World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 1,013,684 views

evvk

#2041 • • evvk

ezzy, 11.6.2007 11:28:
---
Mark Hamilton, 11.6.2007 11:22:
---
ezzy, 11.6.2007 11:19:
---
Mark Hamilton, 11.6.2007 11:09:
---
ezzy, 11.6.2007 11:05:
---
vivesteri, 11.6.2007 10:57:

Eiköhän tämä ole taas näitä mielipideasioita.
Itse olen aina ollut sitä mieltä, että grafiikka ei tee peliä. Joku uber-grafiikoilla varustettu peli voi olla sisällöltään paljon huonompi, kuin joku tikku-ukko-peli.
Wowissa vaan yhdistyy molemmat kivat jutut, nätti grafiikka ja jonkulainen sisältö. Vaikka sitten edes se grindaus *hymy*

---

Ja jos tossa olis jotku megagrafiikat niin se ei pyöris kenelläkään. Nytkin SSC:ssä 5-11fps, vaikka oli graffa-asetukset lähes pienimmillään. ja kone on P4 3.2Ghz ja radeon x850xt.

---

Joo niin mä tarkoitin että mun mielestää graffat muistuttaa mangaa.

Mitä nyt sitten pelien realistisuuteen tulee niin esim. NWN:ssä ukot voi kantaa tavaraa niin paljon kun vain voiman mukaan jaksaa kantaa painoa. Eli ukko voi kantaa vaikka 10 harniskaa ja 20 miekkaa ja 2000 nuoltaa yhtäaikaa jos vaan voimaa on tarpeeks. Nuoliviiniin mahtuu 99 nuolta ja tavarat ostetaan kultapaloilla joten se siitä realismista. Muuten kyllä mutta kun noi tavarat vie niin paljon tilaa että niitä ei ihan selkärepussa kanna.

---

No mutku ne on MAAGISIA, ei ne välttis paina mitää kato hei!

---

Niin jaa kun nee pistää repuun niin ne on 1 cm x 1cm x 1cm kokoisia

---

no kato maagisia pohjattomia reppuja. Jos kaipaa realismia, niin sitten pelailee eri pelejä. aika simppeliä.

D&D:ssä jos pistää sword of sharpnessin pohjatoman repuun niin se puhkeaa ja kaikki tavarat lentää pialle. Voi tulla aikaa vuori tavaraa.
Cloud

#2042 • • Cloud Game Freak

hallucinogen, 11.6.2007 11:32:
Mun mielestä on aika turha lähteä hakemaan sellaisesta pelistä realismia missä taistellaan taruolentoja kuten lohikäärmeitä ja elementaaleja vastaan :D.

Pah ei ole sataprosenttista tieteellistä faktaa etteikö noita olis joskus voinut olla olemassakin :)) joten mistäs sitä tietää vaikka taru olisikin totuus :))) hehehe

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

yana

#2043 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

Cloud, 11.6.2007 11:59:
---
Mun mielestä on aika turha lähteä hakemaan sellaisesta pelistä realismia missä taistellaan taruolentoja kuten lohikäärmeitä ja elementaaleja vastaan :D.

---

Pah ei ole sataprosenttista tieteellistä faktaa etteikö noita olis joskus voinut olla olemassakin :)) joten mistäs sitä tietää vaikka taru olisikin totuus :))) hehehe

robot chicken <3
hallucinogen

#2044 • • hallucinogen Edain

Cloud, 11.6.2007 11:59:

Se olisikin mielenkiintoista vääntöä kun alettais vääntää kättä siitä onko modelien ja fysiikan mallintajat tehneet hyvää työtä kun väsäsivät Ragnaroksen :D.

--
pikku-*possu*

vivesteri

#2046 • • vivesteri karmea mörkö

WORD!

Nyt mun mielestä ehdottomasti kehittäkäämme peli, jossa monsuina toimivat paikalliset juopot, murhaajat ja pelin pääbossina toimii Jammu Siltawuori *lmao* Aseina voisi sitten olla haulikot, puukot ja ehkä vesuri. Näitä voi sitten tietty kantaa vain sen verran, kuin pelin mukana tuleva voimantestaaja määrittelee.

