World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 1,012,401 views

ezzy

#2581 • • ezzy Droid-pappa

Jka, 16.1.2009 03:20:
Holy priest. Nyt epic gearattu, xäntätty, gemitetty, twiikattu. Game Over! =)

Oishan tossa vielä toi PvP-puoli, mut juu. Altteiluks taitaa mennä. Ulduaria odotellessa...

niin että kun saa itelle epic gearin ni voi jättääki killan sit oman onnensa nojaan farmaamaan contenttia ja alkaa altteilemaan...just just.
Aamu

#2582 • • Aamu you had me at hello
meille joinas just kiltaan pari uutta pappia,
ja mua vähän on naurattanut kun toiselta niistä ilmestyi foorumille seuraavana päivänä posti,
että mitä kaikkea se tarvitsee, ja miltä bosseilla.

onneksi se myös sanoi että sitä inhottaa jos pitää vaan näpyttää yhtä nappia :(
90% sen hiiling donessa on coh spammia kuitenkin :(
reppana.
pasteilee metereitä ihan innoissaan ja huutelee pewpew.

oi että mä ootan sitä cool downia!
nerffais cohia oikeen kunnolla!

tekeemieli nähdä onko noista apinoista MIHINKÄÄN kun niiltä otetaan sen spammiminen pois.

olin suht yllättynyt, kun yks meidän killan vanhoistakin papeista kertoi eilen,
että välillä kun se on signattu tankki hiileriks, niin se hiilaa sitä tankkia cohilla....
mut niinku mitä välii, kuhan metereissä on ylhäällä....

AAARGH yhtää enää ihmettele kun neki välillä kaatuu ku lehdet.

--
Do you think the expansion will make me fat?

kosmo

#2583 • • Edited kosmo TJH87
Lokki alkaa olla minmaxattu ja kiltalaiset ties missä pvp-spekseissä joten nyt kai odotellaan sitten Ulduaria.

Wotlki osoittautuikin yllättävän hauskaksi, sillä lokki on kyllä osattu laittaa niin komeasti uuteen uskoon etten olis.. noh.. uskonut :) Viimeistään nyt voi sanoa että skilli > geari ainakin lokin kohdalla, jopa destrun entinen shadowbolt-spammaus vaihtu 17 spellin rotaatioksi, siis jos haluaa max daman. Nyt ajelen afflictionilla 51/0/16 ja meininki on toooodella hektistä. 8 timerin kyttääminen ja dottien uptimen pitäminen ~90%ssä oikeassa järjestyksessä on kyllä vaikeeta, mutta kyllä se depsikin sitten palkittee. 10 maneillä heilutaan 4,2-4,5k tietämillä ja 25 maneissä sitten pitäisi ainakin kilo tulla lisää, tosin en oo hetkeen benchmarkkaillu. Muutamia mukavia kikkoja on esim bossin lähestyessä 25% vaihtaa fillerispelliksi DS, ja summia infernaali paikalle. Lisäksi consumablesien käyttö on tullu entistä tärkeemmäksi osaksi overall dps:ää, trinketistä 590 spellpoweria ja potusta 500 hastea 15 sekunniksi vaikka heroismin ja fire seedin päälle = aika rapsakkaa :D

nyt tosiaan loppu sitten benchmarkkailusta ja wws logittelustakin ilo kun tankit on joko paskaspekseissä tai jotain alttidruideja joilta karkaa agrot ellei himmaile depsin kanssa :(

edit: niin ja tosiaan vaikka skilli > geari, niin pelihän ei vaadi tällähetkellä kumpaakaan :D
Jka

#2584 • • Jka Harder.fi

ezzy, 16.1.2009 04:12:
niin että kun saa itelle epic gearin ni voi jättääki killan sit oman onnensa nojaan farmaamaan contenttia ja alkaa altteilemaan...just just.

Killassa on toki ne pari raidillista membuja jotka ihan varmasti saa kaiken haluamansa plus lukuisia 80-altteja, jotka osallistuvat raideille ja hoitavat asiansa yhtä hyvin kuin mainitkin lukuunottamatta ehkä hieman pidempiä taisteluja, kun geari on vähän heikompi. Aina nuo valorit kelpaa, joten toki tykkään polttaa kaikki 25man id:t heti resetin jälkeen edelleen.. :)
Jka

#2585 • • Edited Jka Harder.fi

kosmo, 16.1.2009 09:54:
---

Lokille pitäis antaa pvp:ssä vähän mahkuja, kun sen ainoo instantti on coili.. :)

Cera, 16.1.2009 06:41:

oi että mä ootan sitä cool downia!
nerffais cohia oikeen kunnolla!

tekeemieli nähdä onko noista apinoista MIHINKÄÄN kun niiltä otetaan sen spammiminen pois.

Kateuttako? :)

Kyllä meillä papit on ennenkin vienyt healing donea ilman circle of healingin käyttöä, eikä se 6s cooldown ole mikään tappava nerffi ko. skillille. Sitten vaan pikkasen erilainen spec käyttöön. Flash- ja Greater healia vähän enemmän ja paukuttaa samalla tavoin mendingiä. Aijai...
Aamu

#2586 • • Aamu you had me at hello
opettele lukeeeeeeen

kirjotin että NERFFAIS, as in I hope they nerf it more.

mä olen melko varma että noi pari tippuu hiiling done listoilla aika alas,
jos näin kävisi.
ja siis ei siinä mitään vikaa ole että toppaa listoja.
upeetahan se on. wau.
mahtavat skillit yhden napin spämmimiseen tarvitaanki.

voit tietty kertoa mulle miksi mä olisin mun pappini kanssa
kateellinen näille spämmereille?
kun pärjään ilman spämmiäkin :(

--
Do you think the expansion will make me fat?

epicuros

#2587 • • epicuros
loremaster since 2008, lel

--
Valid criticism does you a favor.

