Kuumimmat emännät [kuvan kera]

4,750 posts, 238 pages, 4,412,522 views

Timce

Posts: 5,381

#4301 • • Edited Timce
...puhumattakaan ylähuulesta, jota on "parannettu". Hyi vittu aada. Sä olet trolli, en mä muuta selitystä keksi.

edit: Paranneltu

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Avatar
#4302 • • Reivaaja Guest

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

tbo, 3.1.2010 00:40:
Lasta imettäneellä äidillä on erilaiset tissit kuin teini-ikäisellä kissalla jolla on ne "nuoret" ja "virheettömät" tissit, meinaako se sitä että äidin tissit on rumemmat?



On ne! Vaikka romanttisempaa tarkoitusta roikkuneet tissit onkin keskimäärin ajaneet... Silti! Jos ollaan rehellisiä.
aada

Posts: 736

#4303 • • aada

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

tbo, 3.1.2010 00:40:

Botoxin näkee esim tosta Nicolen otsasta. Itsehän olen ollu noin kirkasotsainen viimeks alle 10-vuotiaana, eikä kukaan kyllä selviä nelikybäseks ilman otsaryppyjä. Noi suupieletkin vähän vaikuttaa käsitellyiltä, tosin kuvasta paha mennä sanomaan. Ja noi huulet on punan lisäks täynnä kollageenia.

Mä näen kyllä botoxin käytön ja hyvältä näyttämiseen pyrkimisen kahtena aika eri asiana. Ensinnäkin botox taistelee häviävää taistelua luontoa vastaan, vähän sama kuin yrittäis pysäyttää jäätikön etenemistä sulattamalla sitä tulitikuilla. Toisekseen, botoxin käytöllä allekirjoittaa sen että [vain] tietynlainen kauneus (rypytön, "nuori", "viaton", "virheetön" yadayadayada) on hyväksyttävää, ja sehän nyt on itsestäänselvästi pascetta. Lasta imettäneellä äidillä on erilaiset tissit kuin teini-ikäisellä kissalla jolla on ne "nuoret" ja "virheettömät" tissit, meinaako se sitä että äidin tissit on rumemmat?



Voi olla, että Nicole on laittanut otsaansa jotain, mutta lopputulos on kuitenkin aika huomaamaton. Tietenkään en voi sanoa, että miltä se näyttää luonnossa, mutta ainakin tuon kuvan perusteella otsa näyttää hyvältä. Uskon myös, että Nicolella on sellainen iho, ettei siihen tule niin paljon suuria ryppyjä (äidilläni on samanlainen, vähän kuivahko iho, eikä hänelläkään ole paljoa ryppyjä).

Itse näen asian niin, että on aina parempi, että pyrkii kohti parempaa, kauniimpaa tms. Vanhenemista ei voi pysäyttää (enkä ainakaan itse edes haluaisi), mutta kyllä itseään voi silti kaunistaa vähän. Eli en näe tätä sillä tavalla, että jos hyväksyn vanhenemisen, minun pitäisi hyväksyä se itsessään kaikkine puolineen ja heittää samaten ns. hanskat tiskiin itseni suhteen. Ei Botoxin käytöllä kyllä allekirjoita yhtään mitään muuta kuin sen, että itse tykkää tietynlaisesta kauneudesta. Ei äidin rinnat itsessään ole mitenkään rumemmat kuin teini-ikäisen tytön - makuja on kuitenkin erilaisia ja mielestäni siinä ei ole mitään pahaa jos tykkää teini-ikäisen tytön rinnoista enemmän kuin äidin ja toki jos näin on, on mielestäni ihan hyväksyttävää, että pyrkii jossain määrin saavuttamaan ihailemansa ulkonäön.

tbo, 3.1.2010 00:40:

Eikö kauneuskirurgia (jätetään nyt vaikka onnettomuusuhrit tai vaikka kitalakihalkion kanssa syntyneet pois tästä keskustelusta) ylipäätään vähän tarkota sitä ettei hyväksy itseään sellaisena kuin on? Ei mikään kirurgin operaatio voi kääntää kelloa taaksepäin, eikä se operoitu iho mihinkään nuorene vaikka sitä miten kiristäisi.

