foobar, 14.1.2007 14:01:
Seuraava väittely voidaan pitää aiheesta: "maapallo on pyöreähkö - totta vai tarua".
Tää olis voinu toimii vielä keskiajalla, mutta tuskin enää nykyään. ;)
Itse aiheeseen:
Tuossa tuli tällä viikolla (muistaakseni keskiviikkona) niistä keskitysleirien ylilennoista, jolloinka samalla otettiin kuvia, mutta ei tiedetty/ymmärretty mitä kuvat ja leirit oikein esittivät, mm. Birkenaun leiristä otettiin kuvia (Auswizin ykkösleiri), muttei tajuttu sen olevan keskitysleiri vaan oletettiin leirin olevan työleiri.
Dokumentissa käsiteltiin asiaa holokaustinäkemyksen molempia puolia ja itse.. HUOM! ITSE päädyin siihen lopputulokseen, että kaikki tutkimukset kyllä MIELESTÄNI viittaavat siihen, että itse holokausti on ollut kyllä aivan totta. Todisteet puhuvat vähän turhankin selkeesti puolestaan.
Tottakai skeptikkoja löytyy aiheesta, mutta USKON NIIN VAKAASTI tällähetkellä holokaustin TAPAHTUNEEN, että pyydän anteeksi ja esitän julkisen anteeksi pyynnön vasta sitten kun tuodaan WW2:n ajoilta dokumentteja Auswizin leiristä, joissa käy ilmi ettei holokaustia ole ikinä suoritettu (joka on kylläkin mahdotonta!).
Näillä mennään toistaiseksi. :)