World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 1,013,323 views

ezzy

#761 • • ezzy Droid-pappa
Me ei saada edes kymmentä henkeä kasaan zg:hen kahden menestyksekkään co-op runin jälkeen. Olen aika ihmeissäni jengin reaktioista.

Mutta positiivisena puolena, että sain forumin meille kasaan. Ehkä se tuo kaivattua eloa.
domi

#762 • • domi Työn sankari.

ezzy, 2.8.2006 05:38:
Mutta positiivisena puolena, että sain forumin meille kasaan. Ehkä se tuo kaivattua eloa.

Meillä on ollut forum jo..pari kuukautta, ei ainakaan vielä oo tuonut eloa, mut ehkä nyt, kun koulut alkaa :D

Forum on tosi kätevä, varsinkin kun alkaa sopimaan jotain raideja tiettyinä kellonaikoina :D
#763 • • ALIEN Guest
loggasin eilen Kaleidoscopelal piitkästä aikaa enkä muistanut et meil oli siel ne pinkit pupu-tabardit. Noh siinä sit X-roadsin ytimessä kaksi trollia pysähty osoittelee mua ja naureskelivat taukoamatta ja siihen sit tuli yks örkki, taureeni, toinen örkki ja ei mennyt ku pari minuuttia niin varmaan 6 eri pelaaja vaan nauro mulle o_O! :D :D hyvä servu pakko sanoa .. xD
kml

#764 • • kml Keyhole Markup Language
Dodi... Eilen taas ZG, meni aikamoiseks säätämiseksi ja ei hitto en muista millon oon nauranu noin paljon :D. Kuolin joka toisessa bossissa, ja esim arlokk meni alas sillein et kun se kuoli ni pari sekkaa sen jälkeen oltiin ite kans kaikki kuolleita :P.

Meinasin jo lähtee nukkumaan ku hakkar ei meinannu kuolla, mut sit suostuin viel siihen vikaan kertaan. Kuolin ennen ekaa life drainia, kun tankki lähti juoksee poisoniin niin hakkar tuli mun päälle :P.

No, ne sit sai ku saiki sen tapettua, joku 10 sekkaa ennen godmodea ilmeisesti :P

Tämmösen sit sain: http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19857

Ja tässä on tänhetkinen profiili: http://wow.allakhazam.com/profile.html?1146763

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

ezzy

#766 • • ezzy Droid-pappa
Thekal meni vihdoin alas eilen ^^ Ei näemmä toimi ekää kite-taktiikka, että viedään addit portille ja tapetaan vaan thekal, korjattu ties koska, piti sitäkin testaa ku ei ekalla menny alas :)
Cloud

#767 • • Edited Cloud Game Freak
mä inhoon foorumia.. siis wowi foorumeja.. Siks en pelaakaan enää wowii stormreaveril enkä oikein missään.

Musta kaikki mitä tarvii tietää pitää pystyy sanoo pelis =P
Mä oon kuitenkin sen verta nolife et kun pelataan ni sit kans vittu pelataan =P

Ymmärrän kyllä et kaikki ei tollaseen kykene ja joillekin se foorumi on in juttu.. mut tosiaan Mä en suostunut menee yber Kilta Ginnungaan vain ja ainoastaan koska olis pitänyt ruveta käyttää foorumeita.. foorumit saatanan keksintö =P

kauhee timsink toi vovi kyll on ja huomaa hyvin et jotain pitäis päästä pelaa aamupäivisin ja öisin ku ei animeakaan jaksa koko ajan.

Ongelma on se, et mä en suostu menee mihinkään paskakiltaan kekeilee. Ja toisaalta pro killat ei vältis päästä kun ekun on vain bwl tasoo.. ni oon jäljes aq:t ja naxramasit..

Servunvaihtokin vois olla vaihtoehto mut silti pitäis päästä johonkin järkevään kiltaan..

Siksipä mua vituttaakin kamalasti kun WarHammer Online ei tullutkaan nyt kesänlopus Betaan.. enkä päässytkään pelaa sitä. Nyt on TimeVoidi joka vaatis täyttäjää... sniff sniff

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

hallucinogen

#768 • • hallucinogen Edain

Cloud, 3.8.2006 12:58:
foorumit saatanan keksintö =P

Sanoo mies jolla 946 viestiä klubbarissa :D Wowin ikävä puoli on se et kukaan ei tunnu tajuavan käyttää meeting stoneja ja jos ei oo killassa niin monesti vaikea päästä tekeen jotain pientä tai isoa ryhmää vaativia juttuja :/ Mut eniten vituttaa se mussutus sit kun saa jonkun groupin kasaan et miks vittu et tee sitä ja tätä ja plapla :D

