World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 1,012,231 views

Aeslie

#2601 • • Aeslie

Decion, 24.1.2009 17:29:
---
ezzy, 24.1.2009 17:22:
---
Decion, 24.1.2009 17:12:
---

joonaksen mielipide-erot on kyllä asettunu jo johonkin tähtitieteelliselle asteelle, ja tässä asiassa monet ovat kyllä minun kanssani hyvin paljon samaa mieltä *vink*

---

Niin on kyllä siinäkin asiassa moni samaa mieltä meidän kanssa, että pelissä on aivan järjettömästi muutakin kuin pelkkä levutus ja "jonkun" epic romun päälle kerääminen. WOTLKin myötä tämä "muu" toki jää aika pitkälti varmaan historiaan, koska kuka tahansa voi tehdä mitä tahansa missä tahansa ilman mitään vaivaa.

---

no tässä rujo -asiassa en nyt puhunut pelkästä wowista mut jatkan silti itse topicia: itsekään en PvE:tä pelaa koska en näe siinä mitään järkeä, ihmiset asettavat aikataulunsa jonkun helvetin instancen/raidin ajamisen mukaisesti kun vaihtoehtona olisi pelata sitoutumatonta PvP mahdollisuutta mihin kellonaikaan tahansa missä tahansa kenen kanssa tahansa joka vieläpä on paljon jännempää ja mielenkiintoisempaa kuin parin npc:n runnominen

Tähän on pakko vastata et pve:ssä ei ole kyse parin npc:n runnomisesta, tai ei ainakaan ollut orkkis wowissa eikä tbc:ssä. Kyseessä oli joukolla saavutettu pitkän ajan tulos kun sen paskan pomon pää vihdoin tipahtaa lattialle. Tbc:ssä meni ehkä muutama viikko tai kuukausi esim per swp pomo ja se fiilis ensimmäisellä tapolla on se minkä takia pve:tä joku jaksaa hakata "hc-tyylisesti", Joskus sillon naxxissa menikin monta kk ennen mitää tulosta.

Pelin sitten lopetenkin wotlk jälkeen päästyä 80.
ezzy

#2602 • • ezzy Droid-pappa

---

no tässä rujo -asiassa en nyt puhunut pelkästä wowista mut jatkan silti itse topicia: itsekään en PvE:tä pelaa koska en näe siinä mitään järkeä, ihmiset asettavat aikataulunsa jonkun helvetin instancen/raidin ajamisen mukaisesti kun vaihtoehtona olisi pelata sitoutumatonta PvP mahdollisuutta mihin kellonaikaan tahansa missä tahansa kenen kanssa tahansa joka vieläpä on paljon jännempää ja mielenkiintoisempaa kuin parin npc:n runnominen

Yleensä harrastuksiin sitoudutaan, vielä enemmän niin, jos niitä pelataan kaveriporukalla. Miten tää eroaa siitä?
epicuros

#2603 • • Edited epicuros
It's not just a gaem!

--
Valid criticism does you a favor.

Decion

#2604 • • Decion Koneradio

ezzy, 24.1.2009 18:05:
---
---

---

Yleensä harrastuksiin sitoudutaan, vielä enemmän niin, jos niitä pelataan kaveriporukalla. Miten tää eroaa siitä?

no itse en o kyllä wowin pelaamista pitäny harrastuksena vaan pelaamisena siinä missä muutkin 'normaalit' pelit *ding*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

ezzy

#2605 • • ezzy Droid-pappa

Decion, 24.1.2009 18:21:
---
---
---

---

---

no itse en o kyllä wowin pelaamista pitäny harrastuksena vaan pelaamisena siinä missä muutkin 'normaalit' pelit *ding*

Loogisinta ever. Mitä golfaaminen on, jos ei pelaamista? jääkiekko, pesis? mitä helvettiä sä selostat? :D

Jos jengi käyttää wowissa pelaamiseen 4-5h/pv 5-7pv viikossa, niin se on kyllä jotain muuta kuin trivial pursuitin pelaamista perheen kanssa jouluna "pelaamista".
epicuros

#2606 • • epicuros
jotkut keräilee postimerkkejä, jotku gearia - harrastuksilta ne musta ainakin haiskahtaa :D

--

RujoNic

#2607 • • RujoNic Kolina-Produktio | Kovaydin Vastarinta

---
---

joonaksen mielipide-erot on kyllä asettunu jo johonkin tähtitieteelliselle asteelle, ja tässä asiassa monet ovat kyllä minun kanssani hyvin paljon samaa mieltä *vink*

---

Niin on kyllä siinäkin asiassa moni samaa mieltä meidän kanssa, että pelissä on aivan järjettömästi muutakin kuin pelkkä levutus ja "jonkun" epic romun päälle kerääminen. WOTLKin myötä tämä "muu" toki jää aika pitkälti varmaan historiaan, koska kuka tahansa voi tehdä mitä tahansa missä tahansa ilman mitään vaivaa.

