Kuumimmat emännät [kuvan kera]

4,750 posts, 238 pages, 4,413,943 views

aada

Posts: 736

#4281 • • aada
Miten täällä ei ole vielä kunnon kuvaa Nicole Kidmanista? Hän on mielestäni ehkäpä kaikkien aikojen seksikkäin, aistillisin ja kaunein naisjulkimo. Esimerkiksi Eyes Wide Shutissa hän on suorastaan lumoava.
noena

Posts: 3,138

#4282 • • Edited noena first breath after coma
Tällä naisella oli varsin lumoavat silmät, oli kyllä emäntä ainesta!
RIP *piis*

Brittany Murphy

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#4285 • • Edited Reivaaja Guest
Ettei täällä taas vajottaisi nekrofiliaan liiaksi, niin laitetaan ehkä turhankin manipuloitu otos kaunottaresta, jonka rinnat eivät roiku mielikuvissani.

sienna-miller.jpg

[img]http://cdn.picapp.com/ftp/Images/2/c/4/4/Sienna_Miller_Presents_abd0.jpg?adImageId=1612023[/img]&imageId=4944644

Joskus katsoin sarjaakin kyseisen naisen vuoksi. Sarja oli ihan paska, vaan aika oli hyvin käytettyä.
En keksi kuka kykenisi samaan. (paitsi tietty keijujen näköiset noin niiku yleensä..)

Oikeestaan ota nainen ja laita sille suippokorvat. (keijukais, ei star trek.. Tai no.. siitä voin tinkiä)
Jos se näyttää keijulta, niin panisin. Mul on joku ihme fiksaatio keijun näköisiin naisiin. Ei haittaa vaikka puris ja löis, joko istuisin hiljaa ja tuijottaisin, tai sitten hymyilisin ja tuijottaisin.
Ehkä mä oon jo heikkouteni paljastanut. Ehkä pahin heikkouteni vielä kaiken lisäksi kun en sille mitään mahda. :D

Yleisesti ottaen vino hymy, pieni nenä ja isot silmät aiheuttaa sen 'keijukais-efektin' voimakkaimmin, vaan voi se muutenkin ilmetä.
Metz^^

Posts: 264

#4287 • • Metz^^

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

[Siru], 6.4.2009 20:41:
---
jukebox, 6.4.2009 20:39:
---
[Siru], 6.4.2009 20:30:
---
jukebox, 5.4.2009 23:53:
tila tequila

---


tila on hot mut toi kuva on huono

---

pistä parempi. *vink*

---

katon mieluummin niit musavideoita.. ilman ääntä kylläkin :D



veitte niin jalat suustani. Selasin tätä topikkia pitkään kun huomasin et tila puuttuu ja olihan täälä sentään pari fania :P

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

asdf

Posts: 3,155

#4288 • • asdf

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

aada, 23.12.2009 11:47:
Miten täällä ei ole vielä kunnon kuvaa Nicole Kidmanista? Hän on mielestäni ehkäpä kaikkien aikojen seksikkäin, aistillisin ja kaunein naisjulkimo. Esimerkiksi Eyes Wide Shutissa hän on suorastaan lumoava.



Nojoooooo.. ne ajat taitaa kyllä olla kaukana.

kidmanDM1303_468x689.jpg
aada

Posts: 736

#4289 • • aada

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

Zenni, 1.1.2010 23:42:
---
aada, 23.12.2009 11:47:
Miten täällä ei ole vielä kunnon kuvaa Nicole Kidmanista? Hän on mielestäni ehkäpä kaikkien aikojen seksikkäin, aistillisin ja kaunein naisjulkimo. Esimerkiksi Eyes Wide Shutissa hän on suorastaan lumoava.

---


Nojoooooo.. ne ajat taitaa kyllä olla kaukana.

kidmanDM1303_468x689.jpg



Mun mielestä se on tuossakin kuvassa kyllä hyvin kaunis. Ihailen yli kaiken arvokkaasti vanhentuneita, naisellisia ja itsestään huoltapitäviä naisia ja mielestäni Nicole on esimerkki tälläisestä.
Kolera

Posts: 4,256

#4290 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
toi ihan uskomattoman kaamee huulipuna pilaa ton kuvan niin totaalisesti.

kunnonjälkiedittii:
Ei, se huulipuna ei näytä hirveältä valaistuksen ja kuvakulman takia, vaan siksi että tuollainen punainen huulipuna on aivan vitun hirveä näky 98% tapauksista. Vittu se on ku 5cm luomi keskellä ottaa. Sitä ei voi olla huomaamatta ja huomio koko ajan siirtyy siihen.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

asdf

Posts: 3,155

#4291 • • asdf

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

aada, 2.1.2010 01:29:
Mun mielestä se on tuossakin kuvassa kyllä hyvin kaunis. Ihailen yli kaiken arvokkaasti vanhentuneita, naisellisia ja itsestään huoltapitäviä naisia ja mielestäni Nicole on esimerkki tälläisestä.



