(poistettu)

65 posts, 4 pages, 18,569 views

tumpsi

#21 • • tumpsi rekisteröitymätön
lol
Tapi

#22 • • Edited Tapi Dreamstate

dj.creme, 19.3.2006 04:24:
joten tässä teille tunnistuskilpailu.molemmista deejiistä saa yhden pisteen jos tietoa löytyy.

Tosta punapaitaisesta en tiedä, mutta luurit päässä oleva tyyppi on mun hyvä frendi Markus Schulz.

Oon muuten vitusti kovempi dj ku sä tai problem child.
Aziz Combat Fighter

#24 • • Aziz Combat Fighter
Otettiin nyrkkitappelu tiestön kanssa kerran ja meitsi voitti!
OCS

#25 • • OCS

dj.creme, 19.3.2006 00:17:
Terve vaan kaikille.Tiedän että tästä saattaa tulla nyt kaikenlaista paskaa pinnalle mutta laitanpa nyt silläkin uhalla tänne tämän topicin.

Ana-5000, 19.3.2006 13:13:
Vaikee kyl sanoo ton sähköpostiviestin perusteella et kumpi teistä on suurempi urpo.

dj.creme, 19.3.2006 14:21:
en jaksais toistaa itseäni..*justjoo*

-- klipeklipeti blaa blaa --

Kestetään se paska sitten. Ja mikä v*tun "battle" tämä muka on, joku city.fi:ssä meilitse käyty hiekkalaatikko-kinastelu :DDD lol.
Jussi Soro

#26 • • Jussi Soro choon!

Ana-5000, 19.3.2006 16:36:

No kai nyt ku oot tollanen sikaniska natsivartija joka kaiket päivät purkaa patoutumiaan hakkaamalla viattomia sivullisia *uros*
Aziz Combat Fighter

#27 • • Aziz Combat Fighter

JussiS, 19.3.2006 16:40:
---
Ana-5000, 19.3.2006 16:36:

---

No kai nyt ku oot tollanen sikaniska natsivartija joka kaiket päivät purkaa patoutumiaan hakkaamalla viattomia sivullisia *uros*

VIATTOMIA? Flight 376258726 riittää syyx!
Caro²

#28 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Mielenkiintoisesti kääntynyt tämä topikki cremen päänahan metsästykseksi.
Jos tässä joku asennekasvatusta kaipaa, niin kyllä se miun nähdäkseni on se kaveri joka on mailia lähettänyt cremelle.

Ja kyllä näitä imho mielellään lukee. Näkee ainakin kuinka pahasti joillekin on kusi noussut päähän.

EDIT: Ei o kyllä hirveesti yllätyksiä tullu.
OCS

#29 • • OCS

dj.creme
menee osittai nii kaukaa aiheesta ja on nii monimutkasta sanasäiläämistä et ei kaikil riitä keskittymiskyky loppuun asti et ymmärtäis mistä täs loppujenlopuks ees on kyse vaik miten sitä koittais rautalangasta vääntää.

Ei minun tarvinnut lukea kuin parit ensimmäiset puheenvuorot tuosta ns. "battlesta", niin alkoi päätä särkemään :(

Eli kuten itse sanoit oheiskeskustelusta "whateva", niin voisin sanoa tästä topicista, että "ohi sektori" ja "EVVVK".
Steven Hoaks

#30 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
:D

lol

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Mr.Mystery

#32 • • Mr.Mystery Al Azar // OrgaNik

Caro², 19.3.2006 16:59:
Mielenkiintoisesti kääntynyt tämä topikki cremen päänahan metsästykseksi.
Jos tässä joku asennekasvatusta kaipaa, niin kyllä se miun nähdäkseni on se kaveri joka on mailia lähettänyt cremelle.

Ja kyllä näitä imho mielellään lukee. Näkee ainakin kuinka pahasti joillekin on kusi noussut päähän.

EDIT: Ei o kyllä hirveesti yllätyksiä tullu.

Kyllä se niin on, että jos privaatiksi tarkoitettuja keskusteluja jakaa näin yleisesti, niin on ansainnut ihan kaiken mitä tässä threadissa on annettu.
OCS

#33 • • OCS

dj.creme, 19.3.2006 19:06:
ei näitä topiccei mun tietääkseni kukaan pakota lukemaan jos sul on pamit loppu..?*nauru*

Ei näitä topicceja kannata lisätä sillä tekosyyllä, että joku haluaisi lukea näitä ehkä darrassa tai jos ei ole mitään tekemistä. Järjen käyttö on silti sallittua.
Occu

#34 • • Occu

dj.creme, 19.3.2006 22:13:
taitaa olla et se sun päänsärkys on peruja vaa siitä ku mutsis tiputti sut lattialle pienenä...

vieläks haluat kommentoida jotain vtun fiksua mikä liittyy aiheeseen?

wtf?!
mitä sä horiset?

--
..::MOI::..

Caro²

#35 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

Mr.Mystery, 19.3.2006 20:44:
Kyllä se niin on, että jos privaatiksi tarkoitettuja keskusteluja jakaa näin yleisesti, niin on ansainnut ihan kaiken mitä tässä threadissa on annettu.