Kiitos JUHO tästä*sydän**piis**lmao**possu**aplodit*HOMO!!!
Decion

#2608 • • Edited Decion Koneradio

RujoNic, 24.1.2009 18:58:
---
---
---

---

---

be my guest *sydän* *sydän* *sydän* *sydän* nii! ja jos et tie mitä toi tarkottaa ni www.sanakirja.org *vink*

--

Decion

#2609 • • Decion Koneradio

ezzy, 24.1.2009 18:49:
---
Decion, 24.1.2009 18:21:
---
---
---

---

---

---

Loogisinta ever. Mitä golfaaminen on, jos ei pelaamista? jääkiekko, pesis? mitä helvettiä sä selostat? :D

Jos jengi käyttää wowissa pelaamiseen 4-5h/pv 5-7pv viikossa, niin se on kyllä jotain muuta kuin trivial pursuitin pelaamista perheen kanssa jouluna "pelaamista".

oge no ite en o koskaan saanu tietokoneen pelaamisesta sellasta kuvaa et sitä vois pitää harrastuksena *nauru*

--

RujoNic

#2610 • • RujoNic Kolina-Produktio | Kovaydin Vastarinta

Decion, 24.1.2009 20:55:
---
RujoNic, 24.1.2009 18:58:
---
---
---

---

---

---

be my guest *sydän* *sydän* *sydän* *sydän* nii! ja jos et tie mitä toi tarkottaa ni www.sanakirja.org *vink*

*nukkuu*
ezzy

#2611 • • ezzy Droid-pappa

Decion, 24.1.2009 20:56:
---

oge no ite en o koskaan saanu tietokoneen pelaamisesta sellasta kuvaa et sitä vois pitää harrastuksena *nauru*

Toiset tekee sitä kuule ihan työkseenkin, jopa pelaavat wowia työkseen ja ihan kilpailumielessäkin. *ding*
Jka

#2612 • • Jka Harder.fi
Mitäpä muuta tuossa pelissä tehdään kuin pelataan sitä gearin ja PvE -objektiivien takia? Kerätään kikkelipisteitä, jotka eivät hyödytä hahmoasi juuri mitenkään? En ainakaan minä mieltänyt sitä yksinpeliksi, vaan tottakai siinä tarvitaan kaikkien panosta, että yhteiset tavoitteet saavutetaan. Hyvää ajanvietettä... :)
epicuros

#2613 • • epicuros

Decion, 24.1.2009 20:56:

"Harrastus voi olla mitä tahansa vapaa-ajan toimintaa. Harrastuksia tehdään kiinnostuksen ja nautinnon takia, ei sen takia että niistä saisi rahallista palkkiota. Esimerkkejä ovat keräily, nikkarointi, askartelu, urheilu ja musiikki. Harrastaminen voi johtaa jonkin hyödyllisen taidon, tiedon tai kokemuksen hankkimiseen. Kuitenkin päätarkoituksena on mielenkiinto."

Harrastus :)

--

#2614 • • Edited REivaaja Guest
Olihan se pakko itekki avata tili ettei joudu kattelemaan vierestä narkkeja muna kuivana.

Eli levelin 27 Rogue nimeltään Yontimo ja turpaas saat, se on nakki. Ei nyt mitenkään hirveästi ole peli koukuttanut, jos jättää uutuuden viehätyksen laskematta. Siitä pelistä puuttuu wow! kertoimet johtuen asioiden yksinkertaisesta toteutustyylistä (kuten kaikista morpg:eista) Ehkä Darkfall onnistuu päräyttämään.. Ehkä ei.
Slim_Jim

#2615 • • Edited Slim_Jim

REivaaja, 25.1.2009 12:54:
Olihan se pakko itekki avata tili ettei joudu kattelemaan vierestä narkkeja muna kuivana.

Eli levelin 27 Rogue nimeltään Yontimo ja turpaas saat, se on nakki. Ei nyt mitenkään hirveästi ole peli koukuttanut, jos jättää uutuuden viehätyksen laskematta. Siitä pelistä puuttuu wow! kertoimet johtuen asioiden yksinkertaisesta toteutustyylistä (kuten kaikista morpg:eista) Ehkä Darkfall onnistuu päräyttämään.. Ehkä ei.

No lvl27 paikkeilla ei pahempia wow! elämyksiä vielä vastaan tule kyllä vaan tapellaan oravien kanssa. Kyllä se siitä. Vanillan aikana aika tyylikästä oli tehdä piiiitkä tehtäväketju loppuun (Onyxiaa varten) ja kävellä sitten jonkun npc:n vierellä kunkun linnaan vetämään pahixia pataan.

TBC:ssä näitä juttuja hieman lisääntyi (kuten vaikka Thrallin vierailu Nagrandissa, Teron Gorefiendin vapauttaminen jne.) ja WOTLK:ssa nähtävästi tuossa lvl74 paikkeilla tjsp on jotain eventtejä mitä veli on mulle näyttänyt jotka oli aika kovaa settiä, tapellaan Undercityssa ja muuta.

