World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 1,013,175 views

r0n

#781 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

ezzy, 3.8.2006 14:16:

jep, cloud on hyvä vaan ja kertoo miten noi hoidetaan in-game ja ilman addoneita vaikka :)

http://curse-gaming.com/en/wow/addons-1592-1-guildeventmanager.html

GeM on tosi kätevä, mutta se pitää asentaa jokaisella raidaavalle jäsenelle jotta se toimis tarkoitetulla tavalla.
Raid-leader asettaa ajakohdan ja raidin, eli esim. 3.8 klo 18.00 AQ20.
Raideja voi laittaa useita, ja vaikka samalle päivälle jos niin tahtoo.
Sitten vaan halukkaat kirjaa itsensä listatuksi kysesieen tapahtumaan.
Listasta näkee kuinka monta on listautunut, classit jne.

Kannattaa tutustua ja kokeilla *hymy*

--
6er reihe

ezzy

#782 • • ezzy Droid-pappa

Ronie, 3.8.2006 14:32:
---
ezzy, 3.8.2006 14:16:

jep, cloud on hyvä vaan ja kertoo miten noi hoidetaan in-game ja ilman addoneita vaikka :)

---

http://curse-gaming.com/en/wow/addons-1592-1-guildeventmanager.html

GeM on tosi kätevä, mutta se pitää asentaa jokaisella raidaavalle jäsenelle jotta se toimis tarkoitetulla tavalla.
Raid-leader asettaa ajakohdan ja raidin, eli esim. 3.8 klo 18.00 AQ20.
Raideja voi laittaa useita, ja vaikka samalle päivälle jos niin tahtoo.
Sitten vaan halukkaat kirjaa itsensä listatuksi kysesieen tapahtumaan.
Listasta näkee kuinka monta on listautunut, classit jne.

Kannattaa tutustua ja kokeilla *hymy*

Juu, ja kukahan ton käy asentamassa parille just ja just englantia osaavalle jampalle tai kröhöm...tytöille...

tiedän kyllä softan :) kilta ei vaan o valmis moiseen.
kml

#783 • • kml Keyhole Markup Language

ezzy, 3.8.2006 14:56:
Juu, ja kukahan ton käy asentamassa parille just ja just englantia osaavalle jampalle tai kröhöm...tytöille...

At your service.

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

kosmo

#784 • • Edited kosmo TJH87

Samaten se kai asentuu kun muutkin addonit. Sinne hakemistoon vaan.

Back in the days kun vielä liidailin kiltaa niin painittiin saman ongelman kanssa. Koitettin GEMmiäkin mut imo se oli aivan liian buginen. Osan ilmottautumiset jäi näkymättä ja yksikin riitti aiheuttamaan raamaa.

mä suosittelisin tällaista: http://www.spiffyjr.com/demo/

php-raid-signup-softa nettisivuille. Asentuu suhteellisen näppärästi ja jos on taustalla phpbb foorumi ni näppäryys senkun kasvaa.

...ja muutenkin on jengille helpompaa jos raideille voi ilmottautua offgame. Esim. duunipaikalta jne.
kml

#785 • • kml Keyhole Markup Language

kosmo, 3.8.2006 15:07:
...ja muutenkin on jengille helpompaa jos raideille voi ilmottautua offgame. Esim. duunipaikalta jne.

Oon aivan samaa mieltä tästä.

Tää taidettiinkin kyl jo mainita, mutta samaten musta tollanen yhteydenpitokanava muuallakin kun pelissä kasvattaa yhteishenkeä, ja himassa jos ei jaksa peliä avata niin voi jubailla foorumilla vaikka sit samalla ku kattoo telkkaria, mainostauoilla :P. (niinkun minä, kun ei telkkari oo samassa huoneessa kun kone)

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Cloud

#786 • • Edited Cloud Game Freak
No esimerkiksi juuri tuo raidevent addoni on mainio keino hoitaa noita asioita ilman foorumia.

Toiseksikin Itse inhoan Dkp:ta systeeminä ja sitä pitää houseruulaa ja muuttaa erinäisillä kikoilla kuten, sillä, että jos odotat instan ulkopuolella raidin ajan saat puolet dkp:st tms.. ja sellaiset jotka ei pääse useasti raidellei mutta muuten nolife repufarmaa aamusin tms ja hankki muita itemeitä pääsee dkp:listois välil ylempinä olevien yli hakee joskus itelleenkin jotain etc etc...