Eipähän kukaan pääse sanomaan, ettei pelissä realismi toimi :P
ezzy

#2047 • • ezzy Droid-pappa
Kivasti alkaa gearit muotoutumaan. Parissa viikossa keränny ihan kiitettävät kamat :)
Crittiä/agia pitäis selkeesti nostella, hit on 117, kun vaihtaa viitan Malice -> Inciter. Chantit puuttuu viel parista kamasta akuutin rahapulan takia ja siks että vyö, chest, wristit ja hanskat tuli eilen *hihu* Nyt oliski 3 raidivapaata päivää rahankeruuseen, niin saa taas popsia flaskia sunnuntaina.

http://armory.wow-europe.com/#character-sheet.xml?r=Kul+Tiras&n=Romuya

Petiksi kävin hakemassa Scorpionin SMV:stä nähdäkseni miten sen poison skaalaa AP:n kanssa. Huimia lukuja nähnyt forumeilla :P
Syder

#2048 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

ezzy, 14.6.2007 15:08:
Kivasti alkaa gearit muotoutumaan. Parissa viikossa keränny ihan kiitettävät kamat :)
Crittiä/agia pitäis selkeesti nostella, hit on 117, kun vaihtaa viitan Malice -> Inciter. Chantit puuttuu viel parista kamasta akuutin rahapulan takia ja siks että vyö, chest, wristit ja hanskat tuli eilen *hihu* Nyt oliski 3 raidivapaata päivää rahankeruuseen, niin saa taas popsia flaskia sunnuntaina.

Petiksi kävin hakemassa Scorpionin SMV:stä nähdäkseni miten sen poison skaalaa AP:n kanssa. Huimia lukuja nähnyt forumeilla :P

Älä huoli kyllä se kohta hotfixataa kuten WS:n Lightning Breath, ite hain kans ton skorpparin tos joku aika sitte ja kävinpä vielä hakemas sille rank 4 poisoning (downranking ftw) ihan vaa saavuttaaksee suuremman uptimen 4sec cd + 10sec dura > 4sec cd+8sec dura 8)

http://www.lossendil.com/wws/?report=4hl5mxvyczcki&s=10378-11201 siitä silmäkarkkia :)

--
Divida et impera.

ezzy

#2049 • • Edited ezzy Droid-pappa

Syder, 15.6.2007 11:58:
---
ezzy, 14.6.2007 15:08:

---

Älä huoli kyllä se kohta hotfixataa kuten WS:n Lightning Breath, ite hain kans ton skorpparin tos joku aika sitte ja kävinpä vielä hakemas sille rank 4 poisoning (downranking ftw) ihan vaa saavuttaaksee suuremman uptimen 4sec cd + 10sec dura > 4sec cd+8sec dura 8)

http://www.lossendil.com/wws/?report=4hl5mxvyczcki&s=10378-11201 siitä silmäkarkkia :)

Saman rank4:n tein itsekin. Eilen tosin vasta dingas 70 petti. unohdin tsekkaa logit :( pitää katella tänää. Toi claw on tolla skorpparilla kyl ihan turha ja näemmä teen toisella hunulla ei o muuta ku wind serpent O_o
Surreal

#2050 • • Surreal Söhö
nyt ku on ollu joku 1.5kk pelaamatta päätin asentaa priva servun omalle koneelle GM oikeuksineen tietysti..

olihan se kiva summoo kel tusati ironforgeen ja 1 hittaa se...
mut joo. kyl toi peli on taas nähty seuraavaan päivitykseen asti (tai ainakin syksyyn)

ei ketään haluis ostaa mun lokkia(gnome)?!?!? 1000 shadow dama ja monta eepokkia
#2051 • • Edited ALIEN Guest
Just 5minsaa sit sain logattua ja ängin WSG:lle ja tuli "wtf-omg-shit-fuck-not-now!"-toteamus, kun alkoi screenillä värishow ja viirut laidasta laitaan pystyyn ja poikittain. NÄYTÖNOHJAIN PASKANA(?) :,(

Ei tää wintoosallakaan hyvältä näytä...

eli taitaa olla näyttö..
ezzy

#2052 • • Edited ezzy Droid-pappa

ALIEN, 15.6.2007 12:14:
Just 5minsaa sit sain logattua ja ängin WSG:lle ja tuli "wtf-omg-shit-fuck-not-now!"-toteamus, kun alkoi screenillä värishow ja viirut laidasta laitaan pystyyn ja poikittain. NÄYTÖNOHJAIN PASKANA(?) :,(

Ei tää wintoosallakaan hyvältä näytä...

eli taitaa olla näyttö..

