Scifisarjat

192 posts, 10 pages, 91,698 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#161 • • hallucinogen Edain

krisse, 15.6.2007 21:40:
Toivottavasti ei tehdä montaa vuotta kun kyseessä on ilmeisesti elokuva. *vink*


Voisi sanoa, että vituttaa jos on elokuva, niissä ei ikinä päästä pureutumaan tarpeeksi syvälle.

--
pikku-*possu*

Avatar
#162 • • niomic Guest
Pitkään olivat monet uutta BSG:tä hehkuttaneet, piti sitten vetää maratonit ja katsoa MS + sesongit 1-3 neljän päivän aikana x] Kyl se on todettava, et bsg vie kyllä tällä hetkellä kotiin pokaalin parhaana scifiasetelmien draamasarjana. Harmi vaan et nyt joutuu taas odottelemaan ainakin marraskuuhun seuraavaa jaksoa ja s04 finale melkeen vuoden päässä sniff :F
krisse

Posts: 187

#163 • • krisse ™

hallucinogen, 15.6.2007 22:28:
---
krisse, 15.6.2007 21:40:
Toivottavasti ei tehdä montaa vuotta kun kyseessä on ilmeisesti elokuva. *vink*

---

Voisi sanoa, että vituttaa jos on elokuva, niissä ei ikinä päästä pureutumaan tarpeeksi syvälle.



babylon5.warnerbros.com:in mukaan elokuva ja tuotannosta päätellen menee suoraan deeveedelle, mut kummiskin B5!11!
hallucinogen

Posts: 8,190

#164 • • hallucinogen Edain
Vaikka katsonkin BSG:tä niin en vaan vieläkään voi tajuta tuota hehkutusta, siinä vaan on liikaa turhaa paskaa jota näkee salkkareissa. Viimeisimmät jaksot olivat kyllä hyviä mutta sarjassa on sama vika kuin lostissa eli sarjassa on liikaa ns turhaa ja itse juoni ei etene juurikaan. Silti katson molempia ja varsin hyviä sarjoja mutta Ei BSG mikään ihmeellinen ole.

--
pikku-*possu*

Kolera

Posts: 4,256

#165 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

hallucinogen, 16.6.2007 00:20:
Vaikka katsonkin BSG:tä niin en vaan vieläkään voi tajuta tuota hehkutusta, siinä vaan on liikaa turhaa paskaa jota näkee salkkareissa. Viimeisimmät jaksot olivat kyllä hyviä mutta sarjassa on sama vika kuin lostissa eli sarjassa on liikaa ns turhaa ja itse juoni ei etene juurikaan. Silti katson molempia ja varsin hyviä sarjoja mutta Ei BSG mikään ihmeellinen ole.


oot vaan paska...toimiiko sulle B5? en sitä sano etteikö nuo sarjat vois olla juurikin salkkarit/hernarit avaruusaluksilla ja piirilevyillä mut mulle ainaki käläktikä toiminu helvetin hyvin kuin myös B5 vaikka olikin ihan kaameat erikoistehosteet kun näky tv2:lta.
ja joo ei vaan kaikille riitä mielenkiinto useamman tunnin katselutahkoamiseen että päästään paikasta x paikkaan t joka on oikeesti juonellisesti hyvin lyhyt matka.


tajuuko kukaan vittu yhtään mitään mitä mä yirtän nyt täs kirjottaa? =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

hallucinogen

Posts: 8,190

#166 • • hallucinogen Edain

Kolera, 16.6.2007 00:24:
tajuuko kukaan vittu yhtään mitään mitä mä yirtän nyt täs kirjottaa? =P


