2,846 posts, 143 pages, 1,013,296 views
ezzy, 2.8.2006 05:38:
Mutta positiivisena puolena, että sain forumin meille kasaan. Ehkä se tuo kaivattua eloa.
Cloud, 3.8.2006 12:58:
foorumit saatanan keksintö =P
hallucinogen, 3.8.2006 13:03:
---
foorumit saatanan keksintö =P
---
Sanoo mies jolla 946 viestiä klubbarissa :D Wowin ikävä puoli on se et kukaan ei tunnu tajuavan käyttää meeting stoneja ja jos ei oo killassa niin monesti vaikea päästä tekeen jotain pientä tai isoa ryhmää vaativia juttuja :/ Mut eniten vituttaa se mussutus sit kun saa jonkun groupin kasaan et miks vittu et tee sitä ja tätä ja plapla :D
Ei kaikki oo niin saatanan hyviä pelaan ja ei mullakaan oo mitään hienoja UI systeemei et kaikki hiilautuis nanosekunnis ja enkä myöskään pasko manaa prkl :D
Ymmärrän kyllä et kaikki ei tollaseen kykene ja joillekin se foorumi on in juttu.. mut tosiaan Mä en suostunut menee yber Kilta Ginnungaan vain ja ainoastaan koska olis pitänyt ruveta käyttää foorumeita..
kauhee timsink toi vovi kyll on ja huomaa hyvin et jotain pitäis päästä pelaa aamupäivisin ja öisin ku ei animeakaan jaksa koko ajan.
Cloud, 3.8.2006 13:17:
--- Noh se ja sen pikkukillan muut pelaajat joutu mustalle listalle ja ignoreen lopullisesti =P
kosmo, 3.8.2006 13:35:
clips
ezzy, 3.8.2006 13:41:
---
Cloud, 3.8.2006 13:17:
--- Noh se ja sen pikkukillan muut pelaajat joutu mustalle listalle ja ignoreen lopullisesti =P
---
ja tämä onkin paras tapa ratkaista ongelmat, varsinkin kun pelasit kaverin hahmoa :D
ezzy, 3.8.2006 14:05:
ja mitä forumeihin tulee, niin onhan se tiedon jakaminen sadalle tms jäsenelle hieman helpompaa forumin kautta ja mielestäni se lue lisää porukkahenkeäkin.
Ronie, 3.8.2006 14:11:
---
ezzy, 3.8.2006 14:05:
ja mitä forumeihin tulee, niin onhan se tiedon jakaminen sadalle tms jäsenelle hieman helpompaa forumin kautta ja mielestäni se lue lisää porukkahenkeäkin.
---
On ilman muuta. DKP-listat, taktiikkakeskustelu, rekrytointi, pelaaja-rosteri, guildbankin sisältö, ehdokkaiden seuranta ja äänestys, lootlistit, raid-historyt ym...
Ja jos ei Guild Event Manager-addonia ole niin foorumeilla sit sign-up:ia eri raideihin/tapahtumiin.
Avernian, 3.8.2006 14:20:
---
---
kauhee timsink toi vovi kyll on---
---
Imeekö se timppojen lämät?
ezzy, 3.8.2006 14:24:
---
Avernian, 3.8.2006 14:20:
---
---
kauhee timsink toi vovi kyll on---
---
Imeekö se timppojen lämät?
---
huono läppä toisen lukihäiriöstä?
Wow o oikeasti yber pieni peli contekstiltaan noin "isoksi" peliksi. Kyllä mä sen tiedän pariakymmentä mmrpg:tä plus mudeja pelanneena.. enhän mä ole sielä vuoteen mitään muuta varsinaisesti tehnyt kun raidannut ja loput aikaa noobboostannut tai idlannut.
Sä olet huomannut käyväs vain raidi aikoina.. noh timesinkii se 3-5tuntia instanssakin on verrattuna leffaan. Mutta mä joka en liikuskele paljon vaan kattelen animee tms leffoja.. pelailen mmrpgta. niin tarvitsen uuden timesinkin.. Ehkä sulla on vaan tarpeeks "lifee" tai et vaan oo pelannut tarpeeks mmrpg:Ta =P tai sit mä oon vaan enemmän "nolife" hehe