Scifisarjat

192 posts, 10 pages, 91,671 views

tomppi

Posts: 1,600

#121 • • tomppi thzombie ™
B5: Sleeping in Light

Well... look at that. The sun's coming up. *nyyh*

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

KooKie

Posts: 4,338

#122 • • KooKie aka. Petress Pan

tomppi, 15.3.2007 19:32:
B5: Sleeping in Light



Mä itkin kuin pikkulapsi, kun Delenn makasi yksin siinä parisängyssä. *uuh*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

hallucinogen

Posts: 8,190

#123 • • hallucinogen Edain

KooKie, 15.3.2007 19:38:
Mä itkin kuin pikkulapsi, kun Delenn makasi yksin siinä parisängyssä. *uuh*


Kyllä sä oot hieno tyttö kun kyynel tirahtaa tommosessa kohtaa *iloinen* Ois se hienoa kun muija haluu romanttista leffaa niin voi laittaa B5 pyöriin :). Voisit alkaa opettaa naisia paremmille tavoille, voisit vaiks aloittaa siitä yhdestä vastarannan kiiskistä nimeltä Jenni :D.

--
pikku-*possu*

KooKie

Posts: 4,338

#124 • • KooKie aka. Petress Pan

hallucinogen, 15.3.2007 19:42:
Ois se hienoa kun muija haluu romanttista leffaa niin voi laittaa B5 pyöriin :)



Mä tosiaan olen näitä romantiikan kaipuisia naisia. Taannoin halusin katsoa Platoonin (
<3) ja jätkä ehdotti, että eikö Terminator olisi romanttisempi. :DDD

Kyllä mä olen koittanut jo opettaa näitä elämän kultaisia sääntöjä kavereille, (mm. a: Useat miehet eivät keksi romanttisia joulu-, synttäri-, nimppari-, tiistai-, maanantai- ja kuukautislahjoja, b: Useat miehet eivät pidä romanttisista komedioista. Jos he katsovat niitä mielellään, voit olla varma, että se johtuu siitä, että pääosassa on Jennifer Loperze c: Useat miehet asettavat nettipelit ja scifin naisen edelle. Live with it, or live without them.) mutta ei Kiksu noita tajua, joten sulla ei ole mahiksia siihen. ;D

Mutta palatakseni OT:sta aiheeseen, niin en mä kyllä ihan nopeasti keksi mitään ihQmpaa, kuin Delennin ja Sheridanin suhteen. <3

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#125 • • ALIEN Guest

KooKie, 15.3.2007 20:00:
Mä tosiaan olen näitä romantiikan kaipuisia naisia. Taannoin halusin katsoa Platoonin (

<3) ja jätkä ehdotti, että eikö Terminator olisi romanttisempi. :DDD



No en mä väärässäkään ollut. Terminatorissa on kuitenkin tieteiden vastaitta rakkautta, mikä on romanttista. Tosiaan sun IKÄISELLEhän sitä on mahdotonta selittää. Kyllä sä vielä joskus ymmärät kultaseni.

Tytöt btw. te tiedätte,

te olette musiiikkia <3
KooKie

Posts: 4,338

#126 • • KooKie aka. Petress Pan

ALIEN, 15.3.2007 20:05:
No en mä väärässäkään ollut. Terminatorissa on kuitenkin tieteiden vastaitta rakkautta, mikä on romanttista. Tosiaan sun IKÄISELLEhän sitä on mahdotonta selittää. Kyllä sä vielä joskus ymmärät kultaseni.



Varmasti, sitten kun mä viiskymppisenä (ehkä) kiinnostun tollasista leffoista.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

hallucinogen

Posts: 8,190

#127 • • hallucinogen Edain

KooKie, 15.3.2007 20:00:
Kyllä mä olen koittanut jo opettaa näitä elämän kultaisia sääntöjä kavereille, (mm. a: Useat miehet eivät keksi romanttisia joulu-, synttäri-, nimppari-, tiistai-, maanantai- ja kuukautislahjoja, b: Useat miehet eivät pidä romanttisista komedioista. Jos he katsovat niitä mielellään, voit olla varma, että se johtuu siitä, että pääosassa on Jennifer Loperze c: Useat miehet asettavat nettipelit ja scifin naisen edelle. Live with it, or live without them.) mutta ei Kiksu noita tajua, joten sulla ei ole mahiksia siihen. ;D


Äläs nyt, on mulla jossain tuolla kaapin perukoilla Freddie Prince jr:n romanttinen komedia :D. Ainii stargaten sg-1:ssä oli aika synkkis kohtaus, että tuli ihan suru puseroon kun Asgardit kuoli :(.

