Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

2,168 posts, 109 pages, 1,017,681 views

Wolverine

Posts: 1,860

#1781 • • Wolverine
Dragon Age 2 <3

kyllä tää tähän asti on lunastanut odotukset, eipä tässä ole kuin 3 tuntia peliaikaa takana mutta kuitenkin... ainoa mikä harmittaa on että aloitin pelin normal tasolla kun olisi selkeästi voinut ottaa yhden kovemman vaikeusasteen, tuntuu siltä että vielä ei ole ollut mitään hätää.. tosin sain nuo bioware signature editionin kamat mitkä jeesaa kans aika hyvin :P

on muuten aivan helvetin cool laittaa päälle Isaac Clarken kunnon Dead Space 2-asusteet :)
hrdkvr

Posts: 3,929

#1782 • • hrdkvr KURGO
eikö ps3 versiossa voi vaihtaa vaikeusastetta lennossa? Pc versiossa voi.

Ja pitää vielä hehkuttaa graffoja..jösses @ dx11

--
-keep it hard-

Wolverine

Posts: 1,860

#1783 • • Wolverine

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

eikö ps3 versiossa voi vaihtaa vaikeusastetta lennossa? Pc versiossa voi.

Ja pitää vielä hehkuttaa graffoja..jösses @ dx11



hmmm en itse asiassa oo varma, pitääkin kattoa jos valikoista löytyisi joku tommonen kohta :D

nyt 11h pelaamisen jälkeen voi sanoa että tekemistä ainakin näyttäisi olevan riittävästi. tehnyt kaikki mahdolliset sivujuonet ja yrittänyt olla menemättä pääjuonessa hirveästi eteenpäin, just pistin sille kääpiölle 50 sovereignii hanskaan että voidaan aloittaa exkursio deep roadsia kohti mutta en oo vielä antanu sille karttaa koska haluan tehdä noi muut sivutehtävät ensin. tällä hetkellä lvl 10 (vai oliko 11?) mage ja mukana toinen mage, yks rogue ja yks warrior.

vähän oon kaivannut sellaisia eeppisiä taisteluja, vielä ei oo oikein tullut yhtään semmoista oikeasti tiukkaa matsia vastaan. originsissä kun käveli väärään suuntaan niin yhtäkkiä siellä olikin joku high dragon joka pyyhki sulla lattiaa. Noh toki olen vasta pelin alussa eli toivotaan että noitakin vielä tulee nähtyä. originsin läpipeluussa meni reilut 40 tuntia ja odotan tältä vähintään samaa, toivottavasti näin myös on.
hrdkvr

Posts: 3,929

#1784 • • hrdkvr KURGO
No en pilaa sun peli ila sen enempää, mutta ota kunnolla heal potioneita mukaan kun menet sinne deeproadseille. Ehkä jonkinnäköistä eeppisyyttä on luvassa, jos oikein valitset puheet.

--
-keep it hard-

Saarre

Posts: 1,151

#1785 • • Saarre
mass effect 2 syyhyttäis kovasti mutta tuppaa kone sammumaan kesken pelin kokoajan.. liekkö ylikuumenemisongelma.. kerran jo pelattu XP:llä samalla kokoonpanolla läpi no problem ja nyt vistalla näin :(

--
*tähti* Full hearts cant lose

Jimmyfi

Posts: 904

#1786 • • Jimmyfi

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

eikö ps3 versiossa voi vaihtaa vaikeusastetta lennossa? Pc versiossa voi.

Ja pitää vielä hehkuttaa graffoja..jösses @ dx11



Tohon saa high resolution graph pakin tuolta social.biowarestakin.. komiaa kyl on :D vaikkei voikkaan kaikkee yber kivaa pistää päälle :D

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

hrdkvr

Posts: 3,929

#1788 • • hrdkvr KURGO

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

mass effect 2 syyhyttäis kovasti mutta tuppaa kone sammumaan kesken pelin kokoajan.. liekkö ylikuumenemisongelma.. kerran jo pelattu XP:llä samalla kokoonpanolla läpi no problem ja nyt vistalla näin :(



jos on täysin sama setuppi ja graffojen alentaminenkaan ei auta nii avaappa kone. Väitän että sekä prossutuuletin sekä näytönohjain on pölyssä.

Ite kun putsasin koneeni koirankarvoista niin lämmöt tippu 15 astetta :D

--
-keep it hard-

ezzy

Posts: 8,060

#1789 • • ezzy Droid-pappa
WoWin pariinhan sitä tuli palattua ja parin vuoden aikana tulleet muutokset on ihan positiivisia. Oon vasta Wotlk-sisällössä pyörinyt, mutta about jokaiselta kuulee, että Cataclysm on moninverroin järkevämpi. Eli levuttelua jatkaessa meneepi, tahti on ihan ok so far, 1lvl/4-5h rennosti questeja tehden ja random instoja vedellessä.
epicuros

Posts: 7,734

#1791 • • Edited epicuros

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:


---
Oon vasta Wotlk-sisällössä pyörinyt, mutta about jokaiselta kuulee, että Cataclysm on moninverroin järkevämpi.
---

Allekirjoitan.
Wotlk:issa levelaaminen on paljon tylsempää, varsinkin, kun Northrendista en paljoa pitänyt, Catassa siittä tulee paljon mukavampaa!



