Scifisarjat

192 posts, 10 pages, 91,826 views

kap-pu

Posts: 1,167

#141 • • Edited kap-pu the amazing suction cup boy

hallucinogen, 15.3.2007 20:33:
Sanoinko mä, että nauttisin erityisesti Freddie Prince jr:n leffojen katsomisesta?



... no onhan se Wing Commanderis...

LOloLolollöhk. :(

edit: ps. Galactican kolmoskauden vikat kaks jäljellä! jännää!

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

hallucinogen

Posts: 8,190

#142 • • hallucinogen Edain
Pakko saada :D

ts-scifi.lg.jpg

--
pikku-*possu*

tomppi

Posts: 1,600

#144 • • tomppi thzombie ™
Joost, Total Recall 2070 w/nudity and some beer.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

tomppi

Posts: 1,600

#145 • • tomppi thzombie ™
b5thelosttales200pixny0.jpg

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Ya-zeed

Posts: 86

#146 • • Ya-zeed Kouvoloid
b5*pihkassa*
A-E

Posts: 528

#147 • • A-E Detroit Techno Militia
No sci-fi sarjat on omia suosikkejani. Hyllyyn olen ehtinyt kerätä:

Babylon 5 -> kaikki seasonit, leffat sekä kirjahyllyyn kaikki kirjat (aivan hiton kova sarja)
Star Tek TOS -> kaikki seasonit
Star Trek TNG -> kaikki seasonit
Star Trek Deep Space Nine -> kaikki seasonit
Star Trek Voyager -> kaikki seasonit
Star Trek leffat kaikki on kanssa hyllyssä

Noiden lisäksi olen katsonut pari kertaa kaikki Outer limits sekä X-Files sarjojen jaksot.

Uusista scifi sarjoista juuri yksikään ei ole innostanut moneen vuoteen, mutta tässä vuoden sisällä olen ainakin Heroes sarjaan tykästynyt sekä katsomisen arvoisia ovat olleet usassa scifi kanvalta tulleet Eureka sarjan eka season ja The Lost Room minisarja.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

tomppi

Posts: 1,600

#148 • • tomppi thzombie ™
Sci-Fi elokuvista tehdään tv-sarjoja: Star Wars ja Terminator: The Sarah Connor Chronicles tulossa.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

tomppi

Posts: 1,600

#149 • • tomppi thzombie ™
Heroes saa sisarsarjan, Heroes: Origins. 6 jaksoa pitkä minisarja. Kun se on näytetty katsojat voi äänestää kuka liittyy seuraavan kauden Heroes tv-sarjaan.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#150 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)

A-E, 5.5.2007 01:59:
No sci-fi sarjat on omia suosikkejani. Hyllyyn olen ehtinyt kerätä:

Babylon 5 -> kaikki seasonit, leffat sekä kirjahyllyyn kaikki kirjat (aivan hiton kova sarja)
Star Tek TOS -> kaikki seasonit
Star Trek TNG -> kaikki seasonit
Star Trek Deep Space Nine -> kaikki seasonit
Star Trek Voyager -> kaikki seasonit
Star Trek leffat kaikki on kanssa hyllyssä



Hmm...

toH, tlhIngan Hol DajatlhlaH 'e' DaneH'a'?

Jos sulla ei ole yhtään Star Trek - Enterprice jaksoa niin olet pahasti ilman quv:ia!!

Sinä senkin QI'yaH!

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

krisse

Posts: 187

#151 • • krisse ™
Enterprise oli ihan hyvä, katsoin jokin aika sitten kaikki 4 kautta. Parille ekalle kaudelle mahtu niitä todella huonoja ja sitten niitä todella startrek-henkisiä jaksoja. 3. kauden juonikin ihan ok, vaikka en aina pitänyt siitä miten sitä vietiin eteenpäin. Sarjaan mahtu mukaan paljon mielenkiintosta asiaa ja harmi, että lopettivat 4. kauden jälkeen.
Avernian

Posts: 7,451

#152 • • Avernian Kerettiläinen
En ole kerennyt oikein sarjoja seurata, mutta Galactica on ollut viimeaikojen monista subpar jaksoista huolimatta niin mannaa, että uusinta odottaa aina.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

tomppi

Posts: 1,600

#154 • • tomppi thzombie ™

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

ekliptika

Posts: 143

#155 • • ekliptika One man conspiracy
Lexx nimistä sarjaa tuli joskus katsottua. Hauska *nauru*
Epailija

Posts: 5,636

#156 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Avernian, 19.5.2007 20:35:
En ole kerennyt oikein sarjoja seurata, mutta Galactica on ollut viimeaikojen monista subpar jaksoista huolimatta niin mannaa, että uusinta odottaa aina.



Toivottavasti en ole tästä jo sanonut, mutta itse petyin ensimmäiseen tuotantokauteen. Osa henkilöhahmoista oli hyviä, mutta sarja on pullollaan kaikenlaisia typeryyksiä - isoja ja pieniä - jotka syövät muka realistisen otteen ansioita pahemman kerran. Ihan ok viihdettä, mutta ei se uusi messias mistä olin kuullut puhuttavan. Ajattelin antaa kakkoskaudelle vielä mahdollisuuden, mutta jos se ei koukuta, niin saa luvan jäädä koko roska.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Cloud

Posts: 2,162

#158 • • Cloud Game Freak
Täytyy sanoa että kun tuli vihdoin oltua "eksyksissä" kolmannen tuotantokauden ajan niin imo kausi oli mitä parhautta.

Itse dikkasin koko kaudesta, vaikkakin yhä enevenemässä määrin ärsyttää tuo kaikilla on secrets ja kukaan ei kerro toisille informaatioitaan, sillä muutenhan kaikki olisi liian helppoa =P.

Mutta olen tyytyväinen että vaivauduin ko. kauden katsomaan.

Ot: Hallu tilaa mulle kans tollanen kaulakoru =P se oli aika mehevä.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.