--
pikku-*possu*

Jutu

Posts: 3,054

#128 • • Jutu Blondi
Voisko joku kertoa, että miksi Farscapen dvd-boksit maksaa ihan törkeesti? *ding* Oltais veljen kanssa tilattu, mutta katottiin hintaa niin jätettiin tilaamatta. Tai lähinnä miksi se on cdon.comissa niin kallis *pökr*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

KooKie

Posts: 4,338

#129 • • KooKie aka. Petress Pan

hallucinogen, 15.3.2007 20:12:
Äläs nyt, on mulla jossain tuolla kaapin perukoilla Freddie Prince jr:n romanttinen komedia :D.



Hallu hei, mä puhuin "useista miehistä" en homo-hallusta!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

hallucinogen

Posts: 8,190

#130 • • hallucinogen Edain

KooKie, 15.3.2007 20:16:
Hallu hei, mä puhuin "useista miehistä" en homo-hallusta!


Mikä vitun homo-hallu :D. Ensin uikutetaan, että miehet ei kato romanttisia komedioita ja jos katsoo niin ne kyylää lopezin arsea ja sit kun sanoo, että omistaa yhden leffan niin on homo :D. Taas on todistettu se, että naisia ei voi miellyttää :D.

--
pikku-*possu*

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#131 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

Jutu, 15.3.2007 20:14:
Voisko joku kertoa, että miksi Farscapen dvd-boksit maksaa ihan törkeesti? *ding*



en kyllä osaa sanoa, mutta testaa play.com :)

--
dasinoaisnvs

KooKie

Posts: 4,338

#132 • • KooKie aka. Petress Pan

hallucinogen, 15.3.2007 20:18:
Mikä vitun homo-hallu :D. Ensin uikutetaan, että miehet ei kato romanttisia komedioita ja jos katsoo niin ne kyylää lopezin arsea ja sit kun sanoo, että omistaa yhden leffan niin on homo :D. Taas on todistettu se, että naisia ei voi miellyttää :D.



Missä vaiheessa mä sanoin, että MUA miellyttäis ajatus siitä, että mies katsoo romanttisia komedioita ja niitäkin mielummin, jos pääosassa on naisen perseen sijaan miehen perse? Muuten toi varmasti toimii tytöille varsin hyvin, mee kuuluttaa tota sinkkuluukkuun, koska ne tytöt ei varmasti eksy tähän topikkiin... :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#133 • • ALIEN Guest

KooKie, 15.3.2007 20:28:
Muuten toi varmasti toimii tytöille varsin hyvin, mee kuuluttaa tota sinkkuluukkuun, koska ne tytöt ei varmasti eksy tähän topikkiin... :D



HYVÄ SÄ !!!!
hallucinogen

Posts: 8,190

#134 • • hallucinogen Edain

KooKie, 15.3.2007 20:28:
Missä vaiheessa mä sanoin, että MUA miellyttäis ajatus siitä, että mies katsoo romanttisia komedioita ja niitäkin mielummin, jos pääosassa on naisen perseen sijaan miehen perse? Muuten toi varmasti toimii tytöille varsin hyvin, mee kuuluttaa tota sinkkuluukkuun, koska ne tytöt ei varmasti eksy tähän topikkiin... :D


Sanoinko mä, että nauttisin erityisesti Freddie Prince jr:n leffojen katsomisesta? :D Se olis virhe lähteä kuuluttaa moista sillä saa olla aika hyvä pillu muijalla, että jaksaa katsoa jotain yltiöimelää jenkkihapatusta pimpsan toivossa :D.

Tuulen viemää mä voin katsoa :D

--
pikku-*possu*

KooKie

Posts: 4,338

#135 • • KooKie aka. Petress Pan

ALIEN, 15.3.2007 20:30:
HYVÄ SÄ !!!!



Mitä vittua? Haluutsä kuolla?

(ja ettei menis OT:ksi)
180px-Death_Star.jpg

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Auacusha

Posts: 1,097

#136 • • Auacusha Koneradio

hallucinogen,

---
Se olis virhe lähteä kuuluttaa moista sillä saa olla aika hyvä pillu muijalla, että jaksaa katsoa jotain yltiöimelää jenkkihapatusta pimpsan toivossa :D



*nauru*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Avatar
#137 • • ALIEN Guest

KooKie, 15.3.2007 20:36:
Mitä vittua? Haluutsä kuolla?



You're in the wrong side my young padawan <3
KooKie

Posts: 4,338

#138 • • KooKie aka. Petress Pan

hallucinogen, 15.3.2007 20:33:
saa olla aika hyvä pillu muijalla, että jaksaa katsoa jotain yltiöimelää jenkkihapatusta pimpsan toivossa :D.



Tätä mä tarkoitin ton listan b -kohdalla. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

KooKie

Posts: 4,338

#139 • • KooKie aka. Petress Pan

ALIEN, 15.3.2007 20:38:
You're in the wrong side my young padawan <3



Pikemminkin on the wrong site.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#140 • • ALIEN Guest

KooKie, 15.3.2007 20:42:
Pikemminkin on the wrong site.



Tunge toi axenttis sinne... just sinne =)