Ei varmaan mutta B5 on mun raamattu. Kuitenkin siinä mentiin paljon syvemmälle ja se toimi paljon paremmin. BSG:ssä tuntuu olevan liikaa "minä rakastan sitä nyt ja ex ja tuleva jne.". Sitten siellä on tällaista hirveää vasemmistopaskaa "ei me voida tappaa kaikkia cyloneita, sithän me oltais kuin ne" toi varsinkin pisti ärsyttää ne kun niillä oli mahdollista huiskaista ne kaikki pois ja yks sit petti koko jengin ja koko muuta lössiä ei ees harmittanu :D. Siinä vaiheessa ei muisteltu kuka oli ihollinen ja tapannu miljardeja ja kuka haluaa metsästää ihmiset sukupuuttoon vaan oltiin niin solidaarisia, jepjep. Myös ihan käsittämättömiä aukkoja sarjassa joita ei ole viitsitty selväntää eli miten ne on voineet hukata MAAN? yms mutta silti katson sitä ja ihan ok sarja mutta SCIFI -fridayn suosikkijaksot oli aina sg1 ja atlantis ja sitten niiden jälkeen katsottiin vasta BSG.

--
pikku-*possu*

Avatar
#167 • • niomic Guest

hallucinogen, 16.6.2007 00:37:
---
Kolera, 16.6.2007 00:24:
tajuuko kukaan vittu yhtään mitään mitä mä yirtän nyt täs kirjottaa? =P

---

Ei varmaan mutta B5 on mun raamattu. Kuitenkin siinä mentiin paljon syvemmälle ja se toimi paljon paremmin. BSG:ssä tuntuu olevan liikaa "minä rakastan sitä nyt ja ex ja tuleva jne.". Sitten siellä on tällaista hirveää vasemmistopaskaa "ei me voida tappaa kaikkia cyloneita, sithän me oltais kuin ne" toi varsinkin pisti ärsyttää ne kun niillä oli mahdollista huiskaista ne kaikki pois ja yks sit petti koko jengin ja koko muuta lössiä ei ees harmittanu :D. Siinä vaiheessa ei muisteltu kuka oli ihollinen ja tapannu miljardeja ja kuka haluaa metsästää ihmiset sukupuuttoon vaan oltiin niin solidaarisia, jepjep. Myös ihan käsittämättömiä aukkoja sarjassa joita ei ole viitsitty selväntää eli miten ne on voineet hukata MAAN? yms mutta silti katson sitä ja ihan ok sarja mutta SCIFI -fridayn suosikkijaksot oli aina sg1 ja atlantis ja sitten niiden jälkeen katsottiin vasta BSG.



Eipä oo pahemmin järkeä vertailla b5 ja bsg. Toinen on scifiasetelmassa oleva draama ja toinen on kunnon avaruusooppera jos on kaikkee päästä päähän :) Itsekin pidän b5:sta vielä yhtenä parhaista, mutta veikkaisin et jos sen kattois nyt uusiks, ni vois olla aika kova pudotus. Halvan näkönen ja jotenkin kornin oloinen.

Mitäs isoja aukkoja bsg:ssä on :F? Eikä sitä maata vaan hukattu :D

Eikä tarvii ehkä alottaa b5:sen rei'istä ja ihmeratkasuista >;P
hallucinogen

Posts: 8,190

#168 • • hallucinogen Edain

niomic, 16.6.2007 04:09:
Eipä oo pahemmin järkeä vertailla b5 ja bsg. Toinen on scifiasetelmassa oleva draama ja toinen on kunnon avaruusooppera jos on kaikkee päästä päähän :) Itsekin pidän b5:sta vielä yhtenä parhaista, mutta veikkaisin et jos sen kattois nyt uusiks, ni vois olla aika kova pudotus. Halvan näkönen ja jotenkin kornin oloinen.


Mä katon kaikki jaksot ja leffat läpi n. 2x per vuosi ja ei se mun mielestä oo menettänyt hohtoaan yhtään :D.

--
pikku-*possu*

hiski

Posts: 287

#169 • • hiski Screen/Further

hallucinogen Myös ihan käsittämättömiä aukkoja sarjassa joita ei ole viitsitty selväntää eli miten ne on voineet hukata MAAN?


