ezzy, 11.6.2007 11:28:
---
Mark Hamilton, 11.6.2007 11:22:
---
ezzy, 11.6.2007 11:19:
---
Mark Hamilton, 11.6.2007 11:09:
---
ezzy, 11.6.2007 11:05:
---
vivesteri, 11.6.2007 10:57:
Eiköhän tämä ole taas näitä mielipideasioita.
Itse olen aina ollut sitä mieltä, että grafiikka ei tee peliä. Joku uber-grafiikoilla varustettu peli voi olla sisällöltään paljon huonompi, kuin joku tikku-ukko-peli.
Wowissa vaan yhdistyy molemmat kivat jutut, nätti grafiikka ja jonkulainen sisältö. Vaikka sitten edes se grindaus
---
Ja jos tossa olis jotku megagrafiikat niin se ei pyöris kenelläkään. Nytkin SSC:ssä 5-11fps, vaikka oli graffa-asetukset lähes pienimmillään. ja kone on P4 3.2Ghz ja radeon x850xt.
---
Joo niin mä tarkoitin että mun mielestää graffat muistuttaa mangaa.
Mitä nyt sitten pelien realistisuuteen tulee niin esim. NWN:ssä ukot voi kantaa tavaraa niin paljon kun vain voiman mukaan jaksaa kantaa painoa. Eli ukko voi kantaa vaikka 10 harniskaa ja 20 miekkaa ja 2000 nuoltaa yhtäaikaa jos vaan voimaa on tarpeeks. Nuoliviiniin mahtuu 99 nuolta ja tavarat ostetaan kultapaloilla joten se siitä realismista. Muuten kyllä mutta kun noi tavarat vie niin paljon tilaa että niitä ei ihan selkärepussa kanna.
---
No mutku ne on MAAGISIA, ei ne välttis paina mitää kato hei!
---
Niin jaa kun nee pistää repuun niin ne on 1 cm x 1cm x 1cm kokoisia
---
no kato maagisia pohjattomia reppuja. Jos kaipaa realismia, niin sitten pelailee eri pelejä. aika simppeliä.
D&D:ssä jos pistää sword of sharpnessin pohjatoman repuun niin se puhkeaa ja kaikki tavarat lentää pialle. Voi tulla aikaa vuori tavaraa.