Offuilla on offujen tehtävät. JOs offu on laiska tai ei jaksa ni mikäs siin. Mutta kyllä meillä ainakin keskusteltiin aina asioista kaikkien kesken ja kuten sanoin niin classi kohtaisesti yms. Ja puhuttiin muutenkin 24/7
Keskustelu on eriasia kun se että joku memberit kyselee asioita jotka on officerit sen takia kirjoittaneet foorumille ettei heidän tarvisi joka välissä erikseen näistä asioista huomauttaa tai kertoa.
kun worlddroppi bossi spawnaa ja se soittaa ihmisille tai laittaa massatextiviestin ja ihmisten pitää Unohtaa duuni ja koulut ja tulla pelaa ja tappaa se asap tai viuhuu bannii tai rankin laskuu..
Näin toimi ~10 kiltaa magtheridonilla. Ei mitään uutta. Paitsi tuo 'banni' osio. Tää on tällasta vauhkoamista selkeesti pelaajalta joka ei itse ole messissä ollut. Voi olla että massive tosiaan potki porukkaa ulos mutta kovasti ihmettelen että jos näin on, kuinka kilta näinkin pitkälle on selvinnyt.
Tiedän kyllä mitä naxxi on vaikken itse sielä ole varsinaisesti pelannutkaan kuin muiden charoilla.. Niin ja vaikka mä tiedän, että ne takut on foorumilla ja porukka on käynyt sielä ja lukenut ja myönnän että se on todella tärkeää? Ettekö te sitten Puhu niitä Teamspeakis Tms? Ettekö te käy niitä vielä? Ettekö te käy vipeemäs ja vipeemäs? Vai ootteko niin pro että teette ekal aina? <-naxista kun on kyse ni epäilenpä suuresti. Joten Joo foorumi on kova sana.. mut ne viiskyt jotka siel joka päivä käy vipeemäs ja harjottelemas osaa ne perseessään ne takut vaikkei foorumil oliskaan niitä miettinyt.
Toki puhumme TS:ssä, käymme läpi niitä classikanavilla jne. MUTTA KUN SE EI RIITÄ. Jos halutaan saada nopea progressiota, niin se encountteri opetellaan ulkoa
jo ennen ensimmäistä wipeä. TS:ssä takuja kerrataan realiajassa. Ensimmäisen wipepäivän jälkeen katotaan edellisiä wipejä videolta ja värkätään esimerkiksi just forumilla mitä pitää tehdä paremmin. Kuvien kera. Näinhän se toimii pienemmän pve-progression killoillakin.
Puoliksi suunniteltu on puoliksi tehty, got it?!
susta rahasta valittaminen on turhaa... mä olen varmasti isompi nobo helpper ollut wowissa kuin sinä..
Mä en tajua miten noi kaksi asiaa liittyy toisiinsa. Mua lähinnä huvitti vaan että kun oot niin nolife ja super-hc ni harvemmin sellasilta pelaajilta kuulee whineä repaircosteista. :)
peace out! hyvä että oot auttanu nubuja.. mä en oo kauheasti jaksanut, GM touhussa on ollut tarpeeksi.
Mutta ilman voi elää ja Kaikkien Pakko käydä ajatus ei nappaa mua.
Aivan, kuten toisia ei kiinnosta endgame content jne. mutta jos sitä haluaa päästä tosissaan raidaamaan bosseja joista muut on vasta kuullut niin turha kuvitella onnistuvansa siinä ilman foorumia. Ja yhtälailla forumi auttaa kiltaa oli se sitten missä tilanteessa tahansa.
Toihan olis unelma ja joo jos ruvetaan turhan nihilistiseks tai tähdätään siihen parhauteen mitä kosmo tossa omasta killastaan puhuu niin musta sen pitää sit mennä tähän.. Kaikki tai ei mitään ja minmaxaus kunniaan. Muuten toi on vain pelleilyy musta ja pakko helvetiiin.
Massive oli silloin kun "massive" oli olemas ni se oli tollanen. Ja sori kosmo joskus kun massive olikin massive > all.
Eli selvitetäänpä. Kiltaa jossa toimin GM:nä EU betasta loppukevääseen saakka, ei enää ole. Nykyään oon ihan memberi killassa joka raidaa aktiivisesti naxxia. 11 bossia on alhaalla kuten muutamalla muullakin EU/US killalla. Listaatko killat järjestykseen sen mukaan kuinka nihilistisiä ne on ? Esim. Nihilumissa ei vastaavaa natsikuria ole mutta kas kummaa kilta kaatoi C'Thunin ensimmäisinä maailmassa. Meillä meininki on todella leppoista ja taidetaan mekin olla pidemmällä pve:ssä kuin mitä ko. massive. Eli onko siitä /gkick -uhkailusta nyt sittenkään niin paljon apua?.
...enkä edes tajua miten tämä keskustelu tähän ajautui.
ootko muuten ite ollut tuolla Massivessa? Sitä kun yleensä niin helposti paisutellaan näitä juttuja varsinkin jos ei itse ole ollut menossa mukana.
Oon törmänny muutamaan kaltaiseesi nihilististä-kiltaa kaipaavaan tyyppiin. Osalla on ollut ihan endgame-kokemustakin ja täys t2 tms. taskussa mutta harvemmin ne on itselleen sitä sopivaa kiltaa löytäneet ja pahasti pettyneet menon leppoisuuteen kun ovat vihdoin sinne (tänne) "isojen poikien kiltaan" päässeet.
Pelaamisen pitää olla hauskaa ja parhaiten sen tietää ne jotka eniten pelaa.