Eikai arvokkaasti vanhentuneet naiset tykitä itseensä Botoxia?
aada

Posts: 736

#4292 • • aada

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

Zenni, 2.1.2010 04:40:
---
aada, 2.1.2010 01:29:
Mun mielestä se on tuossakin kuvassa kyllä hyvin kaunis. Ihailen yli kaiken arvokkaasti vanhentuneita, naisellisia ja itsestään huoltapitäviä naisia ja mielestäni Nicole on esimerkki tälläisestä.

---


Eikai arvokkaasti vanhentuneet naiset tykitä itseensä Botoxia?



Kuten ylempänä todettiinkin, tuo huulipuna on kyllä aika kauhea ja se pilaa kuvan. Veikkaan kuitenkin, että huulipuna on noin kauhean näköinen lähinnä juuri kuvassa kuvakulmasta ja valaistuksesta johtuen. Muutenkin tuo kuvakulma ei ole kauhean edustava kasvoille. En kyllä erota Botoxin jälkiä tuosta kuvasta, mutta en kyllä näe Botoxin käytössä mitään pahaakaan ja mielestäni arvokkaasti vanhentuneet naiset voivat sitä käyttää, kunhan lopputulos on tyylikäs.
KooKie

Posts: 4,338

#4293 • • Edited KooKie aka. Petress Pan

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

aada, 2.1.2010 15:09:
en kyllä näe Botoxin käytössä mitään pahaakaan ja mielestäni arvokkaasti vanhentuneet naiset voivat sitä käyttää, kunhan lopputulos on tyylikäs.



Eli kosmeettisen kirurgian käyttö vanhenemisen merkkejä vastaan on epäarvokasta vain, jos se kusee? :D

Edit. Kysymyksen uudelleenmuotoilu.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Takyon

Posts: 2,945

#4294 • • Takyon Möwkö

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

aada, 2.1.2010 15:09:
mutta en kyllä näe Botoxin käytössä mitään pahaakaan ja mielestäni arvokkaasti vanhentuneet naiset voivat sitä käyttää, kunhan lopputulos on tyylikäs.





Kohdasta 2:45 eteenpäin ;)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

tbo

Posts: 935

#4295 • • tbo budhisattva

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

aada, 2.1.2010 01:29:

Mun mielestä se on tuossakin kuvassa kyllä hyvin kaunis. Ihailen yli kaiken arvokkaasti vanhentuneita, naisellisia ja itsestään huoltapitäviä naisia ja mielestäni Nicole on esimerkki tälläisestä.



botoxin määrä tossa kuvassa puhuu kyllä paljon tota "arvokasta vanhenemista" vastaan. Ja ei, botox ei myöskään ole "itsestään huolta pitämistä", se on vaa daijua.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

Avatar
#4296 • • Reivaaja Guest

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

tbo, 2.1.2010 15:19:
botoxin määrä tossa kuvassa puhuu kyllä paljon tota "arvokasta vanhenemista" vastaan. Ja ei, botox ei myöskään ole "itsestään huolta pitämistä", se on vaa daijua.



Nojaa, aika vaaratonta 'luonnontuotetta' jolla on paljonkin käyttöä. Kauneuskäytössä siis kuitenkin verrattain harmitonta kamaa ja kyllä mä omalle rakkaalleni sitten ryppysellä iällä moisen sallisin, vaan en yllyttäisi.
tws

Posts: 512

#4297 • • Edited tws
Gemma Atkinson *plur*

gemma_atkinson280x390.jpg

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-

aada

Posts: 736

#4298 • • aada

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

KooKie, 2.1.2010 15:13:
---
aada, 2.1.2010 15:09:
en kyllä näe Botoxin käytössä mitään pahaakaan ja mielestäni arvokkaasti vanhentuneet naiset voivat sitä käyttää, kunhan lopputulos on tyylikäs.

---


Eli kosmeettisen kirurgian käyttö vanhenemisen merkkejä vastaan on epäarvokasta vain, jos se kusee? :D

Edit. Kysymyksen uudelleenmuotoilu.



No ei nyt ihan noinkaan. Mielestäni siinä ei ole mitään epäarvokasta, jos hyväksyy ulkonäkönsä, mutta haluaa korjata jotain pientä (ryppyjä, silmäluomia, silmäpusseja tms.) eli ei toisin sanoen pyri muuttumaan toiseksi, taikka nuoremmaksi, ihmiseksi, vaan haluaa vain näyttää paremmalta itseltään. Jos nyt sattuu käymään niin, että tässä projektissa tapahtuu kummia, eikä lopputulos ole toivottu, ei sekään ole mielestäni mitenkään epäarvokasta.