Ei kaikki oo niin saatanan hyviä pelaan ja ei mullakaan oo mitään hienoja UI systeemei et kaikki hiilautuis nanosekunnis ja enkä myöskään pasko manaa prkl :D

--
pikku-*possu*

Cloud

#769 • • Edited Cloud Game Freak

hallucinogen, 3.8.2006 13:03:
---
foorumit saatanan keksintö =P

---

Sanoo mies jolla 946 viestiä klubbarissa :D Wowin ikävä puoli on se et kukaan ei tunnu tajuavan käyttää meeting stoneja ja jos ei oo killassa niin monesti vaikea päästä tekeen jotain pientä tai isoa ryhmää vaativia juttuja :/ Mut eniten vituttaa se mussutus sit kun saa jonkun groupin kasaan et miks vittu et tee sitä ja tätä ja plapla :D

Ei kaikki oo niin saatanan hyviä pelaan ja ei mullakaan oo mitään hienoja UI systeemei et kaikki hiilautuis nanosekunnis ja enkä myöskään pasko manaa prkl :D

946 <- omg onks niit noin paljon.. neljä vuotta noin .. eli mitä viesti joka kolmas päivä Yeeee!!! :)

Hehe joo mut WOW foorumit kun kuitenkin sit ku mä pelaan Ni mä kans pelaan. Mulle pitää pystyy näyttää takut ja kertoo ne vaiks sit ventis tai teamspeakis.. Mulle pitää pystyy ilmottaa et raidit tähän ja tähän aikaan ja mä pystyn kyll sit sanoo et joo tuun tai et en tuu ilman foorumiikin.

Tosin kyllä ginnungas mua vitutti sekin, et piti tehdä joku cv hakemus.. mul on kamala lukihäiriö ja mä en osaa kirjallista antia muutenkaan. Olis sit vaikka kysellyt teamSpeakis ja nauhottanut sen jokskuks 5megan filuks.. jokainen haluks olis sit voinut kuunnella mun keskustelun. Noi kaks asiaa yhdes ja ei kiitos =/

Sääli sinällään, koska kiltana ja isona massiivisena "Monen mmrpgn jättiryhmänä" Ginnunga olis ollut todella hyvä paikka olla.

Mut tosiaan en mä odota et randomit osais tehdä ja tekis nopeesti asioita. Mua ei vaan kiinnosta lähtee tekee aisioita jos ihmiset ei hallitse "JA" ei suosty myöntää sitä.

Esimerkki pelasin kaverin healerii ja wipettiin stratholmen undead puolel ramstainiin. No Sit tultiin takas ja oli patrollit poppas Ja tää TANKKI päätti et sneakkaillaan patrolin mut jouduttiin tappelee seuraavien kans. No tää tankki oli sit niin retardi et kaikista varotuksista huolimatta kävi hakee sit ne "ohitetut" mosat kanssa ja tietty ne kävi polosen healerin kimppuun ja gg.

Eli kun kyse ei tosiaan useesti oo hyvistä pelaajista vaan RETARDEISTA pelaajista. Jos se olis myöntänyt virheensä ja pahoitellut ni mitäs siin. Mutta jos se rupee agroo kun sille sanoo, et et sitten uskonut kun sanottiin et älä tee noin. Noh se ja sen pikkukillan muut pelaajat joutu mustalle listalle ja ignoreen lopullisesti =P

--

kosmo

#770 • • kosmo TJH87
Eilen tipahti sitten Gothikki ensimmäisen kerran aivan loistavan naxxirunin päätteeksi. Kolmen ensimmäisen tunnin aikana putsattiin koko spider wing sekä razu ja nothi aikamoisen TS sekoilun ohella. Eli 5 bossia kolmessa tunnissa. Gothik vaati sitten hieman aikaa ja raidi lopeteltiin keskiyön aikaan. Saldona 7 bossia yhteen iltaan.

Epixiäkin sain pitkästä aikaa, tällainen robe: www.thottbot.com/?i=53862

Ymmärrän kyllä et kaikki ei tollaseen kykene ja joillekin se foorumi on in juttu.. mut tosiaan Mä en suostunut menee yber Kilta Ginnungaan vain ja ainoastaan koska olis pitänyt ruveta käyttää foorumeita..

