World of Warcraft

2,846 posts, 143 pages, 1,012,251 views

Jutu

#2541 • • Jutu Blondi
Joo, onhan se hyvä, että on ihmisiä moneen lähtöön. Välillä tuntuu vaan siltä että tota helperiä oikein tuputetaan. Nyt oon pari päivää seurannut general chattia (oli paikka mikä hyvänsä), niin siellä on aina kauheet tappelut kun joku kysyy jotain ja porukka vaan kettuilee ja käskee hankkimaan ton addonin. Ja joku vielä eilen sano, että häntä turhauttaa muiden ihmisten puheet. Siis täh, peliä pelaa joku miljoona tyyppiä ja sitä häiritsee muut ihmiset ja niiden löpinät *whaat*

Ja kyllä mä senkin ymmärrän, että jotkut ihmiset on tottunut pelaamaan addonien kanssa. Ite pelailin veljen koneella ja sekään ei koskaan käyttänyt mitään, niin kyllähän siinä tottuu siihen. Sitten kun pitikin käyttää raideissa monia addoneita, niin kyllä siinä oma aikansa meni ennen kuin niihin tottui ja niitä osasi käyttää. Ja onhan tuo pelikin sellanen, että sitä voi pelata monella tapaa. Jotkut tykkää siitä pvp:stä, jotkut raideista, jotkut niistä tehtävien tekemisistä ja jotkut vaan hilluu kavereiden kanssa jossain. Välillä vaan vaikuttaa siltä, että ihmiset unohtaa tuon kun ne alottaa sen paasaamisen siitä kuinka pitäis pelata, ja itsekin kyllä joskus syyllistyn tähän :P *piis*

Ehkä mä sitten olen vaan ite niin hyväntahtoinen/ kohtelias, että jos joku kysyy jotain, niin kyllä mä vastaan aina. Ja kyllä mä oletan, että muutkin ihmiset vois vastata takaisin, jos ite kysyn jotain. Onneks on omassa killassa vanhat tutut, että niiltä voi kysyä kuinka tyhmiä kysymyksiä niin aina saan jonkun näkösen vastauksen *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Aeslie

#2542 • • Aeslie
Ihan hyviä pointteja Jutulla mut ei oikee toimi massassa ^^ , jos jokainen ajattelis noin ni ei ketää ilkeesti tappais toista ku niil on questi kesken mut niitäkin löytyy. Wowissa on omien kokemuksien paljo yhtä paljo avuliai ihmisiä ku irl ja yhtä paljo niitä toisia ^^

Ja itsehän en tullut opettamaan suosittelin vain ;)

Ja itse pelaan yhteisön / ihmisten takia aika varmasti tätä peliä... Parempi olisi lopettaa mutta koukussa ollaan. Tbc tuli pelattua läpi nyt sama tavoite yhteisön kanssa <3
Heli

#2543 • • Heli vai kuka se oli
Mä oon täs miettiny et mitä ihmettä mä sitte teen kun mun hunu on lvl 80!
mä en osaa tehä av:ta enkä mitään muutakaan, että kai mä sitten siirryn vaan toiseen hahmoon.
mua surettaa jo etukäteen ajatus lvl 80 saavuttamisesta, oon tosi kiintyny mun draneihin *tirsk*

--
ei se väärin ole.

Jutu

#2544 • • Jutu Blondi

Aeslie, 19.11.2008 13:31:
Ihan hyviä pointteja Jutulla mut ei oikee toimi massassa ^^ , jos jokainen ajattelis noin ni ei ketää ilkeesti tappais toista ku niil on questi kesken mut niitäkin löytyy. Wowissa on omien kokemuksien paljo yhtä paljo avuliai ihmisiä ku irl ja yhtä paljo niitä toisia ^^

Joo, totta. Eilen kävi hyvin kun äijä autteli jotain dk:ta drillmasterin tapossa, niin sen jälkeen siihen tuli toinen dk joka pyysi apua ja sen jälkeen tuli vielä yksi joka halus apua. Eli se ei oikein meinannut päästä siitä pois kun siihen tais vielä noiden kolmen jälkeen tulla vielä yksi :P Ja onhan se tietysti kohteliasta kysyä toiselta, että haluaako se liittyä ryhmään jos on sama tehtävä, vaikka olisikin soolotettava. Mut joo, eiköhän tässä oo tullut pointti selväksi, että meistä on moneksi *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

epicuros

#2545 • • Edited epicuros
joo, RP servullani nähtiin viime päivinä jopa 10 henkilön jonoja erään mobin spawn-paikalle. Mielestäni tosi hienoa vaikka vähän naurattikin :)

edit: eikä siis kyseessä ollut tappo-mobi, minkä yleensä olis voinut hoitaa groupissa nopeiten ofc.