Mut no, mä diggaan muutenkin vähän hipimmästä lähestymistavasta kauneuteen ja sen hoitoon. En nii kauheesti diggaa hiustenpidennyksistä tai silikonitisseistä yms, koska ne on useimmiten kehnohkoja päälleliimauksia, ja päälleliimaukset, no, ne on mitä on, eihän ne koskaan oikeesti kestä. Oon välttäny tähän ketjuun kommentoimista hyvin pitkälti siks et suurin osa täällä olevista naisista on aeavan järkyttävän muovisen oloisia ja -näköisiä, eikä kovinkaan moni täällä kuvatuista vastaa ainakaan meikän käsitystä mistään kuumasta emännästä.



Kyllä mielestäni itsensä voi hyväksyä ihan täysin ja silti pyrkiä parempaan. Eivät ne sulje toisiaan pois millään tavoin. Enkä nyt ymmärrä, miksi esimerkiksi onnettomuusuhrit pitäisi jättää tästä pois - ihan samalla tavallahan he eivät sitten hyväksyisi itseään jos he pyrkisivät onnettomuuden jälkeen ulkonäköään muuttamaan. Mielestäni hekin voivat kuitenkin hyväksyä itsensä ja heille tapahtuneen epäonnen ja silti haluta parantaa ulkonäköään.

En kyllä itsekään pidä muovisista naisista. Minua ei itsessään haittaa epäluonnollisuus tai "päälleliimaaminen", pikemminkin arvostan ulkonäön eteen nähtyä vaivannäköä. Usein vain monet naiset menevät aivan liian pitkälle näiden asioiden kanssa ja kaikki viehättävyys ja tyylikkyys katoaa tämän keinotekoisesti tehdyn pinnan alle.
thomas

Posts: 5,618

#4304 • • Edited thomas
pari uutta kivaa

Stacy Keibler

stacy.jpg

Delta Goodrem

delta.jpg

Mandy Moore

mandy.jpg
thomas

Posts: 5,618

#4305 • • thomas
osaa se kidmankin olla nätti

(leffasta bewitched)

nicole.jpg
siveys

Posts: 2,492

#4306 • • siveys lovely

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

aada, 2.1.2010 15:09:
En kyllä erota Botoxin jälkiä tuosta kuvasta, mutta en kyllä näe Botoxin käytössä mitään pahaakaan


Botoxin käytöllähän on nimenomaan erinomaisia vaikutuksia! :D

One experiment showed that people who used Botox may feel less angry, because they aren't able to make angry, frowning faces!

Lähde: http://www.huffingtonpost.com/gretchen-rubin/a-year-in-the-pursuit-of_b_405456.html

aada

Posts: 736

#4307 • • aada

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

siveys, 3.1.2010 16:07:
---
aada, 2.1.2010 15:09:
En kyllä erota Botoxin jälkiä tuosta kuvasta, mutta en kyllä näe Botoxin käytössä mitään pahaakaan

---

Botoxin käytöllähän on nimenomaan erinomaisia vaikutuksia! :D


---
One experiment showed that people who used Botox may feel less angry, because they aren't able to make angry, frowning faces!

Lähde: http://www.huffingtonpost.com/gretchen-rubin/a-year-in-the-pursuit-of_b_405456.html

---



Olen kyllä saanut sellaisen kuvan, että nämä ovat niitä ylilyöntitapauksia (liian paljon liian nopeaan tahtiin), eikä muutamalla satunnaisella Botoxin otolla ole tälläistä vaikutusta.
mariq

Posts: 2,154

#4309 • • mariq
Uutta Lostia odotellessa...

