Mihin eye attunementissa consortium repuu tarvii? :o
Eikös ne ole:
Cenarion Expedition (CFR heroic)
Honor Hold/Thrallmar (Hellfire Citadel heroic)
Lower City (Auchindoun heroic)
Sha'tar (Tempest Keep heroic)
Consortiumia tarvitsi jotta olisi "kuulunut" saada gemmejä joka kuukausi.
Blizardi tietysti kusi tämänkin "bonuksen" joka ilmeni questilla jonka sai Sielta savanni arealta kun olit friendly... Sait kirjekuoren consortiumilta jossa oli gemmeja.. ja näitä gemmejä piti ruveta tulemaan joka kuukausi ja gemmien laatu/määrä piti riippuman reputatiosta..
Tiedä sitten onko tuota korjattu.. tuleeko se koskaan korjatuksi.
Muutenhan consortiumi riittää nostaa friendlyksi tai reverediksi.. riippuen onko tailor-alch vai reved jeweler/leather worker.
Exaltedista nyt saanut mitään ihmeellistä.. mutta nuo gemmit.
Oli kyllä harvinaisen turha repu.. mutta suhteellisen simppeli grindaa exaksi tämäkin.
Outoa, mutta en ollu ennen vetänyt arcatrazia läpi ja eilen ekaa kertaa normaalilla ja tänään heroicilla. Hitto et on mukavan haastava. Druikka healerina, niin oli pikkasen lisäjännitettä :P +2 magee ja mä hunulla.
Pari kivaa gemiä tuli ja suht turha dagu vikalta bossilta, muta hauskaa oli :P
Ei kyl _voi_ olla :) mutjoo, kuulostaa muutamalta meen kiltalaiselta "jaha, faija veti sit sulakkeen irti"
Toi on kyllä oikeasti ongelma noiden "nuorempien" pelaajien kanssa.
Eihän se periaatteessa ole heidän vikansa, että he eivät voi pelata kokoajan. Ja kiltojenkin pitäisi vähän katsoa kenet ottaa kiltaan ja milloin raidataan ja mitkä ovat ne vaateet.
Aiheuttaahan toi peli addictiota. Ja kyllähän vanhempien pitäisi myöskin katsoa perään ja toisaalta sulake irti on ihan hyvä tapa saada skidi lopettamaan jos ei muuten usko. Mutta kuten sanottu niin musta killoillakin olisi hyvä olla vastuuta siitä, että miten antaa skidien pelata.
Ehkä suurin ongelma tossa ainakin mun kokemuksien mukaan on aina ollut se, että isommat "pojat" jotka on joko opiskelijoita tai työttömiä tms nolifereitä joita äiti ei enää komentele ni ei välitä paskaakaan ja korkeintaan "vittuilee" jos nuoremmat joutuu lopettamaan kesken..
BottomLine. Ikärajat on kyllä helvetin hyvä juttu noissa killoissa :) 20+ killat on must :)
Cloud,
Ehkä suurin ongelma tossa ainakin mun kokemuksien mukaan on aina ollut se, että isommat "pojat" jotka on joko opiskelijoita tai työttömiä tms nolifereitä joita äiti ei enää komentele ni ei välitä paskaakaan ja korkeintaan "vittuilee" jos nuoremmat joutuu lopettamaan kesken..
BottomLine. Ikärajat on kyllä helvetin hyvä juttu noissa killoissa :) 20+ killat on must :)
Minua kyllä henk koht työssäkäyvänä aikuisena ihmisenä ottaa päähän se että killan raidiajat ei ihan aina pidä paikkaansa... Tuntuuhan se vähän tyhmältä alkaa kitisemään kahdentoista aikaan siitä että untakin pitäs saada.