Pari levua per päivä on ollut tahti so far ja levuja 76. Tänään pääsee lennellen hankkii explorer-tittelin, eikä kauaan pitäis kestää et menee 3000:n questin raja rikki ja The Seeker -titteli. Tai sit Loremaster vai mikälie :))

--
Valid criticism does you a favor.

ezzy

#2546 • • Edited ezzy Droid-pappa

Heli, 19.11.2008 13:34:
Mä oon täs miettiny et mitä ihmettä mä sitte teen kun mun hunu on lvl 80!
mä en osaa tehä av:ta enkä mitään muutakaan, että kai mä sitten siirryn vaan toiseen hahmoon.
mua surettaa jo etukäteen ajatus lvl 80 saavuttamisesta, oon tosi kiintyny mun draneihin *tirsk*

Eikä sua kiinnosta muu kuin levuttaminen pelissä? Instancet, raidit?

Heli, 19.11.2008 12:08:
---

Mul pitää melki koko ajan olla poikaystävä/wowhead lähellä, en vaan osaa päätellä miten ne käytännön toimenpiteet questeissä tehdään, ja oon vasta aloitusalueella.
Ensin en kässänny aseen enchanttausta, sitten en sitä silmäquestiä, ja viimeks en tajunnu, miksei ihmiset kylässä tunnustanu mulle mitään, vaan kuoli. *lmao*

Tämä voi johtua siitä, että oon saanu mun ekan mainin vasta lvl 68 tai jotain, joten kai täs viel harjotellaan koko WoWia... Poikaystävällä vaan menee hermot, kun se joutuu päivystämään mun vieressä koko mun peliajan *nauru*.

muoks.
enkä oo koskaan pelannu melee-tyypillä, mulla on tietty hunter main, koska se on niin iisi *hihu*

edit...luin tän ni ehkä instancet ja raidit ei o ihan sulle sit...
Verottaja

#2547 • • Verottaja no-life / luuviulu

Jutu, 19.11.2008 13:25:
... joku vielä eilen sano, että häntä turhauttaa muiden ihmisten puheet. Siis täh, peliä pelaa joku miljoona tyyppiä ja sitä häiritsee muut ihmiset ja niiden löpinät *whaat*

Pitää tunnustaa, että tietyissä tilanteissa alkaa ärsyttää:

- kun kysellään esim Orgrimmarissa "mis on parturi" jne (taitaa manuaalissakin lukea, että guardilta saa selvitettyä sijainteja)

- kun kysellään mistä löytyy X questin Y mobit (yleensä quest tekstissä sanotaan suoraan tai annetaan kohtalaisen selvät vihjeet)

Eli sakki ei osaa lukea, tai ei viitsi.

- ja tottakai, [Dirge] spämmi ym. perseilyt ärsyttää :P

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

ezzy

#2548 • • Edited ezzy Droid-pappa

Verottaja, 19.11.2008 14:46:
---
... joku vielä eilen sano, että häntä turhauttaa muiden ihmisten puheet. Siis täh, peliä pelaa joku miljoona tyyppiä ja sitä häiritsee muut ihmiset ja niiden löpinät *whaat*

---

- kun kysellään esim Orgrimmarissa "mis on parturi" jne (taitaa manuaalissakin lukea, että guardilta saa selvitettyä sijainteja)

- kun kysellään mistä löytyy X questin Y mobit (yleensä quest tekstissä sanotaan suoraan tai annetaan kohtalaisen selvät vihjeet)

Yleensä kannattaa pitää vaan koko general chat poissa päältä...useimmiten gchattikin :D Ventrilo/TeamSpeak/Mumble riittää kyllä kommunikaatioksi varsin hyvin.
domi

#2549 • • domi Työn sankari.

Verottaja, 19.11.2008 14:46:
---

---

[Dirge][Dirge][Dirge][Dirge][Dirge][Dirge][Dirge][Dirge][Dirge][Dirge][Dirge][Dirge][Dirge][Dirge][Dirge][Dirge]

....ei vittu joskus Barrens chatissa meni hermot :D
Heli

#2551 • • Heli vai kuka se oli

ezzy, 19.11.2008 14:14:
---

niin, kyl mua siis varmaan kiinnostais, mut tuskin kellään on aikaa ja hermoja alkaa opettamaan mua raidaamaan tmv.
kai pitää eka hankkii hieman kokemusta yleensäkin tosta pelaamisesta, ei niihin taida muuten olla mitään asiaa..