Mielestäni se epäarvokkuus ja tyylitön lopputulos tulee siitä, että ei hyväksytä itseään, pyritään muuttamaan omaa ulkonäköä radikaalisti vaikkapa juuri nuoremmaksi. Muutenkin mielestäni kaikki liian epäaito ja tekemällä tehty naisen ulkonäössä (silikonit, hiusten ja ripsien pidennykset, tekokynnet, solarium tms.) antaa mielestäni usein tyylittömän ja epätoivoisen kuvan. Toki näitäkin voi käyttää oman ulkonäön parannuksen keinona, mutta mielestäni niiden suhteen tulee olla varovainen, ettei käy kuten joillekin kosmeettisen kirurgian vannoutuneille ystäville eli toisin sanoen kaikkea on ihan liikaa ja lopputulos on jopa pelottava.
aada

Posts: 736

#4299 • • aada

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

tbo, 2.1.2010 15:19:
---
aada, 2.1.2010 01:29:

Mun mielestä se on tuossakin kuvassa kyllä hyvin kaunis. Ihailen yli kaiken arvokkaasti vanhentuneita, naisellisia ja itsestään huoltapitäviä naisia ja mielestäni Nicole on esimerkki tälläisestä.

---


botoxin määrä tossa kuvassa puhuu kyllä paljon tota "arvokasta vanhenemista" vastaan. Ja ei, botox ei myöskään ole "itsestään huolta pitämistä", se on vaa daijua.



Mistä osaat sanoa, miten paljon hänellä on Botoxia tai onko sitä ylipäänsä ollenkaan? Itse en ainakaan osaa sanoa sitä suoralta kädeltä kenenkään kasvoista. En nyt ihan näe, miksi Botoxin ottaminen sopivassa määrin olisi erityisen tyhmää ja mielestäni se, että pyrkii näyttämään mahdollisimman hyvältä on nimenomaan itsestään huolta pitämistä.
tbo

Posts: 935

#4300 • • tbo budhisattva

Replying to Kuumimmat emännät [kuvan kera]:

aada, 2.1.2010 23:24:

Mistä osaat sanoa, miten paljon hänellä on Botoxia tai onko sitä ylipäänsä ollenkaan? Itse en ainakaan osaa sanoa sitä suoralta kädeltä kenenkään kasvoista. En nyt ihan näe, miksi Botoxin ottaminen sopivassa määrin olisi erityisen tyhmää ja mielestäni se, että pyrkii näyttämään mahdollisimman hyvältä on nimenomaan itsestään huolta pitämistä.



Botoxin näkee esim tosta Nicolen otsasta. Itsehän olen ollu noin kirkasotsainen viimeks alle 10-vuotiaana, eikä kukaan kyllä selviä nelikybäseks ilman otsaryppyjä. Noi suupieletkin vähän vaikuttaa käsitellyiltä, tosin kuvasta paha mennä sanomaan. Ja noi huulet on punan lisäks täynnä kollageenia.

Mä näen kyllä botoxin käytön ja hyvältä näyttämiseen pyrkimisen kahtena aika eri asiana. Ensinnäkin botox taistelee häviävää taistelua luontoa vastaan, vähän sama kuin yrittäis pysäyttää jäätikön etenemistä sulattamalla sitä tulitikuilla. Toisekseen, botoxin käytöllä allekirjoittaa sen että [vain] tietynlainen kauneus (rypytön, "nuori", "viaton", "virheetön" yadayadayada) on hyväksyttävää, ja sehän nyt on itsestäänselvästi pascetta. Lasta imettäneellä äidillä on erilaiset tissit kuin teini-ikäisellä kissalla jolla on ne "nuoret" ja "virheettömät" tissit, meinaako se sitä että äidin tissit on rumemmat?

aada:
Mielestäni se epäarvokkuus ja tyylitön lopputulos tulee siitä, että ei hyväksytä itseään, pyritään muuttamaan omaa ulkonäköä radikaalisti vaikkapa juuri nuoremmaksi.



Eikö kauneuskirurgia (jätetään nyt vaikka onnettomuusuhrit tai vaikka kitalakihalkion kanssa syntyneet pois tästä keskustelusta) ylipäätään vähän tarkota sitä ettei hyväksy itseään sellaisena kuin on? Ei mikään kirurgin operaatio voi kääntää kelloa taaksepäin, eikä se operoitu iho mihinkään nuorene vaikka sitä miten kiristäisi.

Mut no, mä diggaan muutenkin vähän hipimmästä lähestymistavasta kauneuteen ja sen hoitoon. En nii kauheesti diggaa hiustenpidennyksistä tai silikonitisseistä yms, koska ne on useimmiten kehnohkoja päälleliimauksia, ja päälleliimaukset, no, ne on mitä on, eihän ne koskaan oikeesti kestä. Oon välttäny tähän ketjuun kommentoimista hyvin pitkälti siks et suurin osa täällä olevista naisista on aeavan järkyttävän muovisen oloisia ja -näköisiä, eikä kovinkaan moni täällä kuvatuista vastaa ainakaan meikän käsitystä mistään kuumasta emännästä.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*