Sitä saa mitä tilaa, tottahan se on. Mutta kukas antaa tuolle problem childille sitä mitä hää on tilannu? Tiesto vai Armin van Buuren?

EDIT: Tää topikki on kyl levinny ihan käsiin ja eksynyt aiheesta. Haluisin edelleen tietää kuka on tuo jannu - ja sen jälkeen tutustua siihen ihan for real ja sitte muodostaa siitä mielipidettä ihan aikuisten oikeesti *joo*
Mr.Mystery

#36 • • Mr.Mystery Al Azar // OrgaNik

Caro², 19.3.2006 22:29:
---
Mr.Mystery, 19.3.2006 20:44:

---

Sitä saa mitä tilaa, tottahan se on. Mutta kukas antaa tuolle problem childille sitä mitä hää on tilannu? Tiesto vai Armin van Buuren?

Mä en yleensäkkään ymmärrä miksi pitäis vetää hernettä nenään jonkun tuntemattoman uhitteluista internetissä. Tuskin tuo jannu on edes cremen mixausta kuunnellut, kunhan vaan yrittää löytää ihmisiä jotka lähtevät leikkiin mukaan, koska saavat jonkinlaisia kiksejä siitä.

Jokainen tietty hoitaa likapyykkinsä tyylillään...
Grizzley

#37 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti
Talk about a pissing contest...

--
Signature summarily executed for treason

serotonot

#38 • • Edited serotonot Paul Easy

dj.creme, 19.3.2006 23:03:

jep.turha tätä on koittaa aiheessa pitää.liian moni näyttää loukkaantuvan.

Kai sitä ihmiset loukkaantuu jos niille vittuilee. Kyllähän sunkin ulosantis täs keskustelussa on ollut sitä tasoa et monella varmasti pulssi nousee. Jutut kuten:

dj.creme
jaa.no sä voit vaik perustaa täst oman gallup topicin ketä kiinnosti lukea?
lisää sinne myös vaihtoehto että "ei kiinnostanut - mutta luinpa kuitenkin kun olin
niin vitun tyhmä".

ja toisekseen: täs hommas oli syykin miks tän keskustelun aloitin.
sä et vaan sitä tainnut huomata kun oot niin vtun cool ja käytät järkeäs?

taitaa olla et se sun päänsärkys on peruja vaa siitä ku mutsis tiputti sut lattialle pienenä...

vieläks haluat kommentoida jotain vtun fiksua mikä liittyy aiheeseen?

Sitä paitsi mikä tän topicin aihe on? Ton jätkän dissaaminen joka on dissannu sua? Mun mielestä tähän topiciin liittyy oleellisena osana myös sinä, koska sä oot ikään kuin ton battlen toinen osa, niinpä en ainakaan itse näe yhtään kummallisena sitä että ihmiset kommentoivat myös sinun käytöstäsi ja näin ollen kyseinen keskustelukin osuu topiciin mielestäni ihan hyvin.

Tosin mul ei oo darraa eikä pameja :(

edit: ja ihan vinkiks et jos joskus uudemman kerran saat vastaavanlaisia viestejä, ni kannattaa ehkä ottaa toi whateva-asenne silloinkin ja jättää asia omaan arvoonsa, sen sijaan että tekee siitä julkisen keskustelunaiheen eikä kestä sitten itse sitä keskustelua
Mr.Mystery

#39 • • Mr.Mystery Al Azar // OrgaNik

dj.creme, 20.3.2006 00:12:

mr.mystery: vaikutat ihan fiksulta tyypiltä ja siis en tarkota vittuilla mut harmi et suurin osa jengist ymmärsi tän aiheen samal taval ku sä.caro tiivisti täs hyvin mikä se varsinainen pointti oli - ei siis se et täs kukaan loukkaantunut ois.hassuinta täs ehkä on se et mä taidan itseasias olla ainoa jonka pulssi ei oo kertaakaan viel noussut.internet ei oo mulle IRL.

Juu, ei siinä mitään... mulle ei vaan tän topicin idea ole oikein auennut missään vaiheessa *ding*
Aziz Combat Fighter

#40 • • Aziz Combat Fighter

Mr.Mystery, 20.3.2006 01:19:
---
dj.creme, 20.3.2006 00:12:

mr.mystery: vaikutat ihan fiksulta tyypiltä ja siis en tarkota vittuilla mut harmi et suurin osa jengist ymmärsi tän aiheen samal taval ku sä.caro tiivisti täs hyvin mikä se varsinainen pointti oli - ei siis se et täs kukaan loukkaantunut ois.hassuinta täs ehkä on se et mä taidan itseasias olla ainoa jonka pulssi ei oo kertaakaan viel noussut.internet ei oo mulle IRL.

---

Juu, ei siinä mitään... mulle ei vaan tän topicin idea ole oikein auennut missään vaiheessa *ding*

Topikin tarkotus oli varmaan yhdessä haukkua dj.problem childia.