--
ei se väärin ole.

epicuros

#2552 • • Edited epicuros

Heli, 19.11.2008 22:04:
---
ezzy, 19.11.2008 14:14:
---

---

niin, kyl mua siis varmaan kiinnostais, mut tuskin kellään on aikaa ja hermoja alkaa opettamaan mua raidaamaan tmv.
kai pitää eka hankkii hieman kokemusta yleensäkin tosta pelaamisesta, ei niihin taida muuten olla mitään asiaa..

Jees. Tossakin pelissä elämän lisäksi oppii paljon asioita ihan vain _kokemalla_.
Muista vaan olla nöyrä ja kohtelias. Kerro, että et ole mikään kokenein ihminen "työssäsi" ja, että
rakentavia neuvoja otetaan vastaan. Jos joku (RL)-hiiri rupee vielä ton jälkeen inisee niin älä välitä moisista.
Anna takas palautetta (tai hauku se pystyyn:) jo pelkästään sillä, et neuvomisen sijaan rupee käyttäytymään kuin lapsi :)

--

Syder

#2553 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Heli, 19.11.2008 22:04:

Raidaamista ei opi ku raidaamalla käytännössä. Asiaa helpottavia tekijöitä on mm. lukutaito ja ylimääräinen aika jolloin voit lukea bosseilla käytettäviä taktiikoita, katsoa videoita ja perehtyä oman classisi rooliin kyseisessä flaidiksessa. Oman classituntemuksen lisäksi on hyvä tietää mitä tankit tekevät matsissa, milloin pullataan (ja kuka) ja onko bossilla aggro droppei.
ps. Tuleen ei sit jäädä makaamaa, tuli on pahasta! *nauru*

--
Divida et impera.

kosmo

#2554 • • kosmo TJH87
Oon lähes-melkeen sitä mieltä että Blizzu on onnistunut casualisoimaan pelin pilalle. Vaikka ite melko vähän (ainakin vrt. ol' days) atm pelaankin niin yksinkertasesti se että ei voi kuolla ilman koko arean agrottamista, rupeaa ärsyttämään. Eilen pudottelin 4, 2-3 lvliä isompaa mobia yhtäaikaa ilman että helat kävi missään välissä alle 60 %, aika perus gearilla (merci setti yms) ja puistelin päätäni että where's the fun in this!? Ja kuten aiemmin postasin, pari leveliä isommat elitet/bossit menee instoissa läpijuoksuna. Taas on tultu aste BC:stä easy modea kohti. BC:ssä onnistui toki sama, mutta sillon päällä oli niin top end geari että se kelpasi selitykseksi, nyt ei. Ei '05 ollut puhettakaan että esim BRD:hen olis menty muutamaa leveliä etukäteen, koska ne +2-3 mobit yksinkertasesti resistas kaiken.

Vaikka toisaalta, ei levelaamisen tarvi kamalan vaikeaa olla, endgamessa peli kuitenkin vasta alkaa mutta jotenkin tuntuu että nyt aletaan liiottelemaan jo isolla kädellä ja varsinkin kun näyttää siltä että myös endgame on läpijuoksua. Meidän casualiporukka lähtee ajamaan Naxxia vloppuna, saapa nähdä... ite oon dingannut niin harvakseltaan että ei tarvi vielä lähteä messiin. :(
Syder

#2555 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

kosmo, 20.11.2008 10:22:
Ei '05 ollut puhettakaan että esim BRD:hen olis menty muutamaa leveliä etukäteen, koska ne +2-3 mobit yksinkertasesti resistas kaiken.

Muistan ku tankkina sai hieroo kamoja kuntoo oikee urakal et kehtas mennä lärviänsä näyttää BRD++ mestoihi ja kaikki ylimääränen piti ehdottomasti crowd controllaa, tätä nykyä näyttäs meininki olevan se että tankataa kaikki mikä liikkuu mahdollisimman pienes läjäs ja AOE helvetti irti, riippumatta siitä onks siin bossi tai pari siin samas kasas! :D

--
Divida et impera.