Monta kertaa sitten random kiltalaiset kyselee ikää ja sitä että katteleeko äiti vierestä tms
ihanaa vastata siihen että joo ei, käyn töissä. eikä mun työ valitettavasti ole semmoista missä voisi nukkua vaikka seisaalleen... jos niikseen tulee.
vapaapäivät on sitten tietty asia erikseen.
niistä pidän ^_^
ja useimmista raideistakin..
vähän kummallista vaan ollu meno tässä lähiaikoina kun jengi saa hyppiä tauoillensa ihan miten sattuu ja gm ei sano mitään....
esim yksi ilta odotettiin ~30min kun tankki lähti vetään illallista..... :roll:
JA SITTEN SE VITTU SAI VIELÄ SEN DROPIN lollers kyllä nauratti.
onneks en itse niitä itemejä tarvi, muuten ois varmaan ollu aika herne nenässä hehe.
nnngh ja hmm aika moni poitsu tuolla mazrilla on sen ~15v ja kaikki tosi mukavia ja kivoja
ja en oo niitten ikinä kuullu valittavan vanhemmistaan sen suuremmin,
kun osaavat pitää nää tyytyväisinä näemmä hoitamalla esim koulunsa hyvin
nnngh ja hmm aika moni poitsu tuolla mazrilla on sen ~15v ja kaikki tosi mukavia ja kivoja
ja en oo niitten ikinä kuullu valittavan vanhemmistaan sen suuremmin,
kun osaavat pitää nää tyytyväisinä näemmä hoitamalla esim koulunsa hyvin
Yleistäähän ei sais ja kyllä mäkin tiedän monta mukavaa nuorta ihmistä.. olenhan itsekin nuori.
Itse jos saisin päättää niin raidit alkaisi 12:00 yöllä ja kestäisivät sinne aamuun.
Normi duunissa käviät vois mennä nuquu saman tien ku duunista pääsee ja raidaa sitten yöt ennen duunia..
Miksi näin noh iltaduunarina töiden jälkeen raidaaminen olisi paras aika mulle ja tottakai mä katson napaani =P Ja mua ei haittais nukkua aamupäiviä änyway =P.
Viikonloput on kyl paskaa niin grindaamisen kuin raidaamisenkin osalta. liikaa ihmisiä jotta vois grindaa kunnolla.. ja servut lagaa.. Että raidit viikoilla ja viikonloput vapaaksi :)
Tänään saattaa sit olla ylläri TK, kun attunementit poistettiin TK:sta ja SSC:stä. Katotaan mitä jengi tuumaa. SSC:ssä meni kyl aika surkeesti kun ei hydross taipunut sitten mitenkään. joku 14% tais olla paras.
raidiajathan meillä on viikolla 18-21 ja viikonloppuna 16-niin kauan ku jengi jaksaa. KE gruulit ja maggy + 2 Karaa, viikonloppuna sit SSC:tä ja viikolla lisää, jos ja kun on jengiä, nyt ei ole ollut :(
•
•
Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Itse vaihdoin horden puolelle pelaamaan bloodelf maagia kun ei tuo allumeno enää nappaillut. Ja sit kun entiset kiltalaiset on perustaneet killan horden puolelle, niin mikäs siinä hyvässä seurassa on mennä Ainoa ärsyttävä puoli tossa on, että pitää taas jaksaa kasvattaa sitä rääpälettä ja tuntuu ettei se kasva siitä mihinkään. Joten jos druidin ja lokin kohdalla jää raidit väliin, niin tuolla sitten luulis pääsevän messiin kun killassakin on ihan mukavasti jo porukkaa.
Hydrossa ja lurkkerikin on niin järjettömän simppeleitä, että pelottaa miten helppoja loput on O_o
Mut ku ei vaan toimi kaikki niinku pitäis, aina kusee joku pikkujuttu. :(
Jutu, 20.6.2007 11:36:
Itse vaihdoin horden puolelle pelaamaan bloodelf maagia kun ei tuo allumeno enää nappaillut.
Kyllä sitä aina hetkellisesti voi vaihtaa puolta ;)
•
•
Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Ainoo ongelma minkä takii jotkut "ennen" kovat raidikillat ei välttis pärjää 25man contentis on vanha kuuluisa slackaaminen. 25manissa joka ikinen manauser chainpottaa manaa tai vaihtoehtoisesti slackaa ja kilta ei edisty. Sitämukaa mitä tutummaks encounter tulee sitä mukaa voidaa karsia potioneit/flaskei.
25manissa on myös huomioitava se et jokaisen pelaajan on oltava 101% hereillä koska juurikin noi pienet mokat on tappavia, hydroksella watertombia esimerkiksi. Eli juuri noi pienet asiat + resistigeari teki esim hydroksesta killalle jossa itse olen ylitsepääsettömän esteen 2vko ajaks :)