Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?

2,168 posts, 109 pages, 1,017,247 views

Karski

Posts: 6,049

#1802 • • Karski Pomon kätyri
Witcher 2, eka oli niin kova että se piti ottaa heti alusta
uudestaan ja kakkonen vaikuttaa yhtä hyvältä ja paremmalta
ennakoiden perusteella.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Gabbersparadise

Posts: 372

#1803 • • Gabbersparadise MINDCORE // MAYHEM
Amnesia: The Dark Descent

--
I am lightning, the rain transformed

Ergilion

Posts: 751

#1804 • • Ergilion
WoWi accountti jäissä toistaiseksi kun peliaika loppui. Star Wars The Old Republicia odotellessa

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

tomii

Posts: 3,594

#1805 • • tomii kallion herttua

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

Witcher 2, eka oli niin kova että se piti ottaa heti alusta
uudestaan ja kakkonen vaikuttaa yhtä hyvältä ja paremmalta
ennakoiden perusteella.



Jep, just ostin uuden koneenkin, eli tota odotellessa. :) Nyt olisi tarkoitus taas alkaa vähän pelailemaan pc:lläkin enemmän.

--
reivaan kunnes kuolen

tomii

Posts: 3,594

#1806 • • tomii kallion herttua
ostin eilen XBLA:n alennukseta puoleen hintaan vihdoinkin Limbon ja Trials HD:n. Jumalavita Limbo on kyllä kova, ja niin on Trialskin, ei ole turhaan hehkuteltu (mun mielestä).

--
reivaan kunnes kuolen

Ergilion

Posts: 751

#1807 • • Ergilion
Shift 2 Unleashed

Pitääpä käydä kaverilta lainaamassa ratti ja polkimet nii pääsee illalla ratafiiliksiin :P Pitkästä aikaa hyvän tuntunen ajopeli, ajotuntuma kunnossa ainaskin näin alkukokeiluiden perusteella.

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Jimmyfi

Posts: 904

#1808 • • Jimmyfi
portal 2.... :D latautuu jo kokoajan tuossa em peli steamistä

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

klrp

Posts: 77

#1809 • • klrp Fukken Max Penalty
Battlefield Play4Free
Bf2:sta nelisen eri mappia, vähän muokattu, parempi grafiikka, ilmainen selaimen kautta avattava.
Ihan kiva peli kun ei ole varaa mitään ostella opiskelijana, harmittaavaa kun paremmat aseet maksaa irl-rahaa, tosin hieman huonompia saa ostettua sitä mukaa kun saa reward-pisteitä/expaa.

--
Terror Worldwide; Kid tested, mother approved!

Decion

Posts: 1,569

#1810 • • Decion Koneradio
Amnesia - The Dark Descent *sydän*

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Jimmyfi

Posts: 904

#1812 • • Jimmyfi
portal2 läpi.. nyt ootetaan mortal Kombattia ps3lle:D

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

Funktion

Posts: 1,720

#1814 • • Funktion over 9000
Operation Flashpoint: Red River

Varsin viihdyttävää ja suorastaan ihan järkyttävän haastavaa ei-niin-tunneliräiskintää 4 pelaajan co-oppina. Soolona se tiimin AI raivostuttaa, mutta co-oppina mene varsin mukavasti.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Ergilion

Posts: 751

#1815 • • Ergilion
*odottel*
&feature=feedbul

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Lost-Soul

Posts: 3,107

#1816 • • Lost-Soul los pallos
L.A. Noire

Tossa pöydällä kuumeisesti odottaa palaajaa.. ei voi paskempaa hetkee teloo kättä prkl

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

tomii

Posts: 3,594

#1817 • • tomii kallion herttua

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:

L.A. Noire

Tossa pöydällä kuumeisesti odottaa palaajaa.. ei voi paskempaa hetkee teloo kättä prkl