Systeemejä kun on monia, ja tietty järjestys, jolla pakotetaan ihmiset ottaa itemeit niin ettei voi hoggaa dkp:t jotain yhtä staffia varten ja siksi pääsee myös instanseen.. toimii musta vaan paremin kun ehkäsee tollasia asioita. Totta, että foorumille niiden ylöskirjaaminen on helpompaa ja parempaa näiden järjestysten tai dkp:den kuin jollekin randomille paperille.

Silti ei se ole pakottanut mua kertaakaan käymään foorumeilla.. Mulla olikin kyse "Pakosta"

Miten time aikataulut? Helposti. Joka viikko aina samaan aikaan Ja Guild Messageks ajankohdat.
Jos mennään vuoden ajan maanantaina täsmälleen samaan aikaan mc.. tiistaina bwl.. keskiviikona ony torstai aq... ja jos ei tuu porukkaa ni sit ei mennä. Ni se homma toimii.

Takut on keskusteltu itse omien classien omilla "sisäisillä wowi kanavilla" ja leaderi on käynyt ne opettelemassa ja opettaa ja teachaa muille.. jokainen omaehtoinen voi kans

HyväKilta on nihilistinen "massive" oli hyvä esimerkki kun Piispa käski ihmiset teki tai tuli fuduu.. siks ne olikin the best horde kilta euroservereil.. Siinä mitään äänestyksiä tarvittu.

Kiltapankin sisältö? Was?? heheh se on hienoo jos kilta maksaa, mutta mä olen ollut aina ihan täysin itse-elättävä.. AoE grindi ftw.. Ja kysymällä sen saa selville. Tyyliin Bijouta halusin muutaman ja kysymällä ne sain.

Tulokkaiden seuranta? Ai kun sitä ei muuten seurattais et miten osaa ja miten tekee hommat? Aika välinpitämättömiä pelaajat jos ei informoi toisiaan siitä miten joku "harjoitus ajalla oleva" duunaa.. kyllä mä ainakin aina seurasin raideil tollasten toimimista ja muutenkin..

siinähän noita on.. kaikkien ei tarvi olla käynyt foorumeil ja hommat toimi hyvin.
Kuten puhuttu olen koko ajan puhunut omalta osaltani. Vain omasta osastani.

Sitäpaitsi Siitä ignoresta vähäsen. Munkin tekstejä voi lukee paremmin ja jos ette ymmärrä wow retardin merkitystä ni mä oon kateellinen. Mä sanoin, että se ei myöntänyt vikaansa ja kun sille pointas sen ni se rupes mussuttaa.. ja se oli esimerkki se vipetteli meitä aika monta kertaa vastaavil tavoil. Muutenkin tollanen ansaitsee ignoren hyvinkin tehokkaasti ja se ei ole edes liijoitteluu. Mä voin sanoa ihan pokkanan olleeni iso boostaaja random killeille ja retardeille.. mut jos ei oo käytöstapoja ja ei osaa kuunnella neuvoja ja vipettää meitä kerrasta toiseen. Ei mulla oo mitään syytä kattoo jotain 10g:n korjausmaksuja tollasen takia tai tulla uudestaan sellasen mukaan. Ok rahaa monta tuhatta, mutta periaate on periaate.

Niin ja jos kerran foorumit on koviksii muttei ole edes addoneit ni Rofl sori mut oikeasti.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

ezzy

#787 • • ezzy Droid-pappa

kosmo, 3.8.2006 15:07:
---

---

Samaten se kai asentuu kun muutkin addonit. Sinne hakemistoon vaan.

Niino, meillä ei o osalla vielä edes ctra:ta ja hyvin pärjätään.
kosmo

#788 • • Edited kosmo TJH87

No esimerkiksi juuri tuo raidevent addoni on mainio keino hoitaa noita asioita ilman foorumia.

Eh, no jos joudut jokatapauksessa nettisivuilla käymään niin eikö se ole sama sitten vilasta sitä forumiakin? Mä ymmärsin että sä olet kaikkea offgame tapahtuvaa kilta-hässäkkää vastaan.