Mulla tekee samaa kun on windowed mode ja kuva menee ulos ruudusta snadisti reson takia, sit ku maximoi ikkunan windowed modessa ni poistuu. Jos nyt sellasia artifakteja tarkoitit...
Syder

#2053 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

ezzy, 15.6.2007 12:11:
Saman rank4:n tein itsekin. Eilen tosin vasta dingas 70 petti. unohdin tsekkaa logit :( pitää katella tänää. Toi claw on tolla skorpparilla kyl ihan turha ja näemmä teen toisella hunulla ei o muuta ku wind serpent O_o

Mjoono toi Xanetia on vähä laiska pettien perään. Mut claw ei itseasias ole skorpparil turha, itsehän teen seuraavaa bosseil -> claw autocastil poisoni offil, odotetaan Ferocious Inspirationia.
Sitten makrotetaan:
#showtooltip Bestial Wrath
/use 13 (mulla on tässä bloodlust brooch)
/cast Bestial Wrath
/petautocaston [pet:Scorpid] Scorpid Poison
/petautocastoff [pet:scorpid] Claw

Ja 1337hax skorppari on valmis tositoimiin! :)

--
Divida et impera.

#2054 • • ALIEN Guest

ezzy, 15.6.2007 12:44:
Mulla tekee samaa kun on windowed mode ja kuva menee ulos ruudusta snadisti reson takia, sit ku maximoi ikkunan windowed modessa ni poistuu. Jos nyt sellasia artifakteja tarkoitit...

En kyl pelaa tos ikkuna-modessa, et ei taida olla sama. Välil menee punaiseks ja sähäkästi välähtelee ja viirut muuttuuvat palikoiksi. Wowissa se taas meni ihan sotkuksi. Oli aika odotettavissa ton yhden reiv-postauksen tapahtuman jälkeen, et tälläst tiedossa :S

Nää, tosin olivat ihan nättei viel ja lähti kerta loggauksel :D

ALIEN, 31.5.2007 02:09:
Orza goes RAVE.

14919063160.jpg

14919063119.jpg

14919063079.jpg

liikkuva muna

#2055 • • liikkuva muna an egg on the move

ezzy, 11.6.2007 11:28:
---
Mark Hamilton, 11.6.2007 11:22:
---
ezzy, 11.6.2007 11:19:
---
Mark Hamilton, 11.6.2007 11:09:
---
ezzy, 11.6.2007 11:05:
---
vivesteri, 11.6.2007 10:57:

Eiköhän tämä ole taas näitä mielipideasioita.
Itse olen aina ollut sitä mieltä, että grafiikka ei tee peliä. Joku uber-grafiikoilla varustettu peli voi olla sisällöltään paljon huonompi, kuin joku tikku-ukko-peli.
Wowissa vaan yhdistyy molemmat kivat jutut, nätti grafiikka ja jonkulainen sisältö. Vaikka sitten edes se grindaus *hymy*

---

Ja jos tossa olis jotku megagrafiikat niin se ei pyöris kenelläkään. Nytkin SSC:ssä 5-11fps, vaikka oli graffa-asetukset lähes pienimmillään. ja kone on P4 3.2Ghz ja radeon x850xt.

---

Joo niin mä tarkoitin että mun mielestää graffat muistuttaa mangaa.

Mitä nyt sitten pelien realistisuuteen tulee niin esim. NWN:ssä ukot voi kantaa tavaraa niin paljon kun vain voiman mukaan jaksaa kantaa painoa. Eli ukko voi kantaa vaikka 10 harniskaa ja 20 miekkaa ja 2000 nuoltaa yhtäaikaa jos vaan voimaa on tarpeeks. Nuoliviiniin mahtuu 99 nuolta ja tavarat ostetaan kultapaloilla joten se siitä realismista. Muuten kyllä mutta kun noi tavarat vie niin paljon tilaa että niitä ei ihan selkärepussa kanna.

---

No mutku ne on MAAGISIA, ei ne välttis paina mitää kato hei!

---

Niin jaa kun nee pistää repuun niin ne on 1 cm x 1cm x 1cm kokoisia

---

no kato maagisia pohjattomia reppuja. Jos kaipaa realismia, niin sitten pelailee eri pelejä. aika simppeliä.

Bag of holding on ystävä.
hallucinogen

#2056 • • hallucinogen Edain
Hah, kävin tänään vihdoinkin hakemassa BC:n ja 2kk peliaikaa. Vielä kun pääsee töistä niin pääsis kokeilee. Ennen duunia ehti just ja just ravaan uudelle alueelle :).

