160 posts, 8 pages, 41,976 views
as, 25.5.2006 18:54:
-nips-
Okei päästiin tähän kohtaan B).. Miks sä et voi olla ihmisen kanssa kaveri jos se pitää susta?
Esa, 25.5.2006 20:33:
---
RINJET, 25.5.2006 18:46:
oon sitä mieltä et jos miehet haluaa olla naisten "kavereita", niin aina on jotain taka-ajatuksia, pois lukien lapsuuden ystävät, naiset ei vaan ymmärrä tota. Se on tavallaan hienovarasempi pokauskeino niiltä jotka tietää ettei muuten oo saumaa.
---
---
RINJET, 25.5.2006 20:14:
no jos mies ja nainen on kavereita niin sillon molempien tai toisen on oltava totaalisesti seksuaalisesti kiinnostamaton yksilö.
---
Olen eri mieltä.
Mun kavereista on nykyään suurempi osuus naisia kuin miehiä. Johtunee osittain naisten paremmasta 'tunneälystä'. Eli voi keskustella mielenkiintoisemmista asioista kuin keskiverto- miehen kanssa.
Jone, 25.5.2006 18:56:
---
KooKie, 25.5.2006 17:51:
Edelleen vituttaa.
---
Anteeks et sanon näin, mut oot kyl ihan sekopäinen teinivosu. Suhtautumisesi on naurettavaa, lapsellista ja aivan hirveää kaiken kaikkiaan.
RINJET, 25.5.2006 18:46:
oon sitä mieltä et jos miehet haluaa olla naisten "kavereita", niin aina on jotain taka-ajatuksia, pois lukien lapsuuden ystävät, naiset ei vaan ymmärrä tota. Se on tavallaan hienovarasempi pokauskeino niiltä jotka tietää ettei muuten oo saumaa.
RINJET, 25.5.2006 20:14:
no jos mies ja nainen on kavereita niin sillon molempien tai toisen on oltava totaalisesti seksuaalisesti kiinnostamaton yksilö.
koo, 27.5.2006 22:20:
Mä ymmärrän kyllä hyvin, että tuommoinen vituttaa. Itse olin vastaavan kaltaisessa tilanteessa, kun eräs miespuolinen ystävä soitti kerran ja kertoi olleensa muhun jo muutama vuosi aiemmin ihastunut eivätkä tunteet olleet kuulemma muuttuneet miksikään. Pelottavaa oli, että tuolloin "muutama vuosi aiemmin" olin itse vielä 15 kun kyseinen henkilö oli yli 20. Edelleen henkilö tiesi minun seurustelevan, eikä kuulemma odottanut mitään vastakaikua.
Kyllä muakin vitutti. Hän oli kiva kaveri, josta en tuon tapauksen jälkeen halunnut kuullakaan. Olimme olleet esim yhteissaunassa ja mieleeni sitten pulpahti kaikenlaisia iljettäviä mielikuvia. En osaa enää suhtautua häneen normaalisti, vaan vaivaudun jos tapaan hänet sattumalta.
Pointti? Miksi kertoa tunteistaan jos ei edes villeimmissä kuvitelmissa usko saavansa vastakaikua? Miksi pilata kaveruus sillä, että "haluaa olla rehellinen muita ihmisiä kohtaan"? Mä en koskaan kertoisi tunteistani, ellen olisi varma toisen samansuuntaisista tunteista. Ehkä olen nynny, mutta ainakaan en pilaa mitään.
Rubicon, 27.5.2006 21:48:
---
KooKie, 25.5.2006 17:51:
Edelleen vituttaa.
---
Mä en ymmärrä alkuunkaan miten tollasesta voi loukkaantua tai edes oikeestaan hetkeksikään hermostua,tuskin tää kaveri ihan mielipahaa aiheuttaakseen suhun on ihastunut ?
Ja toiseksi,(tosin tässä kohtaa vaikuttaa myös se kuinka kauan olette tunteneet)
mutta ootko sä ajatellut ettei oo mitenkään tavatonta tai luonnotonta että ystävyyden alkuvaiheilla ainakin toinen osapuoli ihastuu toiseen ennenkuin tutustuu paremmin ja huomaa toisen olevankin parempi vain ystävänä ?
KooKie, 25.5.2006 18:52:
(oppii tosiasioita elämästä)
koo, 27.5.2006 22:20:
Pointti? Miksi kertoa tunteistaan jos ei edes villeimmissä kuvitelmissa usko saavansa vastakaikua? Miksi pilata kaveruus sillä, että "haluaa olla rehellinen muita ihmisiä kohtaan"? Mä en koskaan kertoisi tunteistani, ellen olisi varma toisen samansuuntaisista tunteista. Ehkä olen nynny, mutta ainakaan en pilaa mitään.
KooKie, 28.5.2006 10:09:
Mua ei vituta suoranaisesti se, että 3 vuoden ajan tuntemani henkilö ja yksi parhaista ystävistäni ihastui muhun, vaan se, mitä se "kaveri-ihastuminen" teki meidän ystävyydelle. Pilasi sen. Caput.
ALIEN, 28.5.2006 12:44:
Hanki umpi-homoja kavereita niin on ainakin pienempi todennäköisyys kokea samaa toistamiseen ;)
Jone, 29.5.2006 20:03:
Siksi, että niistä kertomatta jättäminen saattaa olla monella tapaa tuhoisaa sille, joka niitä kokee. Jos kokee voimakkaita tunteita jotain tiettyä henkilöä kohtaan ja niistä ei pääse tälle (tai edes jollekin) kertomaan, niin ollaan tilanteessa jossa turvan kiinni pitäminen hankaloittaa omaa jokapäiväistä elämistä ja olemista pahimmillaan aivan käsittämättömästi. Ahdistaa, puristaa ja vetää mielen todella sysimustaksi - been there, done that.
Vaikka kertominen sitten jopa pilaisi välit, niin sekin on monessa tapauksessa parempi vaihtoehto kuin hiljaa pysyminen omista tunteistaan. Pääsipähän ainakin sanomaan ja siitä aiheutuva vahinko on ehkä jopa helpompaa sietää kuin patojen rakentelu, jolla voi masentaa itsensä täysin toimintakyvyttömäksi.
Anselmi, 29.5.2006 20:10:
---
ALIEN, 28.5.2006 12:44:
Hanki umpi-homoja kavereita niin on ainakin pienempi todennäköisyys kokea samaa toistamiseen ;)
---
Ellei se oo super-hyeena joka naamioituu homoksi. -> .
Eli pistä ne vielä johonkin homous kokeeseen, että saat erotettua
jyvät akanoista*joo*
Jone, 29.5.2006 20:03:
Siksi, että niistä kertomatta jättäminen saattaa olla monella tapaa tuhoisaa sille, joka niitä kokee. Jos kokee voimakkaita tunteita jotain tiettyä henkilöä kohtaan ja niistä ei pääse tälle (tai edes jollekin) kertomaan, niin ollaan tilanteessa jossa turvan kiinni pitäminen hankaloittaa omaa jokapäiväistä elämistä ja olemista pahimmillaan aivan käsittämättömästi. Ahdistaa, puristaa ja vetää mielen todella sysimustaksi - been there, done that.
Vaikka kertominen sitten jopa pilaisi välit, niin sekin on monessa tapauksessa parempi vaihtoehto kuin hiljaa pysyminen omista tunteistaan. Pääsipähän ainakin sanomaan ja siitä aiheutuva vahinko on ehkä jopa helpompaa sietää kuin patojen rakentelu, jolla voi masentaa itsensä täysin toimintakyvyttömäksi.