- Dkp

Jos mun olis pitänyt GM:nä selittää jokaiselle membulle erikseen INGAME kuinka meidän modattu EQDKP toimii sääntöineen, mulla olis mennyt varmasti hermot. ONNEKSI membereiden joukossa ei ollut sellaista tapausta joka ei olisi vaivautunut käydä lukemassa ohjeita forumilta. Ok, pakkohan ei ollut, mutta jos halusi jostain tietää niin gchatistäkin memberit ohjattiin forumille.

Miten time aikataulut? Helposti. Joka viikko aina samaan aikaan Ja Guild Messageks ajankohdat.
Jos mennään vuoden ajan maanantaina täsmälleen samaan aikaan mc.. tiistaina bwl.. keskiviikona ony torstai aq... ja jos ei tuu porukkaa ni sit ei mennä. Ni se homma toimii.

Me toimitaan juurikin noin. Joskus poikkeuksia kuitenkin syntyy, esim. kun järkätään parit extra-raidit eu 1st killin toivossa. Suurinosa meidänkin membereistä on online joka ilta, mutta kaiken varalta... ja onhan noita muitakin eventtejä mihin jengi haluaa kasata isomman porukan. Esim. Silithus questejä. Pakko ei ole, mutta paljosta jää paitsi, joka saattaa taas olla killan edun vastaista.

Takut on keskusteltu itse omien classien omilla "sisäisillä wowi kanavilla" ja leaderi on käynyt ne opettelemassa ja opettaa ja teachaa muille.. jokainen omaehtoinen voi kans

Kuten aiemmin sanoin, tervetuloa Naxxiin. Vaikka ne takut (muutkin kuin Naxx) voisi pelissäkin selittää ei ole epäilystäkään etteikö se olisi a) nopeampaa sekä b) tehokkaampaa forumilla jossa ne voidaan kertoa kuvien kanssa jne. samassa postissa. Jälleen omakohtaisia kokemuksia koska olen toiminut juurikin sinä henkilönä jolta niitä takuja odoteltiin. Tässä vaiheessa ainakin minä edellytin ehdotonta forumin käyttöä. Kuten varmasti jokainen kilta joka jonkinlaista progressia haluaa aikaan pve-puolella.

Ei mulla oo mitään syytä kattoo jotain 10g:n korjausmaksuja tollasen takia tai tulla uudestaan sellasen mukaan. Ok rahaa monta tuhatta, mutta periaate on periaate.

Mä en muuten ota kantaa tohon ignore-jupakkaan mut 10g:n korjausmaksuista valittaminen se vasta retardia onkin, oli syy sitten mikä tahansa! *iloinen*

Kiltapankin sisältö? Was?? heheh se on hienoo jos kilta maksaa, mutta mä olen ollut aina ihan täysin itse-elättävä.. AoE grindi ftw.. Ja kysymällä sen saa selville.

Mainitsit vielä kiltapankinkin. Meillä toimii kiltapankki foorumilla. Pankin sisältöä päivitellään näppärästi nettisivuille. Siellä sitten on boexit, reseptit, potut yms. krääsät. Näin just sen takia ettei jokaisen nubun tarvisi spammata erikseen offuja siitä mitä pankissa on. Kaikki aika pois offuilta on kuitenkin aikaa takujen hiomisesta jne.

Kyllähän tollasella "kysymällä saa selville" asenteella pärjää varmasti. Mut ei susta kukaan ainakaan offu sen jälkeen tykkää. Mietippä paljon se aiheuttaa niille harmaita hiuksia. Kiroavat tod.näk offukanavalla että eikö toi pirun nubu tajua kattoa forumilta. *SPAM*

ps. ja nihilum > massive. enidei.
ezzy

#789 • • ezzy Droid-pappa

Cloud, 3.8.2006 15:13:

Kiltapankin sisältö? Was?? heheh se on hienoo jos kilta maksaa, mutta mä olen ollut aina ihan täysin itse-elättävä.. AoE grindi ftw.. Ja kysymällä sen saa selville. Tyyliin Bijouta halusin muutaman ja kysymällä ne sain.

Niin ja jos kerran foorumit on koviksii muttei ole edes addoneit ni Rofl sori mut oikeasti.

