kuilu saa ehdot,
Sitä vaa naureskelen, ku korostat omaa "rohkeuttas" tän topicin alkamisesta, korostat omaa messiaanisuuttas asiassa, "herätkää ihmiset, on TOTUUDEN aika!"
Eli siis sulla on valmis mielipide musta ja se on messias? Ei Jeesus kuuletsä itseäs lainkaan, missä kohdassa näin olen sanonut, kunhan olin rehellinen ja totesin: "rohkaisin mieleni...", koska tiesin aloittavani jotain mitä en ehkä välttämättä saa päätökseen. Otit vain tuon jyvän ja lähdit ajattelemaan pahinta mahdollista vastuksestasi, miksi siis näin, enkö ole "benefit of and doubt" arvoinen (joo en tosiaankaan tiedä mitään hyviä suomalaisia fraaseja=)
kuilu saa ehdot,
Ymmärrätkö, että siellä Neukuissakin, jos luki VAIN puolueen lehteä, niin kaikki oli hyvin? Itseasias täähän tapahtuu myös Jenkeissä, abt 25% saa infonsa Fox-newsista! =0 Tai jos mä laitan sulle tässä linkin ummaus-seuran tai jehovien saitille ja alan julistaa "Jumala ON olemassa, kattokaa vaik sieltä!", niin kuinka vakavsti sä otttaisit mut?
Ymmärrän toki veliseni, tai makeemmin lausuttuna "Maaii brather!", mutta omassa mielipiteessäni olen vahvasti sitä mieltä, että tässä se virallinen totuus on osaksi sitä juuri mainittua puoluelehtistä.
Rupert Murdoch ilmiöstä vois heittää läppää enemmänkin, mut se vaatis sitä sun pientä parisiisilais kahvilaa parin tukevan bluntin voimalla, mussutten croisantteja siis makeemmin lausuttuna voisarvija... ;)
kuilu saa ehdot,
Toivoisin, enne kuin jatkan itse aiheessa, sinulta selvennystä siitä, tarkoitatko ilmaisulla "olen siis sitä mieltä" ilmaisua "uskon, että näin tapahtui" vai "tiedän, että näin tapahtui"? Tämä saattaa tuntua asian "vääntelyltä", mutta tulen osoittamaan asiayhteyden. =) Sillä uskoasi sinun ei toki tarvitse edes perustella. Mutta mennessäsi "tietämisen" peliin, tarvitsemme jotain konkreettista ja/tai perusteltua.
Mistä sä taas kaivat sun hallut, ku en oo puhunut tietämisestä tai uskosta. Ryit pöytään vaihtoehtoja sillä tahdilla, että tiedostamattasi muodostat polun jota sitten oletat mun kulkevan kiltisti, eli: "Mitens on brotha? Muna vai kana?". No ei kumpikaan kun en ole niin väittänyt.
Colen matsku herätti paljon kysymyksiä sisälläni ja niihin olen nyt etsimässä vastauksia tän keskustelun avulla. Ristiriitaa ei sen enempää ja kyllä infoni on noilta saiteilta ja lukemattomista muista artikkeleista mihin olen matkani varrella törmännyt, sekä ihan perushistorian opetuksest ja muista "oikeellisimmista" -dokkareista, kuten Auschwitz -the final solution. Sarvesta härkää ja sanasta miestä, mut nyt ei olla neljännessä ulottuvuudessa enkä ole asiaa sen pidemmälle ajatellut, joten hengitä vähän kauempaa pliide pliis.
kuilu saa ehdot,
Mielipide sanaa käytetään nykyisin aivan liian leveässä semantiikassa, mutta käytölle on oma piiloagendansa: joskus sillä saa peitettyä omaa fanaattisuuttaan, "se on vaa mun mielipide"..
Jo elä pelkää neonatsismin noususta klubbarissa kun ei toi valkoinen veljeskunta kauheesti muita tunteita herätä ku nauruhermojen hörähtelyä, pellejä kaikki tyynni. Silti en pidä revisionisteja uusnatseina kuten 90% muusta maailmasta ja tätä väitettä peräänkin tässä ja nyt.
kuilu saa ehdot,
Ach so! Ja mistäs tuo me-passiivi, onkos koko valtakunnankanslia näppiksen ääressä? XD
Jos takerruttais itse aiheeseen eikä mun oikein kirjoitus muotoon, ku eihän sekään edistäis "debattia" jos koko ajan viittaisin sun multipersoonaiseen kirjottelu tyyliin, mihin ihan katukrediittien muodossa tipautellaan tuotteita ikään kuin mainoksia: "Hei kattokaa mä tsiikaan töllöö ja seuraan aikaa ja jos et tajua osaan myös sarkasmin päällä... Gidi-ap ja hai hoo silver, taas ratsastaa aivomyrskyn ritari..." OMG*lmao*
kuilu saa ehdot,
Hohhoh. Huonosti ootte asianne opetellu. Mistäs toi 200 000 tapettua sotavankia tulee? Ja mikset viittaa niihin asioihin, joilla Saksan kansaa oikeasti rangaistiin: Dresdenin ylimitoitetut pommitukset
Tsot tsot tsot, huomaatsa taas sä teet sitä konkretisoit mun sadat tuhannet, 200 000:een.
Edellinen posti viittaski dresdeniin ja saksalaisiin siviileihin yleisesti.
kuilu saa ehdot,
Kirjoitettu historia on voittajan historiaa, se on selvä. Ja niin kauan, kun voittaja ei ole avoin myös omista kauheuksistaan, sillä niitä tulee sodassa AINA, niin kauan asettavat itsensä alttiiksi myöhäiskritiikille, jonka yleensä äärijärjestöt ja kiihkoilijat omaksuvat liioiteltuina.
Tässä se ydin onkin, musta historia on historiaa ja täysin puolueetonta sellaista, siksi tähänkin asiaan pitäis saada se viimonen piste, mutta holokausti -käsitettä tukeva puoli ei ole edes valmis ajattelemaan sitä mahdollisuutta, propagandan ja saksalaisten satanisoimisen himon mahdollista vaikutusta asiaan minkä tänään esitetään jälkipolville totuutena.
Kun kerta on olemassa revisionismia niin miksei sille panna kapulaa suuhuun, vastata niihin kysymyksiin ja pistetä sitä maailmanlaajuista konferensia pystyyn. Mitä menetettävää kenelläkään on jos totuus on kerta todistettavissa aukottomasti?