Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

2,168 posts, 109 pages, 1,015,179 views

Ergilion

Posts: 751

#1823 • • Ergilion
Fable III

Mukavan lepposaa fantsuseikkailua komeissa maisemissa.

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Ergilion

Posts: 751

#1826 • • Edited Ergilion
Mass Effect 3


Battlefield 3
&feature=channel_video_title

Deus Ex
&feature=relmfu

SCII Heart of the Swarm


SW The Old Republic


WH40K Space Marine


Ja varmasti monia muita mitä nyt en äkkiseltään muista, mutta E3:ssa esiteltiin *pepsodent*

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

tuplanopeusveijo

Posts: 76

#1828 • • tuplanopeusveijo
oli toi little big planet jo jonkuu aikaa ladattuna mutten ollu koskenukkaa, viime viikol sit tuli 11v pikkusisko kyläilee ja mätettii sit "jokunen" tunti viikon aikana, aivan mahtava kaksinpeli *jiihaa*

--
brain lag, I has it

aform

Posts: 291

#1829 • • aform

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Mass Effect 3



Battlefield 3
&feature=channel_video_title

Deus Ex
&feature=relmfu

SCII Heart of the Swarm


SW The Old Republic


WH40K Space Marine


Ja varmasti monia muita mitä nyt en äkkiseltään muista, mutta E3:ssa esiteltiin *pepsodent*




Commander aform pretty much approves this selection. *nauru*
tomii

Posts: 3,594

#1830 • • Edited tomii kallion herttua
Jos joltakin mennyt ohi, niin Steamissa on parhaillaan kesä-ale meneillään. Joka päivä uusia tiukkoja tarjouksia Itse tuli hommattua tänään Magicka tuolta alennuksista. Hauska peli, joskin save-systeemi on mielestäni ärsyttävä. Pitää katsella tuleeko muina päivinä mitään mielenkiintoista vastaan, aika saleen tulee. :) Damn you Steam! ;)

Tuli taannoin hommattua myös Dirt 3 boxille, suosittelen. Helvetin hauskaa rallaamista pitkästä aikaa. Suomi-radat rokkaa ihan sikana.

--
reivaan kunnes kuolen

Funktion

Posts: 1,720

#1831 • • Edited Funktion over 9000
Frozen Synapse

Siis voi terve että on hyvä peli! En ookaan imeytyny hetkeen sillälailla peliin että havahdun kello 5:30 aamulla että pitäis varmaan mennä nukkumaan!

Pieneltä indie lafkalta aivan järkyttävän hyvä taktinen vuoropohjanen peli jossa puhtaasti tarkotuksena eliminoida toisen tyypit. Joku tätä jossain luonnehti Rainbow Six meets X-com meets chess. Ja sitähän tää onkin. 20 minuuttia voi helposti vierähtää yhden 5 sekunnin vuoron suunnitteluun, ja silti menee suunnitelma ihan ikkunasta ulos kun toinen tekeekin jotain mitä et yhtään osannu aavistaa :D

Aivan mahtava peli!

P.S. tän kun ostaa Steamista, saa yhen ilmasen kaupan päälle että voi antaa kaverille.

P.P.S Kannattaa ostaa se soundtrack editioni. Soundtrack by nervous_testpilot, ja on aivan järkyttävän hyvä.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

sapeli

Posts: 11,768

#1832 • • sapeli jokukukamikä?
Ei liity tietokonepeliin mut peliin silti - olen hyvin todennäköisesti päätymässä hankkimaan Warmachine/Hordes-miniatyyrejä kyseiseen miniatyyripeliin. *hih* Rahanmenoa ei siis voi estää, vaikka onneksi nämä pari kaveria kenen kanssa tulisin pelaamaan eivät ole proxyämistä vastaan, eli voin ostaa vain ne figut joita tosiaan tulee käytettyä.

Onko täällä klubbarissa muita Warmahordesin pelaajia? *hymy* Ostaisin nimittäin mielelläni turhaksi jääneitä figuja alkuarmeijaksi, ja voitaisiin ehkä pelaillakin?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

tomii

Posts: 3,594

#1833 • • tomii kallion herttua
Steamin aleista lähti Jamestown. Rehellistä shootemuppia :) ja nätti kuin sika pienenä. *possu*

--
reivaan kunnes kuolen

Decion

Posts: 1,569

#1834 • • Decion Koneradio
en pelaa tällä hetkellä mitään mutta Amnesia - The Dark Descent olis uberi höylätä taas läpi!

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Funktion

Posts: 1,720

#1835 • • Funktion over 9000
Mä oon aivan totaalisen koukussa Frozen Synapseen.

Siis voi huhhuh.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Ozma

Posts: 867

#1836 • • Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi
Bayonetta - Parasta yksinpelailua het Ninja Gaidenien jälkeen

Dead Rising 2 - Parhautta lahdata kahdestaan zombeja loputtomalla loopilla

Operation Flashpoint: Dragon Rising - Co-op kuninkuutta <3
Ergilion

Posts: 751

#1837 • • Ergilion
Dead Island *odottel*

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

placiq

Posts: 1,260

#1838 • • placiq Jorkki
World of Tanks
Muutama viikko tullu hakattua ja on kyllä varsin koukuttava peli. Varsinkin jos pelaa ilmaisversiona, eli ettei heti alkuun osta tankkeihin kaikkia herkkuja.
Funktion

Posts: 1,720

#1839 • • Funktion over 9000

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:


Operation Flashpoint: Dragon Rising - Co-op kuninkuutta <3



On kyllä mahtava peli. Pelailtu hardcorella läpi kavereiden kans, samoin kun uudempi Red River.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Jimmyfi

Posts: 904

#1840 • • Jimmyfi
World of warcraft... oikeesti.. ei muutakaan tekemistä ni tein toisen 10 hahmon satsin ja niitä pelailen.. ttu WTB LIEF!

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!