Forumit vaatii asiantuntemusta tasan yhdeltä henkilöltä, sitä samaa ei voi odottaa kaikilta pelaajilta, ei ne addonit oikeasti ole mikään itsestäänselvyys. Avokilla ei ole ainuttakaan.

Ja kiltapankki meillä toimii niin, että jengi lähettää hyvää hyvyyttään tavaraa kiltapankkii, josta se jaetaan sitä tarvitsevalle. esim schemoja, reseptejä jne. Jengi ei oikeasti ole mitään hc-pelaajia eivätkä farmaa roinaa hullun kiilto silmissä, vaan vain "pelaavat".

ja ps. guild messagea ei lue ikinä kukaan. ja kaikki ei saa kasaan edes porukkaa joka päivä jne. eli on parempi hoitaa kaikki keskitetysti forumilla.

ja kyllä, mikään ei ole ärsyttävämpää, kuin henkilö, joka valittaa korjauskuluista. Itselläni on ennätysrahamäärä koko wowiaikana ollut 103g, ja en ikinä ole moisesta avautunut. ZG raidissa mennyt 4-5 manapottua, jotka on 20g /5kpl.
Itseäni kiinnostaa ajaa kiltaa eteenpäin ja luoda porukkahenkeä, joka tällä hetkellä uupuu, juuri korjauskuluista valittavien tyyppien takia. Eikä sekään auta, että kaikki huutaa kiltachatissä "mä tarviin aseen X!" miljoona kertaa ja sit ku pitäis raidiin ilmoittautua, niin ketään ei näy.
Cloud

#790 • • Cloud Game Freak

kosmo, 3.8.2006 15:37:
---

En siis ei sen addonin takia joudu edes käymään foorumilla. Ja kyse oli edelleenkin pakko ajatuksesta.

Offuilla on offujen tehtävät. JOs offu on laiska tai ei jaksa ni mikäs siin. Mutta kyllä meillä ainakin keskusteltiin aina asioista kaikkien kesken ja kuten sanoin niin classi kohtaisesti yms. Ja puhuttiin muutenkin 24/7

Poikkeukset on poikkeuksia ja joo jos nihilistisesti toimitaan Niin Pelis Pitää olla 24/7 joku odottamassa kun worlddroppi bossi spawnaa ja se soittaa ihmisille tai laittaa massatextiviestin ja ihmisten pitää Unohtaa duuni ja koulut ja tulla pelaa ja tappaa se asap tai viuhuu bannii tai rankin laskuu.. Näin siis massivessa joskus alkuaikoina. Ja jos haluu kasaa isomman porukan ni sitten keskustellaan siitä.. Online yleensä on kuitenkin enemmän kuin se 40 tai odotetaan et on. Nolife kilta on nolife kilta.

Tiedän kyllä mitä naxxi on vaikken itse sielä ole varsinaisesti pelannutkaan kuin muiden charoilla.. Niin ja vaikka mä tiedän, että ne takut on foorumilla ja porukka on käynyt sielä ja lukenut ja myönnän että se on todella tärkeää? Ettekö te sitten Puhu niitä Teamspeakis Tms? Ettekö te käy niitä vielä? Ettekö te käy vipeemäs ja vipeemäs? Vai ootteko niin pro että teette ekal aina? <-naxista kun on kyse ni epäilenpä suuresti. Joten Joo foorumi on kova sana.. mut ne viiskyt jotka siel joka päivä käy vipeemäs ja harjottelemas osaa ne perseessään ne takut vaikkei foorumil oliskaan niitä miettinyt.

susta rahasta valittaminen on turhaa ja ehkä se niin onkin mutta niin on tuo toinenkin asia. Ja toisaaalta mun rahat mä haluan päättää miten tuhlaan en niin, että sen aiheuttaa joku random killi joka ei kuuntele ja "retardoi" useita kertoja.. Mä voin väittää pokkana "vaikka onkin pieni "pieni" mahdollisuus" että mä olen varmasti isompi nobo helpper ollut wowissa kuin sinä.. ja tuhansia g:tä random noboihin tuhlannut ihan vain donaamal rahaa.. ostamal mountei.. raidaamal 100 sfk brd:t yms yms.. Ja mielelläni teen tollasta ja jos sit hassaan rahani ni so wot.
Toi 10g esimerkki oli vähän sama asia kuin vesi.. en mä sitäkään anna random killeille ilmasi..