Jeps, tekivät myös lvl 1-60 levutuksesta paljon monipuolisepaa Catan myötä, et nyt vois sanoa, et lvl 60-80 (tbc & wotlk) ovat ne köyhimmät vaiheet. Catassa (80-85) levutus oli so far parasta, kun panostivat todella paljon questeihin ja siihen, et ne etenee lineaarisesti "phaseissa". Nyt oon vähitellen hakannut noita Azerothin 1-60 alueita ja ihan hauskoja eventtejä tullut vastaan :)

--
Valid criticism does you a favor.

Funktion

Posts: 1,720

#1792 • • Edited Funktion over 9000
WotLK levelaaminen on aivan järkyttävän tylsää nyt.. Levelattiin combo prot pala, disc priest fury warru 70-85 väli. Instat juostiin kolmestaan. Instan jälkeen recountista kattelin healing done by spell ja se lista näytti jokseenki tältä

Power Word: Shield (59%)
Renew: (41%)

Välillä saatto löytyä Prayer of Mending ja jokunen Penance "haastavamman" bossin jälkeen.

EDIT: Sillä toki saatto olla jotain vaikutusta asiaan että ko. trio on vanhoja altteja T6 / Sunwell gearissa, ja nykysillä muutoksilla ne instat on questivihreissäkin helppoja.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Ergilion

Posts: 751

#1793 • • Edited Ergilion
Dragon Age II
Positiivisesti pääsi yllättämään vähän kuivahkon demokokeilun jälkeen. Varsinkin taistelu tuntuu sujuvammalta verrattuna originsiin.

Crysis 2 MP demo
Ihan muikeaa menoa, vaihtelua black opsiin ja ainakin komean näköinen /coolface

Bulletstorm
Mainio aivot-narikkaan räiskintämättö äijämachoilulla, räjähdyksillä ja ison skaalan kenttäsuunnitelulla. (sisältää myös siisteimmän snaipperin mitä räiskintäpeleissä on koskaan nähty!)

Shogun 2 total waria kuumottais kans päästä kokeilemaan.

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Wolverine

Posts: 1,860

#1794 • • Wolverine

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

No en pilaa sun peli ila sen enempää, mutta ota kunnolla heal potioneita mukaan kun menet sinne deeproadseille. Ehkä jonkinnäköistä eeppisyyttä on luvassa, jos oikein valitset puheet.



hehe joo siellähän tuli pari aika helvetin kovaa vastusta melkein peräkkäin ;) enpä tajunnu ottaa mukaan healing potioneja mut onneks oon ite mage ja oli toinenki healer mukana niin pääsin helpohkosti eteenpäin. 20h peliä takana ja lvl 13 tällä hetkellä.
hrdkvr

Posts: 3,929

#1795 • • hrdkvr KURGO
da2 meni jo läpi, nyt hyppysissä assasins creed brotherhood

--
-keep it hard-

Kolera

Posts: 4,256

#1796 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
vittuko tuliki hankittuu HoN account reilu kuukaus sitte. Ei paljoo tartte sit illal tehä mitää kotona ku on vaan sillee "no jos nyt yhen ragen vetäis viel"

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Lime_

Posts: 401

#1798 • • Lime_
Viime viikon maanantaina tuli hommattua Fallout New Vegasiin Dead Money lisäosa ja keskiviikkoon mennessä se oli jo läpi. Eipä ollut kovin kummoinen lisäosa. Fallout 3:sen lisälevyt oli parempia, tosin niistäkin ensin julkaistiin huonoin joten odotan innolla New Vegasin muita kolmea lisäosaa.
Avatar
#1799 • • astaroth Guest
crusader - no remorse

dosbox ei vaan suostu käynnistämään :(
kajis

Posts: 345

#1800 • • kajis
Crysis 2

Voin huoletta sanoa et oon viimeks saanu tämmöset pelivibat yksinpelistä pelatessani Metal Gear Solideja. Intro ja tarinan esittely tempaa heti mukaan ja tutkittavaa riittää. Sen verran avointa kuljeskelu, että vaikka tehtävä olisi yksinkertainen siirry paikasta A paikkaan B, voi sen tehdä monella eri tavalla. Hiiviskely ja ton nanosuitin kanssa pelleily on ihan mahtavaa! Tulee paikoitellen vanha kunnon "Predator" meininki mieleen ku saa näkymättömyys päällä vaania ja lahdata porukkaa *slurps*

Mun arvostelussa ehdoton 5/5. Moninpeliä en oo kerenny testaan demoa enempää mut mitä siitä sai irti, ehdottomasti pelaamisen arvoista.