Hukata? Eihän sen sijainti ole koskaan edes ollut niiden tiedossa ja suurin osa pitää myyttinä koko maata :) Siinä selvennys..

btw, 4. tuotantokausi = viimeinen :/
hallucinogen

Posts: 8,190

#170 • • hallucinogen Edain

hiski, 16.6.2007 10:01:
Hukata? Eihän sen sijainti ole koskaan edes ollut niiden tiedossa ja suurin osa pitää myyttinä koko maata :) Siinä selvennys..

btw, 4. tuotantokausi = viimeinen :/


Eli hukannut koska maan lapsiahan ne on, joten mihin niiden esi-isät on Maan sijainnin unohtanut :D.

--
pikku-*possu*

hiski

Posts: 287

#171 • • Edited hiski Screen/Further

hallucinogen, 16.6.2007 10:22:
---
hiski, 16.6.2007 10:01:
Hukata? Eihän sen sijainti ole koskaan edes ollut niiden tiedossa ja suurin osa pitää myyttinä koko maata :) Siinä selvennys..

btw, 4. tuotantokausi = viimeinen :/

---

Eli hukannut koska maan lapsiahan ne on, joten mihin niiden esi-isät on Maan sijainnin unohtanut :D.


Eikä ole maan lapsia o__O Ei ihmiset ole kys sarjassa maasta lähtöisin vaan osa porukasta lähti maahan vuonna laserase ja kypärä.

edit: "...The Sacred Scrolls tell that the 13th tribe left Kobol in the early days. They travelled far and made their home upon a planet called Earth...which circled a distant and unknown star."
lähde: battlestar galactica ;)
hallucinogen

Posts: 8,190

#172 • • Edited hallucinogen Edain

hiski, 17.6.2007 13:20:
Eikä ole maan lapsia o__O Ei ihmiset ole kys sarjassa maasta lähtöisin vaan osa porukasta lähti maahan vuonna laserase ja kypärä.

edit: "...The Sacred Scrolls tell that the 13th tribe left Kobol in the early days. They travelled far and made their home upon a planet called Earth...which circled a distant and unknown star."
lähde: battlestar galactica ;)

Eivät tietenkään ole syntyneet maassa vaan siirtokunnissa mutta ihmiset ovat lähtöisin Maasta rotuna joten mun mielestä planeettajräjestelmän "hukkaaminen" on jotenkin huvittavaa.

edit: Aaa katsos tuommoista en ole huomannutkaan :P

--
pikku-*possu*

hiski

Posts: 287

#173 • • hiski Screen/Further

hallucinogen, 17.6.2007 13:38:
---
hiski, 17.6.2007 13:20:
Eikä ole maan lapsia o__O Ei ihmiset ole kys sarjassa maasta lähtöisin vaan osa porukasta lähti maahan vuonna laserase ja kypärä.

edit: "...The Sacred Scrolls tell that the 13th tribe left Kobol in the early days. They travelled far and made their home upon a planet called Earth...which circled a distant and unknown star."
lähde: battlestar galactica ;)

---
Eivät tietenkään ole syntyneet maassa vaan siirtokunnissa mutta ihmiset ovat lähtöisin Maasta rotuna joten mun mielestä planeettajräjestelmän "hukkaaminen" on jotenkin huvittavaa.

edit: Aaa katsos tuommoista en ole huomannutkaan :P


Argh :D Ne ei ole rotuna maasta lähtöisin :D
hallucinogen

Posts: 8,190

#174 • • hallucinogen Edain

hiski, 17.6.2007 13:48:
Argh :D Ne ei ole rotuna maasta lähtöisin :D


Joo huomasin ton kato vasta kun olit lisänny ton kursivoidun pätkän =). Mä oletin aina, että ne oli mutta nyt on se tieto sit korjattu :D. Se ei silti poista sitä faktaa, että siinä on liikaa salkkarimeininkiä ja ihmeellistä vasuritoimintaa.

--
pikku-*possu*

Avernian

Posts: 7,451

#175 • • Avernian Kerettiläinen
Ja toisaalta, olihan ne hukannut sitten Kobolin, josta kaikki 13 heimoa tulivat. *vink*
Hyvä sarja, anyway.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

psydog

Posts: 4,536

#176 • • Edited psydog I’ve seen the Promised Land!

ekliptika, 15.6.2007 00:04:
Lexx nimistä sarjaa tuli joskus katsottua. Hauska *nauru*



Taitaa olla ainut sarja jonka mä katsoin kauemmin ku 0,5 jaksoa.