EN mä kiellä, etteikö etteikö se Gbank olis kova sana jos kilta toimii niin, että se piffaa kaiken ja se saa rahat yms hommat. Mutta se on turha sinällään, että sitä ilman voi toimia. Kuten sanoin mä olin ainakin itse 99prosentisesti self suffient.. Kaikki kyllä ties tasan tarkkaan anyway että mulla on kaikki tailor ja encha reseptit ja mullahan ne oli ne regut anyway joten miks ruveta inisee kilta pankilta mitään kun mä tein ne kun vaan pyys. Ja sama muilla classeilla.

HUOMIO: vielä kerta. Mä en sano, etteikö addoneista olis hyötyy ja maxaamista. Etteikö foorumeista olis hyötyy ja maxaamista. etc.. Mutta ilman voi elää ja Kaikkien Pakko käydä ajatus ei nappaa mua.

Silti Olen tosiaan sitä mieltä, että jos mä saisin päättää killan Ni se olis TODELLA nihilistinen paikka. Sielä tehdään kuten käsketään jos ei Ni tulee Kick. Pakotetaan loottii kun tulee sun loottivuoro.. ei mitään helvetin säästely dkp mahdollisuuksia. Ne jotka osaa on prioriteettina Ja siksi joko noin 50max pelaajaa tai sitten se 100 jotta saadaan kaks kiltaa.. Kaikki Hc Nolifereit.

1 altti killassa max.. Yhtään lisäapua muille alteille ei pyydetä ja jos on aikaa alteilla muilla kun killan altilla tai killan charalla sun on PAKKO olla killan hahmolla pelis boostimas muita tai tekemäs rahaa killalle tai potuja yms.. jos ei ja oot random alteillas ni Ban kick boot.

Aina pakko olla parin ihmisen paikkalla pelissä lockeineen tms sinä hetkenä kuin "noin" tiedetään että worldspawn bossit tulee.. Ja sitten tosiaankin porukan on lähdettävä koulusta ja tultava tappaa ne asap.. Ei kyseen alaistusta (massive tosiaan toimi joskus näin =P)

Toihan olis unelma ja joo jos ruvetaan turhan nihilistiseks tai tähdätään siihen parhauteen mitä kosmo tossa omasta killastaan puhuu niin musta sen pitää sit mennä tähän.. Kaikki tai ei mitään ja minmaxaus kunniaan. Muuten toi on vain pelleilyy musta ja pakko helvetiiin.

Massive oli silloin kun "massive" oli olemas ni se oli tollanen. Ja sori kosmo joskus kun massive olikin massive > all.

--

ezzy

#791 • • ezzy Droid-pappa
Ei tohon vaan voi muuta kommentoida, kun että en ikinä haluaisi olla moisessa killassa missä pitäis kokoajan elää pelko perseessä, että tulee /gkick jos oot mummos hautajaisissa tms :D
Cloud

#792 • • Edited Cloud Game Freak

ezzy, 3.8.2006 16:29:
Ei tohon vaan voi muuta kommentoida, kun että en ikinä haluaisi olla moisessa killassa missä pitäis kokoajan elää pelko perseessä, että tulee /gkick jos oot mummos hautajaisissa tms :D

Niin mutta jos kerran ruvetaan maksaamaan niin maksataan sitten kunnolla ja todellakin aina.

Tottakai kun maxataan ja pelataan kunnon Ni kaikil ON kaikki addonit mitkä vähänkin jeesii. ja foorimit helpottaa asioita paljon ja suht halvalla kans kuten kosmo sanoin eli tekee helpommaks asiat ja mahdollisesti nopeammaksi. MUTTA ei vältämättömiksi ja ilmankin pystyy elämään.

Ja jos kerta halutaan että asiat helpottuu ni miksei sitten loppuun asti?

eli kaikien on pakko hankki tietty blizardin ja lochiteghin yhteistehty ja blizardin tukema g3 näppikset joihin voi pindaa sekuntin tarkasti healit ja muut teot muistiin.. etc ja jossa on lcd näyttö johon sä coodaat kaiken sulle tarvittavan raidi infon näkyviin yms yms. Ostetaan just oikeat hiiret jotka helpottaa peliä kanssa.. Ja tietty noi muut nihilistysyydet kans.