--
pikku-*possu*

ezzy

#2057 • • Edited ezzy Droid-pappa

Syder, 15.6.2007 12:55:
---
ezzy, 15.6.2007 12:11:

---

Mjoono toi Xanetia on vähä laiska pettien perään. Mut claw ei itseasias ole skorpparil turha, itsehän teen seuraavaa bosseil -> claw autocastil poisoni offil, odotetaan Ferocious Inspirationia.
Sitten makrotetaan:
#showtooltip Bestial Wrath
/use 13 (mulla on tässä bloodlust brooch)
/cast Bestial Wrath
/petautocaston [pet:Scorpid] Scorpid Poison
/petautocastoff [pet:scorpid] Claw

Ja 1337hax skorppari on valmis tositoimiin! :)

Ha! tota oon etsinytkin :P Oliko sulla toisena Unraveller? Mielumminhan kandee sen proccia odottaa? FI on kuitenkin lähes kokoajan up.
Tohon aseeksi vielä: http://www.wowhead.com/?item=31323
Syder

#2058 • • Edited Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

ezzy, 15.6.2007 14:51:
Ha! tota oon etsinytkin :P Oliko sulla toisena Unraveller? Mielumminhan kandee sen proccia odottaa? FI on kuitenkin lähes kokoajan up.

Unravellerissa kusee 45sec hidden cooldown + procin satunnaisuus. Saatat joutua odottamaan ravellerin proccia ikuisuuden, pointti nimenomaa siinä et hetiku FI nousee ni aletaa stäkkää poisonia bloodlust broochin use +ap:lla ja TBW:n damabuustil. Esim tos matsis minkä login näytin ni raveller proccas koko matsin aikana 5 kertaa, matsiin sisältyy myös jokaisen 5 channelerin tappo, et ei se mikää maailmaa mullistava trinketti ole mut se onki lähinnä käytös ton 32crit ratingin vuoks :)

Mitä kauemmin odotat että useampi kuin 1 ehto täyttyy -> sitä vähemmän teet lämää.
Ja nyt kun tässä on uus arena season julistettu ni ei tarvi enää paljoo bowiupgradeja miettiä.

Merciless gladiator xbow:
211-318 | 3.0 speed
88.2dpz
21stam
15 crit rating
random määrä resiliencee (ketään ei kiinnosta enivei)
ja oisko ollu 26 rappia kaveriks.

Ei tarvi ite ainakaa kahtee kertaa miettii et mistä lähetää weapon upgradee hakemaan ku ei jaksa enää mettästää sitä sunfuryykaa karazhanist ;p

--
Divida et impera.

ezzy

#2059 • • Edited ezzy Droid-pappa

Syder, 15.6.2007 16:11:
---
ezzy, 15.6.2007 14:51:

---

Ja nyt kun tässä on uus arena season julistettu ni ei tarvi enää paljoo bowiupgradeja miettiä.

Merciless gladiator xbow:
211-318 | 3.0 speed
88.2dpz
21stam
15 crit rating
random määrä resiliencee (ketään ei kiinnosta enivei)
ja oisko ollu 26 rappia kaveriks.

Ei tarvi ite ainakaa kahtee kertaa miettii et mistä lähetää weapon upgradee hakemaan ku ei jaksa enää mettästää sitä sunfuryykaa karazhanist ;p

Enpä o koskenutkaan pvp:hen BC:n jälkeen, enkä kyl ajatellu edelleenkään. Se on vaan _niin_ turhaa touhua. Repugrindit hoidetaan sille mallille et saa attunementit tehtyä (kiinnostaa vitusti grindaa consortiumia, että saa the eye-attunementin...) ja heroicit jotenkuten. Muuten ei grindaukset kyllä nappaa.
Syder

#2060 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

ezzy, 15.6.2007 16:35:
Enpä o koskenutkaan pvp:hen BC:n jälkeen, enkä kyl ajatellu edelleenkään. Se on vaan _niin_ turhaa touhua.

Poislukien tietty se fakta et jos teitin kilta ei farmaa Lady Vashjia tai Black Templea/Hyjalia niin huntereiden pelin paras pve dps ranged weapon tulee areenalta. Jos multa kysytään ni henkkoht ajan areenaa pelkästää ton bowin vuoks ettei tarvi Lady Vashjilla käyttää bowiin dkptä koska ko. bowit on lähes täydellisesti tasavertaisia.
http://www.wowhead.com/?item=30105 <--- Lady Vashj drop vs arena xbow, hmm :p
Jotenki vaikuttas et arena xbow on helpommin hankittavissa ;)

--
Divida et impera.