Decion

#2589 • • Decion Koneradio
73lvl human rogue löytyy, kaikki agamagganilt vaan wispaa Decionille ni löylytetää duelia :)

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Syder

#2591 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Druidien mollaus paras mollaus!

--
Divida et impera.

RujoNic

#2592 • • RujoNic Kolina-Produktio | Kovaydin Vastarinta

Oishan tossa vielä toi PvP-puoli, mut juu. Altteiluks taitaa mennä. Ulduaria odotellessa...

pelaaks tätä tosiaan joku pelkän levelaamisen ja kamojen takia*dissaa**nauru*tosin onhan toi PvP aika naurettavasti toteutettu tässä kyseisessä pelissä...
ezzy

#2593 • • ezzy Droid-pappa

RujoNic, 24.1.2009 16:57:
---

---

pelaaks tätä tosiaan joku pelkän levelaamisen ja kamojen takia*dissaa**nauru*tosin onhan toi PvP aika naurettavasti toteutettu tässä kyseisessä pelissä...

Samaa oon ihmetelly jo vuosia :) Moninpeli, jota jengi pelaa kuin yksinpeliä "läpi" ja maksaa siitä.
RujoNic

#2594 • • RujoNic Kolina-Produktio | Kovaydin Vastarinta

ezzy, 24.1.2009 16:59:
---
---

---

---

Samaa oon ihmetelly jo vuosia :) Moninpeli, jota jengi pelaa kuin yksinpeliä "läpi" ja maksaa siitä.

jep
Decion

#2595 • • Decion Koneradio

---

---

siis vittu, jos et henk. koht. tykkää jostain asiasta niin onko se sit muiden mielestä perseestä? aina alat dissaan jotain mistä et ite tykkää *eiei* *grr*

--

ezzy

#2596 • • ezzy Droid-pappa

Decion, 24.1.2009 17:01:
---
---

---

---

siis vittu, jos et henk. koht. tykkää jostain asiasta niin onko se sit muiden mielestä perseestä? aina alat dissaan jotain mistä et ite tykkää *eiei* *grr*

Ai mielipide-eroistako ei sais edes mainita enää?
Decion

#2597 • • Decion Koneradio

ezzy, 24.1.2009 17:03:
---
Decion, 24.1.2009 17:01:
---
---

---

---

---

Ai mielipide-eroistako ei sais edes mainita enää?

joonaksen mielipide-erot on kyllä asettunu jo johonkin tähtitieteelliselle asteelle, ja tässä asiassa monet ovat kyllä minun kanssani hyvin paljon samaa mieltä *vink*

--

ezzy

#2598 • • ezzy Droid-pappa

Decion, 24.1.2009 17:12:
---

joonaksen mielipide-erot on kyllä asettunu jo johonkin tähtitieteelliselle asteelle, ja tässä asiassa monet ovat kyllä minun kanssani hyvin paljon samaa mieltä *vink*

Niin on kyllä siinäkin asiassa moni samaa mieltä meidän kanssa, että pelissä on aivan järjettömästi muutakin kuin pelkkä levutus ja "jonkun" epic romun päälle kerääminen. WOTLKin myötä tämä "muu" toki jää aika pitkälti varmaan historiaan, koska kuka tahansa voi tehdä mitä tahansa missä tahansa ilman mitään vaivaa.
xybo

#2599 • • xybo meeple!

ezzy, 24.1.2009 17:22:
---
---

---

WOTLKin myötä tämä "muu" toki jää aika pitkälti varmaan historiaan, koska kuka tahansa voi tehdä mitä tahansa missä tahansa ilman mitään vaivaa.

Joka lisää taas wowin profitteja kun pelin on vielä helpommin lähesyttävä myös korkeilla tasoilla. Uskoisin, että suurempi osa pelaajia on kuitenkin satunnaisesti (mutta aktiivisesti) pelaavia ja heille muutos on parempaan. Se mikä vaikutus sillä on tulevaisuudessa jää nähtäväksi. Ainahan voi tehdä lisäosia :) - Hardcore pelaajia on kuitenkin mahdoton miellyttää.

-- xybo
Decion

#2600 • • Decion Koneradio

ezzy, 24.1.2009 17:22:
---
---

---

Niin on kyllä siinäkin asiassa moni samaa mieltä meidän kanssa, että pelissä on aivan järjettömästi muutakin kuin pelkkä levutus ja "jonkun" epic romun päälle kerääminen. WOTLKin myötä tämä "muu" toki jää aika pitkälti varmaan historiaan, koska kuka tahansa voi tehdä mitä tahansa missä tahansa ilman mitään vaivaa.

no tässä rujo -asiassa en nyt puhunut pelkästä wowista mut jatkan silti itse topicia: itsekään en PvE:tä pelaa koska en näe siinä mitään järkeä, ihmiset asettavat aikataulunsa jonkun helvetin instancen/raidin ajamisen mukaisesti kun vaihtoehtona olisi pelata sitoutumatonta PvP mahdollisuutta mihin kellonaikaan tahansa missä tahansa kenen kanssa tahansa joka vieläpä on paljon jännempää ja mielenkiintoisempaa kuin parin npc:n runnominen

--