192 posts, 10 pages, 96,306 views
tomppi, 15.3.2007 19:32:
B5: Sleeping in Light
KooKie, 15.3.2007 19:38:
Mä itkin kuin pikkulapsi, kun Delenn makasi yksin siinä parisängyssä.
hallucinogen, 15.3.2007 19:42:
Ois se hienoa kun muija haluu romanttista leffaa niin voi laittaa B5 pyöriin :)
KooKie, 15.3.2007 20:00:
<3) ja jätkä ehdotti, että eikö Terminator olisi romanttisempi. :DDD
Mä tosiaan olen näitä romantiikan kaipuisia naisia. Taannoin halusin katsoa Platoonin (
ALIEN, 15.3.2007 20:05:
No en mä väärässäkään ollut. Terminatorissa on kuitenkin tieteiden vastaitta rakkautta, mikä on romanttista. Tosiaan sun IKÄISELLEhän sitä on mahdotonta selittää. Kyllä sä vielä joskus ymmärät kultaseni.
KooKie, 15.3.2007 20:00:
Kyllä mä olen koittanut jo opettaa näitä elämän kultaisia sääntöjä kavereille, (mm. a: Useat miehet eivät keksi romanttisia joulu-, synttäri-, nimppari-, tiistai-, maanantai- ja kuukautislahjoja, b: Useat miehet eivät pidä romanttisista komedioista. Jos he katsovat niitä mielellään, voit olla varma, että se johtuu siitä, että pääosassa on Jennifer Loperze c: Useat miehet asettavat nettipelit ja scifin naisen edelle. Live with it, or live without them.) mutta ei Kiksu noita tajua, joten sulla ei ole mahiksia siihen. ;D
hallucinogen, 15.3.2007 20:12:
Äläs nyt, on mulla jossain tuolla kaapin perukoilla Freddie Prince jr:n romanttinen komedia :D.
KooKie, 15.3.2007 20:16:
Hallu hei, mä puhuin "useista miehistä" en homo-hallusta!
Jutu, 15.3.2007 20:14:
Voisko joku kertoa, että miksi Farscapen dvd-boksit maksaa ihan törkeesti?
hallucinogen, 15.3.2007 20:18:
Mikä vitun homo-hallu :D. Ensin uikutetaan, että miehet ei kato romanttisia komedioita ja jos katsoo niin ne kyylää lopezin arsea ja sit kun sanoo, että omistaa yhden leffan niin on homo :D. Taas on todistettu se, että naisia ei voi miellyttää :D.
KooKie, 15.3.2007 20:28:
Muuten toi varmasti toimii tytöille varsin hyvin, mee kuuluttaa tota sinkkuluukkuun, koska ne tytöt ei varmasti eksy tähän topikkiin... :D
KooKie, 15.3.2007 20:28:
Missä vaiheessa mä sanoin, että MUA miellyttäis ajatus siitä, että mies katsoo romanttisia komedioita ja niitäkin mielummin, jos pääosassa on naisen perseen sijaan miehen perse? Muuten toi varmasti toimii tytöille varsin hyvin, mee kuuluttaa tota sinkkuluukkuun, koska ne tytöt ei varmasti eksy tähän topikkiin... :D
hallucinogen,
---
Se olis virhe lähteä kuuluttaa moista sillä saa olla aika hyvä pillu muijalla, että jaksaa katsoa jotain yltiöimelää jenkkihapatusta pimpsan toivossa :D
hallucinogen, 15.3.2007 20:33:
saa olla aika hyvä pillu muijalla, että jaksaa katsoa jotain yltiöimelää jenkkihapatusta pimpsan toivossa :D.