Forumit on aivan must varsinkin endgame-killoille. Ja endgamella tarkoitan sit ihan oikeaa endgamea eli bosseja joita ei vielä ole tiputettu missään. Esim. meillä käydään jo aikamoista theorycraftia 4 horseman -matsista vaikka välissä vielä yksi (1) bossi onkin. Taktiikat rupeaa olemaan sen verran vaikeita ettei niitä yksinkertaisesti pelissä pysty havainnollistamaan. Puhumattakaan siitä kuinka paljon killan johtoa helpottaa forumien kaltainen tiedotuskanava. Kokemuksesta tiedän miten ärsyttävää on kun memberit kyselevät samoja asioita uudestaan ja uudestaan vaikka se niin selkeästi forumeiltakin löytyisi.

kauhee timsink toi vovi kyll on ja huomaa hyvin et jotain pitäis päästä pelaa aamupäivisin ja öisin ku ei animeakaan jaksa koko ajan.

pah, contentti loppuu yllättävän nopeasti ja jos ei pvp-zerggaus kiinnosta huomaa loggailevansa sisään ainoastaan raidi-aikoina. Pari kuukautta ni taas riittää 3 iltaa vkossa kun naxxikin juostaan kahdessa illassa läpi ja aq40 menee jo nyt parissa tunnissa. Tällähetkellä puuhaa tosin riittää, potuja tarvisi niin prklessti! *iloinen*

Pelaatko muuten korea tms. servereillä? Ginnungaan 'yber' kilta kun ei sano mitään ja kaupunkikin näyttäisi olevan Tokio! Mikäs se Aasian naxxi-progressi on tällähetkellä? Ilmeisesti 4 horsemen ei ole tippunut vielä sielläkään... ?
ezzy

#771 • • ezzy Droid-pappa

Cloud, 3.8.2006 13:17:
--- Noh se ja sen pikkukillan muut pelaajat joutu mustalle listalle ja ignoreen lopullisesti =P

ja tämä onkin paras tapa ratkaista ongelmat, varsinkin kun pelasit kaverin hahmoa :D
Cloud

#772 • • Edited Cloud Game Freak

kosmo, 3.8.2006 13:35:
clips

No siis hyvin mä olen onnistunut kaiken hoitamaan ihan ilman foorumeitakin aivan "endGame endgame" kiltalaisenakin. Kyllä mä tutkin asioita ja kuuntelen ja opiskelen, mutta sellainen "pakko" ajatuksena ei vaan nappaa.

Ja kyllähän sitä 4ratsumiestä on jo hypetetty ja mietitty paljon ja kauan minä myös olen miettinyt vaikken missään killassa enää olekkaan. Ei se Foorumi estä olemasta kiinnostunut tai halua osata asioita. Ja musta enemmänkin informaation etsintä joka paikasta on tärkeetä. Tietty se että sen infon voi sit dumpata foorumille on kanssa kova sana ja en voi kieltää, etteikö se helpota juuri endendgame kiltaa.

Mutta tosiaan jos yritys on olla ensimmäisenä kaatamassa jotain mosaa niin joo silloin foorumin tärkeys on totta kovempi kuin jonkun joka tulee pari kuuta jäljessä "killan siis"

Wow o oikeasti yber pieni peli contekstiltaan noin "isoksi" peliksi. Kyllä mä sen tiedän pariakymmentä mmrpg:tä plus mudeja pelanneena.. enhän mä ole sielä vuoteen mitään muuta varsinaisesti tehnyt kun raidannut ja loput aikaa noobboostannut tai idlannut.

Sä olet huomannut käyväs vain raidi aikoina.. noh timesinkii se 3-5tuntia instanssakin on verrattuna leffaan. Mutta mä joka en liikuskele paljon vaan kattelen animee tms leffoja.. pelailen mmrpgta. niin tarvitsen uuden timesinkin.. Ehkä sulla on vaan tarpeeks "lifee" tai et vaan oo pelannut tarpeeks mmrpg:Ta =P tai sit mä oon vaan enemmän "nolife" hehe

Ja ginnunga.. Noh yber ja yber ei ne mikään massive ole hordelle ollut koskaan. Ginnunga on vaan iso kilta siten, että ne pelaa Daogia, Everquestia, EvenTHorizonia etc.. ja on beta testereinä useis peleis.. Eli sitä kautta ISO kilta. Ja jos mietitään niiku wow etenemistä ni naxissa samoissa kohdissahan kaikki "isot killat" tuntuu olevan.

Ihan euroservereillä parilla eri serverillä on ginnungan kilta wowilla.. bloodHooffilla allut ja stormreaverilla horde.