Nimimerkki juuri hankin itselleni kyseisen näppiksen ihan just in case :)

--

kosmo

#793 • • kosmo TJH87

Offuilla on offujen tehtävät. JOs offu on laiska tai ei jaksa ni mikäs siin. Mutta kyllä meillä ainakin keskusteltiin aina asioista kaikkien kesken ja kuten sanoin niin classi kohtaisesti yms. Ja puhuttiin muutenkin 24/7

Keskustelu on eriasia kun se että joku memberit kyselee asioita jotka on officerit sen takia kirjoittaneet foorumille ettei heidän tarvisi joka välissä erikseen näistä asioista huomauttaa tai kertoa.

kun worlddroppi bossi spawnaa ja se soittaa ihmisille tai laittaa massatextiviestin ja ihmisten pitää Unohtaa duuni ja koulut ja tulla pelaa ja tappaa se asap tai viuhuu bannii tai rankin laskuu..

Näin toimi ~10 kiltaa magtheridonilla. Ei mitään uutta. Paitsi tuo 'banni' osio. Tää on tällasta vauhkoamista selkeesti pelaajalta joka ei itse ole messissä ollut. Voi olla että massive tosiaan potki porukkaa ulos mutta kovasti ihmettelen että jos näin on, kuinka kilta näinkin pitkälle on selvinnyt.

Tiedän kyllä mitä naxxi on vaikken itse sielä ole varsinaisesti pelannutkaan kuin muiden charoilla.. Niin ja vaikka mä tiedän, että ne takut on foorumilla ja porukka on käynyt sielä ja lukenut ja myönnän että se on todella tärkeää? Ettekö te sitten Puhu niitä Teamspeakis Tms? Ettekö te käy niitä vielä? Ettekö te käy vipeemäs ja vipeemäs? Vai ootteko niin pro että teette ekal aina? <-naxista kun on kyse ni epäilenpä suuresti. Joten Joo foorumi on kova sana.. mut ne viiskyt jotka siel joka päivä käy vipeemäs ja harjottelemas osaa ne perseessään ne takut vaikkei foorumil oliskaan niitä miettinyt.

Toki puhumme TS:ssä, käymme läpi niitä classikanavilla jne. MUTTA KUN SE EI RIITÄ. Jos halutaan saada nopea progressiota, niin se encountteri opetellaan ulkoa jo ennen ensimmäistä wipeä. TS:ssä takuja kerrataan realiajassa. Ensimmäisen wipepäivän jälkeen katotaan edellisiä wipejä videolta ja värkätään esimerkiksi just forumilla mitä pitää tehdä paremmin. Kuvien kera. Näinhän se toimii pienemmän pve-progression killoillakin. Puoliksi suunniteltu on puoliksi tehty, got it?!

susta rahasta valittaminen on turhaa... mä olen varmasti isompi nobo helpper ollut wowissa kuin sinä..

Mä en tajua miten noi kaksi asiaa liittyy toisiinsa. Mua lähinnä huvitti vaan että kun oot niin nolife ja super-hc ni harvemmin sellasilta pelaajilta kuulee whineä repaircosteista. :)

peace out! hyvä että oot auttanu nubuja.. mä en oo kauheasti jaksanut, GM touhussa on ollut tarpeeksi.

Mutta ilman voi elää ja Kaikkien Pakko käydä ajatus ei nappaa mua.

Aivan, kuten toisia ei kiinnosta endgame content jne. mutta jos sitä haluaa päästä tosissaan raidaamaan bosseja joista muut on vasta kuullut niin turha kuvitella onnistuvansa siinä ilman foorumia. Ja yhtälailla forumi auttaa kiltaa oli se sitten missä tilanteessa tahansa.

Toihan olis unelma ja joo jos ruvetaan turhan nihilistiseks tai tähdätään siihen parhauteen mitä kosmo tossa omasta killastaan puhuu niin musta sen pitää sit mennä tähän.. Kaikki tai ei mitään ja minmaxaus kunniaan. Muuten toi on vain pelleilyy musta ja pakko helvetiiin.

