Ja kyllä mä senkin ymmärrän, että jotkut ihmiset on tottunut pelaamaan addonien kanssa. Ite pelailin veljen koneella ja sekään ei koskaan käyttänyt mitään, niin kyllähän siinä tottuu siihen. Sitten kun pitikin käyttää raideissa monia addoneita, niin kyllä siinä oma aikansa meni ennen kuin niihin tottui ja niitä osasi käyttää. Ja onhan tuo pelikin sellanen, että sitä voi pelata monella tapaa. Jotkut tykkää siitä pvp:stä, jotkut raideista, jotkut niistä tehtävien tekemisistä ja jotkut vaan hilluu kavereiden kanssa jossain. Välillä vaan vaikuttaa siltä, että ihmiset unohtaa tuon kun ne alottaa sen paasaamisen siitä kuinka pitäis pelata, ja itsekin kyllä joskus syyllistyn tähän :P
Ehkä mä sitten olen vaan ite niin hyväntahtoinen/ kohtelias, että jos joku kysyy jotain, niin kyllä mä vastaan aina. Ja kyllä mä oletan, että muutkin ihmiset vois vastata takaisin, jos ite kysyn jotain. Onneks on omassa killassa vanhat tutut, että niiltä voi kysyä kuinka tyhmiä kysymyksiä niin aina saan jonkun näkösen vastauksen