-->Tietenki, jos kumpiki huomaa, et ystävyys olis sittekki parempi vaihtoehto, voi ystävyys mahdollisesti myös jatkuu pienistä väli-segoiluista huolimatta..
160 posts, 8 pages, 41,980 views
Android, 3.2.2006 14:59:
---
hardikaveri, 3.2.2006 10:05:
ite en vaan oikein ymmärrä sitä et pikkuhiljaa alkaa diggaa toisesta.. mulla se on se rakkautta ensisilmäyksellä menossa
---
Miten voi rakastaa ihmistä, jota ei edes kunnolla tunne? Rakkaus ei ole mikään asia mikä noin vain yht'äkkiä "syntyy". Minä taas väitän, että mitään rakkautta ensisilmäyksellä ei edes ole olemassakaan. Ihastuminen taas on ihan eri asia. Vaikea ymmärtää miten voi oppia rakastamaan toista ihmistä silmänräpäyksessä.
hardikaveri, 3.2.2006 15:04:
en ymmärrä sitä et ensiks ollaan kavereita.. siis ilman minkäänlaisia tunteita.. ja sit lämmetään pikkuhiljaa.. siis ilman minkäänlaisia tunteita..
Zapa, 3.2.2006 15:05:
Nää ns. ensisilmäyksellä rakastumiset tai viikon suhteen jälkeen jos sanoo rakastavansa ovat vaan tätä nykyajan hölönpölyä... median luomaa hype-rakkautta millä ei ole mitään tekemistä oikean rakkauden kanssa.
ville, 3.2.2006 10:39:
Me tavattiin vaavun about vuosi ennen kuin alettiin seurustelmaan ja sillä välillä oltiin hyviä kavereita. Kokemusta voin sanoa, että hyvin toimii.
Mellu-, 3.2.2006 16:07:
kokeilin kerran ja tulos oli kk seurustelu ja eroaminen .. onneksi ollaan edelleen tosi hyvioä ystäviä :) en suosittele riskeeraamaan hyvää ystävyyttä :/ tosin ihmisistähän se on kiinne
pirpeli, 5.2.2006 16:52:
hahah, mä alotin tän topicin, koska ajattelin, että voi tulla jotain ihan kaveruudestakin.mut just nyt oon sitä mieltä, että EI VOI. Se on VOIVOI.
Tanjaah, 3.2.2006 15:13:
Se on vaan harmillista, et jos siitä tulis jotain vakavampaa ja sit kuiteski meniski sukset ristiin, niin saattaa loppujen lopuks menettää hyvän ystävän..
Tanjaah, 3.2.2006 15:13:
Se on vaan harmillista, et jos siitä tulis jotain vakavampaa ja sit kuiteski meniski sukset ristiin, niin saattaa loppujen lopuks menettää hyvän ystävän..
Impezki, 3.2.2006 10:42:
Omakohtasia kokemuksia on sen verran että erään suhteen pohjalla oli 4 vuoden hyvä ystävyys, valitettavasti se suhde kuitenki päättyi, sitä kesti noin 2 vuotta
pupuTupuna, 5.2.2006 16:43:
Jossain leffassa sanottiin joskus: Jos uskoo rakkauteen ensisilmäyksellä, ei koskaan lopeta etsimistä.
Se kuulosti englanniksi paljon hienommalta...
hardikaveri, 7.2.2006 11:35:
---
pupuTupuna, 5.2.2006 16:43:
Jossain leffassa sanottiin joskus: Jos uskoo rakkauteen ensisilmäyksellä, ei koskaan lopeta etsimistä.
Se kuulosti englanniksi paljon hienommalta...
---
mul kävi sit tuuri!
koko stoori menee niin et oltiin kavereiden kanssa kävelemässä stadissa ja mentiin carrolssin ohi, jossa sattumoisin oli 1 tuttu tulevan vaimoni kanssa kahvilla.. se esitteli meidät jne..