4,750 posts, 238 pages, 4,481,551 views
Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:
tbo, 3.1.2010 00:40:
Lasta imettäneellä äidillä on erilaiset tissit kuin teini-ikäisellä kissalla jolla on ne "nuoret" ja "virheettömät" tissit, meinaako se sitä että äidin tissit on rumemmat?
Botoxin näkee esim tosta Nicolen otsasta. Itsehän olen ollu noin kirkasotsainen viimeks alle 10-vuotiaana, eikä kukaan kyllä selviä nelikybäseks ilman otsaryppyjä. Noi suupieletkin vähän vaikuttaa käsitellyiltä, tosin kuvasta paha mennä sanomaan. Ja noi huulet on punan lisäks täynnä kollageenia.
Mä näen kyllä botoxin käytön ja hyvältä näyttämiseen pyrkimisen kahtena aika eri asiana. Ensinnäkin botox taistelee häviävää taistelua luontoa vastaan, vähän sama kuin yrittäis pysäyttää jäätikön etenemistä sulattamalla sitä tulitikuilla. Toisekseen, botoxin käytöllä allekirjoittaa sen että [vain] tietynlainen kauneus (rypytön, "nuori", "viaton", "virheetön" yadayadayada) on hyväksyttävää, ja sehän nyt on itsestäänselvästi pascetta. Lasta imettäneellä äidillä on erilaiset tissit kuin teini-ikäisellä kissalla jolla on ne "nuoret" ja "virheettömät" tissit, meinaako se sitä että äidin tissit on rumemmat?
Eikö kauneuskirurgia (jätetään nyt vaikka onnettomuusuhrit tai vaikka kitalakihalkion kanssa syntyneet pois tästä keskustelusta) ylipäätään vähän tarkota sitä ettei hyväksy itseään sellaisena kuin on? Ei mikään kirurgin operaatio voi kääntää kelloa taaksepäin, eikä se operoitu iho mihinkään nuorene vaikka sitä miten kiristäisi.
Mut no, mä diggaan muutenkin vähän hipimmästä lähestymistavasta kauneuteen ja sen hoitoon. En nii kauheesti diggaa hiustenpidennyksistä tai silikonitisseistä yms, koska ne on useimmiten kehnohkoja päälleliimauksia, ja päälleliimaukset, no, ne on mitä on, eihän ne koskaan oikeesti kestä. Oon välttäny tähän ketjuun kommentoimista hyvin pitkälti siks et suurin osa täällä olevista naisista on aeavan järkyttävän muovisen oloisia ja -näköisiä, eikä kovinkaan moni täällä kuvatuista vastaa ainakaan meikän käsitystä mistään kuumasta emännästä.
aada, 2.1.2010 15:09:
En kyllä erota Botoxin jälkiä tuosta kuvasta, mutta en kyllä näe Botoxin käytössä mitään pahaakaan
One experiment showed that people who used Botox may feel less angry, because they aren't able to make angry, frowning faces!
Lähde: http://www.huffingtonpost.com/gretchen-rubin/a-year-in-the-pursuit-of_b_405456.html
siveys, 3.1.2010 16:07:
---
aada, 2.1.2010 15:09:
En kyllä erota Botoxin jälkiä tuosta kuvasta, mutta en kyllä näe Botoxin käytössä mitään pahaakaan
---
Botoxin käytöllähän on nimenomaan erinomaisia vaikutuksia! :D
---
One experiment showed that people who used Botox may feel less angry, because they aren't able to make angry, frowning faces!
Lähde: http://www.huffingtonpost.com/gretchen-rubin/a-year-in-the-pursuit-of_b_405456.html
---
thomas, 11.1.2010 09:32:
Emma Stone
aada, 3.1.2010 16:36:
Olen kyllä saanut sellaisen kuvan, että nämä ovat niitä ylilyöntitapauksia (liian paljon liian nopeaan tahtiin), eikä muutamalla satunnaisella Botoxin otolla ole tälläistä vaikutusta.
josbe, 12.1.2010 09:47:
---
aada, 3.1.2010 16:36:
Olen kyllä saanut sellaisen kuvan, että nämä ovat niitä ylilyöntitapauksia (liian paljon liian nopeaan tahtiin), eikä muutamalla satunnaisella Botoxin otolla ole tälläistä vaikutusta.
---
Onko tämä mielestäsi ylilyöntitapaus vai ihan normaalia?
aada, 12.1.2010 13:41:
---
Eikös tämä kyseinen henkilö ole aika nuori? En siis sikäli olisi yhtään varma, onko hän ottanut ylipäänsä lainkaan botoxia. Jos on, niin vaikea sanoa mitään ylilyönneistä, kun en ole nähnyt kyseistä henkilöä luonnossa.
josbe, 12.1.2010 13:47:
---
aada, 12.1.2010 13:41:
---
Eikös tämä kyseinen henkilö ole aika nuori? En siis sikäli olisi yhtään varma, onko hän ottanut ylipäänsä lainkaan botoxia. Jos on, niin vaikea sanoa mitään ylilyönneistä, kun en ole nähnyt kyseistä henkilöä luonnossa.
---
Täytyy myöntää, etten ole ihan perillä näistä kaikista aineksista, mitä jengi käyttää mihinkin tarkoitukseen, mutta se täytyy sanoa, etten millään voi käsittää kyseistä ylähuulen turvottamistrendiä, oli aine mikä hyvänsä.
Eiks tässä nyt muutenkin ole arvioitu erinäisiä toimenpiteitä kuvien perusteella?
remotion, 12.1.2010 09:49:
ÖÖRGH!
kyse oli KUUMIMMISTA EMÄNNISTÄ! Mitä jos pitäisimme tämän sellaisena?