Niin ja kaupunkini on ehkä enemmän "sielullinen" Tai sellainen missä tahtoisin olla.
"odottelee yhä pilvenpiirtäjä 24/7 neonvalo loistetta suomenkaupunkeihin" =P

--

Cloud

#773 • • Edited Cloud Game Freak

ezzy, 3.8.2006 13:41:
---
Cloud, 3.8.2006 13:17:
--- Noh se ja sen pikkukillan muut pelaajat joutu mustalle listalle ja ignoreen lopullisesti =P

---

ja tämä onkin paras tapa ratkaista ongelmat, varsinkin kun pelasit kaverin hahmoa :D

Kaveri itte katto vieres ja käski tehdä niin. Ja täytyy sanoo, et en kyllä voi disagreettaa ja olisin tehnyt itte saman omalla charalla.

--

ezzy

#774 • • Edited ezzy Droid-pappa
ja mitä forumeihin tulee, niin onhan se tiedon jakaminen sadalle tms jäsenelle hieman helpompaa forumin kautta ja mielestäni se lue lisää porukkahenkeäkin.

mutta ignoraaminen jonkun stratissa tehdyn kämmin takia on musta hieman liioiteltua :D
r0n

#775 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

ezzy, 3.8.2006 14:05:
ja mitä forumeihin tulee, niin onhan se tiedon jakaminen sadalle tms jäsenelle hieman helpompaa forumin kautta ja mielestäni se lue lisää porukkahenkeäkin.

On ilman muuta. DKP-listat, taktiikkakeskustelu, rekrytointi, pelaaja-rosteri, guildbankin sisältö, ehdokkaiden seuranta ja äänestys, lootlistit, raid-historyt ym...

Ja jos ei Guild Event Manager-addonia ole niin foorumeilla sit sign-up:ia eri raideihin/tapahtumiin.

--
6er reihe

ezzy

#776 • • ezzy Droid-pappa

Ronie, 3.8.2006 14:11:
---
ezzy, 3.8.2006 14:05:

---

On ilman muuta. DKP-listat, taktiikkakeskustelu, rekrytointi, pelaaja-rosteri, guildbankin sisältö, ehdokkaiden seuranta ja äänestys, lootlistit, raid-historyt ym...

Ja jos ei Guild Event Manager-addonia ole niin foorumeilla sit sign-up:ia eri raideihin/tapahtumiin.

jep, cloud on hyvä vaan ja kertoo miten noi hoidetaan in-game ja ilman addoneita vaikka :)
Avernian

#777 • • Avernian Kerettiläinen

---
kauhee timsink toi vovi kyll on---

*whaat* Imeekö se timppojen lämät? *vink*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*

kosmo

#780 • • Edited kosmo TJH87

Wow o oikeasti yber pieni peli contekstiltaan noin "isoksi" peliksi. Kyllä mä sen tiedän pariakymmentä mmrpg:tä plus mudeja pelanneena.. enhän mä ole sielä vuoteen mitään muuta varsinaisesti tehnyt kun raidannut ja loput aikaa noobboostannut tai idlannut.

Sä olet huomannut käyväs vain raidi aikoina.. noh timesinkii se 3-5tuntia instanssakin on verrattuna leffaan. Mutta mä joka en liikuskele paljon vaan kattelen animee tms leffoja.. pelailen mmrpgta. niin tarvitsen uuden timesinkin.. Ehkä sulla on vaan tarpeeks "lifee" tai et vaan oo pelannut tarpeeks mmrpg:Ta =P tai sit mä oon vaan enemmän "nolife" hehe

Niin, siis vastasin ainoastaan siihen kun sanoit että wowiin uppoaa paljon aikaa. Tarkoitin että mielestäni wowin endgame contenttiinkin pääsee kivasti käsiksi ainoastaan hieman casual pelaamista tiukemmalla tahdilla. En käy pelissä ainoastaan raidiaikana, mutta se riittäisi (tilanteen 'normalisoiduttua', ei tällähetkellä). Hieman tarkkuutta pliis! :) Mudeista olet oikeassa, ne voivat olla niitä oikeita ns. time sinkkejä. Ainakin itselleni oli 93-00 välisenä aikana.

...ja teen parhaani että olisi tarpeeksi "lifee". Nykyään paljon nähneenä on jo melko helppoa priorisoida ja tehostaa ajankäyttöään niin ettei kumpikaan sotke toisiaan liikaa ja nautin silti kaikesta mitä pelillä on tarjota.

ezzy & kumppanit vahvisti vielä napakasti muita erittäin päteviä syitä miksi kilta ei voi toimia ainoastaan 'ingame' vaikka sitten olis niinq kui nolife-membuii!!11.