti vittuilemaan vähemmän kokemusta omaaville.

Ja sitten muuta asiaa: kertokaapa tietämättömälle miten tämmöinen dj-battle käytännössä oikein menee. Pitää soittaa paremaa settiä kuin toinen? Entä miten tuo Giggling Marlinien musapuoli noin yleisesti, onko käymisen arvoinen mesta?
Caro²

Posts: 5,301

#7 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Kyl henk.koht ainaki jaksoin lukee topikin läpi, ja postasin mr-dj.org:lta tekstit tänne - creme vaan ehti ensin, ni editoin aloittamani topikin poijjes. Muttamutta. Kovin on tutun kuuloinen asenne: Mr Dj Ibo @ mr-dj.org

JussiS, 19.3.2006 01:33:
netissä idioottien kanssa tappeleminen kun on ihan saatanan vaikeeta - joutuu vajoamaan niitten tasolle ja ne voittaa sut kokemuksellaan :/


Kokemuksen syvällä rintaäänellä *iloinen*
Caro²

Posts: 5,301

#9 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Nomic, 19.3.2006 02:42:
---
Caro², 19.3.2006 02:38:
Mr Dj Ibo @ mr-dj.org

---


<ootee>

Tää on legenda!!!+ kiits. Unohtunut koko linkki jo. voi taas nauraa ittensä uneen *hihu*

</ootee>



Joo, luin kans ite koko threadin läpi ja repeilin ihan huolella kokoajan *iloinen*
Pisti myös silmään, ettei ibokaan aikoinaan suostunut lähettämään miksauksiaan "kelle tahansa". Yhteisiä piirteitä löytyy siis enemmänkin *iloinen*

Nää niin piristää päivää *sydän*
Apo

Posts: 1,574

#10 • • Edited Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
Aika laatua <3

Ei toi oo mikään "dj battle", vaikuttaa lähinnä suunsoittamiselta. Tommosia tilanteita tulee vastaan melkeinpä millä elämän alueella tahansa, töissä, harrastuksissa ja muualla.

Itse en ole dj-hommissa törmännyt kertaakaan tuollaiseen mutta bileskene-keskusteluissa tulee välillä vastattua näihin "oon uugeempi ku sä" läppiin mitä jotkut tykkää heitellä väittämiensä perusteeksi.

Oma kanta tommosiin tilanteisiin on että niillä jotka oikeesti osaa ei oo tarvetta lähtee tommosiin turhiin väittelyihin, ne pärjää elämässään muutenkin.

Ja kun luki tota vielä tarkemmin niin tää lainaus antais jo aika paljon viittausta siihen mikä on hemmon todellinen pystymis- ja panostustaso dj-hommissa: "i have been playing in Giggling Marlins around Finland and now i work in Onnela".
serotonot

Posts: 3,137

#11 • • Edited serotonot Paul Easy
Meinasin kirjoittaa paljon muutakin mut en mä voi sanoa muuta kuin

:D

kiitos tästä <3
serotonot

Posts: 3,137

#12 • • Edited serotonot Paul Easy
Mä en tajua miten kukaan voi ottaa tollaista vittuilua niin vakavasti et jaksaa avata siitä topicin tänne :D Sitä paitsi hei... LINKKEJÄ LINKKEJÄ LINKKEJÄ!!!! :D
typ0

Posts: 1,892

#13 • • typ0 syntax error
yhdyn apoon x) iha sama kuinka kova jätkä mut jos soittaa kikkelissä ja onnelassa yms muissa räkälöissä around suomi nii ei kauheen korkeella mennä... x)

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

serotonot

Posts: 3,137

#14 • • Edited serotonot Paul Easy

dj.creme, 19.3.2006 04:13:
mä oon jo monesti todennut et älkää ottako sitä niin vakavasti - emmäkään ota. *nauru* siis sävy saattaa olla tosi tiukkaa välillä tossa keskustelussa mut siis muuten tää juttu on iha vaa huumoria.

kyllä - mulla on tylsää! *nauru*

mä oon ollu kahden vaiheilla et pitäskö niitä linkkei laittaa jakoon vai ei ku sillon tää menee jo tosi tylyks meiningiks... *hymy*



Näytänkö mä siltä että mä otan tän hirveen vakavasti :D

Sitä paitsi nyt niitä linkkejä kehiin, mullakin on tylsää. Sitä paitsi jos joku tekee tollaset idaritemput ja sä oot siitä jo topicin avannu ni jos jätät nyt ne linkit antamatta, ni se o vähä ku lopettais seksin esileikkiin :D
serotonot

Posts: 3,137

#15 • • serotonot Paul Easy
SEHÄN ON PROTEUS!

eiku...

:D
Caro²

Posts: 5,301

#16 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Voi v1ddu mikä n00b.. käyttää jotai vidu soneij... karmeetaaaa. sooosoooo... *iloinen*

Vai kumpi noist ny on kumpi?
Kriss G

Posts: 1,492

#17 • • Kriss G Wir brauchen bass
Dj problem soundchilds *igor*

(sori oli pakko)

--
DESTROY ALL HIPPIES

Juhgu

Posts: 7,921

#18 • • Juhgu Virnistelijä
Lievää tipahtelua tolle mr-dj.orgin topicille.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#19 • • Aziz Combat Fighter
Vaikee kyl sanoo ton sähköpostiviestin perusteella et kumpi teistä on suurempi urpo.

Onks tää dj.nimi-juttu joku salajuoni?
rec

Posts: 2,923

#20 • • Edited rec

Ana-5000, 19.3.2006 13:13:
Vaikee kyl sanoo ton sähköpostiviestin perusteella et kumpi teistä on suurempi urpo.

Onks tää dj.nimi-juttu joku salajuoni?



On! Juttu on verkostoutunut hallituksen sisäisen tason salaliittoteorialle, teoreettisesti teoriassa.

Siis oon kyl jäbän kannalla siinä suhteessa, että kun juttu lähtee karkailee käsistä tällätavalla, niin kyl se vituttaa melkoisesti, eikä tosiaan enää riitä kuten itse sanoit "... raiskata vaimo ja lapset..." vaan ihan se, että toi SuperLapsi todistaa skillinsä.

Ei muuta ku "Voima kanssasi"! :)

edit: snadi korjaus