Edit> typo
Dani Cior

Posts: 23

#177 • • Edited Dani Cior intellectual screwball jester, elite class
B5 on mulle kyl ehkä ainoa loistava ja koukuttava sarja jota oon ikinä katsonut, katsoin sen monen vuoden tauon jälkeen dvd:lta putkeen ja se tuntui vielä paremmalta ja tiukemmalta ja loistavammalta kuin ensimmäisellä kerralla. Toki B5:ssa oli omia erikoisuuksia ja se oli tehty kohtuu halvalla, silti se paatos, luovuus, rohkeus ja asenne oli niin loistava.

Star Trek TNG oli kans tosi koukuttava joskus. Hollywoodissa liikkui huhuja että DS9 ja Voyagerin muuttuminen loppuvaiheessa synkemmäksi, väkivaltaisemmaksi ja tiukemmaksi johtui siitä että B5 käsikirjoitus ja sen suosio oltiin havaittu Star Trek piireissäkin. DS9:n jem haddar ja jotkut obsidian order jaksot oli loistavia, samoin voyagerin borgijaksot, hirogeni ja jaksot toisesta ulottuvuudesta olevien telepaattimonstereiden kanssa (nekin muistutti Independence Day:n örkkejä tosi paljon).

Battlestar Galactica tuntuu aikaisempien kulttisarjojen hyviä elementtejä lainaavalta kohtuu katsottavalta avaruushöpöltä, joka suurimmaksi osaksi junnaa liikaa ja jossa ei dramaturgisessa mielessä tai kokonaisvisiossa tunnu olevan suurempaa pointtia, voin toki olla väärässä en ole kyseistä sarjaa liian kiihkeästi väijynyt ku se tuntuu sen verran tylsältä ja epäkoukuttavalta et tulee katsottua silloin tällöin. Onneks siin on Tricia Helfer ja pari kulttinäyttelijää kuten Edward James Olmos ja Bill Duke vieraili.

Farscape vaikutti helvetin hyvältä sarjalta, mitä katsoin sitä silloin tällöin ja tuli oltua isommista kuvioista tosi pihalla, mut menevä ja hauska ja toimi mainiosti. Hyvällä asenteella tehty sarja, jonka katsoisin mielelläni dvd:lta joskus putkeen.

Star Gate ei toimi vaikka siinäkin on loistavia isoja kuvioita, ne vaan hautautuu kaiken aneemisen tylsyyden alle turhan usein, ja jenkkiarmeija on muutenkin hiton passé aihepiiri änkeä mihinkään sarjaan.

--
Nescis mi fili quantilla prudentum mundus regatur

Riku

Posts: 3,187

#178 • • Riku The Little Prince
tomppi, 14.6.2007 23:30:
Babylon 5: The Lost Tales trailer[/quote]Oi jumaliste, ai tollanenkin on tulossa! Mitään hajua koska ilmestyy? Toivottavasti Delenn on vielä yhtä pinceä kuin alkuperäisessä <3

--
Kyseenalaista aina kaikki.

tomppi

Posts: 1,600

#179 • • tomppi thzombie ™

Riku, 22.6.2007 06:19:
Mitään hajua koska ilmestyy?


USA..........24 July 2007 [region 1]
Germany...24 August 2007 [region 2]
UK............3 September 2007 [region 2]

--
My fellow Americans. I&#039;m pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

tomppi

Posts: 1,600

#180 • • tomppi thzombie ™

New X-Files movie 'coming soon'

A new film reviving the cult 1990s TV series The X-Files is moving closer to being made, according to reports. The script has been written by creator Chris Carter and writer Frank Spotnitz, according to the Hollywood Reporter. - BBC News



the truth is out there...

--
My fellow Americans. I&#039;m pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984