Ja muutenkin se Azeroth (eli lvl1-60) alueet ovat aika kökösti suunniteltu kun vertaa mitä TBC + WOTLK tarjoaa, nykyäänhän joka alueella on tekemistä aivan pirusti, tehtäviä on yhdessä läjässä roppakaupalla, alueet ovat suuria mutta silti niissä ei tarvitse harhailla samallalailla kuin jossain *TUN BARRENSILLA tai Desolacessa joihin pää hajosi.
#2616 • • Edited REivaaja Guest

Slim_Jim, 27.1.2009 08:23:
---
REivaaja, 25.1.2009 12:54:

---

No lvl27 paikkeilla ei pahempia wow! elämyksiä vielä vastaan tule kyllä vaan tapellaan oravien kanssa. Kyllä se siitä. Vanillan aikana aika tyylikästä oli tehdä piiiitkä tehtäväketju loppuun (Onyxiaa varten) ja kävellä sitten jonkun npc:n vierellä kunkun linnaan vetämään pahixia pataan.

TBC:ssä näitä juttuja hieman lisääntyi (kuten vaikka Thrallin vierailu Nagrandissa, Teron Gorefiendin vapauttaminen jne.) ja WOTLK:ssa nähtävästi tuossa lvl74 paikkeilla tjsp on jotain eventtejä mitä veli on mulle näyttänyt jotka oli aika kovaa settiä, tapellaan Undercityssa ja muuta.

Ja muutenkin se Azeroth (eli lvl1-60) alueet ovat aika kökösti suunniteltu kun vertaa mitä TBC + WOTLK tarjoaa, nykyäänhän joka alueella on tekemistä aivan pirusti, tehtäviä on yhdessä läjässä roppakaupalla, alueet ovat suuria mutta silti niissä ei tarvitse harhailla samallalailla kuin jossain *TUN BARRENSILLA tai Desolacessa joihin pää hajosi.

Kyse nyt on lähinnä maailman staattisuudesta. Kaikkea on, muttei mitään kunnolla. Sisältö ei ole minun kaltaiselleni pelaajalle kuin leveloimista, joka käy pitemmän päälle tylsäksi. ''Jee, nyt mulla on miekka jolla saan seuraavan!!'' En myöskään arvosta pelissä tapahtuvaa reaali-aikaista siirtymistä, jonka seurauksena puolet ajasta menee Griffinin kiskoja katsellessa. Ok, se luo tunnelmaa kuin discovalot kaupan muovi-stereoissa, jotka auttavat erottamaan kilpailijan laitteesta, mutta kodin nurkassa ne valot rupeavat nopeasti ärsyttämään. Näin myös wowissa. Vituttaa oikein urakalla kun peli-ajastani käytetään puolet siirtymiseen. Linnuntietä tarkoittaa normaalisti SUORINTA TIETÄ, mutta tässä Lusiferin kierossa ongen koukussa Griffin vetää ees-taas siksakkia. Olenkin nyt varmaan kaikista tunneista käyttänyt puolet siirtymisen katsomiseen. Se vituttaa. Kaiken lisäksi on erittäin ärsyttävää, että joutuisin synkronisoimaan vapaa-aikani joidenkin Jargonia höpöttävien neo-trekkiläisten kanssa saadakseni pelistä jotain irti. No offence :)

Vertaukseksi Oblivionissa esim. oli paljon kivempaa sniikkailla ja ampua, kun kutien ja taikojen piti oikeasti osua.
xybo

#2617 • • xybo meeple!
Kannattaa kokeille Eve-Onlinea jossa voi mennä 45min lentäessä autopilootilla galaxin reunasta toiseen. :)

Kieltämättä questeja on tullu triljoona lisää, mut aika samanlaisia ja niistä saatavat palkinnot lähes olemattomia. onhan se kiva että rahaa on kokoajan jotain 10k, ku sitä tulee ovista ja ikkunoista. Mutta kun ei ole mitään ostettavaa :/
epicuros

#2618 • • epicuros

xybo, 27.1.2009 22:35:
Kannattaa kokeille Eve-Onlinea jossa voi mennä 45min lentäessä autopilootilla galaxin reunasta toiseen. :)

Kieltämättä questeja on tullu triljoona lisää, mut aika samanlaisia ja niistä saatavat palkinnot lähes olemattomia. onhan se kiva että rahaa on kokoajan jotain 10k, ku sitä tulee ovista ja ikkunoista. Mutta kun ei ole mitään ostettavaa :/

tääl on ihan oma topic myös teille NO-LAIFFEILLE ! :P

--

epicuros

#2619 • • epicuros
^__^

10938446ab7e1.jpg

--

Funktion

#2620 • • Funktion over 9000

Epicuros, 17.2.2009 23:54:
^__^

10938446ab7e1.jpg

2 words

No life

^__^

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..