Evangeline Lilly

257274287_27b6107e96.jpg

lor420n.jpg


Elizabeth Mitchell

tumblr_kslaylY3hY1qzg1d3o1_500.jpg

Elizabeth-Mitchell.jpg

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

akir0

Posts: 2,554

#4310 • • akir0 idleRPG champion 2009
Cat Deeley

catd.jpg
Timce

Posts: 5,381

#4311 • • Timce
Tää vetää aika hyvin.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

josbe

Posts: 1,982

#4315 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

aada, 3.1.2010 16:36:
Olen kyllä saanut sellaisen kuvan, että nämä ovat niitä ylilyöntitapauksia (liian paljon liian nopeaan tahtiin), eikä muutamalla satunnaisella Botoxin otolla ole tälläistä vaikutusta.


Onko tämä mielestäsi ylilyöntitapaus vai ihan normaalia?
aada

Posts: 736

#4317 • • aada

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

josbe, 12.1.2010 09:47:
---
aada, 3.1.2010 16:36:
Olen kyllä saanut sellaisen kuvan, että nämä ovat niitä ylilyöntitapauksia (liian paljon liian nopeaan tahtiin), eikä muutamalla satunnaisella Botoxin otolla ole tälläistä vaikutusta.

---

Onko tämä mielestäsi ylilyöntitapaus vai ihan normaalia?



Eikös tämä kyseinen henkilö ole aika nuori? En siis sikäli olisi yhtään varma, onko hän ottanut ylipäänsä lainkaan botoxia. Jos on, niin vaikea sanoa mitään ylilyönneistä, kun en ole nähnyt kyseistä henkilöä luonnossa.
josbe

Posts: 1,982

#4318 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

aada, 12.1.2010 13:41:
---
Eikös tämä kyseinen henkilö ole aika nuori? En siis sikäli olisi yhtään varma, onko hän ottanut ylipäänsä lainkaan botoxia. Jos on, niin vaikea sanoa mitään ylilyönneistä, kun en ole nähnyt kyseistä henkilöä luonnossa.


Täytyy myöntää, etten ole ihan perillä näistä kaikista aineksista, mitä jengi käyttää mihinkin tarkoitukseen, mutta se täytyy sanoa, etten millään voi käsittää kyseistä ylähuulen turvottamistrendiä, oli aine mikä hyvänsä.

Eiks tässä nyt muutenkin ole arvioitu erinäisiä toimenpiteitä kuvien perusteella?
aada

Posts: 736

#4319 • • aada

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

josbe, 12.1.2010 13:47:
---
aada, 12.1.2010 13:41:
---
Eikös tämä kyseinen henkilö ole aika nuori? En siis sikäli olisi yhtään varma, onko hän ottanut ylipäänsä lainkaan botoxia. Jos on, niin vaikea sanoa mitään ylilyönneistä, kun en ole nähnyt kyseistä henkilöä luonnossa.

---

Täytyy myöntää, etten ole ihan perillä näistä kaikista aineksista, mitä jengi käyttää mihinkin tarkoitukseen, mutta se täytyy sanoa, etten millään voi käsittää kyseistä ylähuulen turvottamistrendiä, oli aine mikä hyvänsä.

Eiks tässä nyt muutenkin ole arvioitu erinäisiä toimenpiteitä kuvien perusteella?



En itsekään pidä tuosta ylähuulijutusta. Ainakin sen verran mitä on nähnyt, niin yleensä lopputulos on aika karmiva. Toisaalta voihan olla niinkin, että niihin onnistuneisiin lopputuloksiin ei sitten kiinnitä niin huomiota.

Mutta botoxista poiketen, niin omaan makuuni kuvan henkilö on kyllä mennyt liian pitkälle kaiken suhteen (esim. rusketus, meikki, hiukset) ja lopputulos on epäaito ja muovinen. Kaikki viehättävyys ja kauneus katoaa kuoren tekaistun kuoren alle.