Ihan sikakova, ainakin mun makuun, mutta mulla tyssäsi n. 30% peliä pelattuani matka, kun mun boxin dvd-asema näytti sanovan aikalailla "viimeinkin" sopimuksensa irti (aika kreivin aikaan tämäkin *grr*). No... kait se on käytävä ostamassa ensi tilistä se s-malli 250gt kovolla, ja sit jatkuu matka Cole Phelpsin kengissä. :)

--
reivaan kunnes kuolen

Wolverine

Posts: 1,860

#1818 • • Wolverine
Hei, Olemme vaihtaneet tilaukseenne inFamous 2 Special Edition -version, joka on saman hintainen. Erikoisversio sisältää: * inFamous 2 -pelin erikoiskannella* Pelin sisäisen "Electrocution Granade" -kranaatin* Pelin sisäisen "Original Cole" -asun* Pelin sisäisen "Golden Amp" -aseen. Lisäksi ennakkotilaajan etu: Nopeimmille ennakkotilaajille koodi, jolla voi ladata peliin Sniper Blast -erikoiskyvin.



mahtavaa asiakaspalvelua verkkokauppa.comista, sain jopa aikaiseks laittaa kiittävää palautetta.. tuo on seuraava peli mitä odotan ihan huolella <3
Wolverine

Posts: 1,860

#1819 • • Wolverine

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:


---
L.A. Noire

Tossa pöydällä kuumeisesti odottaa palaajaa.. ei voi paskempaa hetkee teloo kättä prkl
---


Ihan sikakova, ainakin mun makuun, mutta mulla tyssäsi n. 30% peliä pelattuani matka, kun mun boxin dvd-asema näytti sanovan aikalailla "viimeinkin" sopimuksensa irti (aika kreivin aikaan tämäkin *grr*). No... kait se on käytävä ostamassa ensi tilistä se s-malli 250gt kovolla, ja sit jatkuu matka Cole Phelpsin kengissä. :)



hehe muistaakseni luin jossain että tuo LA Noire on joillakin tuhonnut koko XBOXin, tietenkään Rockstar ei myönnä tapahtunutta mutta ihmeellisen paljon tuollaisia tapauksia on kuitenkin ollut ollakseen pelkkää yhteensattumaa.
tomii

Posts: 3,594

#1820 • • tomii kallion herttua

Replying to Mitkä pelit syyhyttävät sormianne ATM?:


---

hehe muistaakseni luin jossain että tuo LA Noire on joillakin tuhonnut koko XBOXin, tietenkään Rockstar ei myönnä tapahtunutta mutta ihmeellisen paljon tuollaisia tapauksia on kuitenkin ollut ollakseen pelkkää yhteensattumaa.



Heh, itseasiassa Rockstar sanoi alkuperäisesti, että LA Noire (ja jotkut muut pelit) + uusin firmware pistäisi PS3:n kaatuilemaan (ylikuumeneminen), ja syytti siitä Sonya. Joutuivat sitten vetämään sanansa takaisin, koska se ei ollutkaan ihan se totuus. :) Noista La Noire + 360 hajoaa -jutuista en ole kuullut mitään sen erityisempiä juttuja mediassa.

http://www.ubergizmo.com/2011/05/rockstar-games-sony-ps3-overheats-with-firmware-3-61/

http://www.escapistmagazine.com/news/view/110193-UPDATE-Sony-and-Rockstar-Neither-L-A-Noire-Nor-Firmware-Overheating-PS3-Consoles

Mutta joo, toi meikäläisen dvd-asema 360:ssä on reistaillut jo jonkinaikaa, ja nyt tuli sitten ylitsepääsemätön lukuongelma (ennen saanut asennettua pelin, kun vaan yrittänyt useamman kerran, nyt ei kakkoslevyn kanssa onnaa enää, ja ilman instausta voinette kuvitella mitä käy, jos koitaa pelata tollasella semalla suoraan levyltä -> crashia crashin perään :). Takuu ollut jo aikaa sitten ummessa, niin eipä muuta kuin uusi kehiin.

--
reivaan kunnes kuolen