160 posts, 8 pages, 41,979 views
hallucinogen, 22.5.2006 13:10:
---
Norb, 22.5.2006 13:00:
Missä on ne rehdit miehet vain ystävyys mielessään?!?!!
---
Niitä kutsutaan homoiksi :D
hallucinogen, 22.5.2006 13:10:
---
Norb, 22.5.2006 13:00:
Missä on ne rehdit miehet vain ystävyys mielessään?!?!!
---
Niitä kutsutaan homoiksi :D
kap-pu, 24.5.2006 11:11:
vastaus näihin "voiko suhde x realistisesti ajatellen toimia" tai "voiko exän kans olla kaveri" tai "voiko jotain jotain" -topiceissa esiintyviin kysymyksiin tuntuu järjestään olevan kyllä. muotoilkaa ne topicin nimet siis uusiks. :D
Norb, 22.5.2006 16:32:
Okei kaikki homot kuulkaa tää! Haluun olla teidän kaveri, daa :) Saa tulla kommaa..
hallucinogen, 24.5.2006 11:31:
---
Okei kaikki homot kuulkaa tää! Haluun olla teidän kaveri, daa :) Saa tulla kommaa..
---
Mut aattele jos sit ihastut siihen niin saat olla aika taikuri, jotta saat sen vaihtamaan joukkuetta :D
valivali...
Remotion, 24.5.2006 11:53:
mitäs jos yrittäisit näyttää vähemmän haluttavalta, itse ainakin pystyn olee helposti kaveri naisten kanssa jotka on samalla aaltopituudella, luotettavia ja hauskoja, mut mikäli ne sattuu olee myös syötävän näköisiä ni ennemmin tai myöhemmin tulee kyl jotain tunteita pintaan varsinkin mikäli kansaskäyminen on runsasta...
uskosin et näin se on useimmilla meistä miehistä, elämä on.
kilobitti, 24.5.2006 12:04:
Olen kuullut väitettävän, että suhteet joissa on vahva kaveruuspohja kestävät parhaiten. Lähdettä mulla ei ole tähän väliin heittää, mutta uskon tuohon itsekkin - ei voi olla kuin hyväksi, että homma toimii kaikilla tasoilla. Siltä pohjalta mun on helppo uskoa että hyvästä ystävyydestä voi kasvaa jotain suurempaakin.
pirpeli,
Sä voit ehdottaa jotain uutta otsikkoa, niin katson sitte sopiiko se mun suuhun :) Kun tässäkin topikissa on tullut ihan kaikenlaisia vastauksia..ei niitä pelkkiä "kylliä".
hallucinogen, 24.5.2006 12:07:
Näin itsekin uskon. Tos on vaan se riski et jos se rakkaus/läheisyys mikälie-osa ei toimi niin siinä voi menettää sit sen hyvän ystävän :/ Ton pelon takia moni ei sit viitsi ees yrittää.
kap-pu, 24.5.2006 12:18:
Otsikkoehdotukseni esim.: "Omia tai jonkun muun kokemuksia yrityksestä tehdä kaverisuhteesta vakavampaa?" tai jokin vastaava.
hallucinogen, 24.5.2006 11:58:
Tosin en mä nyt tiedä onko toi nyt sit hyvä ohje et "oisit nyt rumempi" ;D Jos pitäs olla miespuolisten kaverien kanssa erittäin epäedustava niin vois varmaan mennä aika monta tilaisuutta ohi löytää se oma muru :)
enkeliina, 22.5.2006 15:43:
Kuvittelin muuten tämän henkilön yhdeksi pyyteettömimmistä ystävistä...
KooKie, 25.5.2006 17:51:
---
enkeliina, 22.5.2006 15:43:
Kuvittelin muuten tämän henkilön yhdeksi pyyteettömimmistä ystävistä...
---
Mulla itselläni kävi viime jouluna harmillisesti, kun olin päässyt hehkuttamasta muutamalle tyttökaverille, että henkilö x on varmasti lutuisin jätkäkaveri ikinä, koska meillä ei ole ikinä ollut mitään "sutinaa", vaikka useimmat äijäkaverini jossain vaiheessa sortuvat tunteilemaan mulle liikaa. No eiköhän vain paria viikkoa tämän jälkeen uutena vuotena tää mun "pyyteetön ystäväni" tunnustanut hirveessä lekassa parhaalle kaverilleni, että on rakastunut muhun.
Mun suhtautumisesta tällaseen kertoo paljon, ettei tämä kaverini edes kertonut mulle tosta, vaan kuulin sen juoruna jostain. Kysyessäni kaverilta, että miksi hän ei mulle ollut kertonut heti tollaista asiaa, niin hän vastasi, että tiesi mun reagoivan just niin negatiivisesti, kuin mahdollista ja loukkaantuvan muhun "rakastumisesta" verisesti. Ja loukkaannuinhan mä. Edelleen vituttaa.