Massive oli silloin kun "massive" oli olemas ni se oli tollanen. Ja sori kosmo joskus kun massive olikin massive > all.

Eli selvitetäänpä. Kiltaa jossa toimin GM:nä EU betasta loppukevääseen saakka, ei enää ole. Nykyään oon ihan memberi killassa joka raidaa aktiivisesti naxxia. 11 bossia on alhaalla kuten muutamalla muullakin EU/US killalla. Listaatko killat järjestykseen sen mukaan kuinka nihilistisiä ne on ? Esim. Nihilumissa ei vastaavaa natsikuria ole mutta kas kummaa kilta kaatoi C'Thunin ensimmäisinä maailmassa. Meillä meininki on todella leppoista ja taidetaan mekin olla pidemmällä pve:ssä kuin mitä ko. massive. Eli onko siitä /gkick -uhkailusta nyt sittenkään niin paljon apua?.

...enkä edes tajua miten tämä keskustelu tähän ajautui.

ootko muuten ite ollut tuolla Massivessa? Sitä kun yleensä niin helposti paisutellaan näitä juttuja varsinkin jos ei itse ole ollut menossa mukana.

Oon törmänny muutamaan kaltaiseesi nihilististä-kiltaa kaipaavaan tyyppiin. Osalla on ollut ihan endgame-kokemustakin ja täys t2 tms. taskussa mutta harvemmin ne on itselleen sitä sopivaa kiltaa löytäneet ja pahasti pettyneet menon leppoisuuteen kun ovat vihdoin sinne (tänne) "isojen poikien kiltaan" päässeet.

Pelaamisen pitää olla hauskaa ja parhaiten sen tietää ne jotka eniten pelaa. *joo*
Cloud

#794 • • Edited Cloud Game Freak

kosmo, 3.8.2006 17:09:

Oon törmänny muutamaan kaltaiseesi nihilististä-kiltaa kaipaavaan tyyppiin. Osalla on ollut ihan endgame-kokemustakin ja täys t2 tms. taskussa mutta harvemmin ne on itselleen sitä sopivaa kiltaa löytäneet ja pahasti pettyneet menon leppoisuuteen kun ovat vihdoin sinne (tänne) "isojen poikien kiltaan" päässeet.

Pelaamisen pitää olla hauskaa ja parhaiten sen tietää ne jotka eniten pelaa. *joo*

Hc ja nolife.. mitä ne kenellekin on.. pelasin 24/7 juu ja olin hyvässä killassa/killoissa imo juu. Repaircosti jostain random turtista kun se mokailee eikä usko neuvoja ja siihen päälle louskuttaa suutaan.. Noh musta se on täysin ymmärrettävää etten mä jaksa olla sellasen kanssa tekemisissä enää uudelleen.

Itse olen ollut kyseisesä killassa, mutta en tiedä miten sillä menee nykyään kun vaihtoi serveriä ennen aq:ta. Ja ennen aq:ta se oli hordeista se joka kaato kaikki bossit kyll ekana. Se "paisuttelu" on tietty totta, mutta kyllä sielä tuli nottia ja mahdollista banniakin jos ei noudattanut ohjeistuksia.

Pelaaminen on hauskaa ja mä aina nautinkin siitä sinä aikana kun olen sitä pelannut kuten sanoin olin nobo helperi. Ja mikä on isojen poikien kilta? Ginnunga olis musta tosi hyvä ja suht leppoisa kilta. EIkä siinä mitään olisin mä sielä viihtynty. Mä en vain kokenut että wowi tarjoisi mulle enää mitään sillä hetkellä.

Mähän vain sanoin, että tollanen "Nihilistinen" olis se maxauksen huipentuma. Ja maxaamistahan noi ulkoiset addonit ja kaikki on. Maxata voi lisääkin. Ei taida todellisuudessa tollasia nihilisti kiltoja montaa olla koska porukka ei sellaisesta välitä. Silti ei maxauksen tehoa kieltääkään voi.

Ja mähän myönsin senkin, että se foorumi auttaa ja varmasti jos haluu pysyy servun top3messa ni joo tuskin tapahtuu asiat ilman foorumia. Enhän mä sitä ole missään vaiheessa väittänytkään.

