dj.creme, 20.3.2006 14:09:
--- klipeklip ---
jos joku puolestani viitsisi laskea montako kertaa sanoin ettei kyse ole battlesta vaan siitä mitä se nimenomaan ei ole.
eikä edes siitä kumpi tässä nyt on parempi.
Selvä, siis otsikko johti minua harhaan. Alunperinkin tartuin juuri tähän sanaan, koska mielestäni on naurettavaa nostaa haloo jostain meilitse käydystä kinastelusta.
luulit siis että mul on nappi ohimossa josta kytken välillä järjen pois päältä kun avaan topicin klubitukseen.ok,ihan järkeen käypää.sivuutan siis tämän mutta olin kuullut sen monelta muultakin ennen kuin aloitit.
En luule mitään. Topic on jokaisen luettavissa, joten jokainen luo sinusta/aiheesta oman mielipiteensä. Mun mielipide on varmasti tullut jo selväksi.
keskustelulle saat nauraa ihan vapaasti koska terveel huumoril tää olikin tarkotus ottaa mutta tietääkseni sul tuli päänsärky täst joten siis miten tää ny menikään..?oliks sul hauskaa vai alkoks sun päätä särkemään?
Enimmäkseen ollut ihan hauskaa.
eli koska sua aihe vitutti alusta asti, ja kuten selkeästi sanot itsekin "naureskellut "battlen" kummallekin osapuolelle"...eikös se,että sä naurat henkilökohtaisesti MULLE kerro sun ylimielisestä asenteestas?
Jos haluat ottaa sen henkilökohtaisesti, niin siitä vain. Missä sun huumorintaju nyt on? Etkö osaa nauraa itsellesi?
voitko ystävällisesti kertoa minulle missä kohtaa keskustelua joku on ollut eri mieltä kanssani mistään muusta kuin tämän topicin tarpeellisuudesta?lupaan vastata asiallisesti.
Ei missään kohdassa.
..ja sun mielipide on absoluuttinen..?mua oikeesti harmittaa ettet oo klubbarin ylläpidossa.
Ei. Olisiko pitänyt vielä lisätä loppuun "IMO" selventämään tätä? Ilmeisesti, joten ainakin nyt tiedät, että tämä oli siis vain oma
mielipiteeni topicin tarpeellisuudesta.
oon täs sun replyt käynyt läpi tän keskustelun osalta.voit itse punnita oliko niissä paljon asiaa?
Olisit lukenut tarkemmin, niin olisit huomannut kyseen olevan vain mielipiteestäni.
Sanoinko jo
mielipiteen tarpeeksi monta kertaa? Vai pitääkö vielä toistaa.