65 posts, 4 pages, 18,571 views
dj.creme, 19.3.2006 04:24:
joten tässä teille tunnistuskilpailu.molemmista deejiistä saa yhden pisteen jos tietoa löytyy.
dj.creme, 19.3.2006 00:17:
Terve vaan kaikille.Tiedän että tästä saattaa tulla nyt kaikenlaista paskaa pinnalle mutta laitanpa nyt silläkin uhalla tänne tämän topicin.
Ana-5000, 19.3.2006 13:13:
Vaikee kyl sanoo ton sähköpostiviestin perusteella et kumpi teistä on suurempi urpo.
dj.creme, 19.3.2006 14:21:
en jaksais toistaa itseäni..
-- klipeklipeti blaa blaa --
Ana-5000, 19.3.2006 16:36:
Otettiin nyrkkitappelu tiestön kanssa kerran ja meitsi voitti!
JussiS, 19.3.2006 16:40:
---
Ana-5000, 19.3.2006 16:36:
Otettiin nyrkkitappelu tiestön kanssa kerran ja meitsi voitti!
---
No kai nyt ku oot tollanen sikaniska natsivartija joka kaiket päivät purkaa patoutumiaan hakkaamalla viattomia sivullisia
dj.creme
menee osittai nii kaukaa aiheesta ja on nii monimutkasta sanasäiläämistä et ei kaikil riitä keskittymiskyky loppuun asti et ymmärtäis mistä täs loppujenlopuks ees on kyse vaik miten sitä koittais rautalangasta vääntää.
Caro², 19.3.2006 16:59:
Mielenkiintoisesti kääntynyt tämä topikki cremen päänahan metsästykseksi.
Jos tässä joku asennekasvatusta kaipaa, niin kyllä se miun nähdäkseni on se kaveri joka on mailia lähettänyt cremelle.
Ja kyllä näitä imho mielellään lukee. Näkee ainakin kuinka pahasti joillekin on kusi noussut päähän.
EDIT: Ei o kyllä hirveesti yllätyksiä tullu.
dj.creme, 19.3.2006 19:06:
ei näitä topiccei mun tietääkseni kukaan pakota lukemaan jos sul on pamit loppu..?
dj.creme, 19.3.2006 22:13:
taitaa olla et se sun päänsärkys on peruja vaa siitä ku mutsis tiputti sut lattialle pienenä...
vieläks haluat kommentoida jotain vtun fiksua mikä liittyy aiheeseen?
Mr.Mystery, 19.3.2006 20:44:
Kyllä se niin on, että jos privaatiksi tarkoitettuja keskusteluja jakaa näin yleisesti, niin on ansainnut ihan kaiken mitä tässä threadissa on annettu.
Caro², 19.3.2006 22:29:
---
Mr.Mystery, 19.3.2006 20:44:
Kyllä se niin on, että jos privaatiksi tarkoitettuja keskusteluja jakaa näin yleisesti, niin on ansainnut ihan kaiken mitä tässä threadissa on annettu.
---
Sitä saa mitä tilaa, tottahan se on. Mutta kukas antaa tuolle problem childille sitä mitä hää on tilannu? Tiesto vai Armin van Buuren?
dj.creme, 19.3.2006 23:03:
jep.turha tätä on koittaa aiheessa pitää.liian moni näyttää loukkaantuvan.
dj.creme
jaa.no sä voit vaik perustaa täst oman gallup topicin ketä kiinnosti lukea?
lisää sinne myös vaihtoehto että "ei kiinnostanut - mutta luinpa kuitenkin kun olin
niin vitun tyhmä".
ja toisekseen: täs hommas oli syykin miks tän keskustelun aloitin.
sä et vaan sitä tainnut huomata kun oot niin vtun cool ja käytät järkeäs?
taitaa olla et se sun päänsärkys on peruja vaa siitä ku mutsis tiputti sut lattialle pienenä...
vieläks haluat kommentoida jotain vtun fiksua mikä liittyy aiheeseen?
dj.creme, 20.3.2006 00:12:
mr.mystery: vaikutat ihan fiksulta tyypiltä ja siis en tarkota vittuilla mut harmi et suurin osa jengist ymmärsi tän aiheen samal taval ku sä.caro tiivisti täs hyvin mikä se varsinainen pointti oli - ei siis se et täs kukaan loukkaantunut ois.hassuinta täs ehkä on se et mä taidan itseasias olla ainoa jonka pulssi ei oo kertaakaan viel noussut.internet ei oo mulle IRL.
Mr.Mystery, 20.3.2006 01:19:
---
dj.creme, 20.3.2006 00:12:
mr.mystery: vaikutat ihan fiksulta tyypiltä ja siis en tarkota vittuilla mut harmi et suurin osa jengist ymmärsi tän aiheen samal taval ku sä.caro tiivisti täs hyvin mikä se varsinainen pointti oli - ei siis se et täs kukaan loukkaantunut ois.hassuinta täs ehkä on se et mä taidan itseasias olla ainoa jonka pulssi ei oo kertaakaan viel noussut.internet ei oo mulle IRL.
---
Juu, ei siinä mitään... mulle ei vaan tän topicin idea ole oikein auennut missään vaiheessa