--

Cloud

#795 • • Edited Cloud Game Freak

kosmo, 3.8.2006 17:09:

Eli selvitetäänpä. Kiltaa jossa toimin GM:nä EU betasta loppukevääseen saakka, ei enää ole. Nykyään oon ihan memberi killassa joka raidaa aktiivisesti naxxia. 11 bossia on alhaalla kuten muutamalla muullakin EU/US killalla. Listaatko killat järjestykseen sen mukaan kuinka nihilistisiä ne on ? Esim. Nihilumissa ei vastaavaa natsikuria ole mutta kas kummaa kilta kaatoi C'Thunin ensimmäisinä maailmassa. Meillä meininki on todella leppoista ja taidetaan mekin olla pidemmällä pve:ssä kuin mitä ko. massive. Eli onko siitä /gkick -uhkailusta nyt sittenkään niin paljon apua?.

11 bossia on tosi hyvin. Mutta tässä vaiheessa jo kertoo kyllä joko tietyn asteisesta "bossi bugien" hyväksi käytöstä tai Tosi Nolife pakosta olla paikalla ja eikö se muka oli nihilistisyyttä?

Ja onko toi nyt sitten hauskaa? Niin no mulle oli kivaa olla tosi lepposessa killassa jossa ollaan tyyliin nyt 3-5bossilla naxamassa ja kaikessa rauhassa edetään ja tehdään asioita.
Toisaalta ei se massiven kova tahti ollut sen paskempaa silloin joskus ja sillä sai asiat aikaseks.

--

ezzy

#796 • • ezzy Droid-pappa

Cloud, 3.8.2006 16:44:
---

Niin mutta jos kerran ruvetaan maksaamaan niin maksataan sitten kunnolla ja todellakin aina.

Tottakai kun maxataan ja pelataan kunnon Ni kaikil ON kaikki addonit mitkä vähänkin jeesii. ja foorimit helpottaa asioita paljon ja suht halvalla kans kuten kosmo sanoin eli tekee helpommaks asiat ja mahdollisesti nopeammaksi. MUTTA ei vältämättömiksi ja ilmankin pystyy elämään.

Ja se sadan addonin päivittäminen vähän väliä on helpompaa kuin forumin selaaminen? *hihu*
Cloud

#797 • • Edited Cloud Game Freak

ezzy, 3.8.2006 18:34:

Ja se sadan addonin päivittäminen vähän väliä on helpompaa kuin forumin selaaminen? *hihu*

No mut mä en oikein välittänyt kummastakaan. Raid assisti oikeastaan ainut modi mitä itse käytin aikanaan. Ja wowin omat addonit on ihan riittävät olleet kanssa.

Mutta eihän tosta ole ollutkaan missään vaihees kyse. Vaan, että kun pelataan huvikseen ja pyöritään pelis ja duunaillaan hommia silleen rauhallisesti ni foorumit on jees addonit on jees ja niitä käytetään sitä mukaa kun jokaisesta siltä tuntuu.

Mä en oo omasta mielestäni tämän koko keskustelun aikana kieltänyt noiden hyödyllisyysttä. Olen vain itsestäni sanonut, että en välitä niistä ja ajatus että olis pakko käyttää ei nappaa mulle.

--

Jutu

#798 • • Edited Jutu Blondi
Käykää lataamassa Healing estimator addon. Pirun kätevä overhealingin seuraukseen ja meidän killan jampan suunnittelema ;)

Ja sit sellanen kuin Who did it, tankeille esim. Näkee kuka sua on hiilannut, joten sieltä voi napsia ihmisiä, jota syyttää kun kuolee :D

Mut joo, Ezzylle: Me käytetään Thekalissa aoeta :D eli ensin kaikki 10-15%:n ja sen jälkeen aoeta kehiin. Pitää vaan muistaa, että enää 50%:n jälkeen ei enää heitä dotteja niihin.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

ezzy

#799 • • ezzy Droid-pappa

Jutu, 3.8.2006 20:48:

Mut joo, Ezzylle: Me käytetään Thekalissa aoeta :D eli ensin kaikki 10-15%:n ja sen jälkeen aoeta kehiin. Pitää vaan muistaa, että enää 50%:n jälkeen ei enää heitä dotteja niihin.

Sama homma, hienosti toimii.