Heli

#2556 • • Heli vai kuka se oli

Epicuros, 20.11.2008 03:01:

Jees. Tossakin pelissä elämän lisäksi oppii paljon asioita ihan vain _kokemalla_.
Muista vaan olla nöyrä ja kohtelias. Kerro, että et ole mikään kokenein ihminen "työssäsi" ja, että
rakentavia neuvoja otetaan vastaan. Jos joku (RL)-hiiri rupee vielä ton jälkeen inisee niin älä välitä moisista.
Anna takas palautetta (tai hauku se pystyyn:) jo pelkästään sillä, et neuvomisen sijaan rupee käyttäytymään kuin lapsi :)

kiitsa neuvoista, ehkä mä joskus uskallan.
mulle on kyl viel toi WoWissa käytettävä kieli aika utopistista, en aina muista mitä mikäkin termi tarkottaa. *tirsk*

_n00b_

--
ei se väärin ole.

Aamu

#2557 • • Aamu you had me at hello
ooks heli kauan pelannu?

MUN PAPPI DINGAS EILEN 80!!1111 iiiihk.
välillä otti kyllä päähän se että päätin levuttaa holyna :D
kivasti meni aikaa mobeihin kun smite on MISS MISS MISS CRIT
mut olihan se kiva että huolivat mun jo 75na hiilimään lvl 80 instoja muahaha x)

stratholme tuntu aika heroicilta kun mentii sinne ekaa kertaa.
nyt lähinnä booorin booring haukotus huoh.

saapi nähä miltä se maistuu oikeasti heroiccina x)
ne bossit siellä kun tuntuvat rakastavan mun hiljentämistä ja välillä on vähän tuskaisaa kattoa kun tankin helat vaa pienenee ja sit vikisee venttii et jooooooooooooooooooo 2sek viel jäljel älä vittu kuole!111

pari epiccii jo vaihtunu siniseen :'(
onneks koht vissii päästää naxx....
kuhan ne muut släkkerit killasta saa levuja aikaseks. grr

--
Do you think the expansion will make me fat?

Heli

#2558 • • Heli vai kuka se oli

Cera, 22.11.2008 11:16:
ooks heli kauan pelannu?

hmm... onkohan siit vuosi tai jotain ku alotin.
tai sit se oli tän vuoden alussa, mut kuitenkin..
eilen dingasin lvl 61 hunulla, mikä on se mun main.
kertoo mun on/off- suhteestani wowiin, aluks pelasin n. joka päivä, mut nytte sitte fiiliksen mukaan.

--
ei se väärin ole.

epicuros

#2559 • • epicuros
Pari runia tuntui vähän old-schoolilta, kun on PUG:lla mentiin heroja testaa, ensin Old Kingdom ja sit The Oculus, mukana nyyppä DK -tankki. Kyllä siel oltiin naamat turpeessa useampaan otteeseen niin et napsahti 40-50g repairejakin... The Oculuksen vikan bossin hyvä puoli on se, et siinä ei tule repaireja jos heittää kamat bageihin kun se hoidetaan dragon-mounteilla :)

Kokonaisuudessa olen tähän asti ollut todella tyytyväinen lähes koko lisäosan antiin ja muutama heroic ja daily viel alta niin saa schematicin Mechano-hogiin <3

--

Funktion

#2560 • • Edited Funktion over 9000
Tjoo..

Nyt on hitusen pakko avautua..

Ensinnäkin, tuo sama questaaminen, samaa questiä ympäri ämpäri sen 10 leveliä, ei enää vaan jaksa kiinnostaa. Myöskää ei jaksa kiinnostaa käydä mistään ulkohuussista poimimassa jotain koska joku päättää että se olisi mun hommani.

pikanen editti: eli siis

/avautuminen

"juokse tonne hae mulle kaheksan korvaa ja tuu takas"

"joo sit mee tonne ja tuo noilta 7 häntää"

"ai sä sait neki, no mee sit tonne ja tuo mulle 15 peräsuolta, mut niitä sit on vaan joka viidennellätuhannella mobilla"

"jaa no sää toit ne..Vielä yks juttu.. Nääksä ton vitun ison lohikäärmeen tossa? Mee tappaan se niin mä annan sulle tän vihreen pyssyn millä sä et kyllä tee yhtään mitään"

NEVER AGAIN!

/avautuminen off

Instanssit on vitsejä. Oikeesti. Niissä ei ole mitään järkeä kun puoliks aivokuollut meduusa pystyis hoitaan ne kunnialla loppuun, ja luultavasti vielä alle sen 5 man.

JEEEE! DING 80! kokeillaas nyt vielä jos tästä tulis jotain järkevää.

Heroicit... just..

Naxx... just..

Account management, cancel subscription.. Eli adios vaan! :)

imho, tässä ei ole mitään järkeä.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..