krisse, 15.6.2007 21:40:
Toivottavasti ei tehdä montaa vuotta kun kyseessä on ilmeisesti elokuva.
Voisi sanoa, että vituttaa jos on elokuva, niissä ei ikinä päästä pureutumaan tarpeeksi syvälle.
192 posts, 10 pages, 96,457 views
hallucinogen, 15.6.2007 22:28:
---
---
Voisi sanoa, että vituttaa jos on elokuva, niissä ei ikinä päästä pureutumaan tarpeeksi syvälle.
hallucinogen, 16.6.2007 00:20:
Vaikka katsonkin BSG:tä niin en vaan vieläkään voi tajuta tuota hehkutusta, siinä vaan on liikaa turhaa paskaa jota näkee salkkareissa. Viimeisimmät jaksot olivat kyllä hyviä mutta sarjassa on sama vika kuin lostissa eli sarjassa on liikaa ns turhaa ja itse juoni ei etene juurikaan. Silti katson molempia ja varsin hyviä sarjoja mutta Ei BSG mikään ihmeellinen ole.
Kolera, 16.6.2007 00:24:
tajuuko kukaan vittu yhtään mitään mitä mä yirtän nyt täs kirjottaa? =P
hallucinogen, 16.6.2007 00:37:
---
Kolera, 16.6.2007 00:24:
tajuuko kukaan vittu yhtään mitään mitä mä yirtän nyt täs kirjottaa? =P
---
Ei varmaan mutta B5 on mun raamattu. Kuitenkin siinä mentiin paljon syvemmälle ja se toimi paljon paremmin. BSG:ssä tuntuu olevan liikaa "minä rakastan sitä nyt ja ex ja tuleva jne.". Sitten siellä on tällaista hirveää vasemmistopaskaa "ei me voida tappaa kaikkia cyloneita, sithän me oltais kuin ne" toi varsinkin pisti ärsyttää ne kun niillä oli mahdollista huiskaista ne kaikki pois ja yks sit petti koko jengin ja koko muuta lössiä ei ees harmittanu :D. Siinä vaiheessa ei muisteltu kuka oli ihollinen ja tapannu miljardeja ja kuka haluaa metsästää ihmiset sukupuuttoon vaan oltiin niin solidaarisia, jepjep. Myös ihan käsittämättömiä aukkoja sarjassa joita ei ole viitsitty selväntää eli miten ne on voineet hukata MAAN? yms mutta silti katson sitä ja ihan ok sarja mutta SCIFI -fridayn suosikkijaksot oli aina sg1 ja atlantis ja sitten niiden jälkeen katsottiin vasta BSG.
niomic, 16.6.2007 04:09:
Eipä oo pahemmin järkeä vertailla b5 ja bsg. Toinen on scifiasetelmassa oleva draama ja toinen on kunnon avaruusooppera jos on kaikkee päästä päähän :) Itsekin pidän b5:sta vielä yhtenä parhaista, mutta veikkaisin et jos sen kattois nyt uusiks, ni vois olla aika kova pudotus. Halvan näkönen ja jotenkin kornin oloinen.
hallucinogen Myös ihan käsittämättömiä aukkoja sarjassa joita ei ole viitsitty selväntää eli miten ne on voineet hukata MAAN?
hiski, 16.6.2007 10:01:
Hukata? Eihän sen sijainti ole koskaan edes ollut niiden tiedossa ja suurin osa pitää myyttinä koko maata :) Siinä selvennys..
btw, 4. tuotantokausi = viimeinen :/
hallucinogen, 16.6.2007 10:22:
---
hiski, 16.6.2007 10:01:
Hukata? Eihän sen sijainti ole koskaan edes ollut niiden tiedossa ja suurin osa pitää myyttinä koko maata :) Siinä selvennys..
btw, 4. tuotantokausi = viimeinen :/
---
Eli hukannut koska maan lapsiahan ne on, joten mihin niiden esi-isät on Maan sijainnin unohtanut :D.
Eivät tietenkään ole syntyneet maassa vaan siirtokunnissa mutta ihmiset ovat lähtöisin Maasta rotuna joten mun mielestä planeettajräjestelmän "hukkaaminen" on jotenkin huvittavaa.hiski, 17.6.2007 13:20:
Eikä ole maan lapsia o__O Ei ihmiset ole kys sarjassa maasta lähtöisin vaan osa porukasta lähti maahan vuonna laserase ja kypärä.
edit: "...The Sacred Scrolls tell that the 13th tribe left Kobol in the early days. They travelled far and made their home upon a planet called Earth...which circled a distant and unknown star."
lähde: battlestar galactica ;)
hallucinogen, 17.6.2007 13:38:
---
hiski, 17.6.2007 13:20:
Eikä ole maan lapsia o__O Ei ihmiset ole kys sarjassa maasta lähtöisin vaan osa porukasta lähti maahan vuonna laserase ja kypärä.
edit: "...The Sacred Scrolls tell that the 13th tribe left Kobol in the early days. They travelled far and made their home upon a planet called Earth...which circled a distant and unknown star."
lähde: battlestar galactica ;)
---
Eivät tietenkään ole syntyneet maassa vaan siirtokunnissa mutta ihmiset ovat lähtöisin Maasta rotuna joten mun mielestä planeettajräjestelmän "hukkaaminen" on jotenkin huvittavaa.
edit: Aaa katsos tuommoista en ole huomannutkaan :P
hiski, 17.6.2007 13:48:
Argh :D Ne ei ole rotuna maasta lähtöisin :D
ekliptika, 15.6.2007 00:04:
Lexx nimistä sarjaa tuli joskus katsottua. Hauska
Riku, 22.6.2007 06:19:
Mitään hajua koska ilmestyy?
New X-Files movie 'coming soon'
A new film reviving the cult 1990s TV series The X-Files is moving closer to being made, according to reports. The script has been written by creator Chris Carter and writer Frank Spotnitz, according to the Hollywood Reporter. - BBC News