Kyllä voi. Ei tosin välttämättä, on tullut sekin todistettua, mutta ei se mitään, eipähän tarvitse jälkikäteen miettiä ja haaveilla että entäpä jos, ja harmitella kun ei aikanaan ottanut riskiä ja kokeillut. Sitäpaitsi, kyllähän myös oman exän kans voi olla hyvä kaveri.
Oon seurustellu kultani kanssa nyt 7.5kk, sitä ennen oltiin vuosi ystävällisesti asialinjalla. Tavattiin ja pikkuhiljaa tutustuttiin opiskelun merkeissä, mutta ajoitus ei ollut heti kohdallaan. Hän seurusteli enemmän tai vähemmän onnellisesti omalla tahollaan ja mulla meni muuten vain huonosti.. Pelkän ulkonäön ja ensivaikutelman perusteella en todellakaan olisi uskonut, että tämän ihmisen kanssa löytyy yhteinen sävel, mutta voi miten väärässä sitä voikaan olla!
Kaikesta huolimatta ystävyys kuitenkin syveni omalla painollaan. Mitä enemmän oltiin tekemisissä sitä enemmän haluttiin olla tekemisissä, ja mitä paremmin toisen oppi tuntemaan sitä enemmän toista alkoi arvostaa (ja haluta). Asialinjan pitäminen oli välillä todella vaikeaa, mutta mitä ollaan nyt juteltu niin kyllä kumpikin on lahjakkaasti fuskannut ja piilotellut tunteitaan..
Jos olisin vainoharhainen, voisin murehtia sitä että kultani on ihastunut minuun varattuna ollessaan, ja voi mahdollisesti tehdä niin uudestaan, mutta äh.. Meillä on aika paljon yhteisiä ystäviä (lähinnä kurssikaverit), mutta totta kai molemmilla on myös omat kaverit, kummallakin molempia sukupuolia, mutta en usko että ketkä tahansa kaksi hyvää ystävää voisivat muodostaa parisuhteen.. Ensinnäkin molempien elämässä pitäis olal tilausta parisuhteelle, ja sit kumpaakin täytyy kiinnostaa nimenomaan se toinen osapuoli, eikä se taida kuitenkaan olla kovin yleistä.. ajoitus tässäkin..
No, viime juhannuksena sitten päädyttiin lopulta monen mutkan kautta yhteen eikä olla sen jälkeen eroon päästy. Jännitti kyllä aluksi että tulikos nyt mokattua ja raskaasti, eikä uskaltanut heti kertoa yhteisille kavereille, kun ei tiennyt miten asiat siitä eteenpäin menisivät.. Mutta hyvinhän tämä on sujunut, suorastaan loistavasti!
Ystävänä kaikessa rauhassa tutustuminen toiseen ilman mitään seurusteluun liittyviä paineita oli kyllä meille paras mahdollinen lähtökohta. Nyt me etsitään yhteistä asuntoa.
Muuten.. Tuli vain mieleen, että myös mun vanhemmat oli ensin vain kurssikavereita, jotka ei aluksi edes pitäneet toisistaan..
..ja tänä vuonna tais